weet ik niet... ze is bijna net zo mooi als jijquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:03 schreef gaai het volgende:
Wie is die mevrouw in de OP eigenlijk......?
ik ben niet gek hoor.......je weet toch......
![]()
![]()
vraag ik me af waar nokwanda blijftquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:51 schreef vamperotica het volgende:
Als dit topic alleen voor gekken is....
mijn mail adres?quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:18 schreef nokwanda het volgende:
Was even de hort op om een paar tekeningen te scannen en op te sturen
quote:
nog leegquote:
Heb het naar je gmail gemaild. Zou er nu toch echt moeten zijn.quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb het naar je gmail gemaild. Zou er nu toch echt moeten zijn.
quote:
....en ik m'n hoofd breken over wat een c-shoot is....quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
En mijn cshoot wordt bezet door een mega vettekat
goede avond zeg, dan zitten je armen nu zeker wel vol!quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:14 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Zo, net weer even 25 km in de armen gestampd.
Goede avond allemaal
Hoiquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:29 schreef nowchangeher het volgende:
hoi..ik ben ook van de partij
quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goede avond zeg, dan zitten je armen nu zeker wel vol!
Ja, hand-biken gaat me gelukkig nog steeds goed af.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan heb jij goed je best gedaan!
mAar het gaat dus wel echt goed......
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:38 schreef gaai het volgende:
[..]
....en ik m'n hoofd breken over wat een c-shoot is....![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:38 schreef gaai het volgende:
[..]
....en ik m'n hoofd breken over wat een c-shoot is....![]()
![]()
Ooit had ik een russische dwerghamster, Muppet. Hij was smal in de heupjes maar had enorm brede hamsterschoudertjes. Alsof ie dagelijks met gewichtjes aan het trainen was.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:05 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja, hand-biken gaat me gelukkig nog steeds goed af.
Heb ik tenminste toch iets waarmee ik aan mijn conditie kan werken![]()
Hoeveel stemmen gaan we halen en hoe gaan we de campagne voeren?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:29 schreef nowchangeher het volgende:
hoi..ik ben ook van de partij
Ja.... iets vroeger dan anders. Alleen ben ik meestal niet gelijk op fok. Meestal maak ik eerst een kind waker en doe mijn ochtend dingen voor je me hier ziet.quote:
Wat vroeg ie?quote:Op woensdag 26 april 2006 08:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jezus.. vroeg
O ja.... want jij wordt wakker en springt linea recta in de cupra en tuft naar Zwollequote:Op woensdag 26 april 2006 08:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mijn zoon... sta op en loop. je moet naar je werk. kan je voor mij koffie zetten?
Barra: nee pa opgerot ik moet werken ik heb geen tijd om koffie te zetten
7:45 kwam ik uit bed en 7:53 stapte ik in de autoquote:Op woensdag 26 april 2006 08:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
O ja.... want jij wordt wakker en springt linea recta in de cupra en tuft naar Zwolle
quote:Op woensdag 26 april 2006 08:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
7:45 kwam ik uit bed en 7:53 stapte ik in de auto
quote:
nee D&G Hommequote:Op woensdag 26 april 2006 08:50 schreef nokwanda het volgende:
Dan ruik je nog lekker slaperig als je op het werk komt.... Sexy
ow....quote:
jubsquote:
ben dan ook wel schoon hoorquote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 11:30 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen.
beide goede morgen (kan nog net)quote:
quote:
Graag gedaan. En ergens moet ik jou bedanken.... voor de inspiratie.quote:
Graag zelfs, vind het juist een eerquote:Op woensdag 26 april 2006 14:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Graag gedaan. En ergens moet ik jou bedanken.... voor de inspiratie.
Maar euh..... mag ik ze zo blijven noemen? Want dit wordt een serie natuurlijk.
iig heb ik nu een paar mailtjes verstuurd om te zien of er interesse voor is om dit commercieel op te pikken.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:15 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Graag zelfs, vind het juist een eer![]()
quote:
En denk je nou echt dat ik dat geloof?quote:
kort om ik lig met zn 2en niet stilquote:Op woensdag 26 april 2006 16:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En denk je nou echt dat ik dat geloof?![]()
dit is niet stilliggen
dit is stilliggen
![]()
nou wordt ik toch ook wel heeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig!quote:Op woensdag 26 april 2006 14:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Graag gedaan. En ergens moet ik jou bedanken.... voor de inspiratie.
Maar euh..... mag ik ze zo blijven noemen? Want dit wordt een serie natuurlijk.
ga ik meteen even kijkenquote:Op woensdag 26 april 2006 18:12 schreef nokwanda het volgende:
Nu staan ze er wel
Het is zowaar in een keer gelukt. Zie je nou.... ik leer het wel.
quote:Op woensdag 26 april 2006 18:32 schreef draculettetje het volgende:
moooooooooi![]()
draakje is er stil van.....![]()
Smakelijk. Ben ik net aan het doenquote:Op woensdag 26 april 2006 19:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ga ff eten
tja dat weet jij het beste! maar laat je daar nou niet door tegenhouden.....quote:Op woensdag 26 april 2006 19:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
thnx.
Het hele idee is nu nog nieuw en ik ben er dus erg blij mee. Ik heb er inmiddels ook meer. Maar ik ken dat ding van mezelf..... over een tijdje denk ik: jeeeeezzzzz..... wtf was I thinking? Dat kan tig keer beter.
Nou ja... iig ga ik er nu meer mee doen.
pfffff ook moe...........maar niet echt gelukkig en voldaan........en ga ook naar bedquote:Op woensdag 26 april 2006 23:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
pffff moe gelukkig en voldaan... ga ik naar mijn bedtruste mensen
Goeiemorgen allemaalquote:Op donderdag 27 april 2006 08:17 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen
Alles okey met de dames???
Met mij kan het bijna niet beterquote:Op donderdag 27 april 2006 08:44 schreef draculettetje het volgende:
ja hoor het gaat op zich wel lekker
en met jou?
Dag lieve damequote:Op donderdag 27 april 2006 08:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Goeiemorgen allemaal![]()
Deze dame is iig even weg![]()
ik zal daar zeker even een kijkje nemen.....pffff beetje lange teksten, komt wel ander keertjequote:Op donderdag 27 april 2006 09:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Met mij kan het bijna niet beter
Het kan wel beter, maar dat komt vanzelf wel
Ik ga me niet druk maken dat het niet 100 procent perfect is nu. Die perfectie komt vanzelf naar voren in het denken en voelen.
Lees mijn topic over "universele eenheid" maar eens
Deze wereld gaat nog echt veranderen. Ik weet gewoon hoe de toekomst eruit gaat zien.
Maar ik doe rustig aan weer, ik mag mezelf niet haasten. Ik mag geen haast erin hebben. Ik moet rustig zijn als een vis. Dus ik schakel even terug weer.
De rust bewaren even is belangrijk.
6 jaar als een gek liggen schrijven zonder moment van rust, en nu is het even belangrijk dat ik gewoon rustig blijf.
Ik schrijf ook niet continu. Ik neem na ieder bericht rust
Maar over 1 jaar is het hier anders. Over 10 jaar is het hier nog meer anders. Over 100 jaar nog anders. Over 1000 jaar is het compleet anders. Over 10.000 jaar. Over 100.000 jaar. Over 1 miljoen jaar. Over 10 miljoen jaar. Over 100 miljoen jaar. Over 1 miljard jaar. Over 10 miljard jaar. Over 100 miljard jaar. Over 1000 miljard jaar. Zelfs 1000 miljard jaar is niet het eeuwige leven. Maar het eeuwige leven is gewoon een kwestie van............ oneindigheid. Die 1000 miljard jaar doet er niet toe. Het is toch oneindig. Zoals het getal pi ook oneindig is
Ik vraag me nu alleen af hoe het eruit ziet over 1 miljard jaar.
De wereld gaat beter worden. Maar hoe dat gaat eruit zien over 1 miljard jaar
De wereld zal zijn huidige vorm behouden. Maar prestaties gaan omhoog. Het presteren zal gaan toenemen. Wan-prestaties zullen verdwijnen. Ook in de sport zullen minder fouten gemaakt worden.
De fouten gaan eruit. Iedere fout gaat eruit. Er zullen af en toe fouten naar voren komen nog, maar die fouten zullen minder zijn. Een fout is super natuurlijk, zonder fouten kun je niet vooruit komen. Maar goed.
Het systeem wordt gewoon goed. Alles wordt goed.
En dan heb je nog andere planeten en ga zo door.
Het gaat dus goed hier
Omdat ik aan het werk ben
quote:Op donderdag 27 april 2006 08:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Goeiemorgen allemaal![]()
Deze dame is iig even weg![]()
are you in loveeee?quote:Op donderdag 27 april 2006 10:04 schreef Marietje_34 het volgende:
goeiemorgen lieve mensen,
ik ben in een vreselijk goed humeurIk loop iedereen al de hele ochtend toe te grijnzen en had nog sjans in de trein ook net
![]()
nou...ik ben nog steeds heel voorzichtig enzo maar vind hem wel steeds leuker worden hoor, gister zijn we weer uitgeweest en ik kon daarna niet slapen omdat ik de hele tijd aan hem moest denkenquote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 10:07 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
nou...ik ben nog steeds heel voorzichtig enzo maar vind hem wel steeds leuker worden hoor, gister zijn we weer uitgeweest en ik kon daarna niet slapen omdat ik de hele tijd aan hem moest denken![]()
Niet meer gewend dat iemand zoveel moeite voor me doet. En hij is een volhouwer![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 10:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je kon niet meer slapen?... lag hij naast je?
ha ha ontkennen heeft geen zin meer denk ik hooor......lijkt me wel duidelijkquote:Op donderdag 27 april 2006 10:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
nee..hij heeft me keurig op de bus naar huis gezet
hij had zichzelf laatst al min of meer bij mij thuis uitgenodigd maar dat vond ik een beetje too much..en dat snapt hij allemaal enzo
en vorige week kreeg ik bloemen op mijn werk
![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 10:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ontkennen heeft geen zin meer denk ik hooor......lijkt me wel duidelijk
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goeiemorgen! Nouja middag inmiddelsquote:Op donderdag 27 april 2006 13:06 schreef Mirage het volgende:
Goeiemorgen !!
Bliep bliep...
Kabouters in mijn keuken! (groningers opgelet!!!)
quote:Op donderdag 27 april 2006 13:06 schreef Mirage het volgende:
Goeiemorgen !!
Bliep bliep...
Kabouters in mijn keuken! (groningers opgelet!!!)
psst verstoor mijn droom nou niet...quote:Op donderdag 27 april 2006 13:14 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
goeiemorgen! Nouja middag inmiddels![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 13:20 schreef Mirage het volgende:
[..]
psst verstoor mijn droom nou niet...
ik moet nu dan wel haasten, maar op dit moment loopt mijn peuterventje nog in zjin blootje rond en ik in mijn ochtendjas. (nee, nokwanda... ik ga niet weer in de fik staan)
quote:Op donderdag 27 april 2006 13:40 schreef vamperotica het volgende:
nee... In dr ochtendjas
Heeft ze een nieuwe dan?quote:Op donderdag 27 april 2006 13:40 schreef vamperotica het volgende:
nee... In dr ochtendjas
Schijnbaar....quote:
Ontspan bewust.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:51 schreef vamperotica het volgende:
![]()
Net mn zoontje tegen de muur gekwakt...
Stonden in de tuin oudste twee uit te zwaaien... Die gingen naar school.
Ik wil naar binnen staanen weet goed dat er een fietsje voor mn neus staat.
Was alleen de zijwieltjes vergeten![]()
Struikel daaroverheen... zoontjelief zwiept met zn lijfje achterover...
Ik maak een hele vreemde en pijninmijnbuikdoende draai.....
En schamp zo met zn hoofdje langs de muur....![]()
![]()
![]()
Boehoe....
Mannetje huilen...Ikke huilen, oudste twee geschrokken.....
Nu heeft ie een geschaafde bult op zn koppie en ik nog steeds de bibbers en buikpijn
Vissen aan de waterkantquote:Op donderdag 27 april 2006 13:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vraag me af waar Gaai is :S
ach joh! zijn kids kunnen ze tegen.. ik doe het ook elke dagquote:Op donderdag 27 april 2006 13:51 schreef vamperotica het volgende:
![]()
![]()
![]()
Boehoe....
Nu heeft ie een geschaafde bult op zn koppie en ik nog steeds de bibbers en buikpijn
2 armpjes om je nek een een nasnikkend hoofd tegen je borst doet wonderen...quote:
Het leidt iig wel de aandacht af van je eigen rare draai.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
2 armpjes om je nek een een nasnikkend hoofd tegen je borst doet wonderen...
quote:
yup....quote:Op donderdag 27 april 2006 14:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het leidt iig wel de aandacht af van je eigen rare draai.
armpjes om je nekquote:Op donderdag 27 april 2006 13:59 schreef vamperotica het volgende:
[..]
2 armpjes om je nek een een nasnikkend hoofd tegen je borst doet wonderen...
We waren je al kwijt. En wij zoeken en zoeken. Maar ja.... zo'n klein ding is makkelijk kwijt te rakenquote:Op donderdag 27 april 2006 15:54 schreef gaai het volgende:
Van dansen in je hoofd val je niet af hè....?![]()
Get up and dance.......dance I say!![]()
G'middag overigens![]()
Ojé, dat is vervelend.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:51 schreef vamperotica het volgende:
![]()
![]()
![]()
Boehoe....
Haaiquote:Op donderdag 27 april 2006 15:54 schreef gaai het volgende:
G'middag overigens![]()
nope, heb ik geen verstand vanquote:Op donderdag 27 april 2006 15:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Weet iemand hoe ik iets aan de cache kan doen op de computer??
Weet het even niet. Met firefox kom ik internet niet op en dan wil ik even via netwerk-beheer alles herstellen en dan is er iets mis met het cache.
Internet explorer geeft echt veel pop upsZo lek als een zeef
quote:Op donderdag 27 april 2006 16:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
We waren je al kwijt. En wij zoeken en zoeken. Maar ja.... zo'n klein ding is makkelijk kwijt te raken
Haai Gaaiquote:Op donderdag 27 april 2006 15:54 schreef gaai het volgende:
G'middag overigens![]()
OMG vrouwen die verstand hebben van pc'squote:Op donderdag 27 april 2006 16:23 schreef Mirage het volgende:
Moet je hem legen ?
Anders instellen ? (hoeveelheid dat hij onthoudt?)
Extra-menu openen ----> Opties
Privacy-categorie --> Cache --> lijst
Hier kan je de grote invullen van het cache-bestand. (50 MB-70 MB is normaal )
Daar links kan je ook wissen vinden om te deleten.
heb je daar wat aan of is dit oud nieuws ?
quote:Op donderdag 27 april 2006 16:43 schreef gaai het volgende:
[..]
Barra![]()
je hebt me gemist hè....ik zag het wel![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 16:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
OMG vrouwen die verstand hebben van pc's
no its not bad... it just scares the shit out of me!quote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 16:22 schreef gaai het volgende:
[..]
![]()
Jij bent weer lekker kunstzinnig bezig las ik? (any chance i could have a peek somewheres?
)
quote:Op donderdag 27 april 2006 16:08 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ojé, dat is vervelend.
Het stomme is dat wat ongelukjes met kinderen betreft de hartkloppingen En het schuldgevoel...die je ervan krijgt vaak schadelijker zijn dan de buil en het bloed bij het kind.
Ik hoop dat alles in orde is met je buik.
Je zoontje heeft voorlopig meestal nog genoeg aan een dikke welgemeende knuffel.... ze zijn nog zo flexibel en herstellen zo vlot.
de natuur
Heb ik zeker wat aanquote:Op donderdag 27 april 2006 16:23 schreef Mirage het volgende:
Moet je hem legen ?
Anders instellen ? (hoeveelheid dat hij onthoudt?)
Extra-menu openen ----> Opties
Privacy-categorie --> Cache --> lijst
Hier kan je de grote invullen van het cache-bestand. (50 MB-70 MB is normaal )
Daar links kan je ook wissen vinden om te deleten.
heb je daar wat aan of is dit oud nieuws ?
Weet ik, maar het doet goed om mijn denken en voelen ook eens op te peppen.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:54 schreef gaai het volgende:
G'middag overigens![]()
Wow ! Die zijn écht mooiquote:
Alsof vrouwen nergens verstand van hebbenquote:Op donderdag 27 april 2006 16:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
no its not bad... it just scares the shit out of me!![]()
Nou binnen in bed anders ook welquote:Op donderdag 27 april 2006 19:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Buiten zitten is een goede broedplaats![]()
Dat laatste hoop ik voor je. Maar je kunt ze een glaasje whiskey geven: Net als mamma!!!quote:Op donderdag 27 april 2006 19:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou binnen in bed anders ook wel![]()
Maar goed, ik ga ook weer wat doen.. even wat huishoudelijke dingetjes en dan nog even naar buiten.
Vakantie is begonnen, dus de kinderen mogen lang opblijven vanavond.
"net zo lang als mama !!!!" riepen ze met z'n 2en... ja ja
nou dat wordt dus rond een uur of 9 twee slapende kinderen van de grond plukken![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 21:01 schreef nowchangeher het volgende:
vrouwen..-->> vreemde wezens
Mogguhquote:Op vrijdag 28 april 2006 07:51 schreef vamperotica het volgende:
Mogguh
aaaaaaargh!! NEEEEEE!!quote:Op vrijdag 28 april 2006 08:22 schreef vamperotica het volgende:
Nu al aan de strijk.
En n kop thee... T gaat helemaal de verkeerde kant op....
Straks wordt ik nog een huisvrouw!
omg desparete housewivesquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:01 schreef gaai het volgende:
[..]
aaaaaaargh!! NEEEEEE!!Fight it woman, fight it!! 't is nog niet te laat..........
![]()
Môgguh overigens........![]()
quote:
quote:
Is ook zoquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mjubs :S
ach ja .. gewoon doorgaan met ademen
Morgen Metroquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:48 schreef Metro2005 het volgende:
Goedemorgen allemaal
Dromenvanger, jeez man, je hebt bijna de hele pagina in je eentje volgepost
Ga het zo allemaal even lezen, eerst een bakkie troost
prima primaquote:
Ik weet het, soms kan het leven zo mooi zijnquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:59 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
prima prima![]()
mooi weer buiten en bijna weekend![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:50 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik moest trouwens erg lachen om jouw plan het witte huis blauw te verven DV![]()
En zo is het maar netquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Nu even koffie en buiten met muziek.
Alles komt goed![]()
Mocht het allemaal te erg worden dan moeten jullie gewoon een keer hier komen kijken om er dan achter te komen dat jullie allemaal al laaaaaaaang desperate housewifes warenquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:01 schreef gaai het volgende:
[..]
aaaaaaargh!! NEEEEEE!!Fight it woman, fight it!! 't is nog niet te laat..........
![]()
Môgguh overigens........![]()
quote:
quote:
liefkozendquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe ik zo'n uitspraak nou op moet vatten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ah..... liefkozingen.... meer liefkozingen.. krijg ik daar ooit genoeg van?quote:
Ach, beter een ouwe dan een jonge zonder klanten tochquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet hoe ik zo'n uitspraak nou op moet vatten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:27 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ach, beter een ouwe dan een jonge zonder klanten toch![]()
Goeiemorgenquote:Morge allemaal![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:26 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ah..... liefkozingen.... meer liefkozingen.. krijg ik daar ooit genoeg van?![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:27 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ach, beter een ouwe dan een jonge zonder klanten toch![]()
Morge allemaal![]()
*kopje geeft*quote:
Astrale pestpalmpierenquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Iemand hier ervaring mee:
Geef ik gister mijn planten water, komen er na een uurtje ofzo uit een of andere palmsoort allemaal van die zwarte, ja wat zal ik het noemen, pieren uitgekropen![]()
maag draait nog om bij de gedachte eraan
Nou valt reuze mee, het is toch de waarheidquote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
*kopje geeft*
neeeeee, niet letterlijk in het engels vertalen
Ik heb stralende en oersterke tandjes..... geloof mequote:Op vrijdag 28 april 2006 10:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
ja geef kopje! is goed voor je tandjes!
![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb stralende en oersterke tandjes..... geloof me![]()
pierenquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Iemand hier ervaring mee:
Geef ik gister mijn planten water, komen er na een uurtje ofzo uit een of andere palmsoort allemaal van die zwarte, ja wat zal ik het noemen, pieren uitgekropen![]()
maag draait nog om bij de gedachte eraan
quote:
quote:
neej joh ga doooooooorquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:47 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Zal er ook maar gelijk mee stoppen voordat ik echt te ver ga.
![]()
![]()
pfff... why????quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:47 schreef Lilith-Wicca het volgende:
![]()
![]()
quote:
Gefeliciteerd! Ga je nog wat doen om het te vieren ?quote:
Proficiatquote:
quote:
Goed plan DV, ik doe ook zovaak dingen alleen omdat ik dat nou eenmaal heerlijk vindquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:26 schreef Dromenvanger het volgende:
En zo ga ik dus ook vaker de trein pakken nogMaakt niet uit als ik alleen op reis ga
![]()
Van mijn part een dagje Amsterdam in mijn eentje. Waarom zou je altijd iemand bij je moeten hebben
Met 2 is gezelliger maar alleen kan ook.
En dan ben ik weg weer. Ik weet niet meer wat ik moet zeggen. Ik weet alleen dat het nu tijd is om te genietenBinnenkort ben ik uitgepraat
Die tijd komt nog wel. En dan is het feesten
Nog 2 weken en dan nieuw geld![]()
Geld![]()
Geld
Show me the money!!!!!!
welnee, ik moest wel om je lachen juistquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:47 schreef Lilith-Wicca het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:37 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
welnee, ik moest wel om je lachen juistWe kunnen wel wat hebben hier dacht ik zo
ws wel jaquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]Was gewoon een smoes om er tussenuit te piepen
![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:36 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Goed plan DV, ik doe ook zovaak dingen alleen omdat ik dat nou eenmaal heerlijk vindBoek mee, en dan kan ik rustig een hele middag op een terras zitten, beetje lezen, beetje kijken, beetje ouwehoeren met deze en gene
Sommige mensen vinden het niet leuk om alleen op stap te gaan maar dat is het welVind ik dan
The munks........mwwwuahaha.... it's the munks.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
VERDOMME! krijg net een telefoontje van de garage... reparatie aan me auto gaat 1080 kosten
Nou Nok, ik heb het opgezocht op google en er bestaan helemaal geen astrale pestpalmpierenquote:
Kijk eens in de wikiquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:47 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nou Nok, ik heb het opgezocht op google en er bestaan helemaal geen astrale pestpalmpieren![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:47 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Nou Nok, ik heb het opgezocht op google en er bestaan helemaal geen astrale pestpalmpieren![]()
Ten eerste->quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:55 schreef Mirage het volgende:
Piertjes ?
Géén idee.....
vreemd.
Zijn het geen uitgekomen eitjes oid ? Van de één of andere insect ?
Nee daar ook nietquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kijk eens in de wikiMisschien dat je ze daar treft
Jesus zeg, das niet misselijk!quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
VERDOMME! krijg net een telefoontje van de garage... reparatie aan me auto gaat 1080 kosten
WTF, wat is er met je auto aan de hand dan?quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Voor dat geld koop je 3 bxenquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:52 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Jesus zeg, das niet misselijk!
Voor die centen kun je een leuk tweedehandsje kopen![]()
Pas een beetje op. Misschien ligt er een kabouterlijk tussen de wortels begraven en zitten die pieren er om die redenquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:49 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ten eerste->![]()
Gefeliciteerd!
![]()
![]()
Wat die pieren betreft, zou best eens kunnen ja, ik laat dit weekend die plant maar eens verpotten, alle oude potgrond eruit, plant goed afspoelen, en nieuwe potgrond erin, misschien zijn ze dan weg.
einddemper en middendemper lek en rot en alle remmen zijn aan gortquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:06 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
WTF, wat is er met je auto aan de hand dan?
Ja, heb je ook weer gelijk inquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Pas een beetje op. Misschien ligt er een kabouterlijk tussen de wortels begraven en zitten die pieren er om die reden
We doen natuurlijk niet aan grafschennis.
en dat kost 1080 euroquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
einddemper en middendemper lek en rot en alle remmen zijn aan gort![]()
Cupra he.... zit vrij duur spul onderquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:21 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
en dat kost 1080 euro![]()
damn, wat heb je voor een auto, een rolls royce ofzo?
Lijkt mij dat je daar niet meer dan 500 euro aan kwijt mag zijn (en dat is nog duur!)
Uitvogelen wat voor een pieren het zijn en een biologisch bestrijdingsding gebruiken?quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:17 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja, heb je ook weer gelijk in![]()
Andere ideeen misschien?
Zal dan inderdaad wel het laatste wordenquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Uitvogelen wat voor een pieren het zijn en een biologisch bestrijdingsding gebruiken?
Of de wortels idd uitspoelen en verpotten en de eventuele kabouter een eervolle herbegrafenis geven![]()
ow Barraquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:15 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
einddemper en middendemper lek en rot en alle remmen zijn aan gort![]()
vrij duur?quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Cupra he.... zit vrij duur spul onder
Amazing Grace in kaboutertaalquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:33 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Zal dan inderdaad wel het laatste worden![]()
Aanschaf is 1, onderhouden is 2quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
Cupra he.... zit vrij duur spul onder
Ja, ik kijk zo hier en daar eens rond hequote:Op vrijdag 28 april 2006 16:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ey Bastard!long time no see
en idd aanschaf was ook vrij prijzig hoor![]()
jaaa maar wat doet die van 0 -100 en wat is de top/wegligging e.d.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, ik kijk zo hier en daar eens rond he
Voor het geld wat jij aan onderhoudt hebt hoop ik volgende week een leuke auto te vinden die nog ff moet voor hij gekeurd word
Joehoe..... Fotoos!!!!????quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, ik kijk zo hier en daar eens rond he
Voor het geld wat jij aan onderhoudt hebt hoop ik volgende week een leuke auto te vinden die nog ff moet voor hij gekeurd word
Is you al naar de vlos geweest?quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
jaaa maar wat doet die van 0 -100 en wat is de top/wegligging e.d.
Oooooooooooooooooooooooohooooooooooooooooooowquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Haai
[afbeelding]
[afbeelding]
U vraagt, wij draaien..
Ben zo trots op haar
en terechtquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Haai
[afbeelding]
[afbeelding]
U vraagt, wij draaien..
Ben zo trots op haar
Alles prima!quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is you al naar de vlos geweest?
Hoe stond alles ervoor?
Ze lijkt als 2 druppels op mijquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:31 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooooooohooooooooooooooooooow
Lieieieieieieieieieieieief.......
Smelt.....![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Haai
[afbeelding]
[afbeelding]
U vraagt, wij draaien..
Ben zo trots op haar
Die foto is van 3 weken terug.. toen was ze precies 5 mnd oud.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:31 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
en terechtwat een lekker mooi mollig meissie
![]()
Ja... eigenlijk wel. Tenminste..... zo naar aanleiding van de foto's die ik van jullie gezien heb zou ik zeggen dat dat idd zo isquote:
Moet je over 12 jaar eens zienquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die foto is van 3 weken terug.. toen was ze precies 5 mnd oud.
Ze ziet er nu eigenlijk weer anders uit... het gaat zo verdomde hard
Maar 12 jaar klinkt gelukkig nog langquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet je over 12 jaar eens zien![]()
was net met EW foto's van de meiden in zijn klas aan het bekijken![]()
en zat er wat tussen?quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet je over 12 jaar eens zien![]()
was net met EW foto's van de meiden in zijn klas aan het bekijken![]()
quote:
Die spamt regelmatig coole pics.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:46 schreef Bastard het volgende:
Hoe gaat het met Mirage en de kleine eik?
Klinkt lang ja... ik denk ook regelmatig: jeeeeezzzzz.... is dat echt ooit uit mij gekomen????? Was dit ooit mijn baby?????quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar 12 jaar klinkt gelukkig nog lang
Ik weet nog wel dat mensen zeiden "eerste jaar gaat zo hard, veranderen zo veel" En ik denken, ja zal wel he.
Maar ieder weekende is ze weer anders, kan ze wat meer dingen kleine dingen, ziet ze er anders uit. Ik heb serieus wel eens bij de creche getwijfeld of ik de goeie mee nam
ik weet hetquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die foto is van 3 weken terug.. toen was ze precies 5 mnd oud.
Ze ziet er nu eigenlijk weer anders uit... het gaat zo verdomde hard
quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Haai
[afbeelding]
[afbeelding]
U vraagt, wij draaien..
Ben zo trots op haar
Wat wordt het? Kroeg of bed?quote:
Hier ook bedquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:48 schreef vamperotica het volgende:
Bed.. Kids zijn nog iets te jong om alleen thuis te blijven!
quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:01 schreef vamperotica het volgende:
Ik momenteel ook niet...
Geloof dat buikje ook wel wat rust wil na die rare streken gister!
quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik probeer het naar bed gaan tegen wil en dank te rekken.
Deed ik vroeger ook wel eens... toen ik een jaar of 5 was of zo
quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:16 schreef vamperotica het volgende:
gelijk heb je!
(Wat laat jij je toch snel overhalen door jezelf!)
Ik ben echt op dat tijdstip naar bed gegaan.Heeeeerlijk geslapen tot half 7 vanochtend. Heeft me goed gedaan.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:19 schreef vamperotica het volgende:
ben net ff weggedut op de bank en nu weer net iets te wakker... Straks lekker boek dan in bad en dan naar bed denk ik...
Minimonster is er ook niet...Die zou nu al lang in zn bed liggen...Maar toch is het raar stil
Ben er geloof ik ook nog wel op tijd ingegaan...quote:Op zaterdag 29 april 2006 07:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben echt op dat tijdstip naar bed gegaan.Heeeeerlijk geslapen tot half 7 vanochtend. Heeft me goed gedaan.
Maar ik ben er welquote:Op zaterdag 29 april 2006 09:12 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ben er geloof ik ook nog wel op tijd ingegaan...
Heb eik nie meer op de klok gekeken..
Bah... t is stil....
quote:Op zaterdag 29 april 2006 10:02 schreef vamperotica het volgende:
hi hi
weet je het zeker?quote:Op zaterdag 29 april 2006 11:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Nu even energy drank pakken en dan ga ik een versnelling hoger![]()
Denk dat ik verder ga over bestuderen van organisatiesIk heb niets meer te schrijven dus ik ga studeren straks. Systematisch studeren zodat ik ook systematisch kan denken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |