weet ik niet... ze is bijna net zo mooi als jijquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:03 schreef gaai het volgende:
Wie is die mevrouw in de OP eigenlijk......?
ik ben niet gek hoor.......je weet toch......
![]()
![]()
vraag ik me af waar nokwanda blijftquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:51 schreef vamperotica het volgende:
Als dit topic alleen voor gekken is....
mijn mail adres?quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:18 schreef nokwanda het volgende:
Was even de hort op om een paar tekeningen te scannen en op te sturen
quote:
nog leegquote:
Heb het naar je gmail gemaild. Zou er nu toch echt moeten zijn.quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb het naar je gmail gemaild. Zou er nu toch echt moeten zijn.
quote:
....en ik m'n hoofd breken over wat een c-shoot is....quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
En mijn cshoot wordt bezet door een mega vettekat
goede avond zeg, dan zitten je armen nu zeker wel vol!quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:14 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Zo, net weer even 25 km in de armen gestampd.
Goede avond allemaal
Hoiquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:29 schreef nowchangeher het volgende:
hoi..ik ben ook van de partij
quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goede avond zeg, dan zitten je armen nu zeker wel vol!
Ja, hand-biken gaat me gelukkig nog steeds goed af.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan heb jij goed je best gedaan!
mAar het gaat dus wel echt goed......
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:38 schreef gaai het volgende:
[..]
....en ik m'n hoofd breken over wat een c-shoot is....![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:38 schreef gaai het volgende:
[..]
....en ik m'n hoofd breken over wat een c-shoot is....![]()
![]()
Ooit had ik een russische dwerghamster, Muppet. Hij was smal in de heupjes maar had enorm brede hamsterschoudertjes. Alsof ie dagelijks met gewichtjes aan het trainen was.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:05 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja, hand-biken gaat me gelukkig nog steeds goed af.
Heb ik tenminste toch iets waarmee ik aan mijn conditie kan werken![]()
Hoeveel stemmen gaan we halen en hoe gaan we de campagne voeren?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:29 schreef nowchangeher het volgende:
hoi..ik ben ook van de partij
Ja.... iets vroeger dan anders. Alleen ben ik meestal niet gelijk op fok. Meestal maak ik eerst een kind waker en doe mijn ochtend dingen voor je me hier ziet.quote:
Wat vroeg ie?quote:Op woensdag 26 april 2006 08:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jezus.. vroeg
O ja.... want jij wordt wakker en springt linea recta in de cupra en tuft naar Zwollequote:Op woensdag 26 april 2006 08:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mijn zoon... sta op en loop. je moet naar je werk. kan je voor mij koffie zetten?
Barra: nee pa opgerot ik moet werken ik heb geen tijd om koffie te zetten
7:45 kwam ik uit bed en 7:53 stapte ik in de autoquote:Op woensdag 26 april 2006 08:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
O ja.... want jij wordt wakker en springt linea recta in de cupra en tuft naar Zwolle
quote:Op woensdag 26 april 2006 08:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
7:45 kwam ik uit bed en 7:53 stapte ik in de auto
quote:
nee D&G Hommequote:Op woensdag 26 april 2006 08:50 schreef nokwanda het volgende:
Dan ruik je nog lekker slaperig als je op het werk komt.... Sexy
ow....quote:
jubsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |