quote:
Op donderdag 27 april 2006 11:53 schreef freecell het volgende:Hey dromenvanger
![]()
Risperdal Consta depot neem ik aan?
Ik heb stage gelopen op een plaats waar dat erg veel gebruikt werd.
Doe maar rustig aan
![]()
als je hem nodig hebt "take the orange pill". Ga anders even lekker buiten zitten lezen? Dan moet je je op het verhaal concentreren en hoef je dus even niet na te denken.
Ik zie je namelijk steeds drukker reageren in de topics de afgelopen dagen, alsof er steeds meer opborrelt in je hoofd.
![]()
Risperdal Consta inderdaad. Moet koel bewaard worden
![]()
De eerste spuit deed veel pijn, tegenwoordig voel ik niets meer ervan. Het is ook zo dat het gewoon in het ritme zit. Ik denk niet na als ik 1 uur weg ben om even een update te krijgen. Tis allemaal bedoeld om de toekomst goed in te gaan. Broodnodig ook. Logisch ook als de chemie niet goed zit hier.
Maar het gaat beter weer. Lekker buiten in het zonnetje, muziek erbij. Rivotril als het nodig is. Matigen met koffie. Rustig kijken naar het waaien van de wind. En gewoon even niet nadenken over wat er allemaal gaat gebeuren nog.
Eens echt rust nemen. Iedere dag bezig zijn is niet nodig. Dat heb ik mijn hele leven al gedaan. Helemaal opladen nu.
Rivotril helpt al een beetje, het is rustiger weer. Maar dan nog steeds is het niet rustig genoeg. Ik voel mezelf heel goed aan. Ik merk de meest kleine ongewenste situatie op ook.
En dan merk ik gewoon dat het denken nog te snel gaat. Al gaat het denken een fractie te snel, dan nog is het te snel.
Maar zo zijn er meer alternatieven mocht het niet ideaal zijn. Ik ga dus volgende week met de dokter praten verder over die rust. Maar ik denk dat de hoogste dosis risperdal consta goed aan gaat slaan. Maar toch bereik ik met deze coctail het ideale. Ik wil dat ook. Ik ben al een paar jaar bezig op deze coctail dus wil liever niet helemaal opnieuw beginnen. Dan krijg je vanzelf weer die bijwerkingen en die wil ik dus nooit meer hebben. ( en dan zeg ik ook even erbij dat ik in de toekomst ervan uitga dat het eenmalig 1 pilletje gaat worden als het even meezit, 1 pilletje en nooit meer, dus echt het rode pilletje van the matrix
![]()
Ik hoop daarop en ga daarvan uit dus)
Blijkt het te zijn dat het nog niet ideaal is, dan ga ik gewoon samen met de dokter verder op zoek.
Alles om een beter leven en het goede doel
Ik had het er gisteren nog over op de mondriaan. Dat ik dus echt niet gek ben of op mijn achterhoofd gevallen ben. En dan zeggen ze dus ook dat ik dat helemaal niet ben. Ze trekken wel de vergelijking met de film " A beautifull mind". Dan vertellen ze dat je slim kunt zijn en door die slimheid kunt doordraaien.
Heb meer verhalen gehoord van mensen die op het randje balanceren. En dat is niet om op te scheppen. De grens tussen gekte en genialiteit is gewoon splinter-dun.
Bij mij is het niet eens genialiteit. Het is verkennen en zoeken en aanvoelen hoe het werkt allemaal
![]()
Ben nu trouwens helemaal rustig weer hoor. Ik schrijf dit in rust. En het gaat over reeële zaken. Mijn Pa zegt dat vaker ook. " Je mag me de oren van de kop lullen, zolang je maar reeël blijft"
En wat reeël is, dat is dan ook weer de vraag. De realiteit richting de toekomst maar daar stop ik nu mee omdat ik dan wederom te ver ga.
Vandaag probeer ik rustig buiten te genieten van mijn vakantie. ( Ik zie het als permanente vakantie, ik doe nu vrij studeren dan wel, maar het is en blijft vakantie). Lekker rusten en eens alles stil zetten in mijn hoofd.
En dan hopen dat er een keer niets binnen komt ook.
Net was ik buiten aan het kijken naar de wind, hoe bomen bewegen in de wind. En daar kan ik dan rustig van worden
Ben kalm nu
![]()
Stilstand is ook prettig eens. Dat alles stil staat voor de afwisseling. Altijd in beweging zijn dat is niet prettig te noemen. Door stilstand rust vinden.
Kan nu nog verder gaan over het denken en fantaseren en over deja vus. Maar dat kan morgen of vanmiddag. Ik zal zeker blijven onderzoeken, maar ik probeer het in complete rust te doen dus. Dat onderzoeken zit er in en blijft erin zitten. Dan is het een kwestie van, op welk tempo ben je bezig ermee.
En dan zeg ik nog een keer, er is geen haast. Er hoeft nooit gejaagd te worden. Door te jagen mis je hetgeen dat je wilt zien en wilt weten. Ben je 1 stap te ver, dan mis je gewoon de dingen die je nodig hebt.
Dan kun je beter extreem rustig zijn en stil staan in de tijd en ruimte, en dan komt het vanzelf.
Ben weer naar buiten.
Tis dus echt beter nu
![]()
Al die jaren heb ik overuren gedraaid hier. Als een gek geschreven en ik neem na ieder bericht pauze.
Gisteren ook afgesproken met Mondriaan dat ik niet meer dan 5 uur per dag online mag zijn. Maar die 5 uur haal ik bij lange na niet. Ik hou dat niet eens meer vol. Door tussentijds te rusten zit ik gewoon maximaal 3 uur online. Misschien nog minder.
En nu weer weg. Wachten totdat de antwoorden komen. Ik sta open voor antwoorden. Maar ik wil niet zoeken en denken. Hersens stil zetten, en wachten op antwoorden en beelden dus
![]()
Risperdal is trouwens een heel goed medicijn
![]()
Kan me voorstellen dat het veel gebruikt wordt
![]()
Ik ben dik tevreden erover en heb totaal geen bijwerkingen ook.
Wie weet neem ik een boek erbij zometeen. Maar ook lezen is inspanning. Dan ga ik liever kijken hoe de vissen in de vijver zich bewegen
![]()
Dat geeft ook veel rust
![]()
Nu dus weg weer.
Tot laterzzzzz