abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37335351
Er zijn kabouters in mijn keuken, zomaar!
Gele kabouters! Ik heb ze niet uitgenodigd voor ontbijt!
Heeft er iemand enig idee wat kabouters eten?
Ik zal even een foto posten!

donderdag 27 april 2006 @ 08:48:46 #2
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_37335429
Wezen 'shoppen' in Abcoude?
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  donderdag 27 april 2006 @ 08:49:39 #3
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_37335441
Wat heeft Groningen ermee van doen, je loopt achter de abcoudenaren aan hoor
Gele kabouters overspoelen Abcoude

Damn, MrTorture was me voor
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
pi_37335493
Het zijn inderdaad diezelfde kabouters. Ik had het bericht over Abcoude ook gelezen.
Maar ze staan nu blijkbaar (ook volgens het forum van de website they-do-exist.com) ook overal in Groningen.
pi_37335537
nergens last van, kweet dat ze last hebben van hoogtevrees ennuh ik woon op 4 hoog
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  donderdag 27 april 2006 @ 08:56:00 #6
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_37335538
Het wordt een plaag!

Rattenkruid zeg ik je
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  donderdag 27 april 2006 @ 08:56:26 #7
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_37335543
Ik vraag me af voor welk bedrijf dit een promotieactie is.

whois record geeft niet veel info, kan ook best een lollige particulier geweest zijn, of een weblog die de moeite neemt zoveel kabouters te laten fabriceren.

[ Bericht 29% gewijzigd door ThE_ED op 27-04-2006 09:20:16 ]
[KNE]-Mod
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 april 2006 @ 09:18:33 #8
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_37335918
Ze stonden dus in mijn keuken vanochten (freecell is mijn verloofde)
Op de website they-do-exist.com stond het volgende:
quote:
For years people laughed at me. But my dream reoccured so often that I was sure that one day the yellow gnomes would visit our planet with a very special message for us. Now I am not alone anymore. From all over Europe people are sending me their stories. Seeing is believing and one picture says more than thousand words. So keep on believing in your dreams. Keep communicating with your intuition and your mind. Keep all your lines open! Because, for sure... they do exist!
Ik denk ook dat het een media-campagne is voor het 1 of ander. Waarvoor weet ik echter niet (ik denk trouwens ook dat mijn huisgenote ze vannacht hier in de keuken heeft neergezet. Een true believer ben ik dan ook niet)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 27 april 2006 @ 09:18:57 #9
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37335921
Ik denk dat kabouters graag " Peperkoek" eten

Wel leuke kabouters

Ik zou best graag een leger kabouters willen hebben die het huis doen opruimen

Gewoon 1001 kabouters die even heel snel op lichtsnelheid doen poetsen

Ik geloof dus ook in kabouters

Maar goed, ik geloof in alles
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_37336021
Ze willen geen ontbijt
pi_37336054
laatst was op omroep gelderland iemand die vanalles over kabouters wist.
Die zei dat de kabouters om onze tuinkabouters erg moesten lachen!
misschien weet die wel wat ze eten....

alleen bij mij zijn ze nog nooit geweest.....helpen ook niet opruimen enzo
pi_37336056
ze komen je helpen afwassen
Van het concert des levens, krijgt niemand het program
  donderdag 27 april 2006 @ 09:31:55 #13
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37336197
Zo mooi zijn toch

Een leger kabouters in je huis, die met plezier helpen opruimen. Kabouters die genieten om iets te doen.

Lijkt me zalig. Pas geleden moest ik 5 uur lang mijn zolder-kamer poetsen. Stel nou er is een leger kabouters die dat doet. Die zullen het waarschijnlijk nog beter doen ook.

Ik zei net tegen mijn moeder van : " Stel nou je hebt een leger kabouters, dan hoef jij niet af te wassen en hoef ik de badkamer niet te poetsen".

Lijkt me zalig

Tafeltje dekje en ezeltje strekje

En ik geloof daar dus ook in

Kabouters die chef-kok zijn. Kabouters die beter zijn dan de beste kok ter wereld. Kabouters die koken recepten die zijn zo lekker, daar krijg je niet genoeg van.

En dan doen ze het met plezier. Waarom doen ze dat met plezier??? Omdat ze het leuk vinden

Het leuke is dat het allemaal bestaat. Alleen moet het nog tot uitdrukking komen allemaal Dat het nu op dit moment niet 100 procent zichtbaar is, wil niet zeggen dat het niet bestaat. Het is een kwestie van tijd dat het allemaal tot uitdrukking komt. De film moet zich nog verder ontwikkelen als het ware Het is een film die nog verder moet ontwikkelen. We leven gewoon in een film. En die film die gaat gewoon een sprookje worden nog. Meer dan een sprookje. Alles kan worden toegevoegd aan de film en het voegt zich vanzelf toe.

Mocht er in de toekomst hier een aantal kabouters willen meehelpen, dan krijgen ze een eigen kamer en dan mogen ze zelfs internet op. Ik koop ze dan ook een computer en alles wat ze nodig hebben.

Dan zie ik het als gezinsleden Maar waarschijnlijk weten die kabouters zelf hoe ze zich moeten vermaken. Weten ze dat niet, dan help ik ze wel
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 april 2006 @ 09:35:23 #14
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_37336272
Maar de kabouters stonden hier al de hele nacht en hebben niets aan de afwas gedaan
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 27 april 2006 @ 09:37:01 #15
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37336311
Dat komt nog Tara

Geduld hebben Geduld hebben en vooral blijven geloven ook Gelukkig dat er mensen zijn die geloven. Genoeg mensen die geloven. Het begint met open stellen voor andere dingen. Geloven in meer. Geloven in een wonder, in meer wonderen

Ik schreef het al eerder, over 1 jaar is het hier compleet anders. Over 10 jaar weet ik niet eens wat er allemaal is. Maar het leven gaat gewoon makkelijk worden nog.

Die afwas die doen ze nog wel Geloof dat maar

Hulp in de huishouding zonder dat je het moet betalen, zonder dat de huisvrouw in je persoonlijke bezittingen zit te snuffelen. En vooral : " Hulp in de huishouding die met het grootste plezier doet helpen".

Maar zo komt in de toekomst meer naar voren Ik denk dat er echt zoveel naar voren gaat komen.

Dat het sprookjes-boek echt tot leven gaat komen nog. Dat geschreven sprookjes gaan leven als het ware.

Dat de gedachte werkelijkheid wordt.

Tara, als jij een wens hebt. Dan komt je wens nog uit. Je hoeft maar te wensen wat je wilt wensen en in de toekomst komen alle wensen uit.

Zo is de toekomst dus bedoeld. En niet anders

Iedere wens gaat uitkomen nog

Omdat wonderen bestaan. Wonderen hebben altijd bestaan. Maar het is gewoon zo dat er een tijd komt dat wonderen gaan toenemen. Het heeft met de tijd te maken ook.

Weet je wat het is. Kinderen zijn heel anders daarin. Kinderen geloven sneller. Zodra mensen volwassen worden, verliezen ze de magie in het denken.
pi_37336434
maar lieve DV ik wacht echt al heeeeeeeeeeeeeel lang nu

in de efteling ging ik bij de paddestoelen altijd luisteren of de kabouters thuis waren
de helft was muziek aan het luisteren en de andere helft aan het stofzuigen....

maar ik heb wel wat met kaboutertjes
ken je dat lied van hey hey kaboutertjes kom maar voor de dag
  donderdag 27 april 2006 @ 09:44:40 #17
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_37336481
Ik had een grote tuinkabouter op mijn balkon staan.
Word ik op een gegeven morgen wakker, ik kijk naar buiten, zie ik een lege plek waar hij stond.
Ik natuurlijk de pest in, want hij was zo grappig.
Kijk ik even verder de straat in, staat die midden op het kruispunt, tussen het verkeer in.
Wat heb je toch een grappenmakers midden in de nacht
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_37336703

Kabouters zijn leuk!
  donderdag 27 april 2006 @ 09:59:49 #19
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37336845
quote:
Op donderdag 27 april 2006 09:42 schreef draculettetje het volgende:
maar lieve DV ik wacht echt al heeeeeeeeeeeeeel lang nu

in de efteling ging ik bij de paddestoelen altijd luisteren of de kabouters thuis waren
de helft was muziek aan het luisteren en de andere helft aan het stofzuigen....

maar ik heb wel wat met kaboutertjes
ken je dat lied van hey hey kaboutertjes kom maar voor de dag
Als je zolang gewacht hebt, kun je best nog ff langer wachten Hoewel ik druk erop leg nu, ieder mens werkt mee en ik ook. En ik probeer dus met alles wat ik heb om echt vaart te zetten achter het hele gebeuren. Zo snel mogelijk de boel afronden. Maar het is niet echt afronden, het is in werking stellen. Het moet in werking gesteld worden allemaal.

Even serieus nog. Ik wil dus ook bezig zijn met kabouters nog. Maar zo wil ik dus bezig zijn met meer. Ik wil kabouters ook tot leven roepen. Maar ze zijn al in leven.

Ze leven wel, maar ze zijn nog niet in de realiteit, ze komen soms tevoorschijn, ze zijn vaker in de realiteit maar nog niet helemaal geintegreerd hier. Net zoals draken leven en nog niet in de realiteit zijn.

Het is er wel, maar je ziet het niet

Zoals hier in het forum dus ook staat beschrijving voordat je hier komt binnen wandelen. " Je ziet het niet, maar toch is het er". Maar dat gaat nog veranderen. Dan is het heel anders. " Dan is het er, en dan zie je het dus ook"

Het duurt nog even en dan is het hier een sprookje

Het is nog even doorbijten door de zure appel heen. Het is een kwestie van tijd. En vooral dat mensen doorgaan. Mensen zullen in leven moeten blijven en hun dromen moeten koesteren. In wonderen geloven ook.

Wonderen bestaan, en wonderen komen straks uit.

Zelf heb ik hier nog steeds te maken met stress af en toe. Maar er komt een moment dat ook die stress hier weg is. Ik ben nog bezig met vechten. Ik weet nog steeds niet waar ik tegen vecht. Maar ik voel gewoon een vijand die mij wilt aanpakken en verslaan.

Maar ik schrijf mezelf door en verder. Het schrijven is mijn krachtigste wapen. Maar ik wil niet offtopic gaan.

Maak je niet druk om die kabouters. Wie weet zijn ze over 3 maanden al aanwezig hier. Misschien over 1 jaar. Misschien volgende week.

Ik kan geen inschatting maken hoelang het duurt en hoe sterk de vijand nog is. De vijand probeert ook middels allerlei hoeken en bochten te winnen dus er is nog altijd een vijand die de kop afgehakt moet worden met een zwaard.

Maar het komt dus wel goed allemaal

Alles komt goed

Ik blijf doorschrijven en richting de toekomst ga ik dus ook sprookjes schrijven nog. Ik wil nieuwe sprookjes in leven blazen en ieder mens kan straks zijn eigen sprookjes-bestaan schrijven.

De kracht van schrijven is echt sterk

Met schrijven is alles mogelijk. En de kracht van de gedachte heb je nog. De kracht van het geloven en het vertrouwen en zo kun je doorgaan.

Dus ik drink me nog koffie en ga ook door. Want het gevecht moet gewonnen worden. Falen mag niet gebeuren, winnen is het enige dat mogelijk is.

En zo heb ik weer een deja vus. Maar goed, die deja vus verdwijnen vanzelf nog wel. Die deja vus houden ook zaken tegen. Er zit ergens een begrenzing en die moet eruit. Er zitten overal nog begrenzingen en muren. Die muren moeten gesloopt worden nog. En zo moet er nog meer gesloopt worden.

Slopen en bouwen.

Slopen en in leven brengen.

Via gedachtes en schrijven het mooie naar voren laten komen

Draken, kabouters, pegasus. Vliegende paarden. Wat heb je nog meer. Je kunt ook totaal nieuwe zaken verzinnen. Zolang je maar je fantasie gebruikt. Fantasie die tot leven gaat komen en nog meer.

Dromen. Overleden mensen die terug keren. Overleden mensen keren sowieso terug. Dat heb ik vanaf het begin al beweerd. En het eeuwige leven wordt ook nog een feit.

En dat is waarheid Zo is het leven bedoeld en niet anders.

[ Bericht 1% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 27-04-2006 10:05:18 ]
  donderdag 27 april 2006 @ 10:00:41 #20
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37336859
quote:
Op donderdag 27 april 2006 09:53 schreef freecell het volgende:

Kabouters zijn leuk!

Kabouters zijn zeker leuk. En ze doen geen vlieg kwaad.

Maar er zijn veel meer leuke dingen. En er komen ook veel meer leuke dingen nog

De efteling is er niets bij. Het gaat nog een groot pretpark worden zonder dat je entree hoeft te betalen
pi_37336878
Hebben ze ook namen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 27 april 2006 @ 10:03:12 #22
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37336917
Even vragen

Flip flap en flop

Ik kreeg flip flap en flop binnen net

Maar goed, dat kan een foute connectie zijn.

Hoewel flip flap en flop niet eens een slechte naam is voor 3 kabouters
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 april 2006 @ 10:07:51 #23
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_37337025
quote:
Op donderdag 27 april 2006 10:01 schreef Isabeau het volgende:
Hebben ze ook namen?
Moeten we nog even overleggen met Ode denk ik. We hebben ze nog geen namen gegeven (en ze hebben ons ook niet verteld hoe ze heten), maar als je wilt willen we wel eentje vernoemen en Saskia of Isabeau noemen hoor
pi_37337118
Dromenvanger: was de Haldol op?

Ik wil een Isabouter
  donderdag 27 april 2006 @ 10:18:50 #25
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37337271
Ik heb medicatie nog, maar die is nog nodig Freecell. Haldol wilden ze me in het begin geven maar ik weigerde dat medicijn in te nemen toen. Heb nu een coctail die goed werkt, het is ook drugs en ik zit door die legale drugs in andere werelden. Die medicatie die werkt perfect nu. Ik draai niet door, ik ben rustig en ik kan nog steeds zoeken en fantaseren. En als ik te druk ben, dan neem ik een rustgevend middel. Hoef ik geen joint te roken

Gisteren op de Mondriaan zorg geweest weer, ging goed allemaal. Maar er komt een tijd dat het verleden tijd is die ziekte van mij. Dan is die hele mondriaan gesloten. Iedere psychiatrische inrichting gaat de deuren sluiten dan. Mensen zijn niet gek geboren. En gek is maar betrekkelijk. Je hebt gek en je hebt ziek en gestoord. Je mag me best gek noemen. Want gekte. Ik moet eens in de van dale opzoeken wat gek betekend. Of gek positief kan zijn ook. Of gek een positieve kant kan hebben. Normaal is slecht, normaal is echt slecht. Ik wil dus ook niet normaal zijn. Normaal is saai. Normaal schiet je niets mee op.

Ik vroeg net aan Flip. " Flip hoe gaat het ermee, wanneer kan ik je zien en wil je helpen hier".

En Flip zei van. " Ik wil zeker helpen, en je ziet me als je er klaar voor bent, je bent goed op weg maar je zult nog even moeten wachten, nog sterker geloven en je zult me zien zoals ik ben".

Flip was aan het praten dus Flip is aardig. Ben wel benieuwd hoe Flip eruit ziet. En zo zullen er duizenden kabouters om me heen zijn. Net zoals bij andere mensen duizenden kabouters zijn.

Kabouter-land, wie weet hoe kabouter-land eruit ziet. Misschien wordt kabouter-land nog wel zichtbaar ooit. Dat gewoon de realiteit groter wordt.

We zijn dan wel een beetje verbonden op aarde, maar het gaat nog altijd om wat zich boven de aarde afspeeld als het ware. Als de realiteit zijn poorten opend. Dan kun je 1001 werelden erbij krijgen, onbeperkt veel werelden.

Flip zit in die andere wereld, maar hij zit ook naast mijn wereld hier. En zo is het de bedoeling dat in de toekomst alle werelden toegankelijk worden.

En wie weet ook de wereld van de "doden".

Maar dat hele verhaal gaat toch een eigen leven leiden nog. Het verhaal is al geschreven dus ik hoef me geen zorgen te maken

Haldol is op inderdaad Ik heb nog medicatie maar dat is bedoeld dat ik niet verdwaal. Ik kan nu lekker schrijven over andere werelden en op onderzoek uitgaan. Omdat ik gewoon diep ga soms, is het nodig dat ik een remmer heb een soort beschermer. Heb ik die bescherming niet, dan lig ik zo in het gekkenhuis en daar hoor ik dus echt niet thuis.

Maar die medicatie is ooit verleden tijd nog

Ik genees nog helemaal Komt vanzelf wel goed allemaal.
pi_37337448
Ik kan best goed raden

Ze bewegen niet trouwens
Ze salueren wel, maar dat doen ze al de hele tijd en ze weigeren de afwas te doen
  donderdag 27 april 2006 @ 10:27:16 #27
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_37337484
Hoeveel kun je zeggen over een paar tuingnomen!
[KNE]-Mod
pi_37337801
quote:
Op donderdag 27 april 2006 10:27 schreef ThE_ED het volgende:
Hoeveel kun je zeggen over een paar tuingnomen!
Dat ligt er natuurlijk aan in welke situatie
Als je slaperig je kamer uitloopt de keuken in en het stikt er van de gele kabouters, dan heb je wel even gespreksstof
  donderdag 27 april 2006 @ 10:43:35 #29
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37337937
quote:
Op donderdag 27 april 2006 10:26 schreef freecell het volgende:
Ik kan best goed raden

Ze bewegen niet trouwens
Ze salueren wel, maar dat doen ze al de hele tijd en ze weigeren de afwas te doen
Misschien moet je lief zijn voor ze

Als je heel lief bent, dan doen ze alles voor je. Of moet je ze aan het werk zetten en moet je de zweep gebruiken??? Ik gebruik liever niet de zweep Ik probeer heel aardig te zijn en dan doen ze misschien vanzelf wel al het werk straks.

Ik probeer altijd zo lief mogelijk te zijn als ik bezig ben met zaken die ik niet zie.

Ik probeer soms contact te leggen met Geluksgoden en dan ben ik heel lief tegen die Goden. Ik mag dan geen enkele boosheid in me hebben.

Sowieso moet alle boosheid weg in mijn leven

Ik heb echt zin erin

Raden is ook leuk, raden wat er is. Raad je plaatje

Use your imagination

Ik ben even naar buiten weer. De juiste muziek opzetten ook.

Soms denk ik wel eens van. Ieder moment kan een draak komen overvliegen. Of ieder moment kan een leger kabouters komen die mij een flesje kabouter-bier geven of kabouter-koffie.

Kabouter-bier

Volgens mij is kabouter-bier lekkerder dan mensen-bier

En zo zullen veel meer dingen zijn. Ik denk dus echt dat het nog een wereld gaat worden

Ik denk ook aan een gratis wereld Alles gratis en voor niets. Met hulp van kabouters en elfen en nog meer. Tovenaars die komen. Tovenaars. Mensen die kunnen toveren ook.

De boeken die geschreven zijn komen dan tot leven Freecell

Mensen die geschreven hebben over tovenaars die hebben gelijk

Ik ben nog steeds te ongeduldig de hele tijd. Maar ik voel soms aan dat het nog maar even duurt.

Nog altijd is er een barriere. Wie weet is het zo dat er teveel mensen rond lopen die niet genoeg geloven in wonderen en sprookjes.

Mensen die teveel denken in begrenzingen. Ik weet het even niet.

Mijn fantasie is nog lang niet groot genoeg op dit moment. Ik kan niet vrijuit schrijven en denken. In mijn hoofd zitten nog grenzen, en ook dat is een reden dat ik die draken en kabouters nog niet kan zien.

Omdat mijn hoofd nog steeds te begrensd is. Ik ben nog niet vrij genoeg. Ik kan pas alles zien als ik helemaal open sta en vrij ben

Maar dat komt nog wel. Ik blijf ermee bezig dus. En het gaat vanzelf nogmaals. Het neemt zelf een bepaalde vorm aan. Die werelden allemaal, die vormen ook zichzelf. Die zijn ook zichzelf aan het connecten aan onze wereld. Het gaat ook vanzelf gelukkig.
pi_37338293
quote:
Op donderdag 27 april 2006 10:43 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Mijn fantasie is nog lang niet groot genoeg op dit moment. Ik kan niet vrijuit schrijven en denken. In mijn hoofd zitten nog grenzen, en ook dat is een reden dat ik die draken en kabouters nog niet kan zien.
Geniaal
Maar ik denk dat het niet slecht zou zijn als je wat rustiger aan deed!
  donderdag 27 april 2006 @ 11:05:06 #31
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37338432
quote:
Op donderdag 27 april 2006 10:58 schreef freecell het volgende:

[..]

Geniaal
Maar ik denk dat het niet slecht zou zijn als je wat rustiger aan deed!
Die rust komt vanzelf wel. Het gaat hier vanzelf. Ik bedoel, het is ook werken naar die rust. Maar het is vergeleken met vroeger al een wereld van verschil gelukkig. Maar dan is het nu zaak om de fijne kantjes af te snijden hier. Het werk afronden en bijstellen nogmaals. Ik mag niet uit evenwicht nee, heb je gelijk in. Ik besef het zelf ook. Maar het zit ook in mijn karakter en in mijn ziel en nog meer. En in de hersens. Maar dat krijg ik nog wel onder controle allemaal

Maar ik wilde me net een rivotril pakken dus ook. Ik merk dat het soms gevaarlijk is. Niet gevaarlijk maar spanningen. Gisteren bij de dokter kreeg ik de voorschrift om iedere dag 2 rivotril te nemen en indien nodig een derde. Moet dus ook volgende week weer terug. Niet omdat het levensgevaarlijk is. Maar puur als beveiliging. Ik ben soms erg druk nog

Af en toe is het hemels, en af en toe is het een hel.

En als het een hel is, neem ik een rivotril in.

Ik kan dan zeggen van, er loert bedreiging om de hoek. Zo ervaar ik bepaalde sferen dus ook. Maar alsnog zit het allemaal in het hoofd en boven het hoofd ook. En tevens zit het in de atmosfeer. Wie weet komt er wel bedreiging van andere werelden. Als kabouter-land bestaat, dan kan het ook zo zijn dat er een wereld bestaat als in Lord of the Rings. Met van die monsters. Of dementoren zoals in Harry Potter.

Ik ga dus ook rustiger aandoen nu. Die draken, elfjes en kabouters komen vanzelf wel.

Die komen naar mij toe, ik ga dus niet geforceerd naar hen toe. Forceren is niet goed.

Evenwicht en balans is belangrijk. Dus ik neem me even een wonder-pilletje. Neem ik zo'n wonder-pilletje dan zit ik weer helemaal in de 7e hemel en is het weer kalm.

Doe ik vaker, dan is het niet goed met denken en voelen. Dan kan ik uren bezig zijn met vechten tegen die gedachtes maar er valt niet tegenop te vechten. Dus neem ik gewoon een rivotril in die perfect werkt

Ik ga dus ook rustig doen nu. Bedankt voor de hulp en het meehelpen

Komt vanzelf allemaal goed

Af en toe wil ik teveel en te snel. En haastige spoed is zelden goed ook.

Tijd genoeg, zoveel tijd ook Waarom zou ik me uberhaupt ook maar 1 seconde haasten als er zoveel tijd is?

Ben dus even ontspannen. Wie weet een film kijken of ik schrijf nog luchtiger. De spanning van de ketel. Minder druk uitoefenen.

Blijf ik zo druk bezig en voer ik de druk te hoog op, dan komen die kabouters nooit naar voren

[ Bericht 6% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 27-04-2006 11:10:11 ]
  donderdag 27 april 2006 @ 11:26:45 #32
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37339085
Ik was even buiten aan het denken dus

Ik krijg dus overal bescherming in mijn lichaam en geest en ziel en hersens. Omdat er overal invloeden binnen komen.

Ik krijg iedere 2 weken een depot gezet in mijn bil Dat is een spuit tegen invloeden van buitenaf. Een soort fire-wall.

Gisteren zei de dokter al dat het misschien nodig is om die dosis te verhogen.

En ik ga dus ook vragen om een hogere dosis. Er zijn 3 verschillende dosissen. Ik heb de middelste dosis.

Ik merk dus ook dat het de hele dag een kwestie van vallen en opstaan is. Dat depot helpt zeker goed, maar het kan beter afgestemd worden. Ik denk dat de hoogste dosis ideaal is.

Dan kan ik gewoon doorgaan met zoeken en vinden, en dan is het zo dat ik rustiger blijf eronder.

Heb ik die hogere dosis risperdal ( risperdal heet dat depot) dan hoef ik ook die rivotril niet meer te nemen. Dan ben ik gewoon de hele dag rustig en bij de les zonder wazige zaken.

En dan komen die kabouters misschien eerder naar voren.

Ik zie die medicatie dus ook niet als belemmering, mijn lichaam past zich dus ook aan. Mijn lichaam raakt niet van slag van die chemische middelen. Mijn lichaam vindt het prettig als het ware.

Dus dan ga ik gewoon een dosis hoger en kan ik nog beter "werken"

Ben ik tenminste op fok! ook wat rustiger en kalmer. Kan ik rustiger muziek luisteren en tv kijken. Zie ik de details beter en het geheel ook. En zo zal het gewoon beter zijn.

En dan heb je in de toekomst vast en zeker een nieuw middel dat gaat komen.

Een soort lsd trip Maar dan via de apotheek En het is geen lsd-trip. Die lsd-trip die zit er sowieso in. Bij mij is het nodig dat ik bescherming krijg zodat de trip niet te groot wordt. Ieder mens heeft een trip in zich. Alleen is de trip nog klein op dit moment. En dan is het woord trip misschien fout gebruikt. Maar goed, ik weet het even niet dus ik ga weer naar buiten nu. Rivotril net ingenomen. Take the orange pill, dromenvanger. Take the orange pill.

Neem ik die bescherming niet in, dan krijg ik een bad trip.

Zo zit het in elkaar.

En ik schaam me dus niet om die medicatie. Helemaal niet.

Het is om lekker te trippen. Om een bad trip te voorkomen ook. En om poorten te openen en ga zo door. Het ideale hulp-middel in deze jungle

Komt allemaal goed nog

Ik zie de medicatie ook als het pilletje van the matrix. Het is een pilletje waarmee ik andere werelden mee kan binnen stappen op een veilige en verantwoorde manier
pi_37339918
Hey dromenvanger
Risperdal Consta depot neem ik aan?
Ik heb stage gelopen op een plaats waar dat erg veel gebruikt werd.
Doe maar rustig aan als je hem nodig hebt "take the orange pill". Ga anders even lekker buiten zitten lezen? Dan moet je je op het verhaal concentreren en hoef je dus even niet na te denken.
Ik zie je namelijk steeds drukker reageren in de topics de afgelopen dagen, alsof er steeds meer opborrelt in je hoofd.
pi_37340031
M'n zus woont in Groningen, ik zal vragen of zij er iets meer van weet

Het lijkt mij gewoon een reclamestunt-actie ofzo, niks bijzonders. Maar hoe komen die kabouters je huis in als jij en Tara van niks weet?
Children of the night. What music they make.
pi_37340310
quote:
Op donderdag 27 april 2006 11:57 schreef DeHovenier het volgende:
M'n zus woont in Groningen, ik zal vragen of zij er iets meer van weet

Het lijkt mij gewoon een reclamestunt-actie ofzo, niks bijzonders. Maar hoe komen die kabouters je huis in als jij en Tara van niks weet?
TARA woont op de zolder van een studentenhuis. Genoeg verdachten dus
Maar wij verdenken het huisgenootje dat vanacht om drie uur terug kwam en heel veel kabaal maakte
Dat is ook één van de weinigen hier die leuk genoeg is om zoiets in de keuken te zetten
pi_37340347
Ok
  donderdag 27 april 2006 @ 12:15:32 #37
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_37340559
deze kabouters zijn voorzien van miniatuur spy-camera'tjes
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  donderdag 27 april 2006 @ 12:55:51 #38
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37341725
quote:
Op donderdag 27 april 2006 11:53 schreef freecell het volgende:
Hey dromenvanger
Risperdal Consta depot neem ik aan?
Ik heb stage gelopen op een plaats waar dat erg veel gebruikt werd.
Doe maar rustig aan als je hem nodig hebt "take the orange pill". Ga anders even lekker buiten zitten lezen? Dan moet je je op het verhaal concentreren en hoef je dus even niet na te denken.
Ik zie je namelijk steeds drukker reageren in de topics de afgelopen dagen, alsof er steeds meer opborrelt in je hoofd.
Risperdal Consta inderdaad. Moet koel bewaard worden De eerste spuit deed veel pijn, tegenwoordig voel ik niets meer ervan. Het is ook zo dat het gewoon in het ritme zit. Ik denk niet na als ik 1 uur weg ben om even een update te krijgen. Tis allemaal bedoeld om de toekomst goed in te gaan. Broodnodig ook. Logisch ook als de chemie niet goed zit hier.

Maar het gaat beter weer. Lekker buiten in het zonnetje, muziek erbij. Rivotril als het nodig is. Matigen met koffie. Rustig kijken naar het waaien van de wind. En gewoon even niet nadenken over wat er allemaal gaat gebeuren nog.

Eens echt rust nemen. Iedere dag bezig zijn is niet nodig. Dat heb ik mijn hele leven al gedaan. Helemaal opladen nu.

Rivotril helpt al een beetje, het is rustiger weer. Maar dan nog steeds is het niet rustig genoeg. Ik voel mezelf heel goed aan. Ik merk de meest kleine ongewenste situatie op ook.

En dan merk ik gewoon dat het denken nog te snel gaat. Al gaat het denken een fractie te snel, dan nog is het te snel.

Maar zo zijn er meer alternatieven mocht het niet ideaal zijn. Ik ga dus volgende week met de dokter praten verder over die rust. Maar ik denk dat de hoogste dosis risperdal consta goed aan gaat slaan. Maar toch bereik ik met deze coctail het ideale. Ik wil dat ook. Ik ben al een paar jaar bezig op deze coctail dus wil liever niet helemaal opnieuw beginnen. Dan krijg je vanzelf weer die bijwerkingen en die wil ik dus nooit meer hebben. ( en dan zeg ik ook even erbij dat ik in de toekomst ervan uitga dat het eenmalig 1 pilletje gaat worden als het even meezit, 1 pilletje en nooit meer, dus echt het rode pilletje van the matrix Ik hoop daarop en ga daarvan uit dus)

Blijkt het te zijn dat het nog niet ideaal is, dan ga ik gewoon samen met de dokter verder op zoek.

Alles om een beter leven en het goede doel

Ik had het er gisteren nog over op de mondriaan. Dat ik dus echt niet gek ben of op mijn achterhoofd gevallen ben. En dan zeggen ze dus ook dat ik dat helemaal niet ben. Ze trekken wel de vergelijking met de film " A beautifull mind". Dan vertellen ze dat je slim kunt zijn en door die slimheid kunt doordraaien.

Heb meer verhalen gehoord van mensen die op het randje balanceren. En dat is niet om op te scheppen. De grens tussen gekte en genialiteit is gewoon splinter-dun.

Bij mij is het niet eens genialiteit. Het is verkennen en zoeken en aanvoelen hoe het werkt allemaal

Ben nu trouwens helemaal rustig weer hoor. Ik schrijf dit in rust. En het gaat over reeële zaken. Mijn Pa zegt dat vaker ook. " Je mag me de oren van de kop lullen, zolang je maar reeël blijft"

En wat reeël is, dat is dan ook weer de vraag. De realiteit richting de toekomst maar daar stop ik nu mee omdat ik dan wederom te ver ga.

Vandaag probeer ik rustig buiten te genieten van mijn vakantie. ( Ik zie het als permanente vakantie, ik doe nu vrij studeren dan wel, maar het is en blijft vakantie). Lekker rusten en eens alles stil zetten in mijn hoofd.

En dan hopen dat er een keer niets binnen komt ook.

Net was ik buiten aan het kijken naar de wind, hoe bomen bewegen in de wind. En daar kan ik dan rustig van worden

Ben kalm nu

Stilstand is ook prettig eens. Dat alles stil staat voor de afwisseling. Altijd in beweging zijn dat is niet prettig te noemen. Door stilstand rust vinden.

Kan nu nog verder gaan over het denken en fantaseren en over deja vus. Maar dat kan morgen of vanmiddag. Ik zal zeker blijven onderzoeken, maar ik probeer het in complete rust te doen dus. Dat onderzoeken zit er in en blijft erin zitten. Dan is het een kwestie van, op welk tempo ben je bezig ermee.

En dan zeg ik nog een keer, er is geen haast. Er hoeft nooit gejaagd te worden. Door te jagen mis je hetgeen dat je wilt zien en wilt weten. Ben je 1 stap te ver, dan mis je gewoon de dingen die je nodig hebt.

Dan kun je beter extreem rustig zijn en stil staan in de tijd en ruimte, en dan komt het vanzelf.

Ben weer naar buiten.

Tis dus echt beter nu Al die jaren heb ik overuren gedraaid hier. Als een gek geschreven en ik neem na ieder bericht pauze.

Gisteren ook afgesproken met Mondriaan dat ik niet meer dan 5 uur per dag online mag zijn. Maar die 5 uur haal ik bij lange na niet. Ik hou dat niet eens meer vol. Door tussentijds te rusten zit ik gewoon maximaal 3 uur online. Misschien nog minder.

En nu weer weg. Wachten totdat de antwoorden komen. Ik sta open voor antwoorden. Maar ik wil niet zoeken en denken. Hersens stil zetten, en wachten op antwoorden en beelden dus

Risperdal is trouwens een heel goed medicijn Kan me voorstellen dat het veel gebruikt wordt Ik ben dik tevreden erover en heb totaal geen bijwerkingen ook.

Wie weet neem ik een boek erbij zometeen. Maar ook lezen is inspanning. Dan ga ik liever kijken hoe de vissen in de vijver zich bewegen Dat geeft ook veel rust

Nu dus weg weer.

Tot laterzzzzz
pi_37341907

"nee nee, ik wil het niet zien.. neem mij niet mee in het verblindende licht.. nee nee.... "

Mijn baby !
Wat doen ze ??
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_37341994
Deze is overigens vanuit Den Haag hier (Rotterdam) naartoe geteleporteerd.
maar dat is ook het enige dat ik er uit heb weten te krijgen.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  donderdag 27 april 2006 @ 13:15:01 #41
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37342316
GA WEG BIJ AIDEN ENGE POP!

*zet pop buiten neer, overgiet hem met benzine*

VOEM!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_37342451
Volgens mij zijn ze niet aan het salueren, maar aan het bellen met daarboven om opgebliept te worden Tara en freecell.
Sir Winston Churchill
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 april 2006 @ 13:31:59 #43
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_37342886
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:19 schreef Mirage het volgende:
Volgens mij zijn ze niet aan het salueren, maar aan het bellen met daarboven om opgebliept te worden Tara en freecell.
Dat hadden we inmiddels inderdaad geconstateerd
pi_37342959
Het is dus een actie van een telefoonmaatschappij?!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37342991
quote:
Op donderdag 27 april 2006 13:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Dat hadden we inmiddels inderdaad geconstateerd
Ik vind jullie trouwens een ontzettend leuk koppel..
heerlijk offtopic
Sir Winston Churchill
pi_37343134
quote:
Op donderdag 27 april 2006 09:24 schreef draculettetje het volgende:
laatst was op omroep gelderland iemand die vanalles over kabouters wist.
Die zei dat de kabouters om onze tuinkabouters erg moesten lachen!
misschien weet die wel wat ze eten....

alleen bij mij zijn ze nog nooit geweest.....helpen ook niet opruimen enzo
* vamperotica mompelt iets over iets groens in je tuin....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 27 april 2006 @ 13:45:34 #47
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37343351
Ik zat even rustig buiten

En dan is het zo dat ik de wereld van de monsters in ga.

Ik ga dus echt de wereld van de monsters in. En daar kan ik niets aandoen. Ik heb dan wel rivotril gehad en ben rustig. Maar ik moet die wereld in. Om daar zaken aan te pakken dus.

En dan is het niet gevaarlijk om de wereld van de monsters in te gaan, dan is het gewoon lekker even daar de boel verslaan

Met een leger achter me staan Met een degelijk leger is er geen gevaar. Dan ben ik generaal

Het moet dan ook gebeuren, dus ik ga weer naar buiten. Zometeen zoek ik even de juiste muziek uit en dan zie ik wel wat ik te zien krijg allemaal.

Zodra ik mijn ogen dicht doe in rust, begint mijn reis

Misschien neem ik nog 10,000 kabouters mee en nog wat elfjes en draken

Dan stap ik de wereld van het kwaad binnen met een leger

Vandaag een mooie dag om dat te doen

Tuinstoelen erbij, half liggend en relaxt. Koffie erbij, alcohol-vrij nogmaals. Sigaretje en dan gaat de reis vanzelf ook.

Kijken of er nog wat te verslaan valt

Tot straks

Tijd voor actie

2006 wordt een jaar vol overwinningen

En dan komen die kabouters ook nog wel En alles.

Hopelijk gaan meer mensen met een leger de wereld van het kwaad in om daar zege te vieren nog Dat we daar grondgebied gaan winnen en alles klein gaan maken

Nu echt weg. 3 minuten online en 30 minuten buiten.
pi_37343537
Wat die gele kabouters eten weet ik niet hoor.
Maar die groene eten alleen maar rookworst... van de Hema. Anders niks. Maar dan knappen ze de boel ook wel voor je op.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_37343934
Ik zie nu pas dat ze telefoneren.
  donderdag 27 april 2006 @ 15:25:36 #50
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37346339
Contact

Contact!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')