Nee inderdaad, die stellen ook niet echt bepaald hoge eisen aan de modellen. En dan die low budget modeshow aan t eindquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:12 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ja precies, die in Engeland is echt niet leuk..![]()
Valt me in Amerika ook op dat de modellen er in het 'dagelijks leven' vrij normaal en in een aantal gevallen zelfs niet eens mooi uitzien, maar dat ze er met de juiste make-up, belichting en fotobewerking toch ontzettend mooie vrouwen van kunnen maken.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:26 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Nee inderdaad, die stellen ook niet echt bepaald hoge eisen aan de modellen. En dan die low budget modeshow aan t eind [afbeelding]
Dus ze zit al bij de definitieve selectiequote:
Waarom heeft ze allemaal figuurtjes op haar rug?quote:
Omdat deze foto niet gephotoshopt is........quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:49 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Waarom heeft ze allemaal figuurtjes op haar rug?
En die blauwe plekken op haar ellebogen?![]()
ik ookquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:53 schreef Lollifant het volgende:
Ik denk dat het een zeer triest programma gaat worden! Maar ik ga zeker kijken!
Er is geen leuker vermaak dan leedvermaakquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:53 schreef Lollifant het volgende:
Ik denk dat het een zeer triest programma gaat worden! Maar ik ga zeker kijken!
Promo-auto's? Gaan ze dan het land in om te scouten ofzo?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:12 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik zag vandaag auto's met "Hollands Next Top Model (of zoiets) rondrijden..."
spannend!
Nou, bij Tyra hoef je de punthoed en de bezemsteel er alleen maar bij te denken... wat een feeks is dat zegquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:24 schreef octopussy het volgende:
Ik begin Heidi zelfs sympathieker te vinden dan Tyra.
Geen idee, er lagen er een stel op een rijdende oplegger en één reed volgens mij, heb zo snel niet kunnen zien wat of wie er in zat....quote:Op zondag 25 juni 2006 02:16 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Promo-auto's? Gaan ze dan het land in om te scouten ofzo?
Ja, maar Kate Moss mag 1m69 zijn, omdat ze zo'n aparte look heeft wat menig modehuizen prijzen. En daarom was/is (nu weet ik het niet na de lijntjesquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:07 schreef starry-night het volgende:
iik vind niet dat een model perse lang hoeft te zijn..(zie kate moss)
Damn Yfke is wel fijn zegquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:36 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
JLo Spring 2006 Ad Campaign:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ik vind van wel, ik hoop ook dat het echte mooie meisjes zijn, en dat ze lang zijn. Niet van dat politieke correcte gedoe, een dikkerd erbij en een kleintjequote:Op donderdag 22 juni 2006 21:07 schreef starry-night het volgende:
iik vind niet dat een model perse lang hoeft te zijn..(zie kate moss) maar ik vind vaak die nederlandse modellen niet zoveel voorstellen..
eensch...maar wel minstens 1 of 2 kutwijven!quote:Op maandag 26 juni 2006 12:35 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik vind van wel, ik hoop ook dat het echte mooie meisjes zijn, en dat ze lang zijn. Niet van dat politieke correcte gedoe, een dikkerd erbij en een kleintje
Nou heb ik helemaal niets natuurlijk tegen dikkertjes en kleine meiden, maar het is zo'n onzin om ze mee te laten doen aan een wedstridj waarbij ze tòch geen enkele kans hebben om te winnen.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:35 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind van wel, ik hoop ook dat het echte mooie meisjes zijn, en dat ze lang zijn. Niet van dat politieke correcte gedoe, een dikkerd erbij en een kleintje
Ja daarom, als ze toch geen kans maken hoeven ze ook dat huis niet inquote:Op maandag 26 juni 2006 12:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou heb ik helemaal niets natuurlijk tegen dikkertjes en kleine meiden, maar het is zo'n onzin om ze mee te laten doen aan een wedstridj waarbij ze tòch geen enkele kans hebben om te winnen.
Je gaat voor een F16 pilotenselectie ook geen mensen van 1 meter 30 door laten naar de eindronde terwijl je weet dat je minstens 1 meter 65 moet zijn.
Brrrr.....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:43 schreef apestaartje het volgende:
Ik geloof inderdaad dat het onder de 1.74 meter en boven de maat 36 niet veel zin heeft. Dan moet je wel een heel erg geweldig hoofd hebben dat eruit springt, anders kom je niet op de catwalks en chique glossy's terecht maar in de Wehkamp-gids en dergelijke (schijnt behoorlijk goed te verdienen, maar het heeft gewoon niet zo veel status).
En als je kijkt naar de maten van de vorige winnares van Modelmasters, waar de tv-uitzendingen van dit jaar aan gekoppeld zitten...
Rosanne Doosje
Height: 1.81
Size: 36 / 8
Bust: 82 / 32
Waist: 59 (als je zó ontzettend lang bent!)
Hips: 89
(Info + de foto hieronder is genomen van Maxmodels.nl)
[afbeelding]
Ik heb haar portfolio eens doorgekeken, maar heb nog geen foto gezien waar ik haar nou echt mooi vind. Zowel haar gezicht als haar figuur stralen totaal geen vrouwelijkheid uit.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:57 schreef apestaartje het volgende:
Het mooie is wel dat ze wereldwijd vierde is geworden in de wedstrijd. Er deden nog tientallen anderen mee. En ze komt inmiddels om in het werk. Zie http://www.rosannedoosje.nl en dan portfolio.
Blijkbaar wordt er toch naar zo'n type gezocht.
Ik vind haar gezicht trouwens best mooi. Alleen de rest niet zo.
Die is gebaseerd op je avatar (hey, niet stiekem editten)quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:05 schreef apestaartje het volgende:
Een van de betere foto's, vind ik zelf:
[afbeelding]
Dat had ik gezien hoor, was geen persoonlijke aanvalquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:10 schreef apestaartje het volgende:
Ik merkte dat van mijn avatar ook al op, en had mijn vorige bericht al geëdit voordat ik zag dat jij erover begon.
En nu zie ik weer een edit van jóuw bericht.![]()
bronquote:De Nederlandse Janice Dickinson, Nigel Barker en Mr. & Mrs. Jay
Afgelopen zaterdag was de final cut voor Holland’s Next Top Model. In het Olympisch stadion kwamen vijfhonderd meiden opdraven om een plekje in het modellenhuis te veroveren. Slechts tien van hen bemachtigden de fel begeerde finaleplaats en RTL laat ons nog even in spanning wie de finalisten zijn. Voor nu moeten we het nog even doen met de onthulling van de juryleden en coaches…
De jury plus coaches!
Topmodel én presentatrice van het programma Yfke Sturm wordt bijgestaan door een jury met daarin voormalig model Rosalie van Breemen, modefotograaf Carli Hermès en Glamour-hoofdredacteur Karin Swerink. Dit viertal zal iedere week de modellen beoordelen en natuurlijk ook bepalen welke deelneemster haar koffers moet pakken.
Net als in de Amerikaanse versie zullen de Nederlandse beauty’s gecoacht worden tijdens het programma. Ruud van der Peijl, alom bekend om zijn fotografie, styling, art direction en creative consultancy, zal de meisjes trainen tijdens de achtdelige afvalrace. Modevisagist Dominique Samuel is tijdens de shoots aanwezig om de modellen nog mooier te doen uitkomen en met adviezen bij te staan.
Ik ben benieuwd of deze jury plus coaches Tyra-achtige drastische make-overs voor de meisjes in petto hebben. Misschien ook een ultrakorte, geblondeerde coupe voor een meisje met donker haar tot op de billen? Zullen er dan ook Nederlandse tranen gaan vloeien?
Vanaf 4 september op RTL5, iedere maandag om 21.30 te zien! (VM)
Maar wélquote:
Oh ik wist niet dat ze bij Max Models terecht komtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:37 schreef apestaartje het volgende:
Ik vraag me af of de baas van het modellenbureau waar de winnares bij komt te zitten (Max Models) ook nog iets te zeggen heeft. Je zou zo'n figuur eigenlijk in de jury verwachten. Het zal maar zo zijn dat zijn minst favoriete deelneemster gaat winnen omdat de júry haar zo leuk vindt. Misschien denkt die man op de achtergrond mee?
Sorryquote:
quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:23 schreef _Liquid_ het volgende:
Thnx voor de tip CC!
Een vriendin van mij die ik nu 4 jaar ongeveer ken deed laatst mee aan de voorrondes van Hollands Next Top Model (komt in september op de buis geloof ik). Ze werd geselecteerd en ging door, en door, en door. Tot er nog 10 meisjes over waren die in het huis mochten. Zij was er 1 van. Toen was ik al blij (voor haar ook, is goede vriendin) Maar ook omdat ik met haar heel veel, lekkere, sex heb gehad.
Kan ik eindelijk zeggen dat ik het met een model heb gedaan![]()
was / ben jij haar vriendje op het moment dat ze erin ging? vind het een beetje vreemd dat jij dat ook moest tekenen anders.quote:Op woensdag 19 juli 2006 10:39 schreef _Liquid_ het volgende:
Ik zeg het niet omdat dat dat idd spoiler is maar ook omdat ik en zij ook een contract getekend hebben dat je niet mag uitlekken dat ze erin zit e.d. anders moet ze heel veel centjes betalen
Jep, thankx, even gegoogled en in mijn gedachten was ze mooier dan ze is eigenlijk...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Rianne ten Haken bedoel je denk ik?
Ik schat zo in dat die pas ergens online worden gezet als het programma van start gaatquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:33 schreef tydhd2 het volgende:
zijn er nog foto's van de nederlandse deelnemers?
foto?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de top 10 meiden staan id Glamour
Ik vind ze tegenvallen.
Scandinavië?quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:08 schreef Torio het volgende:
Na Duitsland, Engeland, Australie, Scandinavië kon Nederland niet achterblijven natuurlijk![]()
Als juryleden lijken Renate Verbaan (ook ooit topmodel) en Marijke Helweger(?) me wel leuk.
Verder toch maar Fiona als presentatrice, of misschien is Touriya Haoud iets, maar de laatste lijkt me een beetje saai.
We hebben in Nl nou eenmaal geen Tyra/Janice-types.
Oh, en svp géén Mike de Boer en Mari vd Ven in het programma![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |