Nee, er is wel een spoilertopic voor de mensen die het downloaden. America's next topmodel - spoilers serie 5 en 6!quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:40 schreef karoltje het volgende:
ANTM Cycle 5 begint 5 juni weer he!! Is daar al een topic over?
Ik zal wel even een topic erover maken met info+foto's en shizzle.quote:Op donderdag 25 mei 2006 19:13 schreef karoltje het volgende:
Zou iemand die Cycle 5 al heeft gezien een topic willen maken?. Ik durf geen plaatjes te zoeken voor een mooie OP!
bronquote:Het gonste al een tijdje maar nu is het zeker: Yfke Sturm (24) gaat de Nederlandse versie presenteren van het in Amerika zeer populaire programma ‘America’s next topmodel’.
Het Nederlandse topmodel won op 15-jarige leeftijd de ‘Elite Model Look’ en woont inmiddels alweer jaren in New York. Hoe de schoonheid uit Almere, die ooit sportmasseur wilde worden, het er als presentatrice vanaf brengt is in het najaar te zien op RTL 5.
Goede vraag.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:00 schreef Justonlye het volgende:
Waarom komt er geen mannelijke versie?![]()
Mr. Romance: Mannenmodellenwedstrijd _O-quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:00 schreef Justonlye het volgende:
Waarom komt er geen mannelijke versie?![]()
Lees de topics eens door. Je hebt zeker wat gemist, want het was hilarisch.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:37 schreef Justonlye het volgende:
Ooooh, dat is dan helemaal aan me voorbij gegaan:(
De Britse versie is zelfs een slap aftreksel ervan. De Nederlandse zal dan helemaal om te huilen zijn, lijkt me.quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:56 schreef Ticootje het volgende:
ik denk dat het gewoon een heel slap aftreksel wordt.... De Amerikaanse serie vind ik wel ok, maar dat wordt ook met het seizoen minder...
Alleen niet echt vergelijkbaar met AMTM wat mij betreft aangezien ze geen fashion model zochten, maar een Bouquetreeks cover model. Die hebben toch iets andere looks en karakteristieken.quote:Op donderdag 15 juni 2006 12:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Lees de topics eens door. Je hebt zeker wat gemist, want het was hilarisch.
[..]
Ben je niet in de war met ANTM?quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:13 schreef Isabeau het volgende:
Verdorie, eerste uitzending al gemistMeestal is op zaterdag de herhaling
quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:50 schreef schatje het volgende:
De kogel is door de kerk, Yfke Sturm gaat het presenteren.
[..]
bron
bronquote:Momenteel is Yfke het gezicht van Jennifer Lopez’s nieuwe kledinglijn JLo. “In New York heb ik de reeksen van ‘America’s Next Top Model’ op de voet gevolgd en gezien wat voor spanningen er ontstonden tussen de modellen en de juryleden“, aldus Yfke Sturm. “Tijdens modeshows heb ik Tyra Banks backstage meerdere malen meegemaakt als een geweldig en professioneel model. Toen RTL mij vroeg om in de Nederlandse serie haar rol voor mijn rekening te nemen, vond ik dat uiteraard een grote eer. Presenteren op TV is nieuw voor mij, maar in het modellenvak loop ik alweer zeven jaar mee. Om mijn expertise en ervaring uit deze interessante, maar zware jaren op anderen te mogen overbrengen, is natuurlijk geweldig.”
Erland Galjaard, programmadirecteur van RTL 5: “Met Yfke Sturm halen we voor RTL 5 een nieuwe, jonge presentatrice binnen, die haar sporen ruimschoots heeft verdiend in de modellenwereld. Yfke zal ‘Holland’s Next’ samen met de bijzondere juryleden tot een opvallend en succesvol programma maken.” Holland’s Next Top Model wordt vanaf maandag 4 september wekelijks op RTL 5 uitgezonden.
Ja precies, die in Engeland is echt niet leuk..quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:11 schreef BoNi het volgende:
Laat het nou niet zo'n half slap aftreksel van het origineel worden, maar gewoon een soortgelijke strijd als in Amerika.
Nee inderdaad, die stellen ook niet echt bepaald hoge eisen aan de modellen. En dan die low budget modeshow aan t eindquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:12 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ja precies, die in Engeland is echt niet leuk..![]()
Valt me in Amerika ook op dat de modellen er in het 'dagelijks leven' vrij normaal en in een aantal gevallen zelfs niet eens mooi uitzien, maar dat ze er met de juiste make-up, belichting en fotobewerking toch ontzettend mooie vrouwen van kunnen maken.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:26 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Nee inderdaad, die stellen ook niet echt bepaald hoge eisen aan de modellen. En dan die low budget modeshow aan t eind [afbeelding]
Dus ze zit al bij de definitieve selectiequote:
Waarom heeft ze allemaal figuurtjes op haar rug?quote:
Omdat deze foto niet gephotoshopt is........quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:49 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Waarom heeft ze allemaal figuurtjes op haar rug?
En die blauwe plekken op haar ellebogen?![]()
ik ookquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:53 schreef Lollifant het volgende:
Ik denk dat het een zeer triest programma gaat worden! Maar ik ga zeker kijken!
Er is geen leuker vermaak dan leedvermaakquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:53 schreef Lollifant het volgende:
Ik denk dat het een zeer triest programma gaat worden! Maar ik ga zeker kijken!
Promo-auto's? Gaan ze dan het land in om te scouten ofzo?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:12 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik zag vandaag auto's met "Hollands Next Top Model (of zoiets) rondrijden..."
spannend!
Nou, bij Tyra hoef je de punthoed en de bezemsteel er alleen maar bij te denken... wat een feeks is dat zegquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:24 schreef octopussy het volgende:
Ik begin Heidi zelfs sympathieker te vinden dan Tyra.
Geen idee, er lagen er een stel op een rijdende oplegger en één reed volgens mij, heb zo snel niet kunnen zien wat of wie er in zat....quote:Op zondag 25 juni 2006 02:16 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Promo-auto's? Gaan ze dan het land in om te scouten ofzo?
Ja, maar Kate Moss mag 1m69 zijn, omdat ze zo'n aparte look heeft wat menig modehuizen prijzen. En daarom was/is (nu weet ik het niet na de lijntjesquote:Op donderdag 22 juni 2006 21:07 schreef starry-night het volgende:
iik vind niet dat een model perse lang hoeft te zijn..(zie kate moss)
Damn Yfke is wel fijn zegquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:36 schreef schatje het volgende:
[..]
bron
JLo Spring 2006 Ad Campaign:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ik vind van wel, ik hoop ook dat het echte mooie meisjes zijn, en dat ze lang zijn. Niet van dat politieke correcte gedoe, een dikkerd erbij en een kleintjequote:Op donderdag 22 juni 2006 21:07 schreef starry-night het volgende:
iik vind niet dat een model perse lang hoeft te zijn..(zie kate moss) maar ik vind vaak die nederlandse modellen niet zoveel voorstellen..
eensch...maar wel minstens 1 of 2 kutwijven!quote:Op maandag 26 juni 2006 12:35 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik vind van wel, ik hoop ook dat het echte mooie meisjes zijn, en dat ze lang zijn. Niet van dat politieke correcte gedoe, een dikkerd erbij en een kleintje
Nou heb ik helemaal niets natuurlijk tegen dikkertjes en kleine meiden, maar het is zo'n onzin om ze mee te laten doen aan een wedstridj waarbij ze tòch geen enkele kans hebben om te winnen.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:35 schreef Scandalous het volgende:
Ik vind van wel, ik hoop ook dat het echte mooie meisjes zijn, en dat ze lang zijn. Niet van dat politieke correcte gedoe, een dikkerd erbij en een kleintje
Ja daarom, als ze toch geen kans maken hoeven ze ook dat huis niet inquote:Op maandag 26 juni 2006 12:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou heb ik helemaal niets natuurlijk tegen dikkertjes en kleine meiden, maar het is zo'n onzin om ze mee te laten doen aan een wedstridj waarbij ze tòch geen enkele kans hebben om te winnen.
Je gaat voor een F16 pilotenselectie ook geen mensen van 1 meter 30 door laten naar de eindronde terwijl je weet dat je minstens 1 meter 65 moet zijn.
Brrrr.....quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:43 schreef apestaartje het volgende:
Ik geloof inderdaad dat het onder de 1.74 meter en boven de maat 36 niet veel zin heeft. Dan moet je wel een heel erg geweldig hoofd hebben dat eruit springt, anders kom je niet op de catwalks en chique glossy's terecht maar in de Wehkamp-gids en dergelijke (schijnt behoorlijk goed te verdienen, maar het heeft gewoon niet zo veel status).
En als je kijkt naar de maten van de vorige winnares van Modelmasters, waar de tv-uitzendingen van dit jaar aan gekoppeld zitten...
Rosanne Doosje
Height: 1.81
Size: 36 / 8
Bust: 82 / 32
Waist: 59 (als je zó ontzettend lang bent!)
Hips: 89
(Info + de foto hieronder is genomen van Maxmodels.nl)
[afbeelding]
Ik heb haar portfolio eens doorgekeken, maar heb nog geen foto gezien waar ik haar nou echt mooi vind. Zowel haar gezicht als haar figuur stralen totaal geen vrouwelijkheid uit.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:57 schreef apestaartje het volgende:
Het mooie is wel dat ze wereldwijd vierde is geworden in de wedstrijd. Er deden nog tientallen anderen mee. En ze komt inmiddels om in het werk. Zie http://www.rosannedoosje.nl en dan portfolio.
Blijkbaar wordt er toch naar zo'n type gezocht.
Ik vind haar gezicht trouwens best mooi. Alleen de rest niet zo.
Die is gebaseerd op je avatar (hey, niet stiekem editten)quote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:05 schreef apestaartje het volgende:
Een van de betere foto's, vind ik zelf:
[afbeelding]
Dat had ik gezien hoor, was geen persoonlijke aanvalquote:Op dinsdag 27 juni 2006 12:10 schreef apestaartje het volgende:
Ik merkte dat van mijn avatar ook al op, en had mijn vorige bericht al geëdit voordat ik zag dat jij erover begon.
En nu zie ik weer een edit van jóuw bericht.![]()
bronquote:De Nederlandse Janice Dickinson, Nigel Barker en Mr. & Mrs. Jay
Afgelopen zaterdag was de final cut voor Holland’s Next Top Model. In het Olympisch stadion kwamen vijfhonderd meiden opdraven om een plekje in het modellenhuis te veroveren. Slechts tien van hen bemachtigden de fel begeerde finaleplaats en RTL laat ons nog even in spanning wie de finalisten zijn. Voor nu moeten we het nog even doen met de onthulling van de juryleden en coaches…
De jury plus coaches!
Topmodel én presentatrice van het programma Yfke Sturm wordt bijgestaan door een jury met daarin voormalig model Rosalie van Breemen, modefotograaf Carli Hermès en Glamour-hoofdredacteur Karin Swerink. Dit viertal zal iedere week de modellen beoordelen en natuurlijk ook bepalen welke deelneemster haar koffers moet pakken.
Net als in de Amerikaanse versie zullen de Nederlandse beauty’s gecoacht worden tijdens het programma. Ruud van der Peijl, alom bekend om zijn fotografie, styling, art direction en creative consultancy, zal de meisjes trainen tijdens de achtdelige afvalrace. Modevisagist Dominique Samuel is tijdens de shoots aanwezig om de modellen nog mooier te doen uitkomen en met adviezen bij te staan.
Ik ben benieuwd of deze jury plus coaches Tyra-achtige drastische make-overs voor de meisjes in petto hebben. Misschien ook een ultrakorte, geblondeerde coupe voor een meisje met donker haar tot op de billen? Zullen er dan ook Nederlandse tranen gaan vloeien?
Vanaf 4 september op RTL5, iedere maandag om 21.30 te zien! (VM)
Maar wélquote:
Oh ik wist niet dat ze bij Max Models terecht komtquote:Op dinsdag 27 juni 2006 13:37 schreef apestaartje het volgende:
Ik vraag me af of de baas van het modellenbureau waar de winnares bij komt te zitten (Max Models) ook nog iets te zeggen heeft. Je zou zo'n figuur eigenlijk in de jury verwachten. Het zal maar zo zijn dat zijn minst favoriete deelneemster gaat winnen omdat de júry haar zo leuk vindt. Misschien denkt die man op de achtergrond mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |