een vak waarvoor ik reeds al 4x het tentamen verneukt heb, maar dit keer gaat het wél lukken!quote:
doet je computer het weer?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:07 schreef Bupatih het volgende:
En Bupatih.
Je bent niet zo regelig?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
een vak waarvoor ik reeds al 4x het tentamen verneukt heb, maar dit keer gaat het wél lukken!
ah kj, succesquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
een vak waarvoor ik reeds al 4x het tentamen verneukt heb, maar dit keer gaat het wél lukken!
da's pas écht zonde van het geld!quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ah kj, succes
dan mag je mijn autotheorie ook wel ff noemen toch?
ik was 4x te lui om te leren
kdacht dat haal ik wel ff
Donderdag 2e keer praktijk.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ah kj, succes
Uhuh.quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ah kj, succes
ik weet.. daarom nu maar eens goed leren, cd rom gekocht enzoquote:
die had ik je ook wel door kunnen sturenquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik weet.. daarom nu maar eens goed leren, cd rom gekocht enzo
kheb nog ruim 2 weken
dat heeft zo'n gast die ik ken ook, die heeft een 2e monitor aan zijn pc hangen... maar dan ben je dus constant je cursor kwijt!quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhuh.!
Alleen kan mijn muis opeens héél ver uit beeld.![]()
Zullen we gezellig samen uitzieken met thee, fleece dekens en slechte films hangend op de bank?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:11 schreef Chowi het volgende:
De heer zij geprezen.
Ik heb dus maar één monitor.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat heeft zo'n gast die ik ken ook, die heeft een 2e monitor aan zijn pc hangen... maar dan ben je dus constant je cursor kwijt!
waarom ben ík nou niet ziekquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zullen we gezellig samen uitzieken met thee, fleece dekens en slechte films hangend op de bank?
Probeer eens op de muur te klikken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb dus maar één monitor.Ik kan hem echt veel ver buiten beeld slepen en dan duurt het ook een tijdje voor die weer terug is.
Aaaaaaaaaah, ja, dat is tof.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zullen we gezellig samen uitzieken met thee, fleece dekens en slechte films hangend op de bank?
dan heb je een spookmonitor!quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb dus maar één monitor.Ik kan hem echt veel ver buiten beeld slepen en dan duurt het ook een tijdje voor die weer terug is.
Zo fijn is het niet, hoor.quote:
Ga eens leren dan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Juist. Samen lijden verzacht de pijn enigszins.quote:
Nou ik zou best wel weer eens ziek willen zijn. Maar ja, ik ben 1x in de 3 jaar ziek, en in januari heb ik mijn kansen dus alweer verspeeld voor de komende 3 jaarquote:
Azijnsokken bij elkaar aandoen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Juist. Samen lijden verzacht de pijn enigszins.
het klonk wel puickend anders!quote:
ja, daarom ben ik net ook in mijn eentje gaan zitten, helemaal voorin de collegezaal! én ik ga opdrachten maken enzo!quote:
We kunnen elkaar ook niet aansteken of zo.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Juist. Samen lijden verzacht de pijn enigszins.
Dus ik mag je ook ongestraft kussen!quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
We kunnen elkaar ook niet aansteken of zo..
Je zit te fok!ken...quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:20 schreef mcDavid het volgende:
ja, daarom ben ik net ook in mijn eentje gaan zitten, helemaal voorin de collegezaal! én ik ga opdrachten maken enzo!
Ja.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dus ik mag je ook ongestraft kussen!
als ik 24 uur per dag, 7 dagen per week zit te leren, ben ik volgende week klaar, en ben ik het weer vergeten voor het tentamenquote:
Ziek zijn heeft tóch zn voordelen.quote:
Weet ik veel wanneer je dat stomme tentamen hebt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als ik 24 uur per dag, 7 dagen per week zit te leren, ben ik volgende week klaar, en ben ik het weer vergeten voor het tentamen
over 7 weken ofzoquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Weet ik veel wanneer je dat stomme tentamen hebt.
Dat blijkt maar weer!quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ziek zijn heeft tóch zn voordelen.
Oh kom op.. je weet net zo goed als ik dat ie de hele middag op fok blijft..quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:26 schreef ehqo het volgende:
[..]
En nu al leren, wat een vastberadenheid.
c!quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:28 schreef cerror het volgende:
Eekhoorns! Commi-mutsen! Chloride! Vitaminen!
colleges volgen en een beetje bijblijven met huiswerk enzo! [14.gif]quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:26 schreef ehqo het volgende:
[..]
En nu al leren, wat een vastberadenheid.
mits napalm en zonder builenpest uiteraardquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:28 schreef cerror het volgende:
c_cquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:29 schreef clumsy_clown het volgende:
hullo.
Zolang hij het gelooft.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh kom op.. je weet net zo goed als ik dat ie de hele middag op fok blijft..
Zou ik wel doen...
veul plezier met het vergroten van je kont in amsterdamquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:29 schreef clumsy_clown het volgende:
hullo.
je bent vast net wakker, zin in een ontbijtje bij de mac ?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:28 schreef cerror het volgende:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
veul plezier met het vergroten van je kont in amsterdam
exact hier om precies te zijnquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:31 schreef Litso het volgende:
Zo, waar waren we.
ik weet best dat ik de rest van de dag ga besteden aan Fok!en danwel bier drinken.quote:
Jquote:
Gaatquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
veul plezier met het vergroten van je kont in amsterdam
quote:
Jep. En we gaan samen B&J eten.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:35 schreef Janetje het volgende:
[..]je bent stiekem hierheen gekomen om mij te verassen en zit nu in het kantoor hiernaast?
Ik heb nog rolo-ijs staan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:35 schreef mcDavid het volgende:ik heb nog een bak 3-chocolades ijs staan, die is voor als ik klaar ben!
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep. En we gaan samen B&J eten..
En ze hebben een nieuwe smaak he? Ik ben reteslecht met namen maar er kwam 'chocolate' in voorquote:
Chocolate therapy..quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En ze hebben een nieuwe smaak he? Ik ben reteslecht met namen maar er kwam 'chocolate' in voor.
Dat klinkt als iets wat ik nodig heb.quote:
hier in nederland is het gratis vandaag!quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Chocolate therapy..
I know... ik heb er een kortingsbon voor..
Same here.. maar met 7 euro per bak vind ik het net iets te veel van het goede...quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets wat ik nodig heb..
Weet ik.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hier in nederland is het gratis vandaag!
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
waar?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
shit, die is er niet in het gehucht nijmegenquote:
Maarja, ik zit hier maar te vergaan in mijn kantoor.quote:
Mooie stad hè.quote:
schaduw is voor nerds.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:59 schreef Litso het volgende:
Ik zit hier lekker koel in de schaduw. Zon is voor hippies.
Ik kan gaan waarheen ik maar wil!quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Maarja, ik zit hier maar te vergaan in mijn kantoor.
Gelukkig wel.quote:
Same here. Daarbij ben ik ziek.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ook. Heb alleen geen flikker te doen, maar dat terzijde.
Als het nou nog frituren was....moederdel speciaalquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:09 schreef Bupatih het volgende:
Japanse man doodt en grilt moeder
Om moede(r)loos van te worden.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:09 schreef Bupatih het volgende:
Japanse man doodt en grilt moeder
Om moede(r)loos van te worden.
zullen we een minimeet houden?quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ook. Heb alleen geen flikker te doen, maar dat terzijde.
Ik las blowjobquote:
Was het maar zo'n feest!quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:16 schreef mcDavid het volgende:
Ik las Bupa en Janet
Ja of je moet rijk genoeg zijn om het te betalen natuurlijkquote:
Je durft ook niet de ontvanger te zijn knul, dat weten we allebei.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
gaat ook niet, aangezien jij geen piemel hebt.
ligt eraan wie de gever isquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je durft ook niet de ontvanger te zijn knul, dat weten we allebei.
Gewoon in zijn eikel bijtenquote:
Party all day long..quote:
Jij vooral. Na de BeF-meetquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hoezo? hebben wij het ooit over pijpen gehad?
smoesjes. dat had je juist hardstikke geil gevonden!quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Toen was dribbel erbij, had niet roomanties geweest.
Sentimenteel geneuzel.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Toen was dribbel erbij, had niet roomanties geweest.
Ik wil wel, hoor.quote:
Ja.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:31 schreef Janetje het volgende:
Mensen.. mensen, moet dit nou?
Ja, dan gaat 'ie zo van. "Hatsjoe".quote:
Ik helaas nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:31 schreef mcDavid het volgende:
anyway, gaat dr nog iemand ergens gratis B&J ijs scoren?
De prijs is wat minder maar de smaak maakt een hoop goedquote:
Ik ook nietquote:
Ik kan ze ook niet halen hoor, anders had ik het wel eerder opquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie willen het feit dat ik het niet kan halen er gewoon keihard inwrijven he?
Kom jij ONZ anders even opleuken? In het topic van Biogarde.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:42 schreef Chowi het volgende:
Wat een ernstige mensen toch hier.
quote:
Gewoon ongevraagd fotoboeken plunderen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:57 schreef Janetje het volgende:
Wie wil zijn/haar lieftallige koppie aan mij sturen voor mijn pet-project?
Million Faces...
Mocht iemand informatie erover willen: http://www.controlarms.com/million_facesZou heel lief zijn... *slijmt
Zonder wapens dondert de economie nog meer naar benedenquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:57 schreef Janetje het volgende:
Wie wil zijn/haar lieftallige koppie aan mij sturen voor mijn pet-project?
Million Faces...
Mocht iemand informatie erover willen: http://www.controlarms.com/million_facesZou heel lief zijn... *slijmt
Ik heb vier seizoenen van de TV serie Scrubs bij me. Het eerste seizoen deed het al niet en de rest heb al gekeken in een week. Het is té tof!quote:
Kijk het, in dat geval, nog een keer.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:09 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb vier seizoenen van de TV serie Scrubs bij me. Het eerste seizoen deed het al niet en de rest heb al gekeken in een week. Het is té tof!
Ik ben wel weer toe aan een 2e maal het eerste seizoen van "24"quote:
Komt in orde.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
okai. klop maar als je dr weer uit wilt
quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:00 schreef ehqo het volgende:
[..]
Gewoon ongevraagd fotoboeken plunderen.
We zijn ook niet tegen wapens.. maar tegen het ongeoorloofd gebruik ervan.. in bijvoorbeeld massaslachtingen en verkrachtingen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zonder wapens dondert de economie nog meer naar beneden
Wapens worden altijd ongeoorloofd gebruikt als je erover nadenktquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:10 schreef Janetje het volgende:
[..]Goed plan ja..
[..]
We zijn ook niet tegen wapens.. maar tegen het ongeoorloofd gebruik ervan.. in bijvoorbeeld massaslachtingen en verkrachtingen.
bestaat er dan geoorloofd gebruik van wapens?quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:10 schreef Janetje het volgende:
[..]
We zijn ook niet tegen wapens.. maar tegen het ongeoorloofd gebruik ervan.. in bijvoorbeeld massaslachtingen en verkrachtingen.
Denk je in, iemand gooit je bier kapot tegen een neger en lijmt je frituurpan op de kop aan het plafond.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
bestaat er dan geoorloofd gebruik van wapens?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wapens worden altijd ongeoorloofd gebruikt als je erover nadenkt![]()
True..quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]
bestaat er dan geoorloofd gebruik van wapens?
Maar die kunnen er dan weer niet mee overwegquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
True..
Het hebben van wapens kan doch voor bepaalde ambtenaren in rechtshandhavende functies noodzakelijk zijn...
als níémand wapens zou hebben zou ook niemand ze nodig hebben.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
[..]
True..
Het hebben van wapens kan doch voor bepaalde ambtenaren in rechtshandhavende functies noodzakelijk zijn...
Net als atoombommen en andere troep.. maar ja..quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als níémand wapens zou hebben zou ook niemand ze nodig hebben.
helaas is dr altijd wel minstens 1 klootzak die daar niet aan mee wil doen
Beetje soft maar wel heel sweet..quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:34 schreef clumsy_clown het volgende:
It's never over, my kingdom for a kiss upon her shoulder
It's never over, all my riches for her smiles when I slept so soft against her...
It's never over, all my blood for the sweetness of her laughter
It's never over, she is the tear that hangs inside my soul forever
Maybe I'm too young to keep good love from going wrong
Oh... Lover, you should've come over... 'Cause it's not too late....
quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Net als atoombommen en andere troep.. maar ja..
Voorkomen dat een paar van die wapens in de handen van 12 jarige kids in oorlogsgebieden terecht komen is beter dan niks doen.
True.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Net als atoombommen en andere troep.. maar ja..
Voorkomen dat een paar van die wapens in de handen van 12 jarige kids in oorlogsgebieden terecht komen is beter dan niks doen.
Heul niet. Ik persoonlijk doe niks anders dan mensen aansporen mee te doen..quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]we mogen jou allemaal wel dankbaar zijn!
-edit-
Ch. meldt dat ze het ook tof vindt.
Inderdaad.. één van de beste zangers ooit.quote:
dat moet ook gebeuren!quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heul niet. Ik persoonlijk doe niks anders dan mensen aansporen mee te doen..
En ik klink verdorie net als die collega's van me die al jaren niks anders doe dan dit werk...![]()
Damnit..
het is allemaal de schuld van diequote:
De deur voor ze dichtgooien is geen optie?quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ex-vriendjes die onverwachts langskomen...
uiteraard.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:48 schreef Chowi het volgende:
Mag ik er alweer uit, mcD?
Dank je.quote:
NEE!quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
De deur voor ze dichtgooien is geen optie?
NEE!quote:Of heb je exsex gehad?
Nee, van de Mississippi.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:48 schreef mcDavid het volgende:
het is allemaal de schuld van diewapens!
quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
uiteraard.
-edit-
voor de kijkers thuis: ik had chowi dr natuurlijk al uitgelaten, anders kon ze niet posten. Haar post was meer een bevestiging van het al gebeurde.
Je hebt geen deur?quote:
Ik ook..quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
allebei niet
nu snap ik het niet meer
hoeveel valium heb je dr gevoerd?quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:01 schreef Litso het volgende:
Zo, yvonne is weer kalm en BeF heeft het overleefd.
Ik heb haar niet aangeraakt. Ik denk dat Snakey de held is geweest.quote:
Neehee, je hebt toch zo'n nylondraadje gespannen?quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb haar niet aangeraakt. Ik denk dat Snakey de held is geweest.
Hij zei wel dat hij een oude vrouw voor de bek had geslagen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb haar niet aangeraakt. Ik denk dat Snakey de held is geweest.
Kijk, daar heb je het al.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:04 schreef ehqo het volgende:
[..]
Hij zei wel dat hij een oude vrouw voor de bek had geslagen.
Tja, dan moet je ook niet gaan klagenquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hem zal ik altijd binnen laten...
ja hey, dat doe je maar in KLB hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik was niet aan het klagen, ik was aan het verwerken...
-->R&Pquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:11 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik was niet aan het klagen, ik was aan het verwerken...
You're welcome.quote:
Ach, dat is bij mij helemaal niet te begrijpen.. Het is meer een hele goede vriend van me geworden..quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
You're welcome.
Ik snap dat gedoe met exxen sowieso niet
Ofwel een gelegenheids-neuk-partner.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ach, dat is bij mij helemaal niet te begrijpen.. Het is meer een hele goede vriend van me geworden..
Mooi. Kan je dan eindelijk ook eens al die beloften waarmaken en me ontmaagden?quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:26 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Stop, stop.. Straks ben ik helemaal niet meer te houden![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb Cookie Dough in huisquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga straks ijs halen. En dan geen, ik herhaal, géén B&J. Zal ze leren geen scoopshop in Rotterdam te vestigen.
Zeg maar hoe laat ik vanavond bij je moet zijn!quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:32 schreef Litso het volgende:
[..]
Mooi. Kan je dan eindelijk ook eens al die beloften waarmaken en me ontmaagden?
Ik probeerde via provoceren de waarheid bloot te leggen. Maar jij trapt er niet in.quote:
Ik boycot B&J!quote:
Zulke spelletjes kan ik ook spelen!quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:34 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik probeerde via provoceren de waarheid bloot te leggen. Maar jij trapt er niet in.
Ik blijf op mijn hoede.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:35 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zulke spelletjes kan ik ook spelen!
Een pak van mijn hart. Tenzij dit valse geruststelling is, de tijd zal het leren.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hoeft niet.. Althans, vandaag niet...
Ik heb geen kwaads in de zin...quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:39 schreef ehqo het volgende:
[..]
Een pak van mijn hart. Tenzij dit valse geruststelling is, de tijd zal het leren.
Ik geloof je.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik heb geen kwaads in de zin...
Mocht er een koffietijd komen, dan halen we daarna zo'n bakquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik boycot B&J!
Ja, ik kan ook zo'n pot halen, maar das weer 4 euro nogwat. Ik ben arm
. Lastige keuzes
.
En ijs!quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:45 schreef Litso het volgende:
Hoeren! Tieten! Bier!
Wat zal jij nu een vriendinnetjes krijgen!quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:47 schreef ehqo het volgende:
Heugelijk feit. Laat ik nou net nog toevallig langs Amsterdam CS moeten.
Voor het eerst B&J.
Dit is pure chantagequote:Op dinsdag 25 april 2006 16:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Mocht er een koffietijd komen, dan halen we daarna zo'n bak![]()
Tactisch sterkquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Dit is pure chantage.
Goed, we meeten dus zo snel mogelijk.
Het gaat ze alleen om het ijs.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wat zal jij nu een vriendinnetjes krijgen!
Jij bent gauw om..quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dit is pure chantage.
Goed, we meeten dus zo snel mogelijk.
Hij heeft geen krulletjes hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij biedt koffie en B&J. Ik kan er niets aan doen, hij heeft m'n zwakke plekken gevonden.
Hmmm. True, true. Nou ja, valt te compenserenquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hij heeft geen krulletjes hoor
Dude. Je hebt me irl meegemaakt. Je zou moeten weten dat het meevaltquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:58 schreef Litso het volgende:
c_c je begint eigenlijk ook wel een slet te worden
Heb jij hem zonder broek gezien dan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hij heeft geen krulletjes hoor
Te worden zegt ie toch?..quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dude. Je hebt me irl meegemaakt. Je zou moeten weten dat het meevalt.
Zeg! Ik ga slechts koffie drinken met de jongen omdat we elkaar niet gesproken hebben op de meetquote:
Ik ga er verdomme nog serieus over nadenken ook, rotjongquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:04 schreef Litso het volgende:
Maar verder hou ik nog wel van je hoor c_c
quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga er verdomme nog serieus over nadenken ook, rotjong. Maar dan is het goed
.
Ja maar. Jíj zei het. Heel Fok kan me gestolen worden, maar als jíj me als een slet gaat zien knaag ik per direct m'n polsen doorquote:
Ik heb bij nader inzien mijn maag toch nog wat langer nodig.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dus die ontmaagding gaat ook niet door??
Ik ben deze week nog in een ziekenhuis geweest, dus ik zou em zo terug kunnen zetten!quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb bij nader inzien mijn maag toch nog wat langer nodig.
En eenquote:
Joh.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:03 schreef Chowi het volgende:
Jeetje, Bob. Je verveelt je, hè?
Litso denkt verdulle dat hij beter is omdat hij blauw is en een naamtopic heeft van Yvonne.quote:
Hij moet verdulle niet denken dat hij beter is. Met z'n lelijke krullen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:08 schreef pc-fr34k het volgende:
Je bent gewoon jaloe-hoer-s
En eerst vond je ze nog mooi.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hij moet verdulle niet denken dat hij beter is. Met z'n lelijke krullen.
Toen was hij nog niet zo arrogant!quote:
Ah, kwaliteit van krullen gaat achteruit als je arroganter wordt. Tof.quote:
Uiteraard! De glans gaat eruit.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ah, kwaliteit van krullen gaat achteruit als je arroganter wordt. Tof.
quote:
Nee, hij gaat je niet aftrekken.quote:
Dat wilde ik heul niet!quote:
*mental imagequote:
Waarom zag ik dan een glinstering in je ogen, hm?quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat wilde ik heul niet! [afbeelding]!
Hij zag een zakje wiet liggen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom zag ik dan een glinstering in je ogen, hm?
Tut tut, wat een agressie, jaloezie en meer van zulks als ik even weg ben.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:09 schreef Chowi het volgende:
Hij moet verdulle niet denken dat hij beter is. Met z'n lelijke krullen.
Had ook gekund, inderdaad.quote:
Oh, excuus. Maar alles zal uiteraard wederom puur en sereen worden, nu je terug bent.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:28 schreef JDude het volgende:
[..]
Tut tut, wat een agressie, jaloezie en meer van zulks als ik even weg ben.
"zakje".quote:
Dan is het goed.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:29 schreef Chowi het volgende:
Oh, excuus. Maar alles zal uiteraard wederom puur en sereen worden, nu je terug bent.
Eén grote joint van draaien, zeg ik je!quote:
Moet je er wel even tien slaafjes bij regelen om 'm voor je te ondersteunen.quote:
Goddomme, daar ga je flink van trippen zeg ik je.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eén grote joint van draaien, zeg ik je!.
No problem, ik regel wel even een meet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Moet je er wel even tien slaafjes bij regelen om 'm voor je te ondersteunen.
*Glinstering in ogen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Goddomme, daar ga je flink van trippen zeg ik je.
dat idee is er al.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
No problem, ik regel wel even een meet.
Och, je bent niet de enigequote:Op dinsdag 25 april 2006 18:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Christus, wat verveel ik me. Het begint chronische vormen aan te nemen.
Allang gezien, mên.quote:
Guess not. Amsterdam, hè?quote:
Ge-wel-dig. Er zitten een paar tussen die niets anders doen blowenquote:
*jaloers is.quote:
Met de wéreld?quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ge-wel-dig. Er zitten een paar tussen die niets anders doen blowen. En het enge is, ze hadden m'n moeder kunnen zijn, zo oud. Sterker nog, er zit er één tussen die rond die tijd uitgerekend is, maar mocht ze op tijd bevallen wil ze wel komen blowen
.
Waar gaat het heen met de wereld.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ge-wel-dig. Er zitten een paar tussen die niets anders doen blowen. En het enge is, ze hadden m'n moeder kunnen zijn, zo oud. Sterker nog, er zit er één tussen die rond die tijd uitgerekend is, maar mocht ze op tijd bevallen wil ze wel komen blowen
.
Waar gaat het heen met de wereld.
Studeer jij niet ofzo? Waarom heb je niet gewoon een OV zoals alle mensen?quote:
Komt dat doordat ze zegt dat de meiden zo oud zijn dat ze haar moeder hadden kunnen wezen?quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Bij nader inzien kom ik van een afstandje kijken.
Ja ok, true.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Met de wéreld?. Fok! is een stelletje psychisch gestoorden, mên, nogal wiedes dat er zulke types bij zitten.
Nee, meneer.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:41 schreef Litso het volgende:
[..]
Studeer jij niet ofzo? Waarom heb je niet gewoon een OV zoals alle mensen?
Ik heb nachtmerries over vrouwen met snorren.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Komt dat doordat ze zegt dat de meiden zo oud zijn dat ze haar moeder hadden kunnen wezen?
Verdomme. Nu heb je elke keer een goed excuus om niet te komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |