abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 april 2006 @ 12:42:30 #1
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36669694
Vorig deel:
De Kunst van het loslaten van een ex #38

Que?
Relatie over? Kon ze d'r benen niet bij elkaar houden? Ging hij vreemd? Was het gevoel weg? Ging het niet meer? Stort hier je hart uit.

En nu?
Schrijf het van je af. Praat erover met vrienden. Dat helpt. Verder kunnen de volgende linkjes verlichting bieden.
http://www.liefdescursus.nl/tranendal/
http://www.ldvd.nl/
http://www.liefdesverdriet.nu/
Liefdesverdriet (Bol.com)
Hoe lijm ik mijn gebroken hart? (Bol.com)
Red je relatie! (Bol.com)

Stort je hart uit, niet slowchatten.

Lees de laatste 5 post van het vorige topic nog even door.
Gogo!
pi_36669708
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:33 schreef -Delta- het volgende:

Er zijn mensen die eindeloos blijven treuren en ook weinig moeite doen en bij de pakken neer gaan zitten... maar je hebt ook mensen die jaren later nog met verdriet zitten, omdat ze toch een hele speciale band hadden en zelfs nieuwe relaties hebben gehad, maar waarbij de band nooit meer zo hecht is geweest als met die "ene" ex.
idd, het is niet iedereen gegeven om meerdere keren in hun leven 'de ware' tegen te komen ... maar ja, wat moet je doen als DE MAN of DE VROUW van je dromen je heeft laten zitten. Je hebt simpelweg geen keuze, je moet door ... ofwel blijf je alleen, ofwel deel je je leven met iemand die nooit zal tippen aan die "ene", maar toch dicht in de buurt komt .... that's life ... je kan niet alles hebben ...
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  woensdag 5 april 2006 @ 12:48:24 #3
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36669908
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:43 schreef petitlapin2 het volgende:

idd, het is niet iedereen gegeven om meerdere keren in hun leven 'de ware' tegen te komen ... maar ja, wat moet je doen als DE MAN of DE VROUW van je dromen je heeft laten zitten. Je hebt simpelweg geen keuze, je moet door ... ofwel blijf je alleen, ofwel deel je je leven met iemand die nooit zal tippen aan die "ene", maar toch dicht in de buurt komt .... that's life ... je kan niet alles hebben ...
Ja zo denk ik ook, ben er ook wel hard in, t'is gewoon niet anders... en je kunt ook blij zijn met de tijd die je gehad hebt samen.

En je ex gaan vergelijken met een nieuwe partner heeft geen nut, tenzij je niks anders doet, omdat er zoveel verschillen zijn, dat je van jezelf weet dat het niet lang zal werken... maar dat is heel iets anders... er zijn mensen die alles bij de ex als beter zien, dat is weer het andere uiterste.
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_36670011
hallo mensen,

ik zie nog steeds dezelfde namen hiero na mijn lange afwezigheid. en wat nieuwe gezichten,
Butta, im back voor mijn briljante advies!
Hoestie dan petit? long time no see.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  woensdag 5 april 2006 @ 12:55:01 #5
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36670133
Heey het.ismij.
Lees mijn laatste posts maar even door in het vorige topic. Advies kan nooit kwaad
pi_36670487
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:55 schreef Madski het volgende:
Heey het.ismij.
Lees mijn laatste posts maar even door in het vorige topic. Advies kan nooit kwaad
Ik heb even snel teruggelezen.
Uit het oog uit het hart. vergeet dat niet.
Ga zoals je zelf al zegt leuke dingen doen met vrienden, ga niet teveel thuis zitten in je remi.
Ennuh 1 hint zomaar ineens opzoek naar nieuwe vriendin wordt niks.
Beter bekend als rebound, dat werkt dus voor 99% niet. en in mijn ogen ook niet fair voor de andere party.
Laat haar verder, ga niet meer smsen bellen, beter gezegt verbreek gewoon het contact volledig!
wat voor haar beter is doet er niet toe, op dit soort momenten mag je uber egoistisch zijn, en alleen maar aan jezelf denken, waar het netslotte om gaat.
Op woensdag 5 april 2006 12:51 schreef het.ismij het volgende:
hallo mensen,

Hoestie dan petit? long time no see.
zeer goed ,
pi_36670786
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:11 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

zeer goed ,
Das mooi!!
Je was toch zwanger laatste keer dat ik je sprak, zo te zien heb je geworpen???
Gefeliciteerd!
Ennuh hoe staat ut met je verhuizing?? Gaat nog steeds door?
Op woensdag 5 april 2006 13:14 schreef het.ismij het volgende:

Das mooi!!
Je was toch zwanger laatste keer dat ik je sprak, zo te zien heb je geworpen???
Gefeliciteerd!
Ennuh hoe staat ut met je verhuizing?? Gaat nog steeds door?
jup, nog 3 maanden en we zijn weg
pi_36670888
quote:
Op woensdag 5 april 2006 12:48 schreef -Delta- het volgende:

Ja zo denk ik ook, ben er ook wel hard in, t'is gewoon niet anders... en je kunt ook blij zijn met de tijd die je gehad hebt samen.
eerlijk gezegd ken ik niemand die zegt: verdorie, die ene ex, dat was nu toch echt de man/vrouw van mijn leven, pakken beter dan mijn huidige vriend(in). Ik zal die ex nooit vergeten, daar kan niemand aan tippen ...

ofwel durven mensen daar niet voor uit komen ...
pi_36671125
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:15 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

jup, nog 3 maanden en we zijn weg
Oke dan.
ik vindt het nog steeds gewaagd.
  woensdag 5 april 2006 @ 13:26:18 #12
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36671153
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:06 schreef het.ismij het volgende:

[..]

Ik heb even snel teruggelezen.
Uit het oog uit het hart. vergeet dat niet.
Ga zoals je zelf al zegt leuke dingen doen met vrienden, ga niet teveel thuis zitten in je remi.
Ennuh 1 hint zomaar ineens opzoek naar nieuwe vriendin wordt niks.
Beter bekend als rebound, dat werkt dus voor 99% niet. en in mijn ogen ook niet fair voor de andere party.
Laat haar verder, ga niet meer smsen bellen, beter gezegt verbreek gewoon het contact volledig!
wat voor haar beter is doet er niet toe, op dit soort momenten mag je uber egoistisch zijn, en alleen maar aan jezelf denken, waar het netslotte om gaat.
Heb je volkomen gelijk in. Is het dan verstandig aan te geven dat je geen contact meer wilt, of gewoon afstandelijk reageren?
  woensdag 5 april 2006 @ 13:33:16 #13
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36671402
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:17 schreef petitlapin2 het volgende:

eerlijk gezegd ken ik niemand die zegt: verdorie, die ene ex, dat was nu toch echt de man/vrouw van mijn leven, pakken beter dan mijn huidige vriend(in). Ik zal die ex nooit vergeten, daar kan niemand aan tippen ...

ofwel durven mensen daar niet voor uit komen ...
Ik ken er meerdere, zowel mannen als vrouwen... en dan in de huidige relatie al zeggen, dat ze niet weten of ze het voort moeten zetten... Meestal kijken ze het een tijdje aan en dan loopt de relatie alsnog stuk. Of ze zitten nu in een relatie en geven eerlijk toe, dat ze zo denken dat ze nog altijd aan die ene ex denken, maar dat het altijd bij denken zal blijven (omdat de ex ook al weer een relatie heeft of zegt nooit meer terug te willen). En de partner weet het dan niet, waardoor ik me dan altijd afvraag of het is zoals dat ene zinnetje "sommige dingen kun je beter niet weten".
And know what you want,
  woensdag 5 april 2006 @ 13:41:40 #14
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36671736
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:26 schreef Madski het volgende:

[..]

Heb je volkomen gelijk in. Is het dan verstandig aan te geven dat je geen contact meer wilt, of gewoon afstandelijk reageren?
Da's simpel. Negeren en als dat ff niet meer lukt zeg je:

"<naam vriendin> voor mij is het echt over!! Ik ga nu verder met mijn leven en daarin is geen plek meer voor jou. Ik vind het ook jammer dat het zo gelopen is, maar het is niet anders. We moeten allebei aan ons zelf gaan denken nu"

Als dit niet duidelijk is....
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_36671961
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:33 schreef -Delta- het volgende:

Ik ken er meerdere, zowel mannen als vrouwen... en dan in de huidige relatie al zeggen, dat ze niet weten of ze het voort moeten zetten... Meestal kijken ze het een tijdje aan en dan loopt de relatie alsnog stuk. Of ze zitten nu in een relatie en geven eerlijk toe, dat ze zo denken dat ze nog altijd aan die ene ex denken, maar dat het altijd bij denken zal blijven (omdat de ex ook al weer een relatie heeft of zegt nooit meer terug te willen). En de partner weet het dan niet, waardoor ik me dan altijd afvraag of het is zoals dat ene zinnetje "sommige dingen kun je beter niet weten".
ongelooflijk ... triest, dan blijf ik toch liever alleen, denk ik. Tja, met geen enkele ex zou ik op amoureus gebied nog iets willen ... al heb ik er twee van nog als heel goede vriend. Eén ervan heeft nu ook pas een kindje met zijn vriendin. We hadden al namen voor onze eigen kinderen en nu hebben we beiden een kind bij iemand anders... het leven kan toch raar lopen
pi_36673775
quote:
Op woensdag 5 april 2006 13:26 schreef Madski het volgende:

[..]

Zoekt zei nog wel contact met jou?
Of komt het meer van jou kant?

Geval 1: je kan ervoor kiezen niet te reageren. bot te reageren. of gewoont egen haar zeggen dat je niks meer met haar te maken wilt hebben (op zich alle 2 vrij onaardig, doch effectief, mits je sterk in je schoenen staat).
Geval 2. KAP DERMEE!!!!!!! LAAT DER LKkER DE #%$#$!$! KRIJGEN.
  woensdag 5 april 2006 @ 14:43:10 #17
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36674086
Geval 1 in dit geval. Had dr 5-6 weken lang niet aangesproken en sinds afgelopen maandag begon ze plotseling. Rede heb je denk ik wel gelezen.
Zal wel kiezen voor de niet reageren en kortaffe reacties.
  woensdag 5 april 2006 @ 14:53:13 #18
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_36674525
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:43 schreef Madski het volgende:
Geval 1 in dit geval. Had dr 5-6 weken lang niet aangesproken en sinds afgelopen maandag begon ze plotseling. Rede heb je denk ik wel gelezen.
Zal wel kiezen voor de niet reageren en kortaffe reacties.
Jij hebt je van je beste kant laten zien jongen. Net zoals ik dat gedaan heb. Het haalt allemaal toch niets uit. Gewoon geen contact meer is dan het beste. In mijn geval is dat nog iets makkelijker, omdat mijn ex gewoon duidelijk is geweest. Ik zoek NOOIT meer contact met haar. Ik weet nog niet wat ik doe als zij ooit contact zoekt. Denk dat ze weinig sympathie van me kan verwachten. Ze heeft haar kansen verspeeld (ik ook in haar ogen )

Natuurlijk ben ik nog steeds erg nieuwsgierig naar hoe het haar afgaat. Aan de andere kant kan het me ook geen kont meer schelen, want daardoor kom ikzelf geen stap verder.. Ze zijn het niet waard al die verspilde energie. Die energie moeten we in onszelf en als het ff kan in een (met alle respect ) ander wijf pompen.

Ik heb er al veels te veel energie in gestoken. Jij helemaal, want je bent al sinds november met dit gedoe bezig.
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
  woensdag 5 april 2006 @ 14:57:26 #19
118850 -Delta-
Hatsa snatsa
pi_36674690
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:53 schreef jagermeister1 het volgende:

Die energie moeten we in onszelf en als het ff kan in een (met alle respect ) ander wijf pompen.
And know what you want,
  woensdag 5 april 2006 @ 14:58:25 #20
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36674732
Nja ik heb het voor mezelf in die hele periode nooit echt afgesloten voor mezelf, altijd wel een deur open gehouden door open te staan naar contact. Volgens mij heb ik mezelf er nu wel overheen gezet. Je maakt de beslissing om alles van dr verwijderen en weg te stoppen niet zo maar.
pi_36674867
quote:
Op woensdag 5 april 2006 14:58 schreef Madski het volgende:
Nja ik heb het voor mezelf in die hele periode nooit echt afgesloten voor mezelf, altijd wel een deur open gehouden door open te staan naar contact. Volgens mij heb ik mezelf er nu wel overheen gezet. Je maakt de beslissing om alles van dr verwijderen en weg te stoppen niet zo maar.
Met de open deur manier geef je jezelf (ws zonder het zelf door te hebben) alleen maar hoop. Ergens in je achterhoofd blijven de radertjes draaien om haar.
Dat moet je voorkomen door gewoon de deur te sluiten. en dicht te spijkeren.
  woensdag 5 april 2006 @ 15:06:34 #22
143815 Madski
ad-rem galore
pi_36675071
Jepz! Nja komt wel goed. Voorlopig even genoeg erover gepraat voor mezelf. Even gedachten op andere dingen focussen.
Succes mensen en bedankt!
pi_36675208
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:06 schreef Madski het volgende:
Jepz! Nja komt wel goed. Voorlopig even genoeg erover gepraat voor mezelf. Even gedachten op andere dingen focussen.
Succes mensen en bedankt!
graag gedaan en suc6 ermee.
iets roepen is makkelijker dan iets doen/verwezenlijke.

soit, als ik hoop heb, dan blijft die bij mij, of ik nu wel of geen contact heb... heeft er bij mij weinig mee te maken.

ik heb wel nooit in ruzie een relatie moeten beëindigen, wel een geluk. Mijn eerste ex heeft me laten zitten voor een collega, maar ik heb gelukkig mijn rust kunnen bewaren en het in vrede met hem kunnen afsluiten .... vond ik heel belangrijk.

ik vind het nogal jammer om hier dingen te lezen van " laat ze gewoon rotten". Als die mensen ooit iets voor jou hebben betekend, dan doe je dat toch gewoon niet ... of ze moeten gewoon écht te ver gegaan zijn ( en dan bedoel ik echt fysiek of zwaar psychisch geweld).
pi_36675563
quote:
Op woensdag 5 april 2006 15:10 schreef petitlapin2 het volgende:
ik heb de indruk dat precies mannen er problemen mee hebben om nog om te gaan met een ex ...
Denk dat mannen er iets meer over uitwijden (op forums dan),
quote:
ik vind het nogal jammer om hier dingen te lezen van " laat ze gewoon rotten". Als die mensen ooit iets voor jou hebben betekend, dan doe je dat toch gewoon niet ... of ze moeten gewoon écht te ver gegaan zijn ( en dan bedoel ik echt fysiek of zwaar psychisch geweld).
Het is natuurlijk ook wel zo dat de verhalen er hier zo naar zijn dat je dat automatisch gaat roepen.
Want je leest niks dan slechts over de andere party, daarom is een logishce reactie (zeer menselijk zelfs) laat der lkker de #@$#@ krijgen ofzo.
Uiteraard is het niet altijd zo van "laat ze maar rotten" maar zoals ik al zei.
Komt door de verhalen.
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')