idd, het is niet iedereen gegeven om meerdere keren in hun leven 'de ware' tegen te komen ... maar ja, wat moet je doen als DE MAN of DE VROUW van je dromen je heeft laten zitten. Je hebt simpelweg geen keuze, je moet door ... ofwel blijf je alleen, ofwel deel je je leven met iemand die nooit zal tippen aan die "ene", maar toch dicht in de buurt komt .... that's life ... je kan niet alles hebben ...quote:Op woensdag 5 april 2006 12:33 schreef -Delta- het volgende:
Er zijn mensen die eindeloos blijven treuren en ook weinig moeite doen en bij de pakken neer gaan zitten... maar je hebt ook mensen die jaren later nog met verdriet zitten, omdat ze toch een hele speciale band hadden en zelfs nieuwe relaties hebben gehad, maar waarbij de band nooit meer zo hecht is geweest als met die "ene" ex.
Ja zo denk ik ook, ben er ook wel hard in, t'is gewoon niet anders... en je kunt ook blij zijn met de tijd die je gehad hebt samen.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:43 schreef petitlapin2 het volgende:
idd, het is niet iedereen gegeven om meerdere keren in hun leven 'de ware' tegen te komen ... maar ja, wat moet je doen als DE MAN of DE VROUW van je dromen je heeft laten zitten. Je hebt simpelweg geen keuze, je moet door ... ofwel blijf je alleen, ofwel deel je je leven met iemand die nooit zal tippen aan die "ene", maar toch dicht in de buurt komt .... that's life ... je kan niet alles hebben ...
Ik heb even snel teruggelezen.quote:Op woensdag 5 april 2006 12:55 schreef Madski het volgende:
Heey het.ismij.
Lees mijn laatste posts maar even door in het vorige topic. Advies kan nooit kwaad
zeer goedquote:Op woensdag 5 april 2006 12:51 schreef het.ismij het volgende:
hallo mensen,
Hoestie dan petit? long time no see.
Das mooi!!quote:
jup, nog 3 maanden en we zijn wegquote:Op woensdag 5 april 2006 13:14 schreef het.ismij het volgende:
Das mooi!!
Je was toch zwanger laatste keer dat ik je sprak, zo te zien heb je geworpen???
Gefeliciteerd!
Ennuh hoe staat ut met je verhuizing?? Gaat nog steeds door?
eerlijk gezegd ken ik niemand die zegt: verdorie, die ene ex, dat was nu toch echt de man/vrouw van mijn leven, pakken beter dan mijn huidige vriend(in). Ik zal die ex nooit vergeten, daar kan niemand aan tippen ...quote:Op woensdag 5 april 2006 12:48 schreef -Delta- het volgende:
Ja zo denk ik ook, ben er ook wel hard in, t'is gewoon niet anders... en je kunt ook blij zijn met de tijd die je gehad hebt samen.![]()
Oke dan.quote:Op woensdag 5 april 2006 13:15 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
jup, nog 3 maanden en we zijn weg
Heb je volkomen gelijk in. Is het dan verstandig aan te geven dat je geen contact meer wilt, of gewoon afstandelijk reageren?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:06 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ik heb even snel teruggelezen.
Uit het oog uit het hart. vergeet dat niet.
Ga zoals je zelf al zegt leuke dingen doen met vrienden, ga niet teveel thuis zitten in je remi.
Ennuh 1 hint zomaar ineens opzoek naar nieuwe vriendin wordt niks.
Beter bekend als rebound, dat werkt dus voor 99% niet. en in mijn ogen ook niet fair voor de andere party.
Laat haar verder, ga niet meer smsen bellen, beter gezegt verbreek gewoon het contact volledig!
wat voor haar beter is doet er niet toe, op dit soort momenten mag je uber egoistisch zijn, en alleen maar aan jezelf denken, waar het netslotte om gaat.
Ik ken er meerdere, zowel mannen als vrouwen... en dan in de huidige relatie al zeggen, dat ze niet weten of ze het voort moeten zetten... Meestal kijken ze het een tijdje aan en dan loopt de relatie alsnog stuk. Of ze zitten nu in een relatie en geven eerlijk toe, dat ze zo denken dat ze nog altijd aan die ene ex denken, maar dat het altijd bij denken zal blijven (omdat de ex ook al weer een relatie heeft of zegt nooit meer terug te willen). En de partner weet het dan niet, waardoor ik me dan altijd afvraag of het is zoals dat ene zinnetje "sommige dingen kun je beter niet weten".quote:Op woensdag 5 april 2006 13:17 schreef petitlapin2 het volgende:
eerlijk gezegd ken ik niemand die zegt: verdorie, die ene ex, dat was nu toch echt de man/vrouw van mijn leven, pakken beter dan mijn huidige vriend(in). Ik zal die ex nooit vergeten, daar kan niemand aan tippen ...
ofwel durven mensen daar niet voor uit komen ...
Da's simpel. Negeren en als dat ff niet meer lukt zeg je:quote:Op woensdag 5 april 2006 13:26 schreef Madski het volgende:
[..]
Heb je volkomen gelijk in. Is het dan verstandig aan te geven dat je geen contact meer wilt, of gewoon afstandelijk reageren?
ongelooflijk ... triest, dan blijf ik toch liever alleen, denk ik. Tja, met geen enkele ex zou ik op amoureus gebied nog iets willen ... al heb ik er twee van nog als heel goede vriend. Eén ervan heeft nu ook pas een kindje met zijn vriendin. We hadden al namen voor onze eigen kinderen en nu hebben we beiden een kind bij iemand anders... het leven kan toch raar lopenquote:Op woensdag 5 april 2006 13:33 schreef -Delta- het volgende:
Ik ken er meerdere, zowel mannen als vrouwen... en dan in de huidige relatie al zeggen, dat ze niet weten of ze het voort moeten zetten... Meestal kijken ze het een tijdje aan en dan loopt de relatie alsnog stuk. Of ze zitten nu in een relatie en geven eerlijk toe, dat ze zo denken dat ze nog altijd aan die ene ex denken, maar dat het altijd bij denken zal blijven (omdat de ex ook al weer een relatie heeft of zegt nooit meer terug te willen). En de partner weet het dan niet, waardoor ik me dan altijd afvraag of het is zoals dat ene zinnetje "sommige dingen kun je beter niet weten".
Zoekt zei nog wel contact met jou?quote:Op woensdag 5 april 2006 13:26 schreef Madski het volgende:
[..]
Heb je volkomen gelijk in. Is het dan verstandig aan te geven dat je geen contact meer wilt, of gewoon afstandelijk reageren?
Jij hebt je van je beste kant laten zien jongen. Net zoals ik dat gedaan heb. Het haalt allemaal toch niets uit. Gewoon geen contact meer is dan het beste. In mijn geval is dat nog iets makkelijker, omdat mijn ex gewoon duidelijk is geweest. Ik zoek NOOIT meer contact met haar. Ik weet nog niet wat ik doe als zij ooit contact zoekt. Denk dat ze weinig sympathie van me kan verwachten. Ze heeft haar kansen verspeeld (ik ook in haar ogenquote:Op woensdag 5 april 2006 14:43 schreef Madski het volgende:
Geval 1 in dit geval. Had dr 5-6 weken lang niet aangesproken en sinds afgelopen maandag begon ze plotseling. Rede heb je denk ik wel gelezen.
Zal wel kiezen voor de niet reageren en kortaffe reacties.
quote:Op woensdag 5 april 2006 14:53 schreef jagermeister1 het volgende:
Die energie moeten we in onszelf en als het ff kan in een (met alle respect) ander wijf pompen.
Met de open deur manier geef je jezelf (ws zonder het zelf door te hebben) alleen maar hoop. Ergens in je achterhoofd blijven de radertjes draaien om haar.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:58 schreef Madski het volgende:
Nja ik heb het voor mezelf in die hele periode nooit echt afgesloten voor mezelf, altijd wel een deur open gehouden door open te staan naar contact. Volgens mij heb ik mezelf er nu wel overheen gezet. Je maakt de beslissing om alles van dr verwijderen en weg te stoppen niet zo maar.
quote:Op woensdag 5 april 2006 15:06 schreef Madski het volgende:
Jepz! Nja komt wel goed. Voorlopig even genoeg erover gepraat voor mezelf. Even gedachten op andere dingen focussen.
Succes mensen en bedankt!
Denk dat mannen er iets meer over uitwijden (op forums dan),quote:Op woensdag 5 april 2006 15:10 schreef petitlapin2 het volgende:
ik heb de indruk dat precies mannen er problemen mee hebben om nog om te gaan met een ex ...
Het is natuurlijk ook wel zo dat de verhalen er hier zo naar zijn dat je dat automatisch gaat roepen.quote:ik vind het nogal jammer om hier dingen te lezen van " laat ze gewoon rotten". Als die mensen ooit iets voor jou hebben betekend, dan doe je dat toch gewoon niet ... of ze moeten gewoon écht te ver gegaan zijn ( en dan bedoel ik echt fysiek of zwaar psychisch geweld).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |