een vak waarvoor ik reeds al 4x het tentamen verneukt heb, maar dit keer gaat het wél lukken!quote:
doet je computer het weer?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:07 schreef Bupatih het volgende:
En Bupatih.
Je bent niet zo regelig?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
een vak waarvoor ik reeds al 4x het tentamen verneukt heb, maar dit keer gaat het wél lukken!
ah kj, succesquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
een vak waarvoor ik reeds al 4x het tentamen verneukt heb, maar dit keer gaat het wél lukken!
da's pas écht zonde van het geld!quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ah kj, succes
dan mag je mijn autotheorie ook wel ff noemen toch?
ik was 4x te lui om te leren
kdacht dat haal ik wel ff
Donderdag 2e keer praktijk.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ah kj, succes
Uhuh.quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ah kj, succes
ik weet.. daarom nu maar eens goed leren, cd rom gekocht enzoquote:
die had ik je ook wel door kunnen sturenquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:10 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik weet.. daarom nu maar eens goed leren, cd rom gekocht enzo
kheb nog ruim 2 weken
dat heeft zo'n gast die ik ken ook, die heeft een 2e monitor aan zijn pc hangen... maar dan ben je dus constant je cursor kwijt!quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Uhuh.!
Alleen kan mijn muis opeens héél ver uit beeld.![]()
Zullen we gezellig samen uitzieken met thee, fleece dekens en slechte films hangend op de bank?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:11 schreef Chowi het volgende:
De heer zij geprezen.
Ik heb dus maar één monitor.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat heeft zo'n gast die ik ken ook, die heeft een 2e monitor aan zijn pc hangen... maar dan ben je dus constant je cursor kwijt!
waarom ben ík nou niet ziekquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zullen we gezellig samen uitzieken met thee, fleece dekens en slechte films hangend op de bank?
Probeer eens op de muur te klikken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb dus maar één monitor.Ik kan hem echt veel ver buiten beeld slepen en dan duurt het ook een tijdje voor die weer terug is.
Aaaaaaaaaah, ja, dat is tof.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zullen we gezellig samen uitzieken met thee, fleece dekens en slechte films hangend op de bank?
dan heb je een spookmonitor!quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb dus maar één monitor.Ik kan hem echt veel ver buiten beeld slepen en dan duurt het ook een tijdje voor die weer terug is.
Zo fijn is het niet, hoor.quote:
Ga eens leren dan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Juist. Samen lijden verzacht de pijn enigszins.quote:
Nou ik zou best wel weer eens ziek willen zijn. Maar ja, ik ben 1x in de 3 jaar ziek, en in januari heb ik mijn kansen dus alweer verspeeld voor de komende 3 jaarquote:
Azijnsokken bij elkaar aandoen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Juist. Samen lijden verzacht de pijn enigszins.
het klonk wel puickend anders!quote:
ja, daarom ben ik net ook in mijn eentje gaan zitten, helemaal voorin de collegezaal! én ik ga opdrachten maken enzo!quote:
We kunnen elkaar ook niet aansteken of zo.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Juist. Samen lijden verzacht de pijn enigszins.
Dus ik mag je ook ongestraft kussen!quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
We kunnen elkaar ook niet aansteken of zo..
Je zit te fok!ken...quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:20 schreef mcDavid het volgende:
ja, daarom ben ik net ook in mijn eentje gaan zitten, helemaal voorin de collegezaal! én ik ga opdrachten maken enzo!
Ja.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:21 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dus ik mag je ook ongestraft kussen!
als ik 24 uur per dag, 7 dagen per week zit te leren, ben ik volgende week klaar, en ben ik het weer vergeten voor het tentamenquote:
Ziek zijn heeft tóch zn voordelen.quote:
Weet ik veel wanneer je dat stomme tentamen hebt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als ik 24 uur per dag, 7 dagen per week zit te leren, ben ik volgende week klaar, en ben ik het weer vergeten voor het tentamen
over 7 weken ofzoquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Weet ik veel wanneer je dat stomme tentamen hebt.
Dat blijkt maar weer!quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ziek zijn heeft tóch zn voordelen.
Oh kom op.. je weet net zo goed als ik dat ie de hele middag op fok blijft..quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:26 schreef ehqo het volgende:
[..]
En nu al leren, wat een vastberadenheid.
c!quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:28 schreef cerror het volgende:
Eekhoorns! Commi-mutsen! Chloride! Vitaminen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |