Na de Tu van vannacht/morgen is het weer tijd om over te stappen naar de gewone training...quote:Op woensdag 26 april 2006 13:14 schreef Swennus het volgende:
Wanneer is het trouwens verstandig om weer over te gaan op verdedigen training? deed dit eerst ook maar in tussenseizoen heb ik conditie getraind, is het verstandig om nu weer terug te stappen of volgende week?![]()
is de conditie van je spelers hoog genoeg, anders plak je er nog en weekje aan vastquote:Op woensdag 26 april 2006 13:14 schreef Swennus het volgende:
Wanneer is het trouwens verstandig om weer over te gaan op verdedigen training? deed dit eerst ook maar in tussenseizoen heb ik conditie getraind, is het verstandig om nu weer terug te stappen of volgende week?![]()
oh god....... maar goed dat je niet eigen huis en tuin gezien hebt, anders had je de gehele ontologie van 'de pispaal' erbij gehaaldquote:Op woensdag 26 april 2006 12:48 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
gisteravond weer tien voor taal gezien he, ik sta weer op scherp
Ik dacht trouwens heel effe dat het één van mijn spelers was, aangezien mijn speler Karsten Anderson heet..quote:Op woensdag 26 april 2006 02:16 schreef rompompom het volgende:
Check de transfergeschiedenis van deze speler: Anders Karstensson (22761471)
Speler heeft geen bijzondere ervaring, is geen goed leider en die teams zitten in dezelfde regio... Als dat geen cheaten is!
Zou ik niet doen, er is over 14 weken weer een tussenseizoen.quote:Op woensdag 26 april 2006 13:20 schreef stefmans het volgende:
[..]
is de conditie van je spelers hoog genoeg, anders plak je er nog en weekje aan vast![]()
Die is een dag later hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 13:20 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Na de Tu van vannacht/morgen is het weer tijd om over te stappen naar de gewone training...
Als je conditie van je spelers zo laag is loop je punten mis, die je met goed/uitstekend conditie wel pakt. Dan moet je kijken wat je belangrijker vindt trainen op de lange termijn of sucses op de korte termijnquote:Op woensdag 26 april 2006 13:22 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens heel effe dat het één van mijn spelers was, aangezien mijn speler Karsten Anderson heet..
[..]
Zou ik niet doen, er is over 14 weken weer een tussenseizoen.
Nu loop je de volledige training mis (2 wedstrijden), terwijl in het tussenseizoen maar half (1 wedstrijd).
Das geen doelstelling, uitbreiden van 3.000 plaatsen.:Nquote:Op woensdag 26 april 2006 13:54 schreef ExCibular het volgende:Stadion uitbreiden naar 15.000 stoeltjes
Bijna 5.000 stoeltjes of bijna 40%quote:Op woensdag 26 april 2006 13:57 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Das geen doelstelling, uitbreiden van 3.000 plaatsen.:N
Je gaat toch niet zeggen dat je je stadion verkleint hebt, hè?quote:Op woensdag 26 april 2006 14:02 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Bijna 5.000 stoeltjes of bijna 40%
sommigen begonnen met een stadion van 7000........dus het kan best dat hij ook toen was begonnen.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:15 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je je stadion verkleint hebt he?![]()
Zou idd ook kunnen, maar dan zou die met 500 supporters zijn begonnen, en dan vind ik helemaal raar dat ie niet eerder uitgebreidt heeft..quote:Op woensdag 26 april 2006 14:17 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
sommigen begonnen met een stadion van 7000........dus het kan best dat hij ook toen was begonnen.
Prijs: 209kquote:Henny Kors (112824430)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 530
Loon: 840 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Red Daemons
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
100k ? mag je blij mee zijn. slecht in vorm is jammer, tsi erg laag en zwak passen is nauwelijks een interessante bijstat te noemen. zou m wel zsm verkopen, voordat de prijzen weer wat afnemenquote:Op woensdag 26 april 2006 14:08 schreef macondo het volgende:
Ik heb trouwens een verdediger die spontaan progressie heeft geboekt naar "goed". Wel met TSI 220. 744 per week, zwak passen. En slecht in vorm.. Wat zou dat opbrengen? (18 jaar)
Shit ik loop een dag voor, dat krijg je als je maar zo weinig college hebt dat het elke dag weekend lijktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |