Ja jij moet gewoon counter 532 spelen anders is het zonde van die ene trainingsplaats.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:16 schreef Outpost76 het volgende:
Zou iemand mij kunnen vertellen wat de beste mogenlijkheid is voor mij om te kunnen winnen van Twi? Of ga ik zo al winnen?Niet dat winnen belangrijk is in een oefenduel maar tis wel leuk.
![]()
Mijn stats met 4-4-2 met 3 cms en 1 naar t midden:
[..]
Twi's stats bij zn laatste wedstrijd:
[..]
![]()
Trainingsplekken als ik conditie train???quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:20 schreef foetre het volgende:
[..]
Ja jij moet gewoon counter 532 spelen anders is het zonde van die ene trainingsplaats.
3 innermids en 2 spitsen op normaal.
Nog steeds ?quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Trainingsplekken als ik conditie train???![]()
Ja maar daar heb je natuurlijk als team geen ervaring in en dan zal die ook geen slecht laag halen op het middenveld.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:31 schreef Lennox het volgende:
Dan kan je ook 3-5-2 spelen als je zo nodig wilt winnen... Maarja LB wat een friendly wordt
Hoe bedoel je? over de vleugels? edit : 2 spitsen naar de vleugels zetten?quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:30 schreef foetre het volgende:
[..]
Nog steeds ?
nou voorruit pak ze zwakste kanten aan zou ik zeggen.
Aanval over de vleugels is ook leuk.
Dat zei ik ook lennox maar tis wel leuk.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:31 schreef Lennox het volgende:
Dan kan je ook 3-5-2 spelen als je zo nodig wilt winnen... Maarja LB wat een friendly wordt
Ehh nou gewoon waar je normaal counter op je wedstrijdformulier invuld vul je nu vleugelaanval in.quote:
ok zoquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:38 schreef foetre het volgende:
[..]
Ehh nou gewoon waar je normaal counter op je wedstrijdformulier invuld vul je nu vleugelaanval in.
soms moet je ook iets laten zakken om ergens anders hoger te halenquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ok zo
dan wordt mn cv matig heel laag![]()
zo moet hetquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:41 schreef twi het volgende:
Handig om dat hier te vragen, waar ik fijn mee leesHoe dan ook, ik hou star aan mijn tactiek vast. Heb besloten toch geen conditie te trainen, maar gewoon positiespel
Is toch leuk dat je mee kan lezen. Ik kan zo weer wat bij leren en jij kan je wat beter er op voorbereiden. Maar mischien doe ik t wel heel anders.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:41 schreef twi het volgende:
Handig om dat hier te vragen, waar ik fijn mee leesHoe dan ook, ik hou star aan mijn tactiek vast. Heb besloten toch geen conditie te trainen, maar gewoon positiespel
Conditie krijg je er volgens mij alleen bij als je het train hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:31 schreef twi het volgende:
Ik zit qua middenveldconditie op redelijk goed uitstekend uitstekend en formidabel. Die redelijk en goed pikken het tijdens het seizoen maar op.
Ja dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:52 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Conditie krijg je er volgens mij alleen bij als je het train hoor
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:52 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Conditie krijg je er volgens mij alleen bij als je het train hoor
Kan tot formidabel, maar hij kan van formidabel ook weer terug naar uitstekend.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook![]()
Ik vind formidabel in conditie knap. Ik dacht dat dat maar tot uitstekend kon??
1 2 | 07-01-2004 IFK Fridhem E.F.L.P. Jimxery 1 000 ¤ 90 |
in ruim 2 jaar kan je wel een speler optrainen. We hebben het over minstens 7 seizoenen.quote:Op woensdag 26 april 2006 02:16 schreef rompompom het volgende:
Check de transfergeschiedenis van deze speler: Anders Karstensson (22761471)
[ code verwijderd ]
Speler heeft geen bijzondere ervaring, is geen goed leider en die teams zitten in dezelfde regio... Als dat geen cheaten is!
Dat is een mogelijkheid, maar hoogst onwaarschijnlijk gezien zijn TSI..quote:Op woensdag 26 april 2006 07:13 schreef -J-D- het volgende:
[..]
in ruim 2 jaar kan je wel een speler optrainen. We hebben het over minstens 7 seizoenen.
Het kan dus wel, al is het bijzonder.
Ik heb er ook 1 voor je!!quote:Op woensdag 26 april 2006 10:12 schreef Verbal_Kint het volgende:
mogguh
* Verbal_Kint op zoek naar 17jarige hoog solid defjes
als je goed zoekt heb je ze voor onder de 400k, vind ik best meevallen
quote:Op woensdag 26 april 2006 10:27 schreef -J-D- het volgende:
Middenveld: goed
Rechterverdediging: briljant
Centrale verdediging: wereldklasse
Linkerverdediging: redelijk
Rechteraanval: goed
Centrale aanval: magisch
Linkeraanval: uitstekend
Mooie ratings voor mijn team
oude ratings
Converteer het eens naar nieuwe...
quote:Current HT time: 2006-04-26 10:33:14
Hattrick is down for a short time for maintenance, just a couple of minutes.
Ik heb voor de lol ook ff gekeken, maar je zal dit pullen zegquote:
quote:Gaetan Delhaye (112820288) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
will play as central defender next wednesday. fantastic defender for tactics: passing for counter, stamina for pressing and pm as an attacking def! In top-3 of best 17yo defenders of belgium!
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider.
Nationaliteit: flag België
Total Skill Index (TSI): 3 790
Loon: 1 000 ¤/week
Eigenaar: Solange's team
Matches
Players
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: goed
Scoren: rampzalig Spelhervatting: slecht
De rest van de transfergeschiedenis tussen die clubs is ook verdacht:quote:Op woensdag 26 april 2006 02:16 schreef rompompom het volgende:
Check de transfergeschiedenis van deze speler: Anders Karstensson (22761471)
[ code verwijderd ]
Speler heeft geen bijzondere ervaring, is geen goed leider en die teams zitten in dezelfde regio... Als dat geen cheaten is!
Goed dat je ze hebt aan gegevenquote:31-03-2006 Verkocht Tobías Merodio aan oiranacss 4 500 000 ¤ 1 080
31-03-2006 Verkocht Anders Karstensson aan oiranacss 4 590 000 ¤ 620
31-03-2006 Verkocht Ignacio Martínez aan oiranacss 10 000 000 ¤ 330
Ja, de eigenaar moet grumpelix zijn, en set pieces ergens rond briljant.quote:Op woensdag 26 april 2006 10:59 schreef foetre het volgende:
Is er een groot verschil tussen een goed en uitstekend keeper qua def rates?
Moet ik nog ergen op letten bij het aantrekken van een uitstekend keeper(anders dan veldspelers)?
hij valt een beetje buiten de groep, het virituele pispaaltje zeg maar. Bij het vrije trappen schieten (en dat doen we vaak bij grumpelix op de trainingquote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 11:30 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hij valt een beetje buiten de groep, het virituele pispaaltje zeg maar. Bij het vrije trappen schieten (en dat doen we vaak bij grumpelix op de training) staat hij altijd als enige in de muur..
maar hij vraagt erom, het is echt zo'n huilebalk.![]()
virtuele taalpuristquote:Op woensdag 26 april 2006 11:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
het is trouwens virtuele pispaaltje, niet virituele
virituele is mischien de kruising tussen spiritueel en virtueel!quote:Op woensdag 26 april 2006 11:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
het is trouwens virtuele pispaaltje, niet virituele
Met dank aan Maniack, Komrad en Verbal Kint!!!quote:Tudorel Grigoroscutã (112693750) 134k
Total Skill Index (TSI): 340
Loon: 744 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Turo Kortekangas (112666238) 100k
Total Skill Index (TSI): 410
Loon: 744 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Dennis Rübenach (112662833) 175k
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Total Skill Index (TSI): 1 280
Loon: 936 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: rampzalig Spelhervatting :slecht
gisteravond weer tien voor taal gezien he, ik sta weer op scherpquote:Op woensdag 26 april 2006 11:41 schreef Grumpey het volgende:
[..]
virtuele taalpurist![]()
Spanning en Sensatie vanavond in de 1e ronde van de beker......zal ik gaan winnen?![]()
Deze week kun je nog maar 5 verdedigers trainen, daarom is het slim om als je middenvelders nog niet genoeg conditie hebben deze week nog conditie te trainenquote:Op woensdag 26 april 2006 13:14 schreef Swennus het volgende:
Wanneer is het trouwens verstandig om weer over te gaan op verdedigen training? deed dit eerst ook maar in tussenseizoen heb ik conditie getraind, is het verstandig om nu weer terug te stappen of volgende week?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |