Ja jij moet gewoon counter 532 spelen anders is het zonde van die ene trainingsplaats.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:16 schreef Outpost76 het volgende:
Zou iemand mij kunnen vertellen wat de beste mogenlijkheid is voor mij om te kunnen winnen van Twi? Of ga ik zo al winnen?Niet dat winnen belangrijk is in een oefenduel maar tis wel leuk.
![]()
Mijn stats met 4-4-2 met 3 cms en 1 naar t midden:
[..]
Twi's stats bij zn laatste wedstrijd:
[..]
![]()
Trainingsplekken als ik conditie train???quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:20 schreef foetre het volgende:
[..]
Ja jij moet gewoon counter 532 spelen anders is het zonde van die ene trainingsplaats.
3 innermids en 2 spitsen op normaal.
Nog steeds ?quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Trainingsplekken als ik conditie train???![]()
Ja maar daar heb je natuurlijk als team geen ervaring in en dan zal die ook geen slecht laag halen op het middenveld.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:31 schreef Lennox het volgende:
Dan kan je ook 3-5-2 spelen als je zo nodig wilt winnen... Maarja LB wat een friendly wordt
Hoe bedoel je? over de vleugels? edit : 2 spitsen naar de vleugels zetten?quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:30 schreef foetre het volgende:
[..]
Nog steeds ?
nou voorruit pak ze zwakste kanten aan zou ik zeggen.
Aanval over de vleugels is ook leuk.
Dat zei ik ook lennox maar tis wel leuk.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:31 schreef Lennox het volgende:
Dan kan je ook 3-5-2 spelen als je zo nodig wilt winnen... Maarja LB wat een friendly wordt
Ehh nou gewoon waar je normaal counter op je wedstrijdformulier invuld vul je nu vleugelaanval in.quote:
ok zoquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:38 schreef foetre het volgende:
[..]
Ehh nou gewoon waar je normaal counter op je wedstrijdformulier invuld vul je nu vleugelaanval in.
soms moet je ook iets laten zakken om ergens anders hoger te halenquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
ok zo
dan wordt mn cv matig heel laag![]()
zo moet hetquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:41 schreef twi het volgende:
Handig om dat hier te vragen, waar ik fijn mee leesHoe dan ook, ik hou star aan mijn tactiek vast. Heb besloten toch geen conditie te trainen, maar gewoon positiespel
Is toch leuk dat je mee kan lezen. Ik kan zo weer wat bij leren en jij kan je wat beter er op voorbereiden. Maar mischien doe ik t wel heel anders.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:41 schreef twi het volgende:
Handig om dat hier te vragen, waar ik fijn mee leesHoe dan ook, ik hou star aan mijn tactiek vast. Heb besloten toch geen conditie te trainen, maar gewoon positiespel
Conditie krijg je er volgens mij alleen bij als je het train hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:31 schreef twi het volgende:
Ik zit qua middenveldconditie op redelijk goed uitstekend uitstekend en formidabel. Die redelijk en goed pikken het tijdens het seizoen maar op.
Ja dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:52 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Conditie krijg je er volgens mij alleen bij als je het train hoor
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:52 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Conditie krijg je er volgens mij alleen bij als je het train hoor
Kan tot formidabel, maar hij kan van formidabel ook weer terug naar uitstekend.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook![]()
Ik vind formidabel in conditie knap. Ik dacht dat dat maar tot uitstekend kon??
1 2 | 07-01-2004 IFK Fridhem E.F.L.P. Jimxery 1 000 ¤ 90 |
in ruim 2 jaar kan je wel een speler optrainen. We hebben het over minstens 7 seizoenen.quote:Op woensdag 26 april 2006 02:16 schreef rompompom het volgende:
Check de transfergeschiedenis van deze speler: Anders Karstensson (22761471)
[ code verwijderd ]
Speler heeft geen bijzondere ervaring, is geen goed leider en die teams zitten in dezelfde regio... Als dat geen cheaten is!
Dat is een mogelijkheid, maar hoogst onwaarschijnlijk gezien zijn TSI..quote:Op woensdag 26 april 2006 07:13 schreef -J-D- het volgende:
[..]
in ruim 2 jaar kan je wel een speler optrainen. We hebben het over minstens 7 seizoenen.
Het kan dus wel, al is het bijzonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |