graag eerst alle bagger over het westen uit stortenquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:41 schreef golfer het volgende:
Aan de kust is de voorspelde weersomslag al ingetreden, bewolkt en nog maar iets van 13 graden nu.
en daarna ga je monopoly spelen ?quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:34 schreef VoreG het volgende:
whehehehhe ik heb net geregeld dat er iemand voor me gaat koken. 8 vrouwen in huis is best oke.,
quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en daarna ga je monopoly spelen ?
Een beetje zoals bij jullie thuis? 8 Beauty's en 1 nerd?quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ze wilde zelfs voetbal kijken, maar om half 10 moest het op Beauty & the Nerd
quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een beetje zoals bij jullie thuis? 8 Beauty's en 1 nerd?
Hier valt het nerd gehalte dus mee, dat africhten ging redelijk. Bij jou nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Goed geregeld. Zo moet ik ze hier nog africhten [afbeelding]
Ik ben te beschaafd daarvoor.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hier valt het nerd gehalte dus mee, dat africhten ging redelijk. Bij jou niet.
Het werd mij aangeboden, het was niet "en nu ga jij kokenquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ben te beschaafd daarvoor.
Van Knorr? Nee!quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ow kut, daar heb ik niet aangedacht...
Is Beef chimmichurri dinges te eten trouwens?
Z'n PC doet het net weerquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:42 schreef Dagonet het volgende:
SCH, week POL/NWS
Doe jij dat maar Clauwquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:08 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga dinsdag waarschijnlijk met vriendinnen naar Amsterdam (heb ik natuurlijk niet zelf bedacht). Zal ik mn FC sjaal om doen
Was liever morgen naar Adam gegaan![]()
![]()
![]()
We kwamen zondag van Alkmaar met de bussen Groningen weer binnen rijden, kwam er een auto met 4 kansloze Ajaciedjes voorbij, helemaal over de rooie en zielig doen met sjaaltjes enzo. Dus wij: volgens mij ben je in de verkeerde stad en anders zou ik maar ff plankgassenquote:
Nee ik hou van groningen, dat weet je tochquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
We kwamen zondag van Alkmaar met de bussen Groningen weer binnen rijden, kwam er een auto met 4 kansloze Ajaciedjes voorbij, helemaal over de rooie en zielig doen met sjaaltjes enzo. Dus wij: volgens mij ben je in de verkeerde stad en anders zou ik maar ff plankgassenDaar was jij toch niet bij hè
![]()
Gelul, ik zie nog steeds niets in je sig staan. Je bent dus gewoon import, niks meer en niks minder!quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:15 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee ik hou van groningen, dat weet je toch
Klopt ik ben een allochtoon met verblijfsvergunningquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Gelul, ik zie nog steeds niets in je sig staan. Je bent dus gewoon import, niks meer en niks minder!
Ze zien je al aankomen. Ik ben gebanned op Fok! en het zijn racistenquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:16 schreef SCH het volgende:
Maar ik ben het wel zat en zit serieus te overwegen aangifte te doen tegen Fok! Racisme wordt nu echt heel normaal gevonden en dat is het natuurlijk niet. Als de grenzen maar worden overschreden en de verkeerde mensen buitenspel gezet, dan is het jammer maar helaas.
Wel als je de saus zelf maakt, van knorr is het *ril*quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:55 schreef VoreG het volgende:
Is Beef chimmichurri dinges te eten trouwens?
quote:Argentijnse kruidensaus voor gegrilleerd vlees
3dl olijfolie
0,75dl rode wijnazijn
2 uien
2 teentjes knoflook
1 rode peper
3 eetlepels gehakte peterselie
1 theelepel gedroogde oregano
2 verkruimelde laurierblaadjes
zout
peper
--------------------------------------------------------------------------------
Bereidingswijze :
Wachttijd 2 uur Pel de uien en knoflookteentjes en snipper deze fijn. Was de rode peper, snijdt hem in de lengte door midden, verwijder de zaadjes en snijdt de rode peper heel klein. Roer in een kom de mayonaise en de azijn door elkaar. Meng er dan de uien, knoflook, rode peper, peterselie, oregano en de verkruimelde laurierblaadjes door. Breng de saus op smaak met peper en zout. Laat de saus minstens 2 uur staan bij kamertemperatuur om geur en smaak tot ontwikkeling te laten komen.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ze zien je al aankomen. Ik ben gebanned op Fok! en het zijn racisten
Nee, ging de verkeerde deur binnen bij de bagels.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:21 schreef clauwheee het volgende:
We zijn het wel vaak eens vandaag zeg!
SCHat hebbie nog ijSCH gehaald?
Ga je gangquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten als ik dat serieus ga aanpakken. Naiefje.
![]()
![]()
Het is wat veel moeite voor die sukkels van de FA hier, want dan moet het ook goed natuurlijk.quote:
Loze dreigementenquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is wat veel moeite voor die sukkels van de FA hier, want dan moet het ook goed natuurlijk.
De gewone mens dingen toe fluisteren die zij zo opvatten, maar ondertussen andere dingen doen. Linkse partijenquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Serieus overwegen, zei ik - wel opletten VVD-ertje![]()
Je bent al net zo onduidelijk als Ritaquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
De gewone mens dingen toe fluisteren die zij zo opvatten, maar ondertussen andere dingen doen. Linkse partijen
Kijk, dat is nou eens een nuttige informatieve post, i.p.v. neuzelen over Fok! en al-dan-niet racisme.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:25 schreef borisz het volgende:
wij eten bladerdeeg broodjes met een ham haas vulling verder aardappeltorentjes en sperziebonen
Ja totaal onbelangrijk natuurlijk, dat minderheden voor van alles worden uitgemaaktquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou eens een nuttige informatieve post, i.p.v. neuzelen over Fok! en al-dan-niet racisme.![]()
dat ze je maar goed onderuit schoffelenquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat trainen
In Ajax shirt uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |