bovenin bij opties volgens mijquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:58 schreef SCH het volgende:
Als ik een post heb ingevoerd kom ik niet in het topic terug en dat wil ik wel graag, iemand enig idee hoe dat kan?
smoothies, dat zijn toch mensen die al hun lichaamsbeharing afscherenquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik liep de verkeerde deur in, bij de bagels en smoothies
Nee dat zijn clauwheesquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
smoothies, dat zijn toch mensen die al hun lichaamsbeharing afscheren
Dat heb ik niet gezegd; ik heb alleen gezegd dat ik een luchtig T-shirt ga zoeken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar om dan te zeggen dat het ijs warm is![]()
Helpdesk Bjoro to the rescue!quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:00 schreef SCH het volgende:
Ja, het is zo
Bjoro![]()
* SCH gaat ijschje halen
trouwen ?quote:
2 kratten gehaaldquote:
op dat knopje send/receive drukkenquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:09 schreef SCH het volgende:
Nu nog een andere vraag: ik ben dus weer helemaal nieuw op mijn computer - hoe komt mijn outlook te weten dat hij weer mailtjes namens mij mag ontvangen en verzenden?
Extra - Accounts - Toevoegenquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:09 schreef SCH het volgende:
Nu nog een andere vraag: ik ben dus weer helemaal nieuw op mijn computer - hoe komt mijn outlook te weten dat hij weer mailtjes namens mij mag ontvangen en verzenden?
Een slimme meidquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Extra - Accounts - Toevoegen
en dan je pop en je smtp van je provider invullen
Goeiemorgen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Extra - Accounts - Toevoegen
en dan je pop en je smtp van je provider invullen
waarschijnlijk is je pop3 -> pop.<provider>.nlquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Een slimme meid![]()
Hoe weet ik of het POP - IMAP of zoi s?
Ik heb het allemaal van jou geleerd oh grote meesterquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:20 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Je haalt de woorden uit m'n mond.
zonnetje straalt nogquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:31 schreef Againzender het volgende:
Nou, het trekt dicht hier, temperatuur is vijf graden gedaald, mooi moment om eens naar huis te gaan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |