waarbij jij natuurlijk de Dr Spock uithing ?quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zit er over te denken mijn gesprekken met de helpdesk te publiceren, ze waren bij vlagen hilarisch en stuiterden tussen scheldpartijen, liefdesverklaringen maar meestal een soort Startrek meets Flintstone
Queen zal wel weer op 1 komen (as usual)quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:37 schreef Againzender het volgende:
we kunnen weer eens stemmen voor een 80's request lijst bij 3FM
quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Een fijne gezegende gruwelijke goeiemorgen allemaal!
Zullen we massaal gaan stemmen op Bertus Staigerpaip?quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Queen zal wel weer op 1 komen (as usual)![]()
nooit eens een verrassing in dat soort lijsten !
ff een topic aanmaken in MUZ....beinvloed hier de 80's request lijst !quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zullen we massaal gaan stemmen op Bertus Staigerpaip?
Ik wel.quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:31 schreef SCH het volgende:
Ik ben er niet DS - jij wel
bij 3FM is het meestal The Cure of U2 dacht ik.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zie trouwens dat Queen slechts 2x in de lijst staat op 31 en 67 ofzoquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, omdat je weer terug bent.quote:
en wie zullen we gaan pushen? het moet natuurlij wel een goed, maar ernstig ondergewaardeerd nummer, zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, omdat je weer terug bent.
Zo massaal zo'n lijst beinvloeden lijkt me tof, alleen vrees ik dat niet iedereen mee wil doen.
lijkt me ook mooi inderdaad...heel fok stemmen en dan komt dat nr ineens in de top 10 !!quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
en wie zullen we gaan pushen? het moet natuurlij wel een goed, maar ernstig ondergewaardeerd nummer, zijn.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:00 schreef Bjoro het volgende:
Het mooie zou zijn een nummer dat juist helemaal niet zo goed is...zoiets als "Love me jsut a little bit more" van de Dolly Dots, ofzo iets !
hoe vaak kun je op persoonlijke titel een inzending doen ?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind ik geweldig Bjoor, maar krijgen je MUZ'ers daarmee mee?
ah oke ! en dan een top 10 of slechts 1 nrquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Per e-mail adres 1 keer dacht ik.
minimaal drie nummers, maximaal 10.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ah oke ! en dan een top 10 of slechts 1 nr
yep, naam en e-mailadres zijn verplicht.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Per e-mail adres 1 keer dacht ik.
94 RED HOT CHILI PEPPERS KNOCK ME DOWNquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:10 schreef Bjoro het volgende:
en als het dan serieuze nrs zouden moeten zijn zou je nog kunnen kiezen voor nrs di niet zo hoog waren geeindigd in de 2005 editie, maar wel goed zijn zoals:
83 MELISSA ETHERIDGE LIKE THE WAY I DO
90 DIJK DANSEN OP DE VULKAAN
91 MIDNIGHT OIL BEDS ARE BURNING
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:11 schreef Bjoro het volgende:
oke...als iedereen van fok dus de dolly dots op 1 zou zetten en de rest gewoon zijn eigen lijst zou invullen...zou het dan effect hebben ?
je kan niet een nummer 1 aangeven, dus ik denk dat elk nummer een punt krijgt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:11 schreef Bjoro het volgende:
oke...als iedereen van fok dus de dolly dots op 1 zou zetten en de rest gewoon zijn eigen lijst zou invullen...zou het dan effect hebben ?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:31 schreef rubbereend het volgende:oi
ik heb ook ff met die helpdesk van SCH gebeld of ze er weer een paar stekkers uit willen trekken, ik mis de rust nu al
omg dat zijn de kutste nummers waarin over de muur alles slaatquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:48 schreef Bjoro het volgende:
op de site staat de lijst van 2005...
dit is de top 25:
7 GUNS 'N ROSES SWEET CHILD OF MINE
13 BILLY JOEL GOODNIGHT SAIGON
15 KLEIN ORKEST OVER DE MUUR
16 GUNS 'N ROSES PARADISE CITY
17 ALICE COOPER POISON
18 PHIL COLLINS IN THE AIR TONIGHT
19 BON JOVI LIVING ON A PRAYER
20 PRINCE PURPLE RAIN
22 EUROPE FINAL COUNTDOWN
23 MICHAEL JACKSON BILLIE JEAN
wat is de moeilijke weg dan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij gaat wel voor de gemakkelijjk weg he, luilak
![]()
word je niet vrolijk van Joy Division?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg dat zijn de kutste nummers waarin over de muur alles slaat
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
word je niet vrolijk van Joy Division?
dus iedereen van Fok! zou iig die plaat erin moeten zetten en de rest gewoon zijn eigen nrs !quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:30 schreef Againzender het volgende:
je kan niet een nummer 1 aangeven, dus ik denk dat elk nummer een punt krijgt.
Maar het zou toch effect moeten hebben, vooral omdat Love me just a little bit more al in de vorige lijst stond, en dus al een redelijke basis heeft.
ik ga gewoon tegen je aanhangenquote:
gellukigquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:38 schreef rubbereend het volgende:
[..], maar die moest er nog wel tussenuit
deal!quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dus iedereen van Fok! zou iig die plaat erin moeten zetten en de rest gewoon zijn eigen nrs !
Stempaginaquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:40 schreef dndiek het volgende:
Waar moet er gestemd worden?
dat is toevaliig wel een prachtig nummerquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omg dat zijn de kutste nummers waarin over de muur alles slaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |