Het is zonnig, heerlijk fietsweer, en ik zit op kantoor. Zoiets?quote:Op dinsdag 25 april 2006 07:05 schreef Spideyman het volgende:
Define "goede". Define "morgen". Bron, url?
En nu maar weer naar bed.
quote:
lekker bot ben jij op de vroege ochtend!quote:
Hij begint gelijk al over missen enzoquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
lekker bot ben jij op de vroege ochtend!
ff een bakkie voor Suijkie paktquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:01 schreef Suijk het volgende:
Mogguh, welkom terug sch!
Is er nog koffie?
laat het maar zo blijven tot begin november...dan mag het wel weer wat koeler wordenquote:
heeee je zit niet in POL hoor, dat je overal over gaat lopen piepenquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:17 schreef SCH het volgende:
wat een watjeswoord ---> fijn
dus .......quote:Op zondag 23 april 2006 23:20 schreef nikky het volgende:
[Op maandag 17 april 2006 11:10 schreef shmoopy het volgende:
TerroRobbie trekt zich ook niks van waarschuwingen aan, weekban VBL]
Wegens klonen er een week bij.
Laat me nou even man - ik kan weer even om me heen slaanquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heeee je zit niet in POL hoor, dat je overal over gaat lopen piepen![]()
Ja maar, ja maar....hier voert de liefde de boventoon.....geinspireerd door het weerquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:25 schreef SCH het volgende:
Laat me nou even man - ik kan weer even om me heen slaan![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar....hier voert de liefde de boventoon.....geinspireerd door het weer
Wauw, is dat even snel veranderd in een paar dagenquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar....hier voert de liefde de boventoon.....geinspireerd door het weer
sinds afgelopen zondag schijnt het ineens ook een stuk beter te gaan met een hoop mensen, al zou ik daar niet precies de oorzaak van kunnen vertellenquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Wauw, is dat even snel veranderd in een paar dagen![]()
Was wel blij even off-line te zijn wat dat betreft. Kreeg alleen sms-jes van een vochtige Groningsequote:Op dinsdag 25 april 2006 10:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
sinds afgelopen zondag schijnt het ineens ook een stuk beter te gaan met een hoop mensen, al zou ik daar niet precies de oorzaak van kunnen vertellen![]()
gebruik hem maar niet te lang, straks gaat hij stuk!quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:07 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Mijn internet doet het al 5 minuten![]()
Ik zit er over te denken mijn gesprekken met de helpdesk te publiceren, ze waren bij vlagen hilarisch en stuiterden tussen scheldpartijen, liefdesverklaringen maar meestal een soort Startrek meets Flintstonequote:Op dinsdag 25 april 2006 11:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
gebruik hem maar niet te lang, straks gaat hij stuk!
klinkt goedquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zit er over te denken mijn gesprekken met de helpdesk te publiceren, ze waren bij vlagen hilarisch en stuiterden tussen scheldpartijen, liefdesverklaringen maar meestal een soort Startrek meets Flintstone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |