abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 april 2006 @ 00:58:45 #101
131546 Vulkan
The Purple Cow
pi_37300615
Ok, beloofd is beloofd. Ik ga even de vragen beantwoorden van onze sexy mod.
quote:
Kan je een lijstje met wat verschillende functies en de daarbij behorende demonen samenstellen ?
Zoals ik eerder zei focus ik me op de Goetia. Ik heb verschillende boeken gelezen van Aleister Crowley. Het zijn 72 geesten en ze hebben allemaal een eigen functie. Ik zal een paar namen die ik nog ken oproepen:

x. Bael: Volgens de Grand Grimoire is hij de leider van alle 'duivelse' krachten. Zijn naam mag niet misbruikt worden. Vaak vertoont hij zichzelf niet als iemand hem oproept, tenzij je een status hebt ontwikkeld. Mensen zeggen dat hij vaak verschijnt als een kruising van een mens, kat en kikker. Vaak met 3 hoofden.

x. Zepar: Hij staat vaak als symbool voor sex. Al deze demonen zijn machtig, maar Zepar is een stuk lager gerangschikt dan Bael. Als hij verschijnt, toont hij zichzelf vaak als een strijder.

x. Sitri: is een prins. Zijn hoofd is als die van een nijlpaard en heeft vleugels. Als hij gevraagd wordt om zich aantrekklijker te presenteren, wat je overigens bij al deze demonen kan vragen in de naam van God of Alpha en Omega, toont hij zichzelf als een knappe man met een vrouwelijke karakter.

Ik kan echt blijven doorgaan, maar ik kan later wel een lijstje opzetten van deze demonen. Ze hebben allemaal hun eigen symbolen die men moet tekenen voordat ze opgeroepen worden. Een dieet van circa 3 dagen is ook aan te raden: hoe zwakker je lichaam hoe sterker je ziel. Ook is het aan te raden om bepaalde stenen, fruit en geurtjes voor je cirkel neer te leggen die deze demonen prefereren. Ze hebben allemaal hun eigen smaak.
quote:
Wat is jouw definitie van een Demon ?
Kenmerken ?
Een demoon is een bijbelse term: gevallen engel. Dus eigenlijk is het een 'foute' term. Ik denk namelijk niet dat het verstandig is om ze als demonen op te roepen. Dit doe je overigens ook niet tijdens je oproep, je roept ze op zoals dat geschreven staat. Hun kenmerken verschillen, net als bij mensen.
quote:
Kan jij een korte samenvatting van het gebeuren zoals jij het doet geven ?
Is er een specifiek iemand die jij aanroept ?
Gebruik je voorwerpen ?
Ik visualiseer een cirkel om me heen. Ik heb lang aan meditatie gedaan dus ik vertrouw hier op. Er zijn mensen die het graag tekenen of bouwen. Je moet doen waar je je goed bij voelt. Ik vertrouw meer op mijn spirituele krachten. Ik riep Barbatos op. Dit omdat hij past bij mijn horoscoop dus ook de kenmerken heeft van mijn spirituele krachten. Vaak wordt het aangeraden om demonen op te roepen die onder jouw astrologische kenmerken vallen. Meeste beginners roepen vaak Vassago op omdat hij vriendelijk qua karakter schijnt te zijn.
Ik gebruik kaarsjes, tekeningen en symbolen met Oost-Indisch inkt op papier(schaapshuid wordt aangeraden omdat ze dit vroeger zo deden), dolk, en iets om mijn boek(en) op te leggen met 'gebeden'.

Dat waren zo ongeveer mijn antwoorden. Even over schizofrenie: dat ben ik niet. Ik heb nooit last gehad van dat soort symptomen, thank god.

Je moet wel oppassen met dit soort dingen, zoals beautyjennifer het zegt. Er zijn mensen, ben ze nog nooit tegengekomen, die beweren dat het uit de hand kan lopen. Soort van the exorcist-achtig iets kan je dan worden, maar dan minder overdreven natuurlijk. Daarom focussen veel mensen ook op Wicca. Persoonlijk hou ik hier niet van want Wicca is een soort religie. Ik heb mijn eigen geloof al, alleen wilde ik me graag verdiepen in deze dingen. Daarnaast vind ik Wicca een beetje te lief enzo...

Morgen hopelijk meer. Misschien kan ik donderdag(heb een lange dag woensdag) een paar dingen plaatsen die meer gericht zijn op oproepingen van demonen en hoe je dat precies doet. Alleen laten sommige mensen mij hier wel erg twijfelen.

Welterusten
Ik ben er achtergekomen hoe de mens, zonder gebruik te maken van een voertuig of machine, uit het niets kan vliegen...echt waar...
pi_37300661
Je roept duivelse krachten op?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 26 april 2006 @ 01:01:37 #103
126859 plopje
als ik plop,dan flof jij.
pi_37300688
ik kan hier alleen op zeggen .... niet doen!!

ook ik heb in het verleden toen ik net ging samenwonen (16 jaar terug) het wel bekende glaasje draaien gedaan......
we waren toen die avond met 7 man en ik kan je zeggen dat we alle 7 heel nuchter tegen over het "geestenwereld" stonden.

in het kort:
we kregen contact (of hoe ze het ook zeggen) en we hadden achteraf liever nooit contact gehad.
in het begin ging alles goed tot de "geest" ff zijn ware gezicht liet zien....
lampen vielen van het plafon.... tv sprong van kanaal naar kanaal.....de toen malige katten die we hadden rende door het hele huis heen.....in de keuken was een ravage,alles was uit de lade en kastjes gegooid........lampen flikkerde als of we in een disco stonden...en de kaarsvlammen waren 2x zo hoog......

de 5 andere waren als een haas uit ons huis en wij moesten er nog in slapen.
nou kan ik je zeggen dat ik echt niet bang ben....maar...op die avond was ik echt bang voor het eerst in mijn leven.

daarnaa zijn er nog veel meer dingen gebeurd in dat huis en niet alleen als me vrouw en ik alleen waren hoor...zelfs als er visite was gebeurde er wel iets..

iniederegeval dat huis en de hele straat werd toen toch al afgebroken omdat er koop woningen kwamen,gingen wij dus gelukkig snel verhuizen en hebben we er ook nooit last meer van gehad.

ik wil met mijn heel kort verhaaltje alleen zeggen,dat je het nooit moet doen.
want er zijn veel meer dingen gebeurd in dat huis toen wat ik nu niet ga typen zo laat nog.
maar ik wou wel ff mijn reactie in dit topic geven,over de gevaren van het glaasje draaien.

dus wees wijs en blijf er van af.
ploperdeplop
  woensdag 26 april 2006 @ 01:02:14 #104
131546 Vulkan
The Purple Cow
pi_37300701
Ja dat zeg ik toch, demonen. Daar is niks mis mee, die demonen vinden het soms prachtig dat ze even op aarde mogen komen.
Ik ben er achtergekomen hoe de mens, zonder gebruik te maken van een voertuig of machine, uit het niets kan vliegen...echt waar...
pi_37300722
quote:
Op woensdag 26 april 2006 00:34 schreef Jeweet het volgende:

[..]

Schizofrene mensen zijn in de war en denken vaak dat ze bijvoorbeeld Jezus zijn, of iemand die in contact kan komen met geesten, maar ze hebben niet in de gaten dat schizofreen zijn. Het lastige hieraan is dat zelfs wanneer een psychiater de diagnose schizofrenie stelt, dat de patiënt nog steeds overtuigd is van z'n gaven, en niet geloofd dat hij/zij schizofreen is...
Dan kom je vanzelf uit bij dat eeuwige vraagstuk; Wie is er nou gek ?
Als je het aan de schizo vraagt ben jij dat namelijk.
Jean D´arc die werd verbrand omdat ze heks was en getikt werd verklaard , geloofde in contact te staan met de andere wereld en paar eeuwen later word ze heilig verklaard.
Voor veel mensen was ze een heldin voor andere was ze geschift.
Nu hebben we de wetenschappelijke onderbouwing en word je ziek verklaard.
Als het over belevingswerelden gaat stelt de wetenschap geen kont voor al zeggen ze het allemaal te weten.
  woensdag 26 april 2006 @ 01:06:10 #106
131546 Vulkan
The Purple Cow
pi_37300766
Ik denk dat dit typische een voorbeeld is van Science vs. Religion
pi_37300812
quote:
Op woensdag 26 april 2006 01:02 schreef Vulkan het volgende:
Ja dat zeg ik toch, demonen. Daar is niks mis mee, die demonen vinden het soms prachtig dat ze even op aarde mogen komen.
daar is niks mis mee
...............................
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_37300821
boehoeeeeeeee ik wil een andere nickname nu!
  woensdag 26 april 2006 @ 01:10:02 #109
6941 APK
Factual, I think.
pi_37300840
quote:
Op woensdag 26 april 2006 00:46 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

en wat als het wel entiteiten zijn!
Bedoel jij gelooft er niets van zoals plenty mensen dat niet doen,
stel dat het wel zo is?
Ze kan wel een poreus aura hebben oid, of heel paranormaal begaafd, nou dat is niet prettig hoor, zeker niet als je niet weet wat je kunt doen daartegen
Je hebt je oordeel al snel klaar, omdat jij er niet in gelooft is zij gek!
Misschien ben jij wel heel kortzichtig
Zou kunnen....

Van de geesten en een bepaalde stem mocht ze op een gegeven moment geen contact meer met haar familie hebben.
Na een aantal jaren belde ze mij psychotisch op dat ze continu verkracht werd door Jezus en dat ze het niet meer aankon. Ze wilde dat ik het wereldkunding zou maken.
Ik heb daar twee jaar mee gewacht omdat ik het toen niet ethisch vond.
Ondertussen heb ik haar proberen iig via de reguliere weg te helpen waardoor ze nu gelukkig minder last heeft van de entiteiten en stemmen.

Oordeel zelf.... (duurt ongeveer 12 minuten.)

Meteen een goede waarschuwing voor mensen die -om wat voor reden dan ook- geestelijk niet al te stabiel zijn en met geesten in de weer willen gaan....
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 26 april 2006 @ 01:17:29 #110
84524 Morwen
I got life
pi_37300941
Misschien is het wel zo dat je eigen geest onverklaarbare zaken laat gebeuren, er is nog weinig bekend over de werkelijke kracht van de geest. En iedereen heeft tenslotte een innerlijke kracht of geest.

Men denkt bij een geest al snel aan rondzwevende entiteiten die zomaar even binnenvallen als ze daar zin in hebben. Ik zelf geloof daar niet zo in, ik denk dat geesten of de geest meer een bron van kracht is waar iedereen uit put. Dus met glaasje draaien of om het even welke methode dan ook zal er kracht vrijkomen uit de bron waar iedereen uit put. Het zal misschien meer aan je eigen gemoedstoestand liggen hoe deze kracht zich laat zien.

Begin je aan geesten oproepen met een angstig gevoel, is de kans groot dat deze angst zich manifesteerd in misschien idd wel rondvliegende of neerstortende voorwerpen (immers hoe groot is de kracht van het denken, niemand weet het echt). Begin je eraan met respect en liefde dan zal ook deze kracht ontketenen vanuit die bron. Dat is mijn ervaring wel in ieder geval. Waarom kan je iemand bijv. beter geen advies geven als jezelf slecht in je vel zit.......Ik denk omdat het advies dan slecht zal zijn........

Zo werkt het denk ik met alles, niks staat los van elkaar ook niet na je lichamelijke dood. Je lichaam is dood maar jouw geest zit nog steeds in die bron zoals ie altijd al heeft gedaan, dat verandert naar mijn mening niet
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  woensdag 26 april 2006 @ 01:28:18 #111
146217 playsur
OBJECTION!!!
pi_37301071
quote:
Oordeel zelf.... (duurt ongeveer 12 minuten.)

Meteen een goede waarschuwing voor mensen die -om wat voor reden dan ook- geestelijk niet al te stabiel zijn en met geesten in de weer willen gaan....
Als waarschuwing sluit ik me hier volledig bij aan alleen moet je wel eerst in geesten geloven.
Relax man , me not so bad!
  woensdag 26 april 2006 @ 01:30:44 #112
6941 APK
Factual, I think.
pi_37301104
quote:
Op woensdag 26 april 2006 01:28 schreef playsur het volgende:

Als waarschuwing sluit ik me hier volledig bij aan alleen moet je wel eerst in geesten geloven.
En daar gaat het in dit topic óók over.
  woensdag 26 april 2006 @ 01:31:11 #113
146217 playsur
OBJECTION!!!
pi_37301113
quote:
Zo werkt het denk ik met alles, niks staat los van elkaar ook niet na je lichamelijke dood. Je lichaam is dood maar jouw geest zit nog steeds in die bron zoals ie altijd al heeft gedaan, dat verandert naar mijn mening niet

Geest of ziel?
Indien ziel, is dat dan ook gelijk het goddelijke?
Relax man , me not so bad!
pi_37301154
hmmm intressant,
Ik weet niet echt wat ik ervan moet denken. Sommigen raden aan er niks mee te doen en dat is in eerste instantie ook mijn eerste gevoel.

Aan de andere kant lijkt het mij geweldig om bv eens een praatje te maken met mijn vader (helaas overleden) kan dat dan ook?

en beautyjennifer ik heb er wellicht overheen gelezen maar jij spreekt uit (eigen) ervaring?

[ Bericht 4% gewijzigd door kree op 26-04-2006 01:40:52 ]
Do what you love, love what you do!
  woensdag 26 april 2006 @ 01:37:58 #115
84524 Morwen
I got life
pi_37301181
quote:
Op woensdag 26 april 2006 01:31 schreef playsur het volgende:

[..]

Geest of ziel?
Indien ziel, is dat dan ook gelijk het goddelijke?
Ik denk dat de ziel zich ontwikkeld in het lichaam door allerlei factoren (omgeving, genen etc.) en dat de geest meer als universele bron gezien kan worden. Waar zeg maar alles uit ontstaan is, wil men daar het woord God aan verbinden dan zou je het God kunnen noemen.
Only Human
  woensdag 26 april 2006 @ 01:40:47 #116
84524 Morwen
I got life
pi_37301208
quote:
Op woensdag 26 april 2006 01:35 schreef kree het volgende:

Aan de andere kant lijkt het mij geweldig om bv eens een praatje te maken met mijn vader (helaas overleden) kan dat dan ook?
Probeer eens aan hem te denken, respectvol en stel hem een vraag in gedachten. Misschien krijg je wel antwoord Daar heb je geen bord of wat dan ook voor nodig hoor
Only Human
  woensdag 26 april 2006 @ 01:42:36 #117
6941 APK
Factual, I think.
pi_37301223
quote:

en beautyjennifer ik heb er wellicht overheen gelezen maar jij spreekt uit (eigen) ervaring?
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 21:43 schreef beautyjennifer het volgende:

Ik hoop ook dat je nu begrijpt waarom de mediums massaal voor deze praktijken waarschuwen.
En luister dan ook naar die waarschuwingen. We geven ze niet voor niets!
Lijkt me wel, hè?
pi_37301238
quote:
Op woensdag 26 april 2006 01:40 schreef Morwen het volgende:

[..]

Probeer eens aan hem te denken, respectvol en stel hem een vraag in gedachten. Misschien krijg je wel antwoord Daar heb je geen bord of wat dan ook voor nodig hoor
Ik heb al vaak gedacht: "Pa, wat vindt jij er nou van"...
Maar vervolgens krijg ik alleen antwoord van... tja, mijn eigen nuchterheid. Zelfde trouwens met geloof.
Ik ben wel gelovig , maar als ik echt heel rationeel ga nadenken dan brengt mij dat aan het twijfelen.

toch heb ik wel het gevoel dat er meer is tussen "Hemel en aarde".
Do what you love, love what you do!
  woensdag 26 april 2006 @ 01:46:48 #119
84524 Morwen
I got life
pi_37301265
quote:
Op woensdag 26 april 2006 01:43 schreef kree het volgende:

[..]

Ik heb al vaak gedacht: "Pa, wat vindt jij er nou van"...
Maar vervolgens krijg ik alleen antwoord van... tja, mijn eigen nuchterheid. Zelfde trouwens met geloof.
Ik ben wel gelovig , maar als ik echt heel rationeel ga nadenken dan brengt mij dat aan het twijfelen.

toch heb ik wel het gevoel dat er meer is tussen "Hemel en aarde".
Zou hij bij leven wel een pasklaar antwoord hebben dan We worden niet ineens alwetend of Goddelijk als we dood zijn, er verandert gewoon niks verder alleen je lichaam is dood. Tenminste dat denk ik.
Only Human
  woensdag 26 april 2006 @ 02:01:55 #120
6941 APK
Factual, I think.
pi_37301405
quote:
Op woensdag 26 april 2006 01:46 schreef Morwen het volgende:

Tenminste dat denk ik.
Prijzenswaardig dat je in bijna elke post 'denk ik' gebruikt.
pi_37301423
quote:
Op woensdag 26 april 2006 00:34 schreef Jeweet het volgende:

wtf lul je :S. Dat verhaal dat APK verteld komt namelijk heel vaak voor. Schizofrene mensen zijn in de war en denken vaak dat ze bijvoorbeeld Jezus zijn, of iemand die in contact kan komen met geesten, maar ze hebben niet in de gaten dat schizofreen zijn. Het lastige hieraan is dat zelfs wanneer een psychiater de diagnose schizofrenie stelt, dat de patiënt nog steeds overtuigd is van z'n gaven, en niet geloofd dat hij/zij schizofreen is...
Ik reageer wel op APK.
quote:
Op woensdag 26 april 2006 00:38 schreef APK het volgende:

Denk je dat ik dit grappig vind ofzo
Ik vind het diep tragisch.

Waar heb jij het over
Ik zeg toch helemaal niks over jou? Ik reageer slechts op jouw opmerking dat die 'sex-geesten' bestaan en verbind dat aan stellige opmerkingen van een aantal personen in dit topic.

Ik heb een bron die zeer dichtbij mij staat en ik heb de gevolgen gezien van haar zoektocht naar genezing van haar 'kwade geest' door mensen die zeiden -vaak voor een fiks bedrag- haar te kunnen genezen.
Geen enkel medium heeft tegen haar gezegd: 'Volgens mij zijn dat geen geesten, je kunt beter een reguliere arts bezoeken.'
Allemaal zeiden ze haar te kunnen helpen. Lekkere mediums zijn dat.
Dat je het diep tragisch vindt, geloof ik best.
En ik kan nu wel een heel verhaal afsteken, maar als je je eerste zin niet had gezegd, had ik waarschijnlijk al anders gereageerd.

Voor de rest snap ik je verhaal best, maar dat had ik al gezegd.
Dit soort dingen zijn ook lullig, we kunnen alleen wel met vingers gaan wijzen, wat logisch is, maar daar schiet ook niemand mee soms op. Al begrijp ik dat het je boos maakt. En je er wrs je vooroordeel/delen over hebt. Kan , en logisch als het een familielid van jou betreft.

Frusterend, aan de andere kant zelfde verhaal als met Sylvia Millecam beetje.
  woensdag 26 april 2006 @ 02:05:28 #122
84524 Morwen
I got life
pi_37301442
quote:
Op woensdag 26 april 2006 02:01 schreef APK het volgende:

[..]

Prijzenswaardig dat je in bijna elke post 'denk ik' gebruikt.
Dank je

Het viel mij ook al op, dat komt denk ik omdat ik het ook niet zeker weet, denk ik
Only Human
  woensdag 26 april 2006 @ 02:24:26 #123
6941 APK
Factual, I think.
pi_37301581
quote:
Op woensdag 26 april 2006 02:03 schreef sweetgirly het volgende:

Ik reageer wel op APK.

Dat je het diep tragisch vindt, geloof ik best.
En ik kan nu wel een heel verhaal afsteken, maar als je je eerste zin niet had gezegd, had ik waarschijnlijk al anders gereageerd.
Tja, waarschijnlijk had ik anders gereageerd als jij niet die ' ' smiley had geplaatst....
quote:
Al begrijp ik dat het je boos maakt. En je er wrs je vooroordeel/delen over hebt. Kan , en logisch als het een familielid van jou betreft.

Frusterend, aan de andere kant zelfde verhaal als met Sylvia Millecam beetje.
Het zijn voor mij vooralsnog 'oordelen', geen 'vooroordelen' omdat ik tot in den treure heb geluisterd naar verhalen over al die mediums die haar wel even zouden genezen.
Verder heb ik de betreffende 'Martin' (ook een paranormaal genezer waar zij bij in de leer was) uit dat filmpje ook een keer ontmoet en alles in mij zei: 'NEEN!'

Ik noem het intuitie, een ander denkt misschien dat een geest of entiteit dit influistert.

Verder leeft zij gelukkig nog itt Sylvia Millecam.
  Moderator woensdag 26 april 2006 @ 08:46:09 #124
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_37302973
Beste beautyjennifer, het was zeker niet mijn bedoeling om neerbuigend te doen.
Je hoeft mij zeker niet te overtuigen om het niet te doen, dat zou ik zowiezo niet doen, ik vind het onrespectvol om gewoon maar te gaan zitten en een geest te proberen op te roepen.
Ik vind het anders als mensen via een medium contact proberen te krijgen met overleden mensen die hen na staan.
Ik denk alleen dat de heftige manier waarop je het neerzet een hoop mensen eerder uitdaagt om het wel te proberen of om je hele verhaal helemaal niet meer serieus te nemen.
Maar dat is mijn kijk op de discussie hoor.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_37303497
quote:
hmmm intressant,
Ik weet niet echt wat ik ervan moet denken. Sommigen raden aan er niks mee te doen en dat is in eerste instantie ook mijn eerste gevoel.

Ik spreek inderdaad uit pure ervaring.
Wat ik iedere keer beschrijf heb ik zelf meegemaakt.

Wat ik zeer jammer vind (en ik blijf het zeggen) is dat de op sensatie beluste personen blind zijn voor de waarschuwingen, blind zijn voor het gevaar.
Nemen mensen niet serieus die uit ervaring spreken. En maar denken: wat kan mij nu gebeuren?
Ja, als het te laat is mogen wij puin ruimen.

Als je contact wilt met een overledenen. Niet forceren. Als je een groet mag ontvangen is dat voor jouw alleen en niemand anders.

Mijn advies is ook: als je niet weet wat je doet, ga niet in het wilde weg wat doen.

Als je contact wilt met een overledenen: die zoeken naar jou contact.
Ga je het forceren, dan kom je heel vaak de verkeerde tegen. En daar zit nu het gevaar in.

Ik wil het anders zeggen. Als je toch denkt dat je niets kan gebeuren, waarom steek je dan niet een drukke snelweg geblinddoekt over, waarbij de auto's met volle vaart voorbij komen?
Dit is precies hetzelfde.
Tja, en maar eigenwijs blijven en niet willen horen wat de ervaren personen je waarschuwen.
The power of beauty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')