abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37286648
Kiteless, pas je op dat de grens tussen truth en onzin niet vervaagt ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 25 april 2006 @ 18:36:04 #77
131546 Vulkan
The Purple Cow
pi_37287033
Ik zal het doen, maar dan vanavond want ik moet helaas weg. Maar ik heb het beloofd!
Ik ben er achtergekomen hoe de mens, zonder gebruik te maken van een voertuig of machine, uit het niets kan vliegen...echt waar...
pi_37287400
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:19 schreef Integrity het volgende:

[..]

Lees zijn post nog een keer. Moet jij eens opletten in hoeverre zijn tekst lijkt op wat de duivel je te bieden heeft .
Tsja, de duivel. Die zegt mij niks. Wat de een duivels noemt is voor de ander een leven met alles erop en eraan.
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
  dinsdag 25 april 2006 @ 19:24:36 #79
6941 APK
Factual, I think.
pi_37288618
Ik ga dit maar eens volgen.
Ik heb zelf een schizofreen familielid die denkt dat zij een medium is en ook in contact staat met geesten.

Waarmee ik niet wil zeggen dat iedereen die zegt contact met geesten te onderhouden schizofreen is overigens, maar ik sluit het ook niet uit.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_37293965
Ik lees toch wel kritiek op mij.
Ik vind het jammer dat mijn waarschuwingen niet zo serieus genomen worden. Ik zal proberen het te verduidelijken, hopeljik komt mijn boodschap dan beter aan.
Om geesten op te roepen heb je verschillende methodes voor (ik zal ze niet benoemen).
Je kunt het indirect doen met hulpmiddelen (whitchboard e.d.)
Maar ook als je heel open staat kun je dat direct doen. Dan kun je ze letterlijk aanroepen.
De laatste methode gebruik ik zelf.
Tot nu toe is er niets aan de hand.
Wat niet onbelangrijk is hoe sterk ben jezelf.
De mediums in het algemeen zijn dermate sterk dat een eventuele kwade geest hun niet kan beïnvloeden en ze zijn ook bestand tegen deze geesten. Ze zijn ook bestand tegen een aanval van die geesten.
Iemand die van zichzelf labiel is loopt een veel groter risico om beïnvloed te worden en te blijven.

Niet iedere geest is kwaad van geaardheid.
Echter als je jezelf niet kunt verweren dan kan zelf een goede geest vervelend worden.

Er is ook nog een ander probleem.
De meeste mensen die experimenteren denken dat het een spelletje is, wat het uiteraard niet is.
Daarbij denken ze dat de controle hebben over de geesten.
En daar zit nu het grote gevaar. Je kunt de geesten niet sturen en onder controle houden.
Daarbij komt nog dat ze nogal onvoorspelbaar zijn. Dus je weet nooit wat er gaat gebeuren.
Vooral de kwade geesten zijn onvoorspelbaar. Je weet bijna nooit van te voren of ze kwaad in zin hebben. Ze houden een masker voor, zijn heel lief, maar dan slaan ze toe.

Wat je kan overkomen?
Je wordt niet met rust gelaten, je spullen blijven niet op de plaats liggen.
Maar het ergste komt als je gaat slapen. Dan ben je het kwetsbaarst. Je bent dan niet in de gelegenheid om jezelf te verdedigen. Je krijgt veel nachtmerries.
Je wordt gechanteerd (is voor ieder persoonlijk).
En je voelt ook.
Mijn ervaring met het kwade is dat ze op je gaan liggen. Als je in bed ligt dan voel je heel duidelijk dat er iemand met een zwaar gewicht op je gaat liggen. En ik kan je verzekeren dat dat heel beangstigend is. Je raakt dan ook in paniek, met alle gevolgen vandien.
Daarbij knevelen ze je ook. Je voelt dan stevige pijn.
En dit gaat dan de hele nacht door!
Om dan hiervan af te komen, moet je dan iemand inroepen die de band dan kan verbreken en de geest dan uit huis kan verdrijven.

Ik hoop dat ik nu duidelijk genoeg ben geweest wat dit betreft.
Ik hoop ook dat je nu begrijpt waarom de mediums massaal voor deze praktijken waarschuwen.
En luister dan ook naar die waarschuwingen. We geven ze niet voor niets!
The power of beauty
pi_37294097
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:14 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

ja, je hebt ook wel gelijk hoor Maar ik kan me af en toe een beetje ergeren aan de 'deskundigheid' van sommigen, ik word daar een beetje recalcitrant van
Daarbij, de diehard sceptics die hier regelmatig mensen 'tot rede' proberen te brengen zou ik zoiets juist wel willen aanraden.
Als je mijn stukje hierboven gelezen heb en dit toch blijft adviseren, dan heb je wel een hele grote plaat voor de kop.
The power of beauty
pi_37294300
Je zegt dat het niet mag va je geloof en toch ga je ermee door
Children of the night. What music they make.
  Moderator dinsdag 25 april 2006 @ 22:12:44 #83
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_37295302
Mijn idee van "geesten" is dat het gewone mensen zijn zoals jij en ik.
Ik geloof best dat er ook grapjassen tussen zitten.
Maar dat ze na hun overlijden veranderen van zorgzame oma (bijvoorbeeld) in etterende demon wil er bij mij niet in.
Maar kan me ook goed voorstellen dat ze misschien wel eens ziek worden van al die pubertjes die geestjes willen oproepen.

Ik ben geen medium, heb zelfs nog geen rotsvaste overtuiging in leven na de dood maar dat zijn wel de ideeen die ik erover heb.
Ik vind de verhalen van beautyjennifer een beetje "te".
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_37296663
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 22:12 schreef senesta het volgende:
Maar dat ze na hun overlijden veranderen van zorgzame oma (bijvoorbeeld) in etterende demon wil er bij mij niet in.
In het algemeen gebeurd dat ook niet.
Maar als het echte tuig wat onder de mensen leeft overlijden, heb je daar wel veel meer kans op.
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 22:12 schreef senesta het volgende:
Ik vind de verhalen van beautyjennifer een beetje "te".
Ten eerst zijn het geen verhalen.
Het zijn waar gebeurde gebeurtenissen. Geen woord van gelogen.
En ten tweede wilde jullie weten wat het was en wat de ervaringen zijn.
Ik heb nu ongesensureerd meedegedeeld wat er gebeurd en dan vind je me "te".
Daarom is het ook zo gevaarlijk omdat je de ernst er niet van inziet.
Je moet dit wel zeer ernstig nemen. Omdat dit de waarheid is.
Ik overdrijf heus niet.
The power of beauty
pi_37297907
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 18:46 schreef Freethinker het volgende:

[..]

Tsja, de duivel. Die zegt mij niks. Wat de een duivels noemt is voor de ander een leven met alles erop en eraan.
De duivel waar ik het over heb, is er 1 uit de bijbel. Dat is de enige duivel die je kunt noemen, daar is de bron van die duivel.
pi_37298039
En als de bijbel onwaarheden bevat?
pi_37298143
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 23:19 schreef DeHovenier het volgende:
En als de bijbel onwaarheden bevat?
Dan lijkt me dat knap lastig om te bewijzen
pi_37298879
Dus dan geloof je bepaalde dingen waarvan je niet weet of die waar of niet waar zijn?
pi_37299088
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 21:43 schreef beautyjennifer het volgende:

Mijn ervaring met het kwade is dat ze op je gaan liggen. Als je in bed ligt dan voel je heel duidelijk dat er iemand met een zwaar gewicht op je gaat liggen. En ik kan je verzekeren dat dat heel beangstigend is. Je raakt dan ook in paniek, met alle gevolgen vandien.
dit heb ik gehad

Was dat dan een kwade geest? Volgens mij was het gewoon een sex-geest.
Tegenwoordig kunnen ze zelfs een bureau opstarten met 'ongewenste geestelijke intimiteiten'

Overigens raakte ik niet in paniek, maar vond het wel leuk zelfs, en naderhand, gelijk, toen die weg was, ja erg sneak, best een bijzondere ervaring. Of ie mij nou in de loer heeft gedraaid of niet.

Plus, één keer wat oa geassocieerd wordt met slaapverlamming.
Ik vond die ervaring meer op the old hag lijken, maargoed.

En nog even één vraag hé, een hevige migraine-aanval, zo erg dat je het gewoon niet uithoudt van de pijn, kan dat ook een kwade geest zijn? Niet dat ik bij elk hoofdpijntje denk ' '. Maar die ene keer was zo erg, en toen zag ik ook wat weglopen en mijn kat ook. En toen werd het geleidelijk minder. Overigens heb je hier dus gelijk mijn vraag beantwoord . In je quote dan of je ze zag enzo.
pi_37299159
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:40 schreef Vulkan het volgende:
Hallo allemaal. Ik vond het zeer interessant om jullie meningen te lezen. Mijn conclusie: ik geef jullie allemaal gelijk.

Even voor de duidelijkheid. Ik ben 23 jaar en ben geen student meer. Toen ik dit voor het laatst deed was ik 18. Toen hoorde ik dus mijn cijfer voor Nederlands. En ja, geesten of demonen kunnen cijfers voorspellen want ze hebben allemaal speciale 'functies'.

Ik praat hier eigenlijk over demonen. Volgens mij waren het er 72. Onderschat deze niet want ze zijn, volgens de boeken, zeer machtig en sterk.

Nu lees ik dingen hier zoals: ''Ze kunnen je leven overnemen''. In principe klopt dit wel. De methode die ik heb toegepast, en misschien jullie ook zullen toepassen, berust op de theorie van Solomon de koning. Hij was meester in het oproepen van geesten, demonen etc. Tijdens de oproeping, vindt de oproeper zich in een cirkel. Als je eenmaal vertrouwen hebt in je cirkel, en deze ook goed hebt getekend, kan er niks mis gaan.

Wat ik wil vertellen is hoe je dit eenmaal doet, zoals ik het heb geleerd. Uit ervaring weet ik dat 90% er toch niks mee doet. Daarnaast is het helemaal niet raar of vreemd om informatie uit te wisselen. Het is niet mijn verantwoordelijkheid voor de rest, dat moet je wel accepteren.
Het feit dat je zei dat je er al vele jaren mee bezig bent zegt al genoeg. Je bent dus in je hoofd bewust bezig met geesten. Het feit dat je dan op den duur gaat geloven in geesten of demonen komt doordat je dingen gaat horen die je eigenlijk wilt horen, of dingen die je later herinnert die je je eigenlijk graag onbewust zou willen herinneren. Je zegt al zelf dat geesten oproepen lukt als je in een staat van trans bent, dat zegt al genoeg; je bent je minder bewust van wat je ziet en hoort.

Geesten oproepen is totaal niet gevaarlijk, tenzij je een fragiel en gevoelig persoon bent die ook daadwerkelijk wel in geesten geloofd. Als je dan ook nog eens wat over demonen hebt gelezen kan het inderdaad verkeerd gaan. Niet dat je ook daadwerkelijk in contact komt met demonen, maar je hersenen kunnen het jou wel wijs maken.

Geesten enzo bestaan niet, maar kijk toch uit. Je hersenen houden je heel vaak voor de gek!
pi_37299160
Een sexgeest
pi_37299255
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 23:57 schreef DeHovenier het volgende:
Een sexgeest
Ze bestaan hoor!
pi_37299354
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 23:57 schreef Jeweet het volgende:

Geesten oproepen is totaal niet gevaarlijk, tenzij je een fragiel en gevoelig persoon bent die ook daadwerkelijk wel in geesten geloofd.
Weet je, ik ben bijv.. fragiel en gevoelig, maar ik blijf vaak het nuchterst met dit soort dingen.
Ook vermoed ik dat bij sommige dingen anderen allang waren weggerend.. dus.

Niks meer over fragiele persoontjes
quote:
Geesten enzo bestaan niet, maar kijk toch uit. Je hersenen houden je heel vaak voor de gek!
Hm, dan zijn mijn hersens wel damn good
  woensdag 26 april 2006 @ 00:13:09 #94
6941 APK
Factual, I think.
pi_37299599
quote:
Op woensdag 26 april 2006 00:00 schreef sweetgirly het volgende:

Ze bestaan hoor!
Dat beweert dat schizofrene familielid van mij dus ook.
Ze zegt verkracht en op andere manieren sexueel lastig gevallen te worden.

Het tragische is dat ze eigenlijk reguliere geneeskunst afwijst. ze is namelijk niet schizofreen, ze is een medium en heeft geneeskundige gaven. Denkt ze.....

Het gevolg was dat ze jarenlang langs een karavaan zogenaamde mediums, geestuitdrijvers en andere parapsychologen is getrokken die allemaal -even stellig als in dit topic gedaan wordt- beweerden dat ze bezeten was en dat zij de kwade geest konden verdrijven.
Uiteraard lukte dit niet.
Uiteindelijk is ze in een psychose geschoten en slikt ze nu pillen, zodat iig de de geesten die haar lastig vielen minder aanwezig zijn.

Ze denkt overigens nog steeds dat ze een medium is.
pi_37299856
quote:
Op woensdag 26 april 2006 00:13 schreef APK het volgende:

Dat beweert dat schizofrene familielid van mij dus ook.
Ze zegt verkracht en op andere manieren sexueel lastig gevallen te worden.

Het tragische is dat ze eigenlijk reguliere geneeskunst afwijst. ze is namelijk niet schizofreen, ze is een medium en heeft geneeskundige gaven. Denkt ze.....

Het gevolg was dat ze jarenlang langs een karavaan zogenaamde mediums, geestuitdrijvers en andere parapsychologen is getrokken die allemaal -even stellig als in dit topic gedaan wordt- beweerden dat ze bezeten was en dat zij de kwade geest konden verdrijven.
Uiteraard lukte dit niet.
Uiteindelijk is ze in een psychose geschoten en slikt ze nu pillen, zodat iig de de geesten die haar lastig vielen minder aanwezig zijn.

Ze denkt overigens nog steeds dat ze een medium is.
Haha en lastig voor haar, zie er ook totaal de humor niet van in ofzo eigenlijk.

En ik heb het maar één keer gehad, net als die slaapverlamming (die juist bij mensen dan meer schijnt voor te komen) en net als met die migraine-aanval, mijn kat keek er ook naar dus. Niet dat het wat zegt, maar dat doet het met sommige dingen toch nooit, als ik het maar weet.

Oh ja, heeft je chizofrene familielid ook wel eens kotsend op straat voorover gebogen gehangen, omdat er bijv. ruzie uitbrak. En vervolgens doodziek zijn.

Weet waar je mee vergelijkt en ken je bronnen, meneer.
En overigens zegt dit nog steeds niks, over mij, wel over jou, vermoed ik zo
  woensdag 26 april 2006 @ 00:28:26 #96
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_37300017
Voor de mensen die het nog niet gezien hadden:

hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_37300159
quote:
Op woensdag 26 april 2006 00:21 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Haha en lastig voor haar, zie er ook totaal de humor niet van in ofzo eigenlijk.

En ik heb het maar één keer gehad, net als die slaapverlamming (die juist bij mensen dan meer schijnt voor te komen) en net als met die migraine-aanval, mijn kat keek er ook naar dus. Niet dat het wat zegt, maar dat doet het met sommige dingen toch nooit, als ik het maar weet.

Oh ja, heeft je chizofrene familielid ook wel eens kotsend op straat voorover gebogen gehangen, omdat er bijv. ruzie uitbrak. En vervolgens doodziek zijn.

wtf lul je :S. Dat verhaal dat APK verteld komt namelijk heel vaak voor. Schizofrene mensen zijn in de war en denken vaak dat ze bijvoorbeeld Jezus zijn, of iemand die in contact kan komen met geesten, maar ze hebben niet in de gaten dat schizofreen zijn. Het lastige hieraan is dat zelfs wanneer een psychiater de diagnose schizofrenie stelt, dat de patiënt nog steeds overtuigd is van z'n gaven, en niet geloofd dat hij/zij schizofreen is...
  woensdag 26 april 2006 @ 00:38:42 #98
6941 APK
Factual, I think.
pi_37300259
quote:
Op woensdag 26 april 2006 00:21 schreef sweetgirly het volgende:

Denk je dat ik dit grappig vind ofzo
Ik vind het diep tragisch.
quote:
Waar heb jij het over
Ik zeg toch helemaal niks over jou? Ik reageer slechts op jouw opmerking dat die 'sex-geesten' bestaan en verbind dat aan stellige opmerkingen van een aantal personen in dit topic.

Ik heb een bron die zeer dichtbij mij staat en ik heb de gevolgen gezien van haar zoektocht naar genezing van haar 'kwade geest' door mensen die zeiden -vaak voor een fiks bedrag- haar te kunnen genezen.
Geen enkel medium heeft tegen haar gezegd: 'Volgens mij zijn dat geen geesten, je kunt beter een reguliere arts bezoeken.'
Allemaal zeiden ze haar te kunnen helpen. Lekkere mediums zijn dat.
pi_37300372

velen luisteren niet
hebben een bord voor hun kop of geloven nergens in
Nou doe je best!
Ik hou je niet tegen! Roep ze maar op! Go ahead!

Er zijn zoveel verhalen op internet te vinden hierover, dat een waarschuwing zeker op zijn plaats is.
Strak niet komen huilen hier he?!
Ik wil nml geen enties doorsturen, been there-done that en tis me niet zo goed bevallen allemaal,
soms pik je ze op van een ander en dat heb je niet eens door in het begin
Paranormaal zijn is trouwens helemaal niet leuk!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_37300411
quote:
Op woensdag 26 april 2006 00:38 schreef APK het volgende:

[..]

Denk je dat ik dit grappig vind ofzo
Ik vind het diep tragisch.
[..]

Waar heb jij het over
Ik zeg toch helemaal niks over jou? Ik reageer slechts op jouw opmerking dat die 'sex-geesten' bestaan en verbind dat aan stellige opmerkingen van een aantal personen in dit topic.

Ik heb een bron die zeer dichtbij mij staat en ik heb de gevolgen gezien van haar zoektocht naar genezing van haar 'kwade geest' door mensen die zeiden -vaak voor een fiks bedrag- haar te kunnen genezen.
Geen enkel medium heeft tegen haar gezegd: 'Volgens mij zijn dat geen geesten, je kunt beter een reguliere arts bezoeken.'
Allemaal zeiden ze haar te kunnen helpen. Lekkere mediums zijn dat.
en wat als het wel entiteiten zijn!
Bedoel jij gelooft er niets van zoals plenty mensen dat niet doen,
stel dat het wel zo is?
Ze kan wel een poreus aura hebben oid, of heel paranormaal begaafd, nou dat is niet prettig hoor, zeker niet als je niet weet wat je kunt doen daartegen
Je hebt je oordeel al snel klaar, omdat jij er niet in gelooft is zij gek!
Misschien ben jij wel heel kortzichtig
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')