Tsja, de duivel. Die zegt mij niks. Wat de een duivels noemt is voor de ander een leven met alles erop en eraan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:19 schreef Integrity het volgende:
[..]
Lees zijn post nog een keer. Moet jij eens opletten in hoeverre zijn tekst lijkt op wat de duivel je te bieden heeft.
Als je mijn stukje hierboven gelezen heb en dit toch blijft adviseren, dan heb je wel een hele grote plaat voor de kop.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:14 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ja, je hebt ook wel gelijk hoorMaar ik kan me af en toe een beetje ergeren aan de 'deskundigheid' van sommigen, ik word daar een beetje recalcitrant van
![]()
Daarbij, de diehard sceptics die hier regelmatig mensen 'tot rede' proberen te brengen zou ik zoiets juist wel willen aanraden.
In het algemeen gebeurd dat ook niet.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:12 schreef senesta het volgende:
Maar dat ze na hun overlijden veranderen van zorgzame oma (bijvoorbeeld) in etterende demon wil er bij mij niet in.
Ten eerst zijn het geen verhalen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:12 schreef senesta het volgende:
Ik vind de verhalen van beautyjennifer een beetje "te".
De duivel waar ik het over heb, is er 1 uit de bijbel. Dat is de enige duivel die je kunt noemen, daar is de bron van die duivel.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:46 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Tsja, de duivel. Die zegt mij niks. Wat de een duivels noemt is voor de ander een leven met alles erop en eraan.![]()
Dan lijkt me dat knap lastig om te bewijzenquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:19 schreef DeHovenier het volgende:
En als de bijbel onwaarheden bevat?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:43 schreef beautyjennifer het volgende:
Mijn ervaring met het kwade is dat ze op je gaan liggen. Als je in bed ligt dan voel je heel duidelijk dat er iemand met een zwaar gewicht op je gaat liggen. En ik kan je verzekeren dat dat heel beangstigend is. Je raakt dan ook in paniek, met alle gevolgen vandien.
Het feit dat je zei dat je er al vele jaren mee bezig bent zegt al genoeg. Je bent dus in je hoofd bewust bezig met geesten. Het feit dat je dan op den duur gaat geloven in geesten of demonen komt doordat je dingen gaat horen die je eigenlijk wilt horen, of dingen die je later herinnert die je je eigenlijk graag onbewust zou willen herinneren. Je zegt al zelf dat geesten oproepen lukt als je in een staat van trans bent, dat zegt al genoeg; je bent je minder bewust van wat je ziet en hoort.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:40 schreef Vulkan het volgende:
Hallo allemaal. Ik vond het zeer interessant om jullie meningen te lezen. Mijn conclusie: ik geef jullie allemaal gelijk.
Even voor de duidelijkheid. Ik ben 23 jaar en ben geen student meer. Toen ik dit voor het laatst deed was ik 18. Toen hoorde ik dus mijn cijfer voor Nederlands. En ja, geesten of demonen kunnen cijfers voorspellen want ze hebben allemaal speciale 'functies'.
Ik praat hier eigenlijk over demonen. Volgens mij waren het er 72. Onderschat deze niet want ze zijn, volgens de boeken, zeer machtig en sterk.
Nu lees ik dingen hier zoals: ''Ze kunnen je leven overnemen''. In principe klopt dit wel. De methode die ik heb toegepast, en misschien jullie ook zullen toepassen, berust op de theorie van Solomon de koning. Hij was meester in het oproepen van geesten, demonen etc. Tijdens de oproeping, vindt de oproeper zich in een cirkel. Als je eenmaal vertrouwen hebt in je cirkel, en deze ook goed hebt getekend, kan er niks mis gaan.
Wat ik wil vertellen is hoe je dit eenmaal doet, zoals ik het heb geleerd. Uit ervaring weet ik dat 90% er toch niks mee doet. Daarnaast is het helemaal niet raar of vreemd om informatie uit te wisselen. Het is niet mijn verantwoordelijkheid voor de rest, dat moet je wel accepteren.
Weet je, ik ben bijv.. fragiel en gevoelig, maar ik blijf vaak het nuchterst met dit soort dingen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:57 schreef Jeweet het volgende:
Geesten oproepen is totaal niet gevaarlijk, tenzij je een fragiel en gevoelig persoon bent die ook daadwerkelijk wel in geesten geloofd.
Hm, dan zijn mijn hersens wel damn goodquote:Geesten enzo bestaan niet, maar kijk toch uit. Je hersenen houden je heel vaak voor de gek!
Dat beweert dat schizofrene familielid van mij dus ook.quote:
Hahaquote:Op woensdag 26 april 2006 00:13 schreef APK het volgende:
Dat beweert dat schizofrene familielid van mij dus ook.
Ze zegt verkracht en op andere manieren sexueel lastig gevallen te worden.
Het tragische is dat ze eigenlijk reguliere geneeskunst afwijst. ze is namelijk niet schizofreen, ze is een medium en heeft geneeskundige gaven. Denkt ze.....
Het gevolg was dat ze jarenlang langs een karavaan zogenaamde mediums, geestuitdrijvers en andere parapsychologen is getrokken die allemaal -even stellig als in dit topic gedaan wordt- beweerden dat ze bezeten was en dat zij de kwade geest konden verdrijven.
Uiteraard lukte dit niet.
Uiteindelijk is ze in een psychose geschoten en slikt ze nu pillen, zodat iig de de geesten die haar lastig vielen minder aanwezig zijn.
Ze denkt overigens nog steeds dat ze een medium is.
wtf lul je :S. Dat verhaal dat APK verteld komt namelijk heel vaak voor. Schizofrene mensen zijn in de war en denken vaak dat ze bijvoorbeeld Jezus zijn, of iemand die in contact kan komen met geesten, maar ze hebben niet in de gaten dat schizofreen zijn. Het lastige hieraan is dat zelfs wanneer een psychiater de diagnose schizofrenie stelt, dat de patiënt nog steeds overtuigd is van z'n gaven, en niet geloofd dat hij/zij schizofreen is...quote:Op woensdag 26 april 2006 00:21 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Hahaen lastig voor haar, zie er ook totaal de humor niet van in ofzo eigenlijk.
En ik heb het maar één keer gehad, net als die slaapverlamming (die juist bij mensen dan meer schijnt voor te komen) en net als met die migraine-aanval, mijn kat keek er ook naar dus. Niet dat het wat zegt, maar dat doet het met sommige dingen toch nooit, als ik het maar weet.
Oh ja, heeft je chizofrene familielid ook wel eens kotsend op straat voorover gebogen gehangen, omdat er bijv. ruzie uitbrak. En vervolgens doodziek zijn.
Weet waar je mee vergelijkt en ken je bronnen, meneer.
En overigens zegt dit nog steeds niks, over mij, wel over jou, vermoed ik zo
Denk je dat ik dit grappig vind ofzoquote:Op woensdag 26 april 2006 00:21 schreef sweetgirly het volgende:
Hahaen lastig voor haar, zie er ook totaal de humor niet van in ofzo eigenlijk.
Waar heb jij het overquote:Weet waar je mee vergelijkt en ken je bronnen, meneer.
En overigens zegt dit nog steeds niks, over mij, wel over jou, vermoed ik zo
en wat als het wel entiteiten zijn!quote:Op woensdag 26 april 2006 00:38 schreef APK het volgende:
[..]
Denk je dat ik dit grappig vind ofzo
Ik vind het diep tragisch.
[..]
Waar heb jij het over
Ik zeg toch helemaal niks over jou? Ik reageer slechts op jouw opmerking dat die 'sex-geesten' bestaan en verbind dat aan stellige opmerkingen van een aantal personen in dit topic.
Ik heb een bron die zeer dichtbij mij staat en ik heb de gevolgen gezien van haar zoektocht naar genezing van haar 'kwade geest' door mensen die zeiden -vaak voor een fiks bedrag- haar te kunnen genezen.
Geen enkel medium heeft tegen haar gezegd: 'Volgens mij zijn dat geen geesten, je kunt beter een reguliere arts bezoeken.'
Allemaal zeiden ze haar te kunnen helpen. Lekkere mediums zijn dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |