Me 2quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:25 schreef beautyjennifer het volgende:
[..]
Wat dit betreft heb ik veel ervaring in.
Dus ik ben het helemaal met je eens.
Dus jij hebt het al meerdere malen gedaan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:02 schreef Kiteless het volgende:
Een gezonde dosis scepsis beschermt je tegen demonen, geesten en meer van dien
Mits in het bezit hiervan kunt u gerust experimenteren !
Uit eigen ervaring durf ik te stellen dat het niet geesten of demonen zijn die u gek maken,
doch uw eigen hersentjes !
Zoals een wijs man ooit sprak : "lajeniegekmakuuuh !"
Jazeker. Het is heel makkelijk om je vanalles in je hoofd te halen, of om verbanden te zien die er niet zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:05 schreef Integrity het volgende:
[..]
Dus jij hebt het al meerdere malen gedaan?
NIET DOEN!!!!!!!!!!! is ook een beetje overdreven imo maar wat heb je liever, dat iedereen maar aangeraden wordt om glaasje te draaien oid?quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:48 schreef Marietje_34 het volgende:
ja, dat 'deskundige' geroep van NIET DOEN!!!!!!! enzo vind ik ook een beetje, eh..stom![]()
Tsja, dat moeten mensen zelf weten vind ik. Ik heb dat ook gedaan als kind en ben nooit achtervolgd door demonen ofzoquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:49 schreef NanKing het volgende:
[..]
NIET DOEN!!!!!!!!!!! is ook een beetje overdreven imo maar wat heb je liever, dat iedereen maar aangeraden wordt om glaasje te draaien oid?
Tuurlijk moet iedereen voorzichzelf weten wat hij of zij doetquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:58 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Tsja, dat moeten mensen zelf weten vind ik. Ik heb dat ook gedaan als kind en ben nooit achtervolgd door demonen ofzo![]()
ja, je hebt ook wel gelijk hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Tuurlijk moet iedereen voorzichzelf weten wat hij of zij doet. Maar een kleine waarschuwing is wel op zijn plaats vind ik.
Achtervolgd worden door demonen is natuurlijk ook weer een ander uiterste. Wat imo het gevaar is van glaasje draaien ed. is dat je niet weet wat je binnen haalt en veel mensen er niet meer mee kunnen stoppen, sommige mensen raken er zowat een verslaafd :[ .
Mensen die zichzelf zo deskundig voelen en zo hard van de toren blazen dat je het niet moet doen want het is eng en het zijn demomen etc. kun je toch niet als deskundige zienquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:14 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ja, je hebt ook wel gelijk hoorMaar ik kan me af en toe een beetje ergeren aan de 'deskundigheid' van sommigen, ik word daar een beetje recalcitrant van
![]()
Daarbij, de diehard sceptics die hier regelmatig mensen 'tot rede' proberen te brengen zou ik zoiets juist wel willen aanraden.
daarom juistquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:16 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf zo deskundig voelen en zo hard van de toren blazen dat je het niet moet doen want het is eng en het zijn demomen etc. kun je toch niet als deskundige zien.
Mee eensquote:Er is gewoon helemaal niets engs aan allemaal maar een beetje voorzichtigheid is op zijn plaats.
wat hij zegtquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:39 schreef Baleog het volgende:
allemaal leuk en aardig die waarschuwingen en mensen die contact met geesten hebben, maar hoe doe je dat dan?
je zou beter je ervaringen uit de doeken doen zodat mensen weten wat je kan meemaken is veel beter dan te roepen DOE DA NOOIT etc..... want dat maakt toch geen indruk op de mensen maakt ze alleen nieuwsgieriger om het wel te doen, dus mijn mening deel je ervaringenquote:Op dinsdag 25 april 2006 09:15 schreef beautyjennifer het volgende:
[..]
Ja, maar ik mag dan vaak nadat mensen zijn gaan experimenteren, de verbintenis gaan verbreken en ik mag dan puin gaan ruimen.
Ik waarschuw niet voor niets! En er zijn veel meer mediums die hier voor waarschuwen.
Je mag mij dan wel uitlachen, maar ik vind het diep triest dat je onze waarschuwingen niet serieus neemt. Ik kan hier wel uit de doeken doen wat mijn ervaringen hierin zijn, maar ik ben bang dat dat niet serieus genomen wordt.
Mensen vinden het spannend. Maar weten niet waar ze exact mee bezig zijn! Daarom is het ook zo gevaarlijk.
Als Christen kan ik me vinden in jouw gedachtengang.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:11 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Jazeker. Het is heel makkelijk om je vanalles in je hoofd te halen, of om verbanden te zien die er niet zijn.
Je moet alleen ook durven testen hoe het nou zit.
Zoals bv. de test die veel mensen vaak doen : "als er nu een geest is, geef me een teken !"
En dan 40 seconden later : Tadaa ! Een tik uit de verwarmingsbuis !
Maar als je nou gewoon eens niks vraagt, en je wacht een minuut, hoor je opeens een krakende vloer ofzo. Want tja, geluiden zijn er altijd wel he...
Er zijn er hier (in [tru]) genoeg die beweren dat ze beschikken over telekinetische krachten.
Maar objectief er naar laten kijken willen ze niet, "want dan werkt het niet".
Kijk, dan ben je gewoon jezelf voor de gek aan het houden.
Als niet Christen kan ik me ook goed vinden in die gedachtengang.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:13 schreef Integrity het volgende:
[..]
Als Christen kan ik me vinden in jouw gedachtengang.
Je hebt beloofd om het niet meer te doen vanwege je religie. Maar omdat je het toch weer wilt gaan doen vraag ik me af of je van je geloof gevallen bent?quote:De reden waarom ik beloofde om dit nooit meer te doen was vanwege mijn religie. Magie en dergelijke is namelijk verboden in monotheïstische religies.
Waarom plaats ik dit hier op fok? Ik lees regelmatig de TRU topic. Het valt me op dat mensen zich afvragen of geesten/demonen etc. bestaan, of er een god is, hoe ze in contact kunnen komen met deze wezens, kunnen ze wat voor ons betekenen, zijn ze gevaarlijk als ze bestaan etc.
Aangezien ik voldoende ervaring en kennis heb hier in(denk ik,hoop ik) wil ik jullie de gelegenheid geven om het zelf te proberen. Daarom wil ik, in de komende tijd via fok of een weblog, posts plaatsen die jullie kunnen lezen(en leren) hoe je deze wezens kunt oproepen en wat je met ze kunt. De mogelijkheden zijn enorm: macht, geld, sex, waarheid etc.
Ik wil weten of er voldoende vraag naar is. Ik heb me vooral verdiept in de Goetia. Ik heb het eerder gedaan, het is me 2x gelukt, maar dat wil niet zeggen dat het voor jou ook meteen(!) gaat lukken. Nog steeds twijfel ik soms aan mezelf.
Vulkan gaat zijn oude aantekeningen en boeken er bij pakken en is benieuwd naar jullie mening...
Precies.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:27 schreef Jayvon het volgende:
[..]
Als niet Christen kan ik me ook goed vinden in die gedachtengang.
Mensen kunnen zichzelf veel wijs maken en gelukkig maar.
Ga je serieus verdiepen in deze wereld dan open je een doos van pandorra.
En dan heb ik het echt niet over tikkende verwarmingsbuizen.
Dat moeten mensen gewoon beseffen voor ze er serieus mee beginnen.
En gelukkig zien de meeste mensen het als een geintje voor op de vrijdagavond met vrienden
en veel alcohol en tikkende buizen omdat dat juist ver van het echte werk af staat.
Lees zijn post nog een keer. Moet jij eens opletten in hoeverre zijn tekst lijkt op wat de duivel je te bieden heeftquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:36 schreef Freethinker het volgende:
[..]
Je hebt beloofd om het niet meer te doen vanwege je religie. Maar omdat je het toch weer wilt gaan doen vraag ik me af of je van je geloof gevallen bent?
Ik heb zelf niet de behoefte om het te gaan proberen. Daarentegen lijkt het me wel interessant als je je idee hier verder uitwerkt. Tenminste een beetje leven in de brouwerij hier![]()
Precies wat de duivel wilquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:42 schreef Vulkan het volgende:
Oh, ik ben niet van geloof gevallen trouwens. Ik ben wat onafhankelijker geworden...
Kan je een lijstje met wat verschillende functies en de daarbij behorende demonen samenstellen ?quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:40 schreef Vulkan het volgende:
Even voor de duidelijkheid. Ik ben 23 jaar en ben geen student meer. Toen ik dit voor het laatst deed was ik 18. Toen hoorde ik dus mijn cijfer voor Nederlands. En ja, geesten of demonen kunnen cijfers voorspellen want ze hebben allemaal speciale 'functies'.
Wat is jouw definitie van een Demon ?quote:Ik praat hier eigenlijk over demonen. Volgens mij waren het er 72. Onderschat deze niet want ze zijn, volgens de boeken, zeer machtig en sterk.
Kan jij een korte samenvatting van het gebeuren zoals jij het doet geven ?quote:Nu lees ik dingen hier zoals: ''Ze kunnen je leven overnemen''. In principe klopt dit wel. De methode die ik heb toegepast, en misschien jullie ook zullen toepassen, berust op de theorie van Solomon de koning.
Dat is natuurlijk nooit met zekerheid te zeggenquote:Hij was meester in het oproepen van geesten, demonen etc. Tijdens de oproeping, vindt de oproeper zich in een cirkel. Als je eenmaal vertrouwen hebt in je cirkel, en deze ook goed hebt getekend, kan er niks mis gaan.
quote:Wat ik wil vertellen is hoe je dit eenmaal doet, zoals ik het heb geleerd. Uit ervaring weet ik dat 90% er toch niks mee doet. Daarnaast is het helemaal niet raar of vreemd om informatie uit te wisselen. Het is niet mijn verantwoordelijkheid voor de rest, dat moet je wel accepteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |