abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 april 2006 @ 00:20:58 #1
131546 Vulkan
The Purple Cow
pi_37266531
( Let op: lange tekst!)
Ok, iedereen heeft vragen. Bestaan geesten, is er leven na de dood, hoe kom ik in contact met een alien of iemand die niet meer leeft etc.

Nu heb ik me zo'n jaartje of 11 in dit soort dingen verdiept. Nee, dat betekent niet dat ik verhaaltjes heb gelezen en gediscusseerd. Gewoon keihard leren hoe je in contact kunt komen met die wezens.

Zelf heb ik het 1x uitgeprobeerd en daarna mezelf beloofd om dit nooit meer te doen. Even mijn verhaaltje: ik riep(op een amateurischtische wijze) een geest op. Ik ben even zijn naam kwijt, maar daar komen we wel later op terug. Ik wilde gewoon uittesten of deze dingen waar waren of niet. Daarom hield ik mijn vraag simpel: ik wilde mijn cijfer weten voor Nederlands(HAVO 5 2e fase toen nog). Maar helaas, niets gebeurde. Ik vond het niet erg want ik wilde gewoon weten of dit allemaal wel waar was of niet.

Toen ik naar mijn bedje ging, en bijna in slaap gevallen was, voelde ik iets kouds op mijn oor: 6,8 zei het. Ik schrok wakker en deed meteen mijn licht aan. Nu begon ik te twijfelen, want je kan pas in contact komen met geesten/demonen als je in trans bent. Dit kan je bereiken in verschillende situaties: meditatie, sex, dans/muziek en tussen het slapen en wakker zijn.

De volgende dag was ik vroeg wakker en ging gehaast op mijn fiets naar school. Ik kon niet wachten om mijn cijfer te horen. Tijdens de les kondigde mijn docente(lekker wijf overigens) aan dat ik een 6,8 had! Die dag zei ik tegen mijn vrienden dat ik een geest opgeroepen had, en dat hij/zij mij vertelde dat ik een 6,8 zou halen. Niemand geloofde het en ik moest het weer doen om het te bewijzen. Dus ik naar huis en meteen het hele proces opnieuw doen...etc...6,3 hoorde ik die nacht weer. De volgende dag liep ik naar mijn vrienden toe, ik zei dat ik een 6,3 zou halen. Toen ik in de klas zat hoorde ik dat ik een 6,3 had gehaald. Mijn vrienden dachten dat ik een freak was, maar we beloofden om dit aan niemand verder te vertellen. Ik moest ook beloven dat ik dit nooit meer zou doen. De reden waarom ik beloofde om dit nooit meer te doen was vanwege mijn religie. Magie en dergelijke is namelijk verboden in monotheïstische religies.

Waarom plaats ik dit hier op fok? Ik lees regelmatig de TRU topic. Het valt me op dat mensen zich afvragen of geesten/demonen etc. bestaan, of er een god is, hoe ze in contact kunnen komen met deze wezens, kunnen ze wat voor ons betekenen, zijn ze gevaarlijk als ze bestaan etc.

Aangezien ik voldoende ervaring en kennis heb hier in(denk ik,hoop ik) wil ik jullie de gelegenheid geven om het zelf te proberen. Daarom wil ik, in de komende tijd via fok of een weblog, posts plaatsen die jullie kunnen lezen(en leren) hoe je deze wezens kunt oproepen en wat je met ze kunt. De mogelijkheden zijn enorm: macht, geld, sex, waarheid etc.

Ik wil weten of er voldoende vraag naar is. Ik heb me vooral verdiept in de Goetia. Ik heb het eerder gedaan, het is me 2x gelukt, maar dat wil niet zeggen dat het voor jou ook meteen(!) gaat lukken. Nog steeds twijfel ik soms aan mezelf.

Vulkan gaat zijn oude aantekeningen en boeken er bij pakken en is benieuwd naar jullie mening...
Ik ben er achtergekomen hoe de mens, zonder gebruik te maken van een voertuig of machine, uit het niets kan vliegen...echt waar...
  dinsdag 25 april 2006 @ 00:34:15 #2
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_37266913
Klinkt spannend, maar je weet nooit wat je aan je fiets hebt hangen.
Ook al kloppen de antwoorden, het hoeft niet positief te zijn.
Ik hoop dat je er geen last van blijft houden als je het niet meer wilt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_37267509
quote:
Aangezien ik voldoende ervaring en kennis heb hier in(denk ik,hoop ik) wil ik jullie de gelegenheid geven om het zelf te proberen.
Als je echt voldoende ervaring en kennis zou hebben zou je ons die gelegenheid niet bieden.
Mensen aan sporen zich in te laten met zulke materie is dan wel het laatste wat je zou doen.
Je mag dan nieuwsgierig zijn maar zulk soort ongein moet je als leek links laten liggen.
Doe je dat niet zijn de mogelijkheden idd enorm.
  dinsdag 25 april 2006 @ 01:06:59 #4
131546 Vulkan
The Purple Cow
pi_37267665
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 01:00 schreef Jayvon het volgende:

[..]

Als je echt voldoende ervaring en kennis zou hebben zou je ons die gelegenheid niet bieden.
Mensen aan sporen zich in te laten met zulke materie is dan wel het laatste wat je zou doen.
Je mag dan nieuwsgierig zijn maar zulk soort ongein moet je als leek links laten liggen.
Doe je dat niet zijn de mogelijkheden idd enorm.
Klopt, eigenlijk hoor ik het ook niet te vertellen. Maar ik weet gewoon dat er veel mensen zijn die veel over hebben om dit te leren. Ik ben gewoon benieuwd wat anderen zullen ervaren...maar aan de ene kant heb je ook gelijk.
Ik ben er achtergekomen hoe de mens, zonder gebruik te maken van een voertuig of machine, uit het niets kan vliegen...echt waar...
pi_37267697
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 01:06 schreef Vulkan het volgende:

[..]

Klopt, eigenlijk hoor ik het ook niet te vertellen. Maar ik weet gewoon dat er veel mensen zijn die veel over hebben om dit te leren. Ik ben gewoon benieuwd wat anderen zullen ervaren...maar aan de ene kant heb je ook gelijk.
Niet aan de ene kant aan de hele kant . Niets mis met je ervaringen delen maar mensen aan te moedigen dingen te doen waar ze geen kaas hebben gegeten is nogal onverantwoordelijk vind je niet .
ijs_beer fan!
pi_37267898
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 01:06 schreef Vulkan het volgende:

[..]

Mensen die willen leren zullen vanzelf op hun eigen manier achter bepaalde zaken komen.
Er zijn al genoeg mensen die in hun naïeve nieuwsgierigheid `ervaring` wilen opdoen.
Als je je in deze zaken wilt verdiepen kan je beter de mensen opzoeken die weten waar ze mee bezig zijn en daar ervaringen mee delen.
  dinsdag 25 april 2006 @ 01:45:02 #7
12515 Ezri
Ex Astris Scientia
pi_37268181
Of ze nou bestaan of niet, eigenlijk wil ik dat niet op zo'n manier weten, veel te eng lijkt me dat! Je hoort toch ook wel eens van die verhalen waarbij het helemaal misging ofzo. Ik weet niet of ik erin moet geloven... ik vind het in ieder geval superinteressant, maar om het nou voor mezelf te gaan testen, nee dank je.
pi_37268377
Lijkt me erg vet!
Laat maar weten dmv een pm ofzo als je t gaat doen.
pi_37268599
Ik ben vrij sceptisch over dit soort zaken. In spannende tijden, zoals de examentijd dat voor veel mensen is, gaan er voor het slapen komen in je hoofd zo'n beetje alle cijfers, combinaties en gemiddelden langs die je maar kunt bedenken. Een mens droomt ook minstens een aantal keer per nacht en al die indrukken blijven je onbewust bij. Komt iets toevallig uit, dan schieten je hersenen meteen terug naar die gedachte en denk je: "Zie je wel!" Kwam het niet zo uit, dan was er niks gebeurd en had je wellicht ooit nog een keer geprobeerd de geest op te roepen (je dacht immers dat het mislukt was).

Voor de rest valt het me op dat mensen aan de opgeroepen geest altijd iets vragen dat ze zelf niet denken te weten. Terwijl er geen reden is om aan te nemen dat een geest het wel weet. Het punt is juist dat jezelf de enige bent die het kan weten en ook zelf de interpretatieslagen maakt tussen alle vormen van communicatie.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
pi_37268620
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 02:33 schreef Neuralnet het volgende:
Voor de rest valt het me op dat mensen aan de opgeroepen geest altijd iets vragen dat ze zelf niet denken te weten. Terwijl er geen reden is om aan te nemen dat een geest het wel weet. Het punt is juist dat jezelf de enige bent die het kan weten en ook zelf de interpretatieslagen maakt tussen alle vormen van communicatie.
Hierin heb je helemaal gelijk .
Al ben ik geen pure scept. blijf ik wel altijd sceptisch zelfs tegenover mezelf.
ijs_beer fan!
pi_37269833
opgeschoond
ontopic mensen.
Hou de onzin en het geëtter buiten truth. (FOK! eigenlijk)
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_37269856
De hele oproep is al fout. Je krijgt te maken met demonen, niet met geesten. Zodra je geesten oproept, nodig je demonen uit in je leven. Dat kan je hele leven verpesten.
pi_37269887
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 08:39 schreef Integrity het volgende:
De hele oproep is al fout. Je krijgt te maken met demonen, niet met geesten. Zodra je geesten oproept, nodig je demonen uit in je leven. Dat kan je hele leven verpesten.
Hoe kom je aan die wijsheid ?
en wat zijn demonen volgens jou ? (definitie kan verschillen )

En op wat voor manieren verpesten ze je leven ?

Disclaimer: dit is geen kruisverhoor

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_37269897
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 08:43 schreef Mirage het volgende:

[..]

Hoe kom je aan die wijsheid ?
en wat zijn demonen volgens jou ? (definitie kan verschillen )

Disclaimer: dit is geen kruisverhoor

Staat in de bijbel, is al heel lang bekend. Vandaar dat er al heel lang voor gewaarschuwd wordt. Ze verpesten je leven, omdat je ze uitnodigd in je leven. Ik zie het zo: stel jezelf de vraag: weet jij wie er nu tegen je spreekt?
  dinsdag 25 april 2006 @ 08:51:13 #15
84524 Morwen
I got life
pi_37269961
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 08:39 schreef Integrity het volgende:
Demonen nog wel

Zolang jezelf goed in je vel zit zal je deze nooit treffen Respect voor jezelf en anderen dus, geesten of niet
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  dinsdag 25 april 2006 @ 08:53:20 #16
84524 Morwen
I got life
pi_37269987
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 08:45 schreef Integrity het volgende:

[..]

Staat in de bijbel, is al heel lang bekend. Vandaar dat er al heel lang voor gewaarschuwd wordt. Ze verpesten je leven, omdat je ze uitnodigd in je leven. Ik zie het zo: stel jezelf de vraag: weet jij wie er nu tegen je spreekt?
Heeft niks met de bijbel de maken mi
Only Human
pi_37270026
Wat jij gedaan hebt raad ik je ten strengste af!
Mensen, doe dit nooit! Je weet niet wat je doet!
Het is namelijk levensgevaarlijk wat je doet, je speelt lettelijk met vuur. Dit is geen spelletje.
Als je kwade geesten tegenkomt dan kunnen die lettelijk je leven gaan bepalen. Nu zijn ze nog aardig, maar dat wordt wel anders. En dan kun je behoorlijk in paniek raken.
Dan moet je toch de hulp inroepen van een medium. Die kunnen de band met die kwade geest met je verbreken en die kwade geest je huis uitdrijven.
Ik ben zelf vaak in contact geweest met kwade geesten, en ik weet waar ik het over heb.

Je bent dus gewaarschuwd!
The power of beauty
pi_37270035
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 08:53 schreef Morwen het volgende:

[..]

Heeft niks met de bijbel de maken mi
Ik heb het zojuist gezegd, daarmee heb ik mijn verantwoordelijkheid genomen. Jouw invulling is je eigen verantwoordelijkheid. Tenzij jij voor mij kunt hardmaken dat de overleden persoon die jij spreekt, ook daadwerkelijk de persoon is die jij denkt dat die persoon is. Dit in de wetenschap dat een demoon ook dat weet, wat jij zou kunnen opvatten als waarheid.
pi_37270041
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 08:43 schreef Mirage het volgende:

Omdat ze het leuk vinden om je pijn te doen. Letterlijk!
The power of beauty
  dinsdag 25 april 2006 @ 09:03:07 #20
84524 Morwen
I got life
pi_37270132
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 08:56 schreef beautyjennifer het volgende:
Wat jij gedaan hebt raad ik je ten strengste af!
Mensen, doe dit nooit! Je weet niet wat je doet!
Het is namelijk levensgevaarlijk wat je doet, je speelt lettelijk met vuur. Dit is geen spelletje.
Als je kwade geesten tegenkomt dan kunnen die lettelijk je leven gaan bepalen. Nu zijn ze nog aardig, maar dat wordt wel anders. En dan kun je behoorlijk in paniek raken.
Dan moet je toch de hulp inroepen van een medium. Die kunnen de band met die kwade geest met je verbreken en die kwade geest je huis uitdrijven.
Ik ben zelf vaak in contact geweest met kwade geesten, en ik weet waar ik het over heb.

Je bent dus gewaarschuwd!

OK dan, maar je bent toch gewoon jezelf Ik ben nog nooit in paniek geraakt, ik zie de geesten om me heen als helpers net als ik wat soms ben, als ik geluk heb
Only Human
pi_37270196
Ik wil ze vragen hoe ik een werkend proton pack moet bouwen.
pi_37270281
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 09:03 schreef Morwen het volgende:
OK dan, maar je bent toch gewoon jezelf Ik ben nog nooit in paniek geraakt, ik zie de geesten om me heen als helpers net als ik wat soms ben, als ik geluk heb
Ik heb ook contact met geesten en zielen. Er zitten gelukkig ook goede tussen.
Echter via een whitchboard of via glaasje draaien geesten oproepen is zeer gevaarlijk!
Dus dat nooit doen!
The power of beauty
  dinsdag 25 april 2006 @ 09:10:30 #23
146729 muhammad_ali
The world's greatest
pi_37270291
Ik ben mijn sleutels kwijt Hoe moet ik die geesten precies oproepen?
Float like a butterfly, sting like a bee
pi_37270301
Natuurlijk is de kritische noot zeer belangrijk.
En vanzelfsprekend is het geen spelletje.
Toch vind ik vaak dat er vaak over gereageerd wordt op dit soort topics.

Zinnen als "Nóóóit doen !! Lèvensgevaarlijk !!!"
inclusief de uitroeptekens etc. maken mij (met alle respect) altijd een beetje aan het lachen.

Als je gewoon in je ervaringen gegroeid bent, je niet de motivatie van een 14 jarige scholiere hebt die een spanend feestje met haar vriendjes en vriendinnetjes wilt, je je gewoon bewust maakt van de gevaren (inclusief het kunnen inbeelden van dingen en daarmee jezèlf gek maken) vind ikzelf dat het allemaal best meevalt.

De dingen die hier beschreven worden zijn vaak extreem, vaak gaat het gepaard met een hoop poespas..... kreten die of het een uiterste aangeven of het andere.....
Ik vraag me altijd af hoe het komt dat ik niet in een dergelijke film zit, omdat mijn ervaringen meestal toch best rustig zijn. Natuurlijk, soms kunnen dingen je echt angst aanjagen, maar zelfs dan is het hier op een "rustige" manier.

Goed voorbereid, zonder paniek en gewoon als het moment daar is (als in je bent niet op zoek naar spanning maar naar ontwikkeling) kan je naar mijn idee een heleboel doen.
Sir Winston Churchill
pi_37270307
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 09:10 schreef muhammad_ali het volgende:
Nogmaals: Niet doen!
The power of beauty
pi_37270320
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 09:10 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik zou het bij de "plaag"pixies proberen ipv bij de geesten

Succes met zoeken !
Sir Winston Churchill
  dinsdag 25 april 2006 @ 09:14:12 #27
146729 muhammad_ali
The world's greatest
pi_37270363
Even helemaal offtopic maar hail to the oppermoeder

Net ff fotoboek gekeken namelijk
pi_37270393
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 09:10 schreef Mirage het volgende:

inclusief de uitroeptekens etc. maken mij (met alle respect) altijd een beetje aan het lachen.

Als je gewoon in je ervaringen gegroeid bent, je niet de motivatie van een 14 jarige scholiere hebt die een spanend feestje met haar vriendjes en vriendinnetjes, je je gewoon bewust maakt van de gevaren (inclusief het kunnen inbeelden van dingen en daarme jezèlf gek maken) vind ikzelf dat het allemaal best meevalt.

De dingen die hier beschreven worden zijn vaak extreem, vaak gaat het gepaard met een hoop poespas..... kreten die of het een uiterste aangeven of het andere.....
Ik vraag me altijd af hoe het komt dat ik niet in een dergelijke film zit, omdat mijn ervaringen meestal toch best rustig zijn. Natuurlijk, soms kunnen dingen je echt angst aanjagen, maar zelfs dan is het hier op een "rustige" manier.

Goed voorbereid, zonder paniek en gewoon als het moment daar is (als in je bent niet op zoek naar spanning maar naar ontwikkeling) kan je naar mijn idee een heleboel doen.
Ja, maar ik mag dan vaak nadat mensen zijn gaan experimenteren, de verbintenis gaan verbreken en ik mag dan puin gaan ruimen.
Ik waarschuw niet voor niets! En er zijn veel meer mediums die hier voor waarschuwen.
Je mag mij dan wel uitlachen, maar ik vind het diep triest dat je onze waarschuwingen niet serieus neemt. Ik kan hier wel uit de doeken doen wat mijn ervaringen hierin zijn, maar ik ben bang dat dat niet serieus genomen wordt.
Mensen vinden het spannend. Maar weten niet waar ze exact mee bezig zijn! Daarom is het ook zo gevaarlijk.
The power of beauty
  dinsdag 25 april 2006 @ 09:15:50 #29
84524 Morwen
I got life
pi_37270395
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 09:11 schreef beautyjennifer het volgende:

[..]

Nogmaals: Niet doen!
Dat was vast een geintje
Only Human
pi_37270434
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 09:15 schreef Morwen het volgende:

Dat was vast een geintje
Echt niet! Dit is helemaal geen geintje!
The power of beauty
  dinsdag 25 april 2006 @ 09:20:41 #31
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_37270496
Ik wil wel leren hoe ik meer macht en geld krijg jahoor
En als ze me pijn doen, doe ik dat toch gewoon terug

''ik weet waar je huis woont sjembek ''
:r Patty Brard :r
  dinsdag 25 april 2006 @ 09:21:37 #32
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37270509
tvp
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_37270539
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 09:10 schreef Mirage het volgende:

Als je gewoon in je ervaringen gegroeid bent, je niet de motivatie van een 14 jarige scholiere hebt die een spanend feestje met haar vriendjes en vriendinnetjes wilt, je je gewoon bewust maakt van de gevaren (inclusief het kunnen inbeelden van dingen en daarmee jezèlf gek maken) vind ikzelf dat het allemaal best meevalt.

Er wordt al duizenden jaren voor gewaarschuwd.
  dinsdag 25 april 2006 @ 09:24:46 #34
84524 Morwen
I got life
pi_37270577
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 09:17 schreef beautyjennifer het volgende:

[..]

Echt niet! Dit is helemaal geen geintje!

Is dat niet in the eye of the beholder? Ik zie het namelijk wel zo Mijn sleutel is humor en liefde en zo zal iedereen wel een code hebben?
Only Human
pi_37270611
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 09:15 schreef beautyjennifer het volgende:

[..]

Ja, maar ik mag dan vaak nadat mensen zijn gaan experimenteren, de verbintenis gaan verbreken en ik mag dan puin gaan ruimen.
Ik waarschuw niet voor niets! En er zijn veel meer mediums die hier voor waarschuwen.
Je mag mij dan wel uitlachen, maar ik vind het diep triest dat je onze waarschuwingen niet serieus neemt.
Nu reageer je wel een beetje "over" vind je zelf ook niet?
Ik zei net dat ik natuurlijk achter waarschuwingen/kritische noten sta, maar dat ik het over het algemeen wat overdreven vind.
Ik heb ook nergens gezegd dat ik "jouw uitlag". Je moet de dingen niet direct op jezelf betrekken.
Ik zeg dat ik altijd even moet lachen als er met veel uitroeptekens en bombarie Nóóóit doen !!! word geroepen. Dat is een groot verschil
quote:
Ik kan hier wel uit de doeken doen wat mijn ervaringen hierin zijn, maar ik ben bang dat dat niet serieus genomen wordt.
Als je je ervaringen niet uit de doeken wilt doen.. waarom dan op een forum ?
Ik denk dat er veel mensen (iig degenen die met serieuze intentie hier komen) geïnteresseerd zijn in jouw ervaringen omdat ervaringen per persoon kunnen verschillen.
Dat zie je nu wel weer bijvoorbeeld.
Ik heb behoorlijk wat ervaring op verschillende gebieden, en alleen al op dit gebied wijkt het af van de jouwe.
Zoveel mensen zoveel ervaringen/ interpretaties/visies.

Wanneer mensen respectloos doen.. lekker negeren !
Bedenk vooral waaròm iemand respectloos is.... hoogstwaarschijnljik zijn ze ergens behoorlijk ontevreden/ongelukkig mee. En dat is eigenlijk best zielig toch ?

Nee, gewoon negeren en even melden in feedback als één van de moderators online is zullen ze er even naar kijken en gepaste maatregelen nemen.
quote:
Mensen vinden het spannend. Maar weten niet waar ze exact mee bezig zijn! Daarom is het ook zo gevaarlijk.
Ik ben zelf van mening dat alles waar ik mij mee inlaat, ik voldoende kennis van heb (of spontane ervaring) om er op een zo verstandig mogelijke manier mee om te gaan.
Net als dat het levensgevaarlijk is om een kind dat nog nooit een weg heeft gezien een grote weg over te laten steken, maar als ze opgegroeid zijn in de stad, onder begeleiding van moeders al een paar jaar wegen oversteken.... ze er geleidelijk ingerold zijn, kan je ze best laten oversteken.
Natuurlijk, de risico's van het verkeer zijn er nog. Maar het kind is goed genoeg ervaren om het risico zo klein mogelijk te houden.
Sir Winston Churchill
pi_37270643
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 09:22 schreef Integrity het volgende:

[..]

Er wordt al duizenden jaren voor gewaarschuwd.
En dat respecteer ik.
Net als dat ik jouw achtergrond, levensovertuiging respecteer.
Ik begrijp ook waar je "vandaan" komt.
Maar dat betekend niet dat ik dan maar mijn eigen ervaringen en inzichten overboord gooi.
Ieder zijn eigen leven
Sir Winston Churchill
pi_37270650
Pfff zoals ts erover praat lijkt het alles niks bijzonders, nu mag ik hopen dat het zijn gids is waarmee hij in kontakt staat, hoewel gidsen zich meestal niet melden met cijfers van school.
Anyway, het is geen aanrader, velen worden steeds nieuwsgieriger en blijven doorgaan, gevaarlijke materie, je weet nooit welke energie je bij je krijgt.
Ts wil zich ergens bewijzen, en nu zijn er anderen op school die het ook wel erg interessant gaan vinden, niet zo'n goed idee ergens
Als je een verkeerde energie bij je krijgt van bv ronddwalende entiteiten dan kom je daar vaak niet zomaar vanaf! En die kunnen erg lastig worden in de zin van stemmen in je hoofd e.d
Ik wil Ts niet bang maken hoor, vermoed wel meer maar ik vind dat ts er te jong voor is.
Dus lekker leren, je best doen enne...take care.
Don;t play with ghosts
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_37270658
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 09:14 schreef muhammad_ali het volgende:
Even helemaal offtopic maar hail to the oppermoeder

Net ff fotoboek gekeken namelijk
Sir Winston Churchill
  dinsdag 25 april 2006 @ 09:42:57 #39
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_37270979
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 09:28 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik ook
Mooie munten
:r Patty Brard :r
  dinsdag 25 april 2006 @ 09:46:36 #40
146729 muhammad_ali
The world's greatest
pi_37271063
Join the club Adoreer hier de meest sexy mod van fok Ik hoop dat mirage dit goed vind btw. Anders kan ie gelijk dicht natuurlijk.
pi_37271428
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 09:27 schreef Mirage het volgende:

[..]

En dat respecteer ik.
Net als dat ik jouw achtergrond, levensovertuiging respecteer.
Ik begrijp ook waar je "vandaan" komt.
Maar dat betekend niet dat ik dan maar mijn eigen ervaringen en inzichten overboord gooi.
Ieder zijn eigen leven
Da's waar, maar daarom zie ik het nog wel als mijn taak om jou op de hoogte te stellen. Die informatie geef ik en de verantwoordelijkheid met die informatie, dat is ook echt jouw verantwoordelijkheid. Informatie is zo belangrijk..
pi_37272205
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 09:28 schreef zhe-devilll het volgende:
Pfff zoals ts erover praat lijkt het alles niks bijzonders, nu mag ik hopen dat het zijn gids is waarmee hij in kontakt staat, hoewel gidsen zich meestal niet melden met cijfers van school.
Anyway, het is geen aanrader, velen worden steeds nieuwsgieriger en blijven doorgaan, gevaarlijke materie, je weet nooit welke energie je bij je krijgt.
Ts wil zich ergens bewijzen, en nu zijn er anderen op school die het ook wel erg interessant gaan vinden, niet zo'n goed idee ergens
Als je een verkeerde energie bij je krijgt van bv ronddwalende entiteiten dan kom je daar vaak niet zomaar vanaf! En die kunnen erg lastig worden in de zin van stemmen in je hoofd e.d
Ik wil Ts niet bang maken hoor, vermoed wel meer maar ik vind dat ts er te jong voor is.
Dus lekker leren, je best doen enne...take care.
Don;t play with ghosts
Kijk, dat bedoel ik nu.
The power of beauty
pi_37273197
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:00 schreef Integrity het volgende:

[..]

Da's waar, maar daarom zie ik het nog wel als mijn taak om jou op de hoogte te stellen. Die informatie geef ik en de verantwoordelijkheid met die informatie, dat is ook echt jouw verantwoordelijkheid. Informatie is zo belangrijk..
hélemaal waar !
En juist daarom waardeer ik het zo enorm als juist mensen met verschillende achtergronden hun stellingen en gedachtes op het forum zetten.
Mensen die informatie zoeken en eenzijdig voorgelicht worden zullen waarschijnljik minder snel de voor hún goed voelende/geldende overtuiging krijgen.
Zoveel mogelijk hoeken belichten... zoveel mogelijk van het waarom je tot een bepaalde visie gekomen bent (als je dat kan aangeven, want soms is het best moeilijk).... en dan dragen we er allemaal een beetje aan bij dat mensen een zo compleet mogelijk beeld krijgen en zelf kunnen bedenken wat belangrijk voor hun is.
En dat includes mijzelf en waarschijnlijk nog meer users, in brede context.
Want een mens zou naar mijn idee geen eerlijk mens zijn als het zijn eigen overtuigingen en gedachten niet af en toe naast andere visies zou leggen om er eens kritisch naar te kijken en om eventueel bij te stellen als er dan nieuwe inzichten komen. Verandering is menselijk en zeker niet slecht denk ik.

Het belang van verschillende overtuigingen verzamelen
Sir Winston Churchill
pi_37273226
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 00:20 schreef Vulkan het volgende:
( Let op: lange tekst!)
Ok, iedereen heeft vragen. Bestaan geesten, is er leven na de dood, hoe kom ik in contact met een alien of iemand die niet meer leeft etc.

Nu heb ik me zo'n jaartje of 11 in dit soort dingen verdiept. Nee, dat betekent niet dat ik verhaaltjes heb gelezen en gediscusseerd. Gewoon keihard leren hoe je in contact kunt komen met die wezens.
11 jaar is een lange tijd.
Mag ik vragen hoe oud je nu bent ?
Sir Winston Churchill
pi_37273343
Ook ik vind hier een waarschuwing zeker op zijn plaats.

Ik kan me best voorstellen dat heel veel mensen nieuwsgierig zijn naar dit fenomeen maar zorg dat je goed geinformeerd bent naar de eventuele gevolgen.
Nog beter vind ik dat je dit samen doet met iemand die er ervaren in is, die een blok kan zetten op het moment dat er energieen binnen komen die niet veel goeds van plan zijn.

Er zijn genoeg gevallen bekend van mensen die, na dit soort praktijken, volledig ontspoort zijn, de realiteit kwijt zijn of er een trauma aan overhouden, met alle gevolgen van dien.

Ben er voorzichtig mee, je weet inderdaad niet welke energie je binnen haalt.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  dinsdag 25 april 2006 @ 11:08:35 #46
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37273351
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 09:46 schreef muhammad_ali het volgende:
Join the club Adoreer hier de meest sexy mod van fok Ik hoop dat mirage dit goed vind btw. Anders kan ie gelijk dicht natuurlijk.
ey dimmen jij!

Mirage is van oversight! en IK ben der toyboy!

ff je plek weten he!

sorry voor de offtopic lieve mir
stay frosty
  dinsdag 25 april 2006 @ 11:10:11 #47
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_37273389
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:08 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ook ik vind hier een waarschuwing zeker op zijn plaats.

Ik kan me best voorstellen dat heel veel mensen nieuwsgierig zijn naar dit fenomeen maar zorg dat je goed geinformeerd bent naar de eventuele gevolgen.
Nog beter vind ik dat je dit samen doet met iemand die er ervaren in is, die een blok kan zetten op het moment dat er energieen binnen komen die niet veel goeds van plan zijn.

Er zijn genoeg gevallen bekend van mensen die, na dit soort praktijken, volledig ontspoort zijn, de realiteit kwijt zijn of er een trauma aan overhouden, met alle gevolgen van dien.

Ben er voorzichtig mee, je weet inderdaad niet welke energie je binnen haalt.
idd ik moet het eens zijn met LW!
ik heb het een aantal keer met een aantal verschillende mensen gedaan.

shit gezien die niet echt "normaal" is.
en ken ook mensne die in hun eentje hele domme vragen hebben gesteld. 1 daarvan zit na 3 zelfmoordpogingen nu in een inrichting.
stay frosty
pi_37273427
Hmmmm,
Niet doen zeg ik! Ik ben dan weer een christen dus daar kan je zo'n reactie van verwachten. Maar het zou je wat moeten zeggen dat niet alleen de christenen tegen zijn, maar ook de mensen die ervaring hebben in dit topic.
Ik ben geen fan van mediums, ik ben zelfs tegen (Ik wil best uitleggen waarom, niet in dit topic) het zou een aanwijzing voor je moeten zijn dat mediums en christenen het op dit gebied volledig met elkaar eens zijn!
Je weet niet wat je uitnodigt, maar veel goeds is het meestal niet.
Dus ,wees wijs, bedwing je nieuwsgierigheid en begin hier niet mee!
pi_37273749
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

idd ik moet het eens zijn met LW!
ik heb het een aantal keer met een aantal verschillende mensen gedaan.

shit gezien die niet echt "normaal" is.
en ken ook mensne die in hun eentje hele domme vragen hebben gesteld. 1 daarvan zit na 3 zelfmoordpogingen nu in een inrichting.
Dat is nu de redenen waarom ik zo waarschuw.
Je weet van te voren niet wat de geaardheid van die geest is.
Meestal is het zo dat als je geesten oproept je de kwade geesten te pakken krijgt.
Als ik dan bij iemand de band met die geest verbreek, heb ik contact met die geest. Dan komt hij mij plagen. Ik weet wel hoe ik ermee moet omgaan, maar de meeste mensen niet.
Wat die geesten vaak willen is weer controle over een lichaam. Dat betekend dat zij het lichaam binnendringen en proberen de controle over te nemen. Oftewel, ze willen weer een lichaam.
Dit is geen grap, maar bittere ernst.
Voor dat je geesten gaat oproepen, lees het stukje wat ik hier boven schreef en bedenk dan of je dat wilt riskeren.
Je bent gewaarschuwd.
The power of beauty
pi_37273828
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:11 schreef freecell het volgende:
Hmmmm,
Niet doen zeg ik! Ik ben dan weer een christen dus daar kan je zo'n reactie van verwachten. Maar het zou je wat moeten zeggen dat niet alleen de christenen tegen zijn, maar ook de mensen die ervaring hebben in dit topic.
Ik ben geen fan van mediums, ik ben zelfs tegen (Ik wil best uitleggen waarom, niet in dit topic) het zou een aanwijzing voor je moeten zijn dat mediums en christenen het op dit gebied volledig met elkaar eens zijn!
Je weet niet wat je uitnodigt, maar veel goeds is het meestal niet.
Dus ,wees wijs, bedwing je nieuwsgierigheid en begin hier niet mee!
Wat dit betreft heb ik veel ervaring in.
Dus ik ben het helemaal met je eens.
The power of beauty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')