quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:06 schreef the_undertaker het volgende:
DEVENTER - Marc Overmars keert terug op het voetbalveld. De 35-jarige oud-international speelt de rest van het seizoen bij Go Ahead Eagles, de club waar hij sinds drie jaar ook bestuurslid technische zaken is en in 1991 zijn debuut in het betaalde voetbal maakte.
Destijds ook al in de eerste divisie. ,,Ik doe het voor Go Ahead’’, zegt Overmars. ,,Om de club vooruit te helpen. En natuurlijk vind ik het ook leuk om weer te spelen.’’
http://www.destentor.nl/s(...)-Go-Ahead-Eagles.ece
quote:PASPOORT
Voornaam: Marc
Achternaam: Overmars
Geboortedatum: 29-03-1973
Geboorteplaats: Emst,
Nederland
Nationaliteit: Nederland
een van de duurste transfers van een Nederlanderquote:seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
1990/91 Go Ahead Eagles 11 1 Eerste divisie
1991/92 Willem II 31 1 Eredivisie
1992/93 Ajax 34 3 Eredivisie
1993/94 Ajax 34 12 Eredivisie
1994/95 Ajax 28 10 Eredivisie
1995/96 Ajax 15 8 Eredivisie
1996/97 Ajax 25 2 Eredivisie
1997/98 Arsenal 32 12 Premiership
1998/99 Arsenal 37 6 Premiership
1999/00 Arsenal 31 7 Premiership
2000/01 Barcelona 31 8 Primera Division
2001/02 Barcelona 20 0 Primera Division
2002/03 Barcelona 26 6 Primera Division
2003/04 Barcelona 20 1 Primera Division
Totaal 375 77
INTERLANDS
aantal gespeelde interlands: 86 doelpunten: 17
quote:
quote:Op maandag 24 april 2006 22:13 schreef Tomhoog het volgende:
ik ben nog niet klaar...
begin maar alvast met stemmen
http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/w/bypa/pastp.html
quote:Ajax in 93 met de Nederlandse Supercup na de 0-4 winst op Feyenoord. Op de foto o.a. Frank Rijkaard, Michel Kreek, een piepjonge Seedorf, Oulida, Silooy, Frank en Ronald, Van den Brom, Jari, Overmars, Vd Sar, Finidi. Kortom: mooi plaatje!
Gronkjaer nog zo'n held van vroeger in mindere matequote:Ajax speelde voor het eerst voor de Nederlandse supercup in 1993, tegen kampioen Feyenoord. Het werd 0-4 in Rotterdam. Litmanen maakte in de eerste helft de eerste goal met een kopbal en in de tweede helft maakte hij de 0-4. In 1994 speelde Ajax weer tegen Feyenoord, omdat Ajax kampioen was geworden. Na 10 minuten maakte Litmanen de 1-0 met een vrije trap in de kruising. In die wedstrijd debuteerde Patrick Kluivert, die een jaar later de winnende goal maakte in de Champions League finale. Hij maakte ook in
deze wedstrijd een belangrijke goal. Op de voorzet van Finidi tikte hij de 2-0 binnen. Ajax won met 3-0. In 1995 speelde Ajax weer tegen Feyenoord. Ajax kwam voor door Ronald de Boer, maar twee minuten daarna was het weer gelijk. Kluivert maakte in de verlenging de golden goal uit een penalty en Ajax won voor de derde keer op rij de Nederlandse Supercup. Vanaf 1996 heet het de Johan Cruijff Schaal. En die prijs heeft Ajax nog nooit gewonnen,
ze deden vier keer mee, maar ze verloren elke keer. Drie keer won PSV van Ajax en in 2000 verloor Ajax van Feyenoord. Feyenoord kwam met 2-0 voor, maar door Knopper en Gronkjaer werd het 2-2. Vlak voor tijd scoorde Paauwe uit een vrije trap en dus lukte het Ajax weer niet om de Johan Cruijf schaal te winnen.
quote:Marc Overmars doet het zowel met mannen als vrouwen; maar er zijn vast wel meer voetballers die dat doen. Is toch geen schande? Wie kent er nog meer?
quote:Op maandag 24 april 2006 22:36 schreef Dos37 het volgende:
Geweldige voetballer in zijn ajax tijd.
idd hij heeft in epe iig 1 kledingszaak en een kroeg die beide erg goed lopenquote:
vastgoed en hij zit ook nog de verhuur van oude auto'squote:Op dinsdag 25 april 2006 09:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd hij heeft in epe iig 1 kledingszaak en een kroeg die beide erg goed lopen
Plus in zijn Arsenal tijd!quote:Op maandag 24 april 2006 22:36 schreef Dos37 het volgende:
Geweldige voetballer in zijn ajax tijd.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:55 schreef Trancelocator het volgende:
Hij was snel, tweebenig en bijna altijd dreigend. Kon zowel op rechts als links spelen, buitenom gaan voor de voorzet of naar binnen trekken om te scoren. Sinds hem heeft Ajax eigenlijk geen betere vleugelspits gehad.
Gestemd.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:15 schreef Tomhoog het volgende:
Vinden jullie hier ook dat hij dit gewoon hoort te winnen?
Het schiet nog niet op.. pas een 4de plaats met 5%quote:
?quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:44 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
Wacht ff.. Jullie gaan me toch niet vertellen dat die gozer Bi is he?!
wordt moeilijk, de hele wereld stemt op Pele, maar overmars moet winnenquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:15 schreef Tomhoog het volgende:
Vinden jullie hier ook dat hij dit gewoon hoort te winnen?
quote:
quote:Marc Overmars doet het zowel met mannen als vrouwen; maar er zijn vast wel meer voetballers die dat doen. Is toch geen schande? Wie kent er nog meer
hij heeft ook bij SV Wissel gespeeld!quote:
Ja had er erg veel geld in geinvesteerd. Het zou alles of niets worden omdat een rage niet is te voorspellen.quote:Op zondag 25 maart 2007 08:24 schreef borisz het volgende:
hij had toch iets uitgevonden ofzo, een puzzel ofzo, heb er alleen nooit meer wat van gehoord
Hij dolde Ogararu alsof hij er niet stond!quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:15 schreef venomsnake het volgende:
Super.. Gaat natuurlijk uitblinker worden daar.![]()
Hoe ik hem laatst zag spelen in die Jaap Stam wedstrijd, niet verkeerd..
Dat deed hij inderdaad, maar dat lag ook voor een groot deel aan Ogararu.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij dolde Ogararu alsof hij er niet stond!
Dat wordt zeker kijkenquote:Vrijdagavond speelt GA Eagles thuis tegen Fortuna Sittard, volgens plan maakt hij dan al officieel zijn rentree.
Ja, anders verpest je het even voor mijquote:Op zondag 10 augustus 2008 22:25 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dat deed hij inderdaad, maar dat lag ook voor een groot deel aan Ogararu.
Hij is met afstand de beste selectiespeler!quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:45 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldig en ik twijfel er niet eens over of hij nog mee kan.
Idd, echt een liefhebber.quote:Op zondag 10 augustus 2008 22:51 schreef Ambrosius het volgende:
Geld is wel de allerlaatste reden waarom Overmars dit doet.
quote:Op zondag 10 augustus 2008 23:10 schreef sjimz het volgende:
Dit topic kan inderdaad weer uit de mottenballen worden gehaald
quote:Overmars maakt rentree
DEVENTER - Marc Overmars keert terug in het betaalde voetbal. De aanvaller treedt met onmiddellijke ingang toe tot de selectie van Go Ahead Eagles.
ANP
De 86-voudig international beëindigde zijn loopbaan na het EK van 2004 in Portugal wegens een slepende knieblessure.
De 35-jarige Overmars begon zijn loopbaan bij Go Ahead Eagles. Hij speelde in het verleden ook voor Willem II, Ajax, Arsenal en Barcelona.
Persconferentie
Overmars vertelt maandagmiddag om 16.30 uur tijdens een persconferentie in het stadion van Go Ahead Eagles of hij al beschikbaar is voor de thuiswedstrijd van vrijdag tegen Fortuna Sittard.
God knows we can use himquote:Op zondag 10 augustus 2008 23:44 schreef pekel het volgende:
Maakt hopelijk ook weer z'n rentree in Oranje.
quote:
Tja nu je het zegtquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:32 schreef apensnot het volgende:
Overmars was wat voor Foppe geweest.
Zekers.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:32 schreef apensnot het volgende:
Overmars was wat voor Foppe geweest.
Die gozer zag er echt zwaar afgetraind uit joh.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:38 schreef Tim86 het volgende:
net zo oud als de spits van USA vandaag, McBride
Overmars op links, v persie in de spits en Robben op rechts... ik teken ervoorquote:Op maandag 11 augustus 2008 00:30 schreef Saekerhett het volgende:
OVERMARS
Doe hem ook maar gelijk terug in Oranje!
En zo lelijk is het shirt ook weer niet.quote:Op maandag 11 augustus 2008 00:02 schreef toma het volgende:
ik ben geen fan van GAE maar een shirt van Overmars staat nu al op mn verlanglijst!
quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Zal wel langdurig geblesseerd raken.
Hij heeft al jaren geen wedstrijd meer op niveau gespeeld. En als snelle buitenspeler ben je toch kwetsbaar. Zeker in de Jupiler League waar heel fysiek gespeeld wordt.quote:
Jan Heintze voetbalde op zn 40e nog 11 wedstrijden voor PSVquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:20 schreef tong80 het volgende:
Milla speelde op zijn 42ste op een WK.
Stanley Mathews nam op zijn 53ste afscheid.
Litmanen heeft op zijn 37ste een nieuw contract getekend bij Lahti.
Een broekie dus eigenlijk
Laten we maar niet hopen dat we allemaal net zo enthousiast zijn als jij bentquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:25 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hij heeft al jaren geen wedstrijd meer op niveau gespeeld. En als snelle buitenspeler ben je toch kwetsbaar. Zeker in de Jupiler League waar heel fysiek gespeeld wordt.
En waarom is iedereen eigenlijk zo lyrisch? Omdat hij het aardig deed in een feestwedstrijdje?
Laten we maar niet hopen dat we allemaal net zo slecht ergens inhoudelijk op in gaat als jij doetquote:Op maandag 11 augustus 2008 01:33 schreef toma het volgende:
Laten we maar niet hopen dat we allemaal net zo enthousiast zijn als jij bent
Die is natuurlijk zeer groot, hij is niet voor niets vroegtijdig met voetballen gestopt.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:38 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Laten we maar niet hopen dat we allemaal net zo slecht ergens inhoudelijk op in gaat als jij doet
En ik gun het Overmars best (niet teveel, daarvoor zit hij bij de verkeerde club). Was vroeger zelfs een van mn favoriete spelers. Maar ik verwacht er niet te veel van. En acht de kans op blessures zeer aanwezig.
Zie het als een Fritz Korbach effect!quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Hij kan zeker een goede invloed op de groep hebben. Al is hij natuurlijk niet bepaald een leiderstype in het veld. En heb je op zijn positie natuurlijk weinig overzicht over het veld, wat de aansturing natuurlijk niet bevorderd.
Toma zou daar een pic van moeten maken, Sjaak met helm op op z'n brommer achter Overmars aan.quote:Op maandag 11 augustus 2008 01:53 schreef sjimz het volgende:
Ik hoop maar dat Sjaak z'n brommer hem kan bijhouden!
Mijn gedachte. Dit seizoen maar eens GAE in de gaten houden.quote:Op maandag 11 augustus 2008 09:14 schreef Bruce117 het volgende:
Opmerkelijk, maar leuk
want ?quote:Op maandag 11 augustus 2008 11:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Geen zeepjes meer laten vallen dus...
Weet jij alles van he met Glennyboiquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
"Miep Miep"!
En je kont vol met zaad
Zo jammer dat je je fotoboek heb aangepastquote:Op maandag 11 augustus 2008 13:18 schreef Jasza het volgende:
[..]
Weet jij alles van he met Glennyboi
Of de rest van de eredivisie aan de verdediging van ajax?quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:59 schreef Elfletterig het volgende:
Geweldig dat er nog zulke voetballers bestaan. Ik was ook bij de afscheidswedstrijd van Jaap Stam en daar viel me inderdaad al op hoe gemakkelijk Overmars de Ajax-verdediging nog voorbij liep.
Ik denk dat Go Ahead Eagles dit seizoen nog wel eens heel veel plezier zou kunnen beleven aan Overmars.
Het lijkt me vooral een publiciteitsstunt inderdaad.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:31 schreef methodmich het volgende:
Wel een fijne stunt natuurlijk, die de (seizoen)kaartverkoop bij de Eagles vast ook goed zal doen.
Ik hoop inderdaad niet dat Marc zich, in al zijn enthousiasme, vergist. De Jupiler League is een fysiek vrij zware competitie, met vaak veel één tegen één duels over het hele veld. Bovendien zullen tegenstanders zich tegen een dergelijk icoon als Overmars toch erg graag willen bewijzen, met alle gevolgen van dien.
Sarcastisch bedoeld? Of ik mis het.quote:Op maandag 11 augustus 2008 18:10 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het lijkt me vooral een publiciteitsstunt inderdaad.
Aanhoudend blessureleed.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waarom is Overmars er eigenlijk zo vroeg mee gestopt destijds?
blessureleed.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hem kennende zal hij hiervoor niet betaald krijgen, daarvoor is hij te nauw betrokken bij de club.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:06 schreef RayMania het volgende:
Zou hij eigenlijk betaald krijgen?
Toen hij in 2004 stopte, had hij nog een contract bij Barcelona, maar hij wilde toen zijn contract niet uitdienen, omdat hij toch niet zou spelen. Dus zeg maar de omgekeerde weg als Bogarde. Of zoiets.
Dat meende ik al, en 4 jaar later is hij opeens topfit?quote:
Blijft enorm zonde.quote:
Hij heeft in het verleden, toen GAE in de problemen zat, inderdaad wat geld in de club gepompt. Tevens is hij lid van de RvC en bemoeit hij zich met het techninsche beleid.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:07 schreef kevin6188 het volgende:
Volgens mij pompt 'ie zelfs geld in de Eagles. Of dat heeft hij gedaan, zoiets staat me bij.
Dat kan toch?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat meende ik al, en 4 jaar later is hij opeens topfit?
iets met zijn kraakbeen in zijn knie dacht ik zo uit me hoofdquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Deze onthouden we voor 21 september.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Of de rest van de eredivisie aan de verdediging van ajax?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:06 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Toma zou daar een pic van moeten maken, Sjaak met helm op op z'n brommer achter Overmars aan.
die heeft ie achter zn rug verstopt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:57 schreef TerroRobbie het volgende:
En Overmars z'n arm.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:56 schreef toma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is zn helm alleen verloren
Niet eens op reageren johquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:58 schreef toma het volgende:
[..]
die heeft ie achter zn rug verstopt.
whhahahahahquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:56 schreef toma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad, was me niet eens opgevallenquote:
Vrijdag al zn rentree!!quote:Overmars vrijdag al op de bank bij Go Ahead Eagles
14/08/2008 18:53
Marc Overmars maakt waarschijnlijk vrijdag al zijn rentree in het betaalde voetbal. De 35-jarige aanvaller is door trainer Andries Ulderink opgenomen in de wedstrijdselectie voor het competitieduel met Fortuna Sittard.
Overmars zal in de Adelaarshorst niet meteen in de basis verschijnen. 'We doen het rustig aan met Marc', zegt Ulderink in de Stentor. 'Hij zit op de bank, maar het is wel de bedoeling dat hij invalt. Hoe lang hij speelt hangt ook af van het scoreverloop.'
Overmars kondigde maandag verrassend zijn rentree in het profvoetbal aan. De 86-voudig international had vier jaar geleden een punt achter zijn loopbaan gezet vanwege aanhoudende knieklachten. Zijn uitstekende optreden tijdens de afscheidswedstrijd van Jaap Stam deden hem besluiten de schoenen weer uit het vet te halen bij de club waar hij al bestuurslid was.
Rofl, bedankt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:56 schreef toma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:18 schreef GeneraalUli het volgende:
Hij valt op dit moment in.
quote:
verkeerde account ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:43 schreef Chriz2k het volgende:
HOHOHO, MARCJE OVERMARS UIT EMST DRUKT ONMIDDELIJK ZIJN STEMPEL OP DE WEDSTRIJD!
Onmiddellijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:43 schreef Chriz2k het volgende:
HOHOHO, MARCJE OVERMARS UIT EMST DRUKT ONMIDDELIJK ZIJN STEMPEL OP DE WEDSTRIJD!
RTL 7 van 22:54 tot 23:51.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:57 schreef Apekoek het volgende:
waar komt die samenvatting dan op vanavond? kan het nergens vinden. hoe laat en waar?
YOU ....quote:
En ik maar denken dat het sjimz was..quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:43 schreef Chriz2k het volgende:
quote:
Ik dacht dat het Longmen was.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het sjimz was..![]()
Mwah, Evert_ten_Napel is wél grappig...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:13 schreef venomsnake het volgende:
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:00 schreef The_Verve het volgende:
De Evert kloon post niet in hoofdletters...
I know. Maar die tweede heb ik al een tijdje niet meer gezien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Alleen hebben we twee verschillende Everts. Evert_ten_Napel en Evert.Ten.Napel of zo.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:13 schreef venomsnake het volgende:
Je legt de verkeerde relaties.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:56 schreef Yeahinho het volgende:
Overmars homofiel...? Die foto van z'n vrouw - vandaag in de VI - vind ik anders toch niet verkeerd.
quote:Onwillige heup zit Overmars dwars
Geschreven op donderdag, 21 augustus om 12:05
De rentree van Marc Overmars bij Go Ahead Eagles is niet geheel vlekkeloos verlopen. De 35-jarige buitenspeler heeft volgens de Stentor nog te veel last van een heupblessure, waardoor hij vrijdagavond de lastige uitwedstrijd tegen titelfavoriet RKC Waalwijk aan zich voorbij moet laten gaan.
Ook het meespelen van Halil Colak is nog twijfelachtig. De rechterspits ging op de laatste training door zijn enkel. De nieuwe spits Sander Post speelt, als alle formaliteiten zijn afgewikkeld, morgenavond in de basis van het elftal van trainer Andries Ulderink.
Doelpunten heeft de Deventerse ploeg zeker nodig. In de eerste twee wedstrijden wist Go Ahead slechts eenmaal tot scoren te komen en werd er slechts één punt verzameld: thuis tegen Fortuna Sittard (1-1). Tijdens eerste het competitieduel met VVV-Venlo ging het al faliekant mis: 5-0 verlies.
quote:Overmars heeft laatste wedstrijd wellicht al gespeeld
De wedstrijd tussen VVV-Venlo en Go Ahead Eagles gaat wellicht de boeken in als het laatste duel van Marc Overmars. Vijf maanden geleden maakte de rappe flankspeler zijn rentree, maar nu heeft zijn aanwezigheid weinig toegevoegde waarde meer.
Overmars besloot vanwege een aantal blessures binnen de selectie om zijn rentree te maken. Nu trainer Andries Ulderink alweer over vijf vleugelaanvallers kan beschikken, denkt Overmars aan stoppen. "Ik ga de komende dagen eens goed nadenken of ik nog wel verder moet gaan. Die jongens zijn weer fit en ik wil ze niet in de weg lopen", zo laat hij in Sportweek dan ook weten.
"Ik bood mijn diensten aan omdat de nood hoog was. Dat is nu niet meer het geval", zo vervolgt de 35-jarige Overmars, die niet heeft nagedacht over een afscheidsduel. "De volgende thuiswedstrijd, tegen Zwolle? Nee, daar ben ik niet mee bezig. Het maakt me niet uit welke wedstrijd m'n laatste is."
Overmars kwam de laatste maanden zestien keer in actie, maar dit was vaak als invaller. Afgelopen vrijdag werd hij na een half uur warmlopen tien minuten voor tijd het veld ingestuurd. Na afloop liep de routinier getergd als eerste van het veld. De teller van Overmars blijft dit seizoen voorlopig steken op één assist en twee gele kaarten.
http://www.voetbalprimeur(...)cht_al_gespeeld.html
Why not, dit doet echt geen afbreuk aan zijn carriere ofzo. Dit was gewoon leuk.quote:
Precies, onzin om dat te denken. Hij heeft juist eerder zijn strijdvaardigheid laten zien en dat kan iedereen waarderen, gewoon dat hij het aandurfde niet bang was om af te gaan en er ook lol aan had.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Why not, dit doet echt geen afbreuk aan zijn carriere ofzo. Dit was gewoon leuk.
quote:Overmars: "Nog een seizoen kansloze zaak"
16 maart 2009
Marc Overmars heeft benadrukt na dit seizoen definitief te stoppen met profvoetbal. De oud-international besloot afgelopen zomer na een succesvol optreden tijdens het afscheidsduel van Jaap Stam terug te keren in het betaald voetbal. Hij speelt momenteel op amateurbasis in de Adelaarshorst.
De bijna 36-jarige Overmars sluit een nieuw seizoen als speler bij Go Ahead echter uit. "Dat lijkt me een kansloze zaak"', laat de vleugelaanvaller optekenen in De Stentor. "Ik heb soms het idee dat mensen denken dat ik een doorstart wilde maken. Maar dat is nooit de bedoeling geweest."
Overmars heeft nog geen besluit genomen over zijn positie als bestuurslid technische zaken van de eerstedivisionist. "Ik weet nog niet wat ik ga doen. Dat hangt echt van dit seizoen af, dat wil ik rustig bekijken. Het halen van de play-offs is wat mij betreft ook cruciaal. Dat wordt nu wel steeds lastiger als we niet winnen. Maar we hebben nog steeds wel alle kans."
Triest.quote:Mogelijk kuitbeenbreuk Overmars
DEVENTER - Marc Overmars heeft vrijdag naar alle waarschijnlijkheid zijn laatste voetbalwedstrijd als prof gespeeld.
afbeelding vergroten Marc Overmars. FOTO PRO SHOTS
De aanvaller van Go Ahead Eagles viel in de met 1-0 gewonnen thuiswedstrijd tegen TOP Oss in de slotfase in, maar raakte geblesseerd. Overmars heeft waarschijnlijk een breuk in zijn kuitbeen opgelopen.
Mocht Go Ahead Eagles zich volgende week vrijdag alsnog plaatsen voor de play-offs, dan moet Overmars die wedstrijden zo goed als zeker aan zich voorbij laten gaan. De oud-international zou na dit seizoen stoppen met betaald voetbal. (ANP)
wie?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:23 schreef DrDentz het volgende:
Wat een hond zeg, die tegenspeler. HET IS FUCKING MARC OVERMARS
Wel een professionele hond dan. Kom op zeg, het is geen zomeravondvoetbal. Ook Overmars mag schoppen krijgen, anders moet hij gaan dammen. Als je hem met extra respect gaat behandelen ben je echt een waardeloze sportman. En waarschijnlijk homofiel, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 23:23 schreef DrDentz het volgende:
Wat een hond zeg, die tegenspeler. HET IS FUCKING MARC OVERMARS
Helemaal mee eens. Allemaal de schuld van koekenbakker Ogararu.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:43 schreef RayMania het volgende:
Sneu afscheid, dat gunt niemand hem natuurlijk. Beetje jammer - achteraf - dat hij dit seizoen eraan heeft geplakt.
Zoals hij zelf zei voor RTL, zag hij zich als uitzendkracht. Soms ging hem dat best redelijk af en soms ook helemaal niet. Hij herhaalde dat zelfs twee keer. Dus dan heb je het antwoord denk ik.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:33 schreef Rikketik het volgende:
Ik vraag me af hoe hij zelf terugkijkt op het afgelopen seizoen. Zou hij hebben gebracht wat hij had willen brengen?
Vind ik eigenlijk niet. Het was wel gaaf om hem weer te zien en zijn club te zien helpen. En bij hem doet het bij mij echt totaal geen afbreuk aan wat hij eerder gepresteerd heeft.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 13:43 schreef RayMania het volgende:
Sneu afscheid, dat gunt niemand hem natuurlijk. Beetje jammer - achteraf - dat hij dit seizoen eraan heeft geplakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |