Dat is echt het beste, kan ik eindelijk eens flink wat oppotten voor de vakantie en mijn rijbewijsquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:22 schreef NAF_NAF het volgende:
Zó lekker als het geld er weer op staat + je weet dat er de komende maanden geen schoolgeld vanaf gaat!
^^quote:Op maandag 24 april 2006 21:38 schreef OoAstridoO het volgende:
Voor t eerst heb ik ook centjes van t ibg gekregen(scholierentegemoetkoming wel te verstaan)
Ja op MBO krijg je gewoon stufi met ovquote:Op woensdag 26 april 2006 17:26 schreef Tha_T het volgende:
Kun je, als je MBO gaat doen, ook een tegenmoetkoming aanvragen? Incluis OV dan![]()
Thuiswonend?quote:Op zondag 21 mei 2006 19:11 schreef Dementor het volgende:
Het vliegt meteen door naar de spaarrekening
Tof joh
Idd kan niet wachten totdat het eindelijk woensdag is, heb echt totaal geen geld meer en kan ook niet eens meer pinnen..quote:
http://www.werk.nlquote:Op maandag 22 mei 2006 16:22 schreef denka het volgende:
[..]
Idd kan niet wachten totdat het eindelijk woensdag is, heb echt totaal geen geld meer en kan ook niet eens meer pinnen..![]()
En dat al voor +/- 2 weken maar ik heb me er doorheen geslagen.
![]()
Wat is het studentenleven toch hard...![]()
Ik ben helaas 1 van de weinigen die werkt in zijn vrije tijd..quote:
Trek het je niet aan... Hij loopt bewust te provocerenquote:Op maandag 22 mei 2006 21:03 schreef denka het volgende:
[..]
Ik ben helaas 1 van de weinigen die werkt in zijn vrije tijd..
Zwak excuus voor iemand die te laf is om op kamers te gaan.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:58 schreef Dementor het volgende:
Ach ik heb even geen zin om op een kamertje weg te rotten op een oud matras waar je teveel betaald aan huur.
Ik ga meteen door voor het koophuis
Yooo Hoooo Yoooo Hoooo a better life for meeee~!
(mits bier).
Ik nog niet met rabo?quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:10 schreef -Marc- het volgende:
Ik heb het binnen!
Ik heb ook Rabo, maar heb het nog niet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:12 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik ook niet. M'n zus met Rabo heeft het wel al binnen...
4 minuten later heb ik het binnenquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:25 schreef WEST het volgende:
ik heb ook nog niks hoor, postbank
maar dat kan binnen nu en een uur wel veranderen.![]()
Postbank is gister al overgeschreven zodat het er vandaag op staatquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:31 schreef WEST het volgende:
mag ook echt in de krant komenpostbank voor het eerst sneller dan rabo
![]()
Het eerste wat ik ga doen is ook boodschappen doenquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:49 schreef ZeroVince het volgende:
Nog niets bij de Rabo (wacht op sms alert)... Honger!
Dat was bij mij ook, komt door de datum dat jij je aanvraag hebt ingediend ofzo. In ieder geval: je krijg nu ook nog de maand dat jij geen huurvoorschot hoeft te betalen je uitwonende bedragquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:23 schreef Mikkie het volgende:
Grrrrrr. Dat stelletje mutsen van 't IBG heeft m'n uitwonende beurs-aanvraag nog niet verwerkt kennelijk. Da's dus 150 euro te weinig ontvangen.
Maar 1000 euro op je spaarrekening hebbenquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:27 schreef msteggink het volgende:
betaalrekeningen
54.35.xxx STUDENTENLIMIET 805,98 EUR
spaarrekeningen/deposito's
46.35.xxx INTERNET SPAARREKENING 1.026,99 EUR
Binnen!
Lekker hoor!quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:38 schreef Tiemie het volgende:
Ik krijg binnenkort met terugwerkende kracht de aanvullende beurs vanaf 2004.. door een foutje van de ib-groep heb ik dit nooit ontvangen
Maar ze mogen wel eens opschieten gvd.
Tering...quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:36 schreef Dizzee het volgende:
krijg volgende maand 4 maanden studiefinanciering in 1 keer uitbetaald.![]()
Nee hoor, aangezien ik 6 maanden naar het buitenland ga heb ik een voorschot aangevraagd. Dit om de nodige 'opstart' kosten enigzins te dekken.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:45 schreef denka het volgende:
[..]
Tering...4 maanden in 1 keer, dat schiet wel lekker op en dat zo voor de vakantie..
Maar waarom krijg je nu 4 maanden in 1 keer uitbetaald?, is er iets fout gegaan ofzo?
@jorienvdherik deze maand dus de 22, nog een weekje. Can't wait!!
Ik ookquote:
Aaaazooo...nou dan wens ik je veel succes in het buitenland!quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:53 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Nee hoor, aangezien ik 6 maanden naar het buitenland ga heb ik een voorschot aangevraagd. Dit om de nodige 'opstart' kosten enigzins te dekken.
En ohja, deze maand de 23. Volgende week vrijdag dus.
Dankje.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:17 schreef denka het volgende:
[..]
Aaaazooo...nou dan wens ik je veel succes in het buitenland!Waar ga je naar toe? School of stage?
23equote:Op donderdag 15 juni 2006 21:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is het deze maand de 22e ipv de 24e dan?
Dat is bij mij dus ook al opquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:20 schreef chiren het volgende:
Ik heb net mijn belastinggeld gekregen![]()
![]()
![]()
![]()
Kan dus nog wel een paar daagjes zonder die stufi![]()
Ik kom mega tekort. Maar goed, dat krijg je met 't WK hèquote:
Hmmm, ook in mijn wereld is het WK hoor....quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik kom mega tekort. Maar goed, dat krijg je met 't WK hè
Ik had die status vorige week al bereiktquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:28 schreef Mikkie het volgende:
Hier mag het eindelijk wel eens binnenkomen...begin toch een redelijke 'blut'-status te bereiken...
aan je loverboy?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:25 schreef ijsmeis het volgende:
Voor mij hoeft het niet meer, want ik mag het gelijk afgeven.
aan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:25 schreef ijsmeis het volgende:
Voor mij hoeft het niet meer, want ik mag het gelijk afgeven.
telefoonrekening, vgz, autoverzekering (eigenlijk zelfs x2 waarschijnlijk), dommeinaam en nog wat spul.quote:
En wat hij zegt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:32 schreef JaWi het volgende:
Het gaat bij mij gelijk op aan benzine naar Duitsland.
Anders had je het van 'ander geld' moeten betalenquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
telefoonrekening, vgz, autoverzekering (eigenlijk zelfs x2 waarschijnlijk), dommeinaam en nog wat spul.
Zie ik je daar welquote:
Dan hadden mijn ouders het nog betaald met hun kinderbijslag.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:35 schreef JaWi het volgende:
[..]
Anders had je het van 'ander geld' moeten betalen.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:35 schreef JaWi het volgende:
[..]
Anders had je het van 'ander geld' moeten betalen.
meestal is dat rond 12 uur.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:21 schreef koentjuh18 het volgende:
Damn, ik hoop echt dat het morgenochtend om 9-en al binnen is :d
Anders ontbijt je toch wat later?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:21 schreef koentjuh18 het volgende:
Damn, ik hoop echt dat het morgenochtend om 9-en al binnen is :d
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:58 schreef Mr.Mills het volgende:
Hoor net ook nog dat ik een meevaller heb van 230 euro (extra vakantiegeld)
Het is een mooie dag vandaag![]()
tuurlijk jongen, het komt bij mij altijd rond 2 of 3 uur 's middagsquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Godver... Is er niet, baal ik van. Kans dat het nog later vandaag binnenkomt?
Rabofoonquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:04 schreef The_Duff het volgende:
Ben inmiddels alweer ¤50,- kwijt aan het bellen van de Rabofoon![]()
Voor de extreem luie mens die te lam is om de random reader er bij te pakken en in teloggenquote:
Dat is ergquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:07 schreef The_Duff het volgende:
[..]
Voor de extreem luie mens die te lam is om de random reader er bij te pakken en in teloggen![]()
Dat is dan weer positiefquote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:02 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
tuurlijk jongen, het komt bij mij altijd rond 2 of 3 uur 's middags
Heb geen online bankieren, net even gechecked via girofoon...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:33 schreef The_Duff het volgende:
Idd onmogelijk dat Postbank sneller is, regel screenie!
Idd same here, ze doen het gewoon extra om ons te fucken de flikkers van IBGquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:09 schreef Lanvin het volgende:
nou dit is echt irritant zeg, ik zit er echt gewoon op te wachtenBen behoorlijk blut en wil de stad in, dus schiet op Rabo, je kunt het
![]()
Je zou eventueel ook blij kunnen zijn dat je geld van ze krijgt... maar dat zal wel iets teveel gevraagd zijn...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:12 schreef The_Duff het volgende:
[..]
Idd same here, ze doen het gewoon extra om ons te fucken de flikkers van IBG![]()
Blij, blij? Hah ze moeten blij zijn dat ik geld van hun wil lenenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:17 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Je zou eventueel ook blij kunnen zijn dat je geld van ze krijgt... maar dat zal wel iets teveel gevraagd zijn...
Ik ben wel blij met het geld, maar minder blij dat sommigen het eerder krijgenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:17 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Je zou eventueel ook blij kunnen zijn dat je geld van ze krijgt... maar dat zal wel iets teveel gevraagd zijn...
Idd, dacht ik dus ook.. Blijkbaar moeten we overstappen van bankquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:22 schreef GotC het volgende:
Ik dacht trouwens dat de Rabo altijd wel redelijk snel was
Same, heb net effe overal gekeken..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:23 schreef Lanvin het volgende:
Ik heb met Rabo nog altijd op de dag zelf gehad, dat van die paar dagen later nog nooit meegemaakt, hopelijk ook vandaag niet![]()
23 is 23quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:28 schreef JaWi het volgende:
Bij mij, ABN, staat het er altijd de 24e op.
Ik verhonger hierquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:23 schreef tonks het volgende:
The_duff zeik niet zo man jankzak
waarom jij wel en ik niet? of werkt het via het : Degene die vragen worden overgeslagen systeem?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:42 schreef wackey_scream het volgende:
ja kheb het binnen rabo
ie hebm deurquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:45 schreef tonks het volgende:
Wat n kroam
Ik denk hetquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:47 schreef Lanvin het volgende:
[..]
waarom jij wel en ik niet? of werkt het via het : Degene die vragen worden overgeslagen systeem?
ie kriegt ok nie watquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:45 schreef Dos37 het volgende:
Nog steeds niet
tuuuuuuulk toch waquote:
ie doat ja geen opleidingquote:
noe wa wierquote:
hier ookquote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:06 schreef tonks het volgende:
ABN
.23.21.900
INFORMATIE BEHEER GROEP
BETALINGSKENM. 006334592160671
STUDIEFINANCIERING
JUNI 2006
CORR.NR. XXXXX 431,30 EUR
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:05 schreef seeya_40 het volgende:
Hmmm, hier nog niet binnen (Postbank).
Waarom hebben sommige Postbankers 'm dan wel?? (Zie vorige pagina)...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:20 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Dag lieve postbankmensjes. Geen eten voor jullie![]()
![]()
Tsja, dat weet natuurlijk niemand...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:30 schreef seeya_40 het volgende:
[..]
Waarom hebben sommige Postbankers 'm dan wel?? (Zie vorige pagina)...
Echt niet? Ook niet rond 4 uur?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:32 schreef tonks het volgende:
Als je het nu niet hebt komt het niet
jawel, kan altijd nog...quote:
kriej dan noe a wier geldquote:
Ik blijf hopen....quote:Op vrijdag 23 juni 2006 15:35 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
jawel, kan altijd nog...
hij probeert je bang te maken![]()
kan volgens mij tot 6u, en in principe moet je het ECHT vandaag krijgen.
Binnen en alweer uitgegevenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Binnen @ Postbank
Wel bij saldo niet bij overschrijvingen!
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:25 schreef Fisher het volgende:
[..]
Binnen en alweer uitgegevenaltijd leuk die stufi...
Ik in Winschoten (Groningen) hoezo?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:29 schreef MMaRsu het volgende:
Waar wonen jullie die het net binnen hebben gekregen?
Rabo Westland!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:29 schreef MMaRsu het volgende:
Omdat ik ook in Groningen woon ook met postbank en heb het nog niet binnenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:31 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ik in Winschoten (Groningen) hoezo?![]()
Groningenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:29 schreef MMaRsu het volgende:
HAHAHAHA echt??quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:21 schreef Dos37 het volgende:
Het is al op
den haagquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:29 schreef MMaRsu het volgende:
Omdat ik vanmiddag toevallig in de stad wasquote:
Ga je zondag?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 19:51 schreef PLAE@ het volgende:
Na 18.00 pas binnengekregen.
Ze lieten me wel ff zwetendaar ging m'n dagje Duitsladn
![]()
569 en een paar centenquote:Op maandag 26 juni 2006 17:09 schreef Qunix het volgende:
Een mede student wordt betaald om op school te zitten. Weet niet HOE hij het geflikt heeft. Ik krijg ¤70,37 en moet dan 123 euro bij leggen om het hele jaar te betalen.
Hoeveel krijgen jullie?
280 ongeveerquote:Op maandag 26 juni 2006 17:09 schreef Qunix het volgende:
Een mede student wordt betaald om op school te zitten. Weet niet HOE hij het geflikt heeft. Ik krijg ¤70,37 en moet dan 123 euro bij leggen om het hele jaar te betalen.
Hoeveel krijgen jullie?
300 nog wat (uitwonend+OVkaart ingeleverd), maar vanaf juli weer fijn 70 nog wat. (thuis+OV kaart)quote:Op maandag 26 juni 2006 17:09 schreef Qunix het volgende:
Hoeveel krijgen jullie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |