Heb geen online bankieren, net even gechecked via girofoon...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:33 schreef The_Duff het volgende:
Idd onmogelijk dat Postbank sneller is, regel screenie!
Idd same here, ze doen het gewoon extra om ons te fucken de flikkers van IBGquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:09 schreef Lanvin het volgende:
nou dit is echt irritant zeg, ik zit er echt gewoon op te wachtenBen behoorlijk blut en wil de stad in, dus schiet op Rabo, je kunt het
![]()
Je zou eventueel ook blij kunnen zijn dat je geld van ze krijgt... maar dat zal wel iets teveel gevraagd zijn...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:12 schreef The_Duff het volgende:
[..]
Idd same here, ze doen het gewoon extra om ons te fucken de flikkers van IBG![]()
Blij, blij? Hah ze moeten blij zijn dat ik geld van hun wil lenenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:17 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Je zou eventueel ook blij kunnen zijn dat je geld van ze krijgt... maar dat zal wel iets teveel gevraagd zijn...
Ik ben wel blij met het geld, maar minder blij dat sommigen het eerder krijgenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:17 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Je zou eventueel ook blij kunnen zijn dat je geld van ze krijgt... maar dat zal wel iets teveel gevraagd zijn...
Idd, dacht ik dus ook.. Blijkbaar moeten we overstappen van bankquote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:22 schreef GotC het volgende:
Ik dacht trouwens dat de Rabo altijd wel redelijk snel was
Same, heb net effe overal gekeken..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:23 schreef Lanvin het volgende:
Ik heb met Rabo nog altijd op de dag zelf gehad, dat van die paar dagen later nog nooit meegemaakt, hopelijk ook vandaag niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |