Dat was bij mij ook, komt door de datum dat jij je aanvraag hebt ingediend ofzo. In ieder geval: je krijg nu ook nog de maand dat jij geen huurvoorschot hoeft te betalen je uitwonende bedragquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:23 schreef Mikkie het volgende:
Grrrrrr. Dat stelletje mutsen van 't IBG heeft m'n uitwonende beurs-aanvraag nog niet verwerkt kennelijk. Da's dus 150 euro te weinig ontvangen.
Maar 1000 euro op je spaarrekening hebbenquote:Op donderdag 25 mei 2006 16:27 schreef msteggink het volgende:
betaalrekeningen
54.35.xxx STUDENTENLIMIET 805,98 EUR
spaarrekeningen/deposito's
46.35.xxx INTERNET SPAARREKENING 1.026,99 EUR
Binnen!
Lekker hoor!quote:Op donderdag 15 juni 2006 13:38 schreef Tiemie het volgende:
Ik krijg binnenkort met terugwerkende kracht de aanvullende beurs vanaf 2004.. door een foutje van de ib-groep heb ik dit nooit ontvangen
Maar ze mogen wel eens opschieten gvd.
Tering...quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:36 schreef Dizzee het volgende:
krijg volgende maand 4 maanden studiefinanciering in 1 keer uitbetaald.![]()
Nee hoor, aangezien ik 6 maanden naar het buitenland ga heb ik een voorschot aangevraagd. Dit om de nodige 'opstart' kosten enigzins te dekken.quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:45 schreef denka het volgende:
[..]
Tering...4 maanden in 1 keer, dat schiet wel lekker op en dat zo voor de vakantie..
Maar waarom krijg je nu 4 maanden in 1 keer uitbetaald?, is er iets fout gegaan ofzo?
@jorienvdherik deze maand dus de 22, nog een weekje. Can't wait!!
Ik ookquote:
Aaaazooo...nou dan wens ik je veel succes in het buitenland!quote:Op donderdag 15 juni 2006 14:53 schreef Dizzee het volgende:
[..]
Nee hoor, aangezien ik 6 maanden naar het buitenland ga heb ik een voorschot aangevraagd. Dit om de nodige 'opstart' kosten enigzins te dekken.
En ohja, deze maand de 23. Volgende week vrijdag dus.
Dankje.quote:Op donderdag 15 juni 2006 15:17 schreef denka het volgende:
[..]
Aaaazooo...nou dan wens ik je veel succes in het buitenland!Waar ga je naar toe? School of stage?
23equote:Op donderdag 15 juni 2006 21:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Is het deze maand de 22e ipv de 24e dan?
Dat is bij mij dus ook al opquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:20 schreef chiren het volgende:
Ik heb net mijn belastinggeld gekregen![]()
![]()
![]()
![]()
Kan dus nog wel een paar daagjes zonder die stufi![]()
Ik kom mega tekort. Maar goed, dat krijg je met 't WK hèquote:
Hmmm, ook in mijn wereld is het WK hoor....quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik kom mega tekort. Maar goed, dat krijg je met 't WK hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |