Ik had die status vorige week al bereiktquote:Op donderdag 22 juni 2006 14:28 schreef Mikkie het volgende:
Hier mag het eindelijk wel eens binnenkomen...begin toch een redelijke 'blut'-status te bereiken...
aan je loverboy?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:25 schreef ijsmeis het volgende:
Voor mij hoeft het niet meer, want ik mag het gelijk afgeven.
aan?quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:25 schreef ijsmeis het volgende:
Voor mij hoeft het niet meer, want ik mag het gelijk afgeven.
telefoonrekening, vgz, autoverzekering (eigenlijk zelfs x2 waarschijnlijk), dommeinaam en nog wat spul.quote:
En wat hij zegt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:32 schreef JaWi het volgende:
Het gaat bij mij gelijk op aan benzine naar Duitsland.
Anders had je het van 'ander geld' moeten betalenquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
telefoonrekening, vgz, autoverzekering (eigenlijk zelfs x2 waarschijnlijk), dommeinaam en nog wat spul.
Zie ik je daar welquote:
Dan hadden mijn ouders het nog betaald met hun kinderbijslag.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:35 schreef JaWi het volgende:
[..]
Anders had je het van 'ander geld' moeten betalen.
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:35 schreef JaWi het volgende:
[..]
Anders had je het van 'ander geld' moeten betalen.
meestal is dat rond 12 uur.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:21 schreef koentjuh18 het volgende:
Damn, ik hoop echt dat het morgenochtend om 9-en al binnen is :d
Anders ontbijt je toch wat later?quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:21 schreef koentjuh18 het volgende:
Damn, ik hoop echt dat het morgenochtend om 9-en al binnen is :d
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |