Dat is echt het beste, kan ik eindelijk eens flink wat oppotten voor de vakantie en mijn rijbewijsquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:22 schreef NAF_NAF het volgende:
Zó lekker als het geld er weer op staat + je weet dat er de komende maanden geen schoolgeld vanaf gaat!
^^quote:Op maandag 24 april 2006 21:38 schreef OoAstridoO het volgende:
Voor t eerst heb ik ook centjes van t ibg gekregen(scholierentegemoetkoming wel te verstaan)
Ja op MBO krijg je gewoon stufi met ovquote:Op woensdag 26 april 2006 17:26 schreef Tha_T het volgende:
Kun je, als je MBO gaat doen, ook een tegenmoetkoming aanvragen? Incluis OV dan![]()
Thuiswonend?quote:Op zondag 21 mei 2006 19:11 schreef Dementor het volgende:
Het vliegt meteen door naar de spaarrekening
Tof joh
Idd kan niet wachten totdat het eindelijk woensdag is, heb echt totaal geen geld meer en kan ook niet eens meer pinnen..quote:
http://www.werk.nlquote:Op maandag 22 mei 2006 16:22 schreef denka het volgende:
[..]
Idd kan niet wachten totdat het eindelijk woensdag is, heb echt totaal geen geld meer en kan ook niet eens meer pinnen..![]()
En dat al voor +/- 2 weken maar ik heb me er doorheen geslagen.
![]()
Wat is het studentenleven toch hard...![]()
Ik ben helaas 1 van de weinigen die werkt in zijn vrije tijd..quote:
Trek het je niet aan... Hij loopt bewust te provocerenquote:Op maandag 22 mei 2006 21:03 schreef denka het volgende:
[..]
Ik ben helaas 1 van de weinigen die werkt in zijn vrije tijd..
Zwak excuus voor iemand die te laf is om op kamers te gaan.quote:Op maandag 22 mei 2006 09:58 schreef Dementor het volgende:
Ach ik heb even geen zin om op een kamertje weg te rotten op een oud matras waar je teveel betaald aan huur.
Ik ga meteen door voor het koophuis
Yooo Hoooo Yoooo Hoooo a better life for meeee~!
(mits bier).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |