Owquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:37 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat lopen geen massa zal doen aanzetten.
[..]
Sportschoenen zonder 'air'. Wel gehad, maar met bijv. squaten is dat gewoon kut.
Ik kreeg toen ik net begon met fitness complimenten over mijn kuiten terwijl ik deze (nog) niet trainde.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:58 schreef LedZep het volgende:
Ik ken genoeg mensen die na vele jaren calf raises, full squats op alle mogelijke manieren GEEN ENKEL succes met hun kuiten boekten, eens voor de grap 3x per week gingen hardlopen en plots grote kuiten kregen. Ieder lichaam is anders.
1x 180kg. Damn.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:47 schreef ivosnivo het volgende:
Net trouwens me persoonlijke record verbroken. Ik was onderweg naar de supermarkt, en toen werd ik geflitst door een kankerkarretje met flitsding erin gebouwt. Ik direct naar de sportschool toe gereden (was niet van plan te gaan trainen). Dus ik in me normale kleren op het bankdrukbankje liggen, en me opgewarmt. Heb ik 1 x 180 kilo gedrukt.
Iets negatiefs omgezet in iets positiefs
Gaaf.quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:47 schreef ivosnivo het volgende:
Net trouwens me persoonlijke record verbroken. Ik was onderweg naar de supermarkt, en toen werd ik geflitst door een kankerkarretje met flitsding erin gebouwt. Ik direct naar de sportschool toe gereden (was niet van plan te gaan trainen). Dus ik in me normale kleren op het bankdrukbankje liggen, en me opgewarmt. Heb ik 1 x 180 kilo gedrukt.
goed bezig kerelquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:47 schreef ivosnivo het volgende:
Was wel uitstappen op een verhoging he.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:46 schreef LedZep het volgende:
[..]
Idem![]()
Alhoewel ik die 170kg lunge van jou ook indrukwekkend vind. Wat squat jij zoal?
dude 180! WTF netjes!!quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:47 schreef ivosnivo het volgende:
dus gewoon full body workout telkens?quote:Op woensdag 3 mei 2006 16:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe ik kom niet eens aan de 100maar ik doe ook niet aan bodybuilding.. maak gewoon 3 nette setjes van 12
prutser die stang woog zelf ook 20kg...quote:Op zondag 30 april 2006 19:51 schreef BertV het volgende:
k, Smith Machine, 80kg voor een mannetje van 77kg
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:08 schreef BertV het volgende:
[..]
prutser die stang woog zelf ook 20kg...
Niet dat het uitmaakt na ivosnivo's post...![]()
Ik weet het nou helemaal niet meer. Volgens trainer 1 weegt de stang van de gewone bench press 10 kg en volgens de andere 15 kg. Dan druk ik dus 35 kg....quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:08 schreef BertV het volgende:
[..]
prutser die stang woog zelf ook 20kg...
Niet dat het uitmaakt na ivosnivo's post...![]()
Ik visualiseerde dat ik alle brave burger pestende kut politie agentjes hunnie nekjes omdraaide.quote:Op woensdag 3 mei 2006 12:46 schreef BertV het volgende:
[..]
Gaaf.![]()
(Je dacht vast aan het omkiepen van dat karretje)
Ik train meer dan de helft van me "trainingscariere" 3 keer per week. 2 Keer is zelfs meer dan genoeg als je vooruitgang wil boeken.quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
mja met stang kom ik ook niet aan 100... wel aan 95 maar niet aan 100.
zit een beetje aan me plafond op dit moment. maar ik ga ook niet vaak genoeg... soms lukt 3x per week niet eens
Van die dunne hoge schoentjes? Daar heb je toch amper steun aan?quote:Op woensdag 3 mei 2006 11:59 schreef LedZep het volgende:
Beste schoenen om op te trainen zijn toch wel Converse All stars. Voornamelijk voor het squatten dan.
Volgens mij lijken die schoenen ook best groot in maat 48,5.quote:Op woensdag 3 mei 2006 22:01 schreef LedZep het volgende:
Ja die schoenen ja. Al die dikke powerlifters hebben ze aan, ziet er best maf uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |