Ze erkennen Israel wel, alleen het zionistische regime erkennen ze niet. Net zoals Israel het regime in Iran niet erkend.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:25 schreef MrFl0ppY het volgende:
4. Iran en haar president zijn gewoon maf en gebrainwashed door de islam. Tevens herkennen ze isreal niet en steunen ze de hamas.. niet echt frisse politiek wel?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Goeie. Dat personeel, he, heeft dat toevallig ook de Zesdaagse Oorlog gewonnen? Want waar heb je anders personeel voor?
hij bedoelde de VSquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:54 schreef Refragmental het volgende:
[..]
![]()
Ik word gewoon bang van het gebrek aan "algemene" kennis.
Israel heeft geen 300miljoen "personeel". Er wonen in dat hele land slechts rond de 7mil mensen.
Ik denk dat het een opmerking was die de VS als schoothondje van Israël zou moeten zien.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:54 schreef Refragmental het volgende:
[..]
![]()
Ik word gewoon bang van het gebrek aan "algemene" kennis.
Israel heeft geen 300miljoen "personeel". Er wonen in dat hele land slechts rond de 7mil mensen.
Ik denk het ook, zo zien ze het in ieder geval in het Midden Oosten. In het westen ziet men dit juist andersom.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:02 schreef sampoo het volgende:
[..]
Ik denk dat het een opmerking was die de VS als schoothondje van Israël zou moeten zien.
United States — Population: 298,444,215quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:13 schreef Refragmental het volgende:
OK, i stand corrected.
Maar dan nog is 300mil erg veel
Eerder 230mil ofzo
quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:14 schreef sampoo het volgende:
[..]
United States — Population: 298,444,215
Volgens mij is dit zonder de miljoenen illegalen. Het gaat hard in de VS.
Welk geschiedenisboek heb jij gelezen? Weet je wel zeker dat dat over de planeet aarde gaat?quote:Op maandag 24 april 2006 23:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
erg slechte vergelijking zonder historische kennis.
de templars belegerden israel eerder al omdat zij het 't beloofde land vonden.
de joden hadden overigens door meerdere landen asiel aangeboden gekregen
maar nee ze moesten perse naar dat beloofde land.
boeren werden van hun eigen land afgezet en het werd door de britten met geweld ingenomen en aan de joden gegeven als cadeautje voor het overleven van de 2e wereld oorlog.
jou argument gaat er van uit dat de generatie kloof van een paar eeuwen verantwoordelijk is voor de idioten die net na de 2e wereldoorlog perse in dat gebied moesten wonen
in de vorige en deze generatie werd het landgoed geweldadig van de semieten(palestijnen) afgejat.
Hahha ja, die FOK-ken er ook aardig op los...quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:14 schreef sampoo het volgende:
[..]
United States — Population: 298,444,215
Volgens mij is dit zonder de miljoenen illegalen. Het gaat hard in de VS.
Onzin, als ik een bepaald regime niet volwassen genoeg acht voor kernwapens en mogelijk zelfs een dreiging kunnen worden, direct via oorlog ofwel indirect via terrorisme, dan heb ik best het recht daar iets tegen te doen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:36 schreef laforest het volgende:
Tja ze willen graag het monopolie houden.
Ik vind dat alle landen even veel recht hebben op atoomwapens, het is niet aan een ander te zeggen wij wel en hun niet.
![]()
Die stelling is te vergelijken met de stelling: iedereen, ongeacht de leeftijd mag auto rijden!quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:36 schreef laforest het volgende:
Tja ze willen graag het monopolie houden.
Ik vind dat alle landen even veel recht hebben op atoomwapens, het is niet aan een ander te zeggen wij wel en hun niet.
![]()
Wát is precies frisse politiek? Doofpotpolitiek zodat het volk denkt dat het okay is? Opgeruimd staat netjes idee?quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:57 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Die stelling is te vergelijken met de stelling: iedereen, ongeacht de leeftijd mag auto rijden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |