Ik heb haar ook 2 keer gezien. Een keer in de AB in Brussel en een keer op Pinkpop.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:10 schreef Z het volgende:
Ik kon ook geen PJ topic vinden, er is wel een redelijk goed gevuld 'Uh Huh Her' topic. PJ is uiterst koel overigens, heb haar twee gezien, twee keer fantastisch.
1 Rid of Mequote:Op dinsdag 25 april 2006 18:56 schreef methodmich het volgende:
Ik vind overigens To Bring You My Love met afstand haar beste plaat, voor Is This Desire? en Stories From The City, Stories From The Sea. Wat jullie?
quote:Op maandag 24 april 2006 15:16 schreef pdiscs het volgende:
Deze albums heeft ze inmiddels uitgebracht (tussen 1994 en 2003):
Demonstration
Zal wel een demo zijn...quote:Op woensdag 26 april 2006 11:00 schreef Venugopalan het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet! Ik dahct dat ik onderhand wel alle b-kantjes, rariteiten ed van PJ had verzameld. Wat is Demonstration was een album? Een soort demo oid?
Thanksquote:Op woensdag 26 april 2006 14:56 schreef Venugopalan het volgende:
Volgens www.room509.net ;
04. Who Will Love Me Now?
Music by Nick Bicat
Words by Philip Ridley
Vocals by Polly Jean Harvey
Background Vocals by Emily Von Evera
Produced by Nick Bicat and Adrian Bushby
Found on:
That Was My Veil CDS
Darkly Noon Soundtrack
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:56 schreef methodmich het volgende:
Ik vind overigens To Bring You My Love met afstand haar beste plaat, voor Is This Desire? en Stories From The City, Stories From The Sea. Wat jullie?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:50 schreef HuubTuub het volgende:
PJ 2 jaar geleden gezien in een bloeheet theater aan het Spui in Den Haag tijdens The Music in my head. Top avond!
Ik had zo graag naar dat concert gewild, maar helaas zat ik toen in Berlijn.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:08 schreef HuubTuub het volgende:
Ik vond Taut die avond erg goed. Het was echt een topconcert.
"Even the son of God had to die my darling"
Ik was samen met een vriendin die PJ al meerdere malen live had gezien maar ze was helemal lyrisch over dit concert.
Zouden we binnenkort ook weer een nieuw album kunnen verwachten?
Met roze pump inderdaad!quote:
Dit zou op het "album" Demonstration (of Demos) moeten staan:quote:Op woensdag 26 april 2006 11:00 schreef Venugopalan het volgende:
[..]
Die ken ik nog niet! Ik dahct dat ik onderhand wel alle b-kantjes, rariteiten ed van PJ had verzameld. Wat is Demonstration was een album? Een soort demo oid?
Mijn favouriete PJ CD is veruit 'To Bring you my love'.![]()
Deze nummers staan op de cd ' 4-track' demos.quote:Op maandag 1 mei 2006 16:06 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Dit zou op het "album" Demonstration (of Demos) moeten staan:
track titel
01 rid of me
02 legs
03 reeling
04 snake
05 hook
06 50 ft queenie
07 driving
08 ecstasy
09 hardly wait
10 rub 'till it bleeds
11 easy
12 m-bike
13 yuri-g
14 goodnight
NEW ALBUM DETAILS CONFIRMEDquote:Op woensdag 23 mei 2007 10:44 schreef pdiscs het volgende:
Al nieuws over een nieuw album?
Ik heb hem al 2 weken (dankzij usenet) en dacht dat ik niet je juiste versie had. 33 minuten is wel erg kort. Ik moet trouwens erg wennen aan de CD, het is "anders".quote:Op zondag 23 september 2007 00:10 schreef oh-oh het volgende:
Nieuw album is dr!
White Chalk.
Gisteren geshopt bij de Free, lag te vroeg in de winkel, balen zeg .![]()
Beetje een bummer duurt 33 minuten.
Maar weer mooie Polly liedjes.
Nu nog een tournee en we zijn weer helemaal blij!
Antwoord 1: Geweldig!quote:Op zaterdag 4 april 2009 13:03 schreef oh-oh het volgende:
en Kick!
Wat vinden we van het nieuwe album en wie wist er wel dat ze in Paradiso kwam en was op tijd voor kaarten???
De eerste keer dat ik hem hoorde, was mijn reactie: geweldig.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:44 schreef oh-oh het volgende:
Tis een plaat die groeit , je moet m vaker horen, net als Dance Hall
Marktplaats in de gaten houden (al worden daar soms wel absurde bedragen genoemd, maar soms zit er een normaal figuur bij die de kaarten gewoon tegen aankoopprijs erop zet).quote:Op donderdag 9 april 2009 23:09 schreef oh-oh het volgende:Ooooooooooh fuck ik ben echt achterlijk jaloers
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:58 schreef blue_funk het volgende:
Nee, was mijn eerste keer PJ. Baalde in eerste instantie dat ze die vent mee nam (zat te hopen op wat ouder spul van PJ tussendoor), maar het was toch echt (ECHT!!) geweldig.
quote:» Er is al 353 dagen niet in dit topic gepost
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:30 schreef pdiscs het volgende:
Ik dacht heel even dat ze concerten in de buurt ging geven (en dat daarom dit topic opeens gekicked werd).
Ik hoop het niet, zeg. Dat zou betekenen dat de kaartjes voor toekomstige concerten nog sneller zijn uitverkocht. Heb haar helaas nog nooit live mogen aanschouwen, daarvoor ben ik nog te kort 'fan', en met de laatste concerten had ik gewoon pech, net zoals vele anderen boven mij, zoals ik kon lezen...quote:Op maandag 17 mei 2010 18:30 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Sorry
Maar misschien ontdekken meer mensen deze toffe dame vanwege het omhoog kicken![]()
Geniaal inderdaad, grappig dat dit de laatste uit een rijtje van 4 is die ik ging luisteren. Allemaal goed, maar voorlopig klinkt deze het best!!quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 11:22 schreef methodmich het volgende:
Als je White Chalk goed vindt, dan denk ik dat je de eerste platen beter kunt negeren. Beetje instappen vanaf Stories dan inderdaad.
Maar mijn favoriet is toch nog altijd To Bring You My Love, lekker donker en met bezwerende zang.
Haha..Langzaam ontwikkelt het, ik moet haar een beetje leren luisterenquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:38 schreef methodmich het volgende:
Okee. Misschien het rauwe werk van Dry dan ook eens proberen? En Is This Desire?, alleen al voor Angelene en het titelnummer.
Ik probeer een beetje te zoeken op internet en kwam op een ticketverkoopsite, maar daar stond dat de tickets niet verkrijgbaar zijn. Er staat verder niet bij of het al uitverkocht is of dat ze gewoon nog niet begonnen zijn met de verkoop. Weten jullie meer?quote:Op maandag 11 oktober 2010 13:35 schreef oh-oh het volgende:
Polly mailde me net dat ze weer gaat touren (
) maar weer niet naar NL hoor...
February 2011
18th - Brussels, Cirque Royale - Tel: +32 34 0000 34 or www.livenation.be
21st - Berlin, Admiralspalast - Tel: +49 1805 853 653 or www.fkpscorpio.com
24th - Paris, Olympia - Tel: +33 1 41 57 32 28 or www.alias.fnacspectacles.com
27th - London, Troxy - Tel: 0871 230 0010 / 020 7734 8932 / 0844 811 0051 or www.gigsandtours.com
Wij voor Paradisoquote:
Geweldig, ik hoop dat we kunnen meeten daar, balen dat ik de honden niet mee heb dan zegquote:Op woensdag 15 december 2010 15:15 schreef Belana het volgende:
Dankzij oh-oh vandaag ontdekt en meteen kaartjes gekocht voor paradiso
Gelukkig is het al bijna!quote:
ach ik heb ook al maanden tickets in huis voor Skunk Anansie, heb ik wat om naar uit te kijkenquote:
Yups, ze speelt niet zo vaak en tis altijd zo uitverkochtquote:Op woensdag 15 december 2010 19:06 schreef Belana het volgende:
ik heb geloof ik ook gewoon geluk dat het niet zo bekend is
het is doordeweeks, dat durf ik niet aan met schoolquote:Op woensdag 15 december 2010 19:14 schreef oh-oh het volgende:
Zwib Zwub Zwabber, ga es snel een kaartje kopen, ga je mee!!!!
Heb je niet toevallig vrij die week?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is doordeweeks, dat durf ik niet aan met school
ff spiekenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je niet toevallig vrij die week?
Tis dan hemelvaart en zo.
Nouja, officieel ging de verkoop ook pas vanochtend van start....quote:Op woensdag 15 december 2010 19:05 schreef oh-oh het volgende:
Mooi he!
Normaal zijn die kaarten echt zo weg![]()
Het stond al eergisteren of zo op dr facebook, niet dat ik daar kijk, maar mijn kaartjeskopendevrind gelukkig wel
quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:23 schreef oh-oh het volgende:
Adele was net in een minuut of zo uitverkocht, en voor Polly zijn er nog kaarten?
Leuke mazzeltjes voor ons dus!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:05 schreef oh-oh het volgende:
Mooi he!
Normaal zijn die kaarten echt zo weg![]()
Het stond al eergisteren of zo op dr facebook, niet dat ik daar kijk, maar mijn kaartjeskopendevrind gelukkig wel
alleen al doordat het in Paradiso is is het al goed. Zelfs Adelequote:Op vrijdag 17 december 2010 18:14 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Leuke mazzeltjes voor ons dus!
En Paradiso, daar wilde toch nog een keer naar toe, dubbel tof dus!
quote:Op woensdag 29 december 2010 15:42 schreef methodmich het volgende:
Zag op het bord in Velvet Dordrecht dat er een nieuwe PJ Harvey zal komen in februari. Ben zeer benieuwd!
... qué?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:06 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het allemaal een beetje mat..er gebeurt niet echt iets maar het klinkt ook weer niet slecht...
Wat ik zeg. Ik vind het een beetje voortkabbelen, beetje saai. ook na een 2e luisterbeurtquote:
Ik viel als een blok voor haar eerste album destijds, en ik ken echt niemand die zo divers is, dat maakt haar juist zo bijzonder en daardoor blijft ze interessant vind ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat ik zeg. Ik vind het een beetje voortkabbelen, beetje saai. ook na een 2e luisterbeurt
Nou ben ik sowieso nog niet iemand die al helemaal om is voor PJ hoor, ik ben haar nog steeds aan het leren luisteren.
Denk ook niet dat White Chalk nog hoog zou scoren nu bij me, maar het heeft mij door de toegankelijkheid wel tot haar muziek toegelaten. Daarna waardeerde ik bv Rid of Me ineens al veel meer.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:42 schreef methodmich het volgende:
Ik vind White Chalk dan weer haar minste plaat. Dus zo zie je maar, het kan verschillen.
Ik zou op moment zeggen:
1) To Bring You My Love
2) Dry
3) Is This Desire?
4) Stories From The City, Stories From The Sea
5) Rid Of Me
6) Uh Huh Her
7) White Chalk
Dan tel ik de nieuwe plaat en de twee platen met John Parish niet mee, net als The Peel Sessions.
Groeit wel zeer in waardering hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:06 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het allemaal een beetje mat..er gebeurt niet echt iets maar het klinkt ook weer niet slecht...
Told yaquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Sowieso lijkt het me een album dat je vaak moet horen, het zijn meestal van die groeinummers ...
Ik heb het tot nu toe 2 keer geluisterd, vind het nog wat vlak. Hopelijk wordt het beter, "To bring you my love" vond ik wel al meteen goed.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Sowieso lijkt het me een album dat je vaak moet horen, het zijn meestal van die groeinummers ...
Nou dit is dus PRECIES de ontwikkeling die ik heb doorgemaakt voor dit album, als je mijn posts even terugleest. Nog een paar keer luisteren dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb het tot nu toe 2 keer geluisterd, vind het nog wat vlak. Hopelijk wordt het beter, "To bring you my love" vond ik wel al meteen goed.
Rid of me Live is wel echt een mooie binnenkomer jaquote:Op maandag 28 februari 2011 16:36 schreef vriendelijkevriend het volgende:
Och, hoe heb ik al die tijd toch kunnen leven zonder PJ Harvey te kennen?! Ik las een recensie van 't nieuwe album, en kwam daardoor bij een live-uitvoering van "Rid of Me" uit.
lolquote:Op maandag 30 mei 2011 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Wij twijfelden nog een beetje omdat we eigenlijk zoveel zin hebben in Prince dat niks daar meer aan kan tippen, maar we gaan toch maar
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou echt haast bijna al mn cd's ritueel gaan verbranden na dat fiasco
Misschien vind iedereen het heel goed? Volgens mij is PJ Harvey ook wel een beetje een artiest voor de critici.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:51 schreef Norrage het volgende:
Waarom is werkelijk elke recensie ervan zo ontzettend lyrisch? 5 sterren volkskrant dus, en nog wat internet blogs die het ook allemaal een monumentaal optreden, een nooit te vergeten optreden, het optreden van het jaar, etc etc, noemen
Nouja, ik hoor hier de grootste fans keihard afknappen, en zo heb ik ook nog een paar anderen gehoord die het ook suf vonden. Verder klinkt de omschrijving, zelfs zoals die bij een 5 sterren recensie stond, ook als heel saai. Maar daar deden ze alsof "geen contact hebben met publiek en band onderling" iets positiefs is ofzoquote:Op zondag 5 juni 2011 19:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien vind iedereen het heel goed? Volgens mij is PJ Harvey ook wel een beetje een artiest voor de critici.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |