Heb je niet toevallig vrij die week?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is doordeweeks, dat durf ik niet aan met school

ff spiekenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je niet toevallig vrij die week?
Tis dan hemelvaart en zo.

Nouja, officieel ging de verkoop ook pas vanochtend van start....quote:Op woensdag 15 december 2010 19:05 schreef oh-oh het volgende:
Mooi he!
Normaal zijn die kaarten echt zo weg
Het stond al eergisteren of zo op dr facebook, niet dat ik daar kijk, maar mijn kaartjeskopendevrind gelukkig wel

quote:Op vrijdag 17 december 2010 10:23 schreef oh-oh het volgende:
Adele was net in een minuut of zo uitverkocht, en voor Polly zijn er nog kaarten?

Leuke mazzeltjes voor ons dus!quote:Op woensdag 15 december 2010 19:05 schreef oh-oh het volgende:
Mooi he!
Normaal zijn die kaarten echt zo weg
Het stond al eergisteren of zo op dr facebook, niet dat ik daar kijk, maar mijn kaartjeskopendevrind gelukkig wel

alleen al doordat het in Paradiso is is het al goed. Zelfs Adelequote:Op vrijdag 17 december 2010 18:14 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Leuke mazzeltjes voor ons dus!
En Paradiso, daar wilde toch nog een keer naar toe, dubbel tof dus!

quote:Op woensdag 29 december 2010 15:42 schreef methodmich het volgende:
Zag op het bord in Velvet Dordrecht dat er een nieuwe PJ Harvey zal komen in februari. Ben zeer benieuwd!

een van mijn honden heeft tot en met liedje 8 bevend onder de bank gelegen.
  een van mijn honden heeft tot en met liedje 8 bevend onder de bank gelegen. 

... qué?quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:06 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het allemaal een beetje mat..er gebeurt niet echt iets maar het klinkt ook weer niet slecht...

Wat ik zeg. Ik vind het een beetje voortkabbelen, beetje saai. ook na een 2e luisterbeurtquote:

Ik viel als een blok voor haar eerste album destijds, en ik ken echt niemand die zo divers is, dat maakt haar juist zo bijzonder en daardoor blijft ze interessant vind ikquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat ik zeg. Ik vind het een beetje voortkabbelen, beetje saai. ook na een 2e luisterbeurt
Nou ben ik sowieso nog niet iemand die al helemaal om is voor PJ hoor, ik ben haar nog steeds aan het leren luisteren.

Denk ook niet dat White Chalk nog hoog zou scoren nu bij me, maar het heeft mij door de toegankelijkheid wel tot haar muziek toegelaten. Daarna waardeerde ik bv Rid of Me ineens al veel meer.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:42 schreef methodmich het volgende:
Ik vind White Chalk dan weer haar minste plaat. Dus zo zie je maar, het kan verschillen.
Ik zou op moment zeggen:
1) To Bring You My Love
2) Dry
3) Is This Desire?
4) Stories From The City, Stories From The Sea
5) Rid Of Me
6) Uh Huh Her
7) White Chalk
Dan tel ik de nieuwe plaat en de twee platen met John Parish niet mee, net als The Peel Sessions.

)
  )  

.
.

Groeit wel zeer in waardering hoorquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:06 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het allemaal een beetje mat..er gebeurt niet echt iets maar het klinkt ook weer niet slecht...
 Groeibriljantje!
 Groeibriljantje!  

Told yaquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Sowieso lijkt het me een album dat je vaak moet horen, het zijn meestal van die groeinummers ...

Ik heb het tot nu toe 2 keer geluisterd, vind het nog wat vlak. Hopelijk wordt het beter, "To bring you my love" vond ik wel al meteen goed.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:11 schreef oh-oh het volgende:
Sowieso lijkt het me een album dat je vaak moet horen, het zijn meestal van die groeinummers ...
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |