Nou dit is dus PRECIES de ontwikkeling die ik heb doorgemaakt voor dit album, als je mijn posts even terugleest. Nog een paar keer luisteren dusquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb het tot nu toe 2 keer geluisterd, vind het nog wat vlak. Hopelijk wordt het beter, "To bring you my love" vond ik wel al meteen goed.
Rid of me Live is wel echt een mooie binnenkomer jaquote:Op maandag 28 februari 2011 16:36 schreef vriendelijkevriend het volgende:
Och, hoe heb ik al die tijd toch kunnen leven zonder PJ Harvey te kennen?! Ik las een recensie van 't nieuwe album, en kwam daardoor bij een live-uitvoering van "Rid of Me" uit.
lolquote:Op maandag 30 mei 2011 14:38 schreef oh-oh het volgende:
Wij twijfelden nog een beetje omdat we eigenlijk zoveel zin hebben in Prince dat niks daar meer aan kan tippen, maar we gaan toch maar
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou echt haast bijna al mn cd's ritueel gaan verbranden na dat fiasco
Misschien vind iedereen het heel goed? Volgens mij is PJ Harvey ook wel een beetje een artiest voor de critici.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:51 schreef Norrage het volgende:
Waarom is werkelijk elke recensie ervan zo ontzettend lyrisch? 5 sterren volkskrant dus, en nog wat internet blogs die het ook allemaal een monumentaal optreden, een nooit te vergeten optreden, het optreden van het jaar, etc etc, noemen
Nouja, ik hoor hier de grootste fans keihard afknappen, en zo heb ik ook nog een paar anderen gehoord die het ook suf vonden. Verder klinkt de omschrijving, zelfs zoals die bij een 5 sterren recensie stond, ook als heel saai. Maar daar deden ze alsof "geen contact hebben met publiek en band onderling" iets positiefs is ofzoquote:Op zondag 5 juni 2011 19:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien vind iedereen het heel goed? Volgens mij is PJ Harvey ook wel een beetje een artiest voor de critici.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |