Het is juist niet risicovol als je ze constant achterin hebt. Ik vind voetballen met Trabelsi en Emanuelson risicovoller.quote:Op maandag 24 april 2006 20:35 schreef Nashje het volgende:
Ik heb niet echt een goed gevoel bij 3 verdedigers. Te risicovol ofzo. Doe mij maar een 4-mans verdediging, met opkomende backs.
Daar ben je natuurlijk nooit van verzekerd. En als je Defour opstelt, die meer een aanvallende middenvelder is, dwing je Heitinga wat meer op te komen.quote:Op maandag 24 april 2006 23:21 schreef twi het volgende:
[..]
Het is juist niet risicovol als je ze constant achterin hebt. Ik vind voetballen met Trabelsi en Emanuelson risicovoller.
Flikker is op met die kut tvp'squote:
En dan nog mis ik de helft van de topicsquote:Op maandag 24 april 2006 23:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Flikker is op met die kut tvp's. Enige wat jij zegt in een topic is Ajax
. Verder reageer je niet meer.
Die tvp's hebben dus ook geen nut.quote:Op maandag 24 april 2006 23:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dan nog mis ik de helft van de topics
quote:Op maandag 24 april 2006 23:48 schreef Nashje het volgende:
[..]
Flikker is op met die kut tvp's. Enige wat jij zegt in een topic is Ajax
. Verder reageer je niet meer.
Sorry maar van Gaal heeft zichzelf in de positie geluld om afgezeken te wordenquote:Op maandag 24 april 2006 23:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
![]()
Die gekke Buijs ook.
......
Die kerel is in hard en nier kakkerlak volgens mij. En Van Gaal maar afzeikenDie kerel kan beter niet praten met zijn hoofd.
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:03 schreef Biobakker het volgende:
[..]
Sorry maar van Gaal heeft zichzelf in de positie geluld om afgezeken te worden![]()
Sinds wanneer is Buijs een ex ajaciedquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:07 schreef F1Bas het volgende:
Prima wat Buijs zei, ik wil dat meer ex-Ajacieden dat zouden doen.
Ik bedoel dus dat een ex-feyenoorder niet naar Ajax zou willen(en een ex-ajacied dus niet naar feyenoord).quote:
Willen ex Ajacieden dat dan welquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:11 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat een ex-feyenoorder niet naar Ajax zou willen(en een ex-ajacied dus niet naar feyenoord).
Sno en Biseswar.quote:
Ik vind Greene niet echt een Ajacied.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:13 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Er spelen er een aantal bij Feyenoord hoor.
Ik hoop dat ik 'm zondag (en woensdag) al zie huilenquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:14 schreef Trancelocator het volgende:
Ik hoop dat ik die Buijs ook ooit ga zien huilen in een kakkerlakkenshirt.
Zondag zie je hem huilen ja, op zijn trekker terug NAAR HUIS.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:14 schreef Trancelocator het volgende:
Ik hoop dat ik die Buijs ook ooit ga zien huilen in een kakkerlakkenshirt.
Dat zal dan helaas niet gebeuren, of FCG moet met 10-0 verliezen of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik 'm zondag (en woensdag) al zie huilen.
Dat verklaart het kusjequote:Op dinsdag 25 april 2006 00:18 schreef vinnie06 het volgende:
[afbeelding]misschien als Huntelaar weer een bosgaartje doet![]()
Ik wel: Bosschaart moet blijven!quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:30 schreef Houniet het volgende:
Bosschaart, daar verslijt ik me toetsenbord niet meer aan hoor
quote:Aanstaande woensdag na afloop van AJAX-FC Grunn zal er afscheid genomen worden van de vertrekkende Ajacieden Pienaar, Trabelsi, Yannis, Juanfran, Vonk, Galasek en Boukhari (indien hij geen nieuw contract krijgt). Tevens zullen door de supportersvereniging ook de speler en het talent van het jaar worden gehuldigd.
slappe smoes om mensen te trekken.quote:Aanstaande woensdag na afloop van AJAX-FC Grunn zal er afscheid genomen worden van de vertrekkende Ajacieden Pienaar, Trabelsi, Yannis, Juanfran, Vonk, Galasek en Boukhari (indien hij geen nieuw contract krijgt). Tevens zullen door de supportersvereniging ook de speler en het talent van het jaar worden gehuldigd.
Het is juist andersom. Wanneer je een back hebt die op komt, moet je een middenvelder hebben die beter kan verdedigen. Dat is met een back die niet opkomt dus niet nodig.quote:Op maandag 24 april 2006 23:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Daar ben je natuurlijk nooit van verzekerd. En als je Defour opstelt, die meer een aanvallende middenvelder is, dwing je Heitinga wat meer op te komen.
ja maar dat was armoede troef geweest, nu kan het in eigen huisquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:06 schreef Rita_Verdonk het volgende:
[..]
slappe smoes om mensen te trekken.
Hoe had het gemoeten als we van die kakkerlakken verloren hadden.....?
Precies bij de bekerfinale.
gr PLAE@
Daar worden ze echt niet gehuldigt, dat doet een club altijd in eigen stadion. Je had het beter de laatste thuiswedstrijd in het reguliere seizoen kunnen doen.quote:
Jawel? Maar we mogen er toch vanuit gaan dat we winnen van Feyenoordquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:10 schreef Rita_Verdonk het volgende:
Donderdag kon het niet in eigen huis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |