Niemand die interesse heeft in Condemned?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 16:34 schreef odebeijer het volgende:
Heb een condemned liggen waar ik niets mee doe. Heb interesse in Far Cry predator / Oblivion.
De volgende spellen heb ik al:
PGR3/Call of Duty2/GRAW/BF:MC
Mail maar, adres staat in mijn profiel.
TUMBLE: Full auto ruilen tegen PDZ (100% krassvrij en nieuwstaat) met evt. bijbetaling !!>?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:24 schreef Tumble het volgende:
Ik heb Fifa 2006 en Full auto
Fifa paar weken oud maar na een week zat ik alweer pes5 te spelen
Full auto wat langer
allebei 100% krasvrij
te ruil of te koop aangeboden
richtprijs 40 euro (Fifa) en 30 (Full auto)
denk bij ruilen aan tombraider,farcry,Condemned,Battlefield,
geen ruilers zijn
Kameo
Pgr3
Cod2
THAW
Graw
Doa4
pingpong
Als je het uitgespeeld heb ken je het wel. Dan kun je het nog een paar keer uit gaan spelen voor de achievements en daar na heb je het echt wel gezien.quote:Op woensdag 31 mei 2006 08:33 schreef Die4iT het volgende:
> odebeijer wrm condemned weg doen? demo vond ik te gek is de full game minder?
ne pas de l'argentquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:35 schreef Heintje het volgende:
[..]
Als je het uitgespeeld heb ken je het wel. Dan kun je het nog een paar keer uit gaan spelen voor de achievements en daar na heb je het echt wel gezien.
Het is idd wel een gaaf spel maar op den duur is het gewoon op. Dus als je de demo geweldig vind wat houdt je tegen om hem over te kopen.
Jammer dat je geen intresse hebt in PGR3.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:07 schreef ktulu het volgende:
Ik wil mijn Oblivion wel ruilen tegen Topspin 2 Fifa world cup 2006 of Tomb raider legend
spel is zo goed als nieuw
Primaquote:Op woensdag 31 mei 2006 08:33 schreef Die4iT het volgende:
iemand DOA 4 ruilen tegen BF:MC ?
perfect dark zero ?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:36 schreef TommiePSP het volgende:
Heb Football Manager 2006 te ruil. Ik zoek o.a. FIFA World Cup, Tomb Raider, Battlefield, Table Tennis en Hitman Blood Money
Helemaal niet gezien! Bedankt!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:09 schreef Wii het volgende:
[XBOX 360] 101 Voor next gen gaming! bedoel je zoiets?
quote:Op maandag 5 juni 2006 22:32 schreef Wii het volgende:
Iemand die PGR3, Kameo of Condemned voor een leuk bedrag kwijt wil?
Laatste tijd is er minder ruil en verkoop, of lijk dat zo?quote:Op zondag 11 juni 2006 13:17 schreef devv05 het volgende:
Overigens ben ik op zoek naar Hitman: Blood Money
Wil 'm overnemen voor 45 euro incl. of ruilen voor Blazing Angels + 10 eur
YESSSSSSSS !quote:Op zondag 11 juni 2006 20:59 schreef JoMo0 het volgende:
Ik heb hier nog een Jaar Live voor de 360.
Iemand interesse ?
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 09:16 schreef pdiscs het volgende:
Ik wil graag Tomb Raider Legend hebben.
In ruil hiervoor heb ik Fifa 2006 Germany of Call of duty 2.
Dude, sorry! Geen tijd gehad om mail te bekijken... druk met school...quote:
Mijn Kameo voor jouw DOA4?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:47 schreef jorienvdherik het volgende:
wie wil er nog dead or alive 4
maakt niet uit voor welk spel
Je hebt meel!quote:Op donderdag 15 juni 2006 08:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als hij niet wil, dan wil ik mijn doa4 wel ruilen tegen je Kameo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |