dat zou ook goed zijn...quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:25 schreef sp3c het volgende:
dan lijkt me een Amerikaanse aanval toch waarschijnlijker
Dear iran.quote:Op zaterdag 29 april 2006 09:35 schreef sp3c het volgende:
dear Iranians,
please do someting about your government because it stinks
yours truly
the Netherlanders
lijkt me een goeie oplossing voor het probleem, stuur bush een mailtjequote:Op zaterdag 29 april 2006 16:47 schreef BaajGuardian het volgende:
trouwens amerika zegt nu dat een aanval op iran uitgesloten is,
maar ze kunnen wel natuurlijk israel al het nodige wapenarsenaal geven zodat israel het zelf kan doen :/
pff ik heb the Axe effectquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:45 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dear iran.
please do something about sp3c cause he stinks.
yours truly
the netherlanders apart from sp3c.
![]()
laat dat nu precies de reden zijn dat Amerika israel dat wapentuig niet geeftquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:47 schreef BaajGuardian het volgende:
trouwens amerika zegt nu dat een aanval op iran uitgesloten is,
maar ze kunnen wel natuurlijk israel al het nodige wapenarsenaal geven zodat israel het zelf kan doen :/
zou wel zonde zijn als dat allemaal kapot genuked werdquote:Op zaterdag 29 april 2006 11:07 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Laten we Iran wat beter leren kennen, zie hier een aantal foto's:
http://www.irandefence.net/showthread.php?t=32
Doe mij ook maar zo'n Iraanse vrouw, ik vind ze mooi! (doorscrollen graag, ik heb 't niet over de eerste foto)
Zie je die hoofddoeken, hoe trendy ze ze dragen, had je dat verwacht?
op voorwaarden inspectie dus en als de internationale gemeenschap daarmee toch zou instemmen dan moeten we nog zien hoever en hoeveel de inspecteurs daar mogen neuzen.... geen vertrouwenswekkende stap dus weer van Iranquote:176 176 tt-EEN za 29 apr 21:23.00
buitenland ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
IRAN BEREID OM INSPECTIES TOE TE LATEN
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
Iran is bereid opnieuw inspecties toe
te staan van het Internationaal Atoom-
agentschap als de VN-Veiligheidsraad de
kwestie laat vallen.
"We zullen uranium blijven verrijken",
zegt Teheran. "Maar het Atoomagentschap
mag ons komen controleren."
Dat lijkt een kleine toegeving maar
Iran zegt ook dat het overweegt betere
centrifuges te gebruiken bij de
verrijking van uranium en dat wijst dan
weer op onverzettelijkheid.
Vermoedelijk komt de VN-Veiligheidsraad
woensdag bijeen om te onderzoeken hoe
er gereageerd moet worden.
Ik lees dit nu pas. Suggestieve rommel weer van de NOS.quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:50 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
28 April 2006 19:05
Iran voldoet niet aan eis V-raad
Iran heeft niet voldaan aan de eis van de VN-Veiligheidsraad om te stoppen met het verrijken van uranium, schrijft het internationaal atoombureau IAEA. De V-raad gaf Iran dertig dagen de tijd om te stoppen met het verrijkingsproces. De termijn liep vandaag af.
Volgens het agentschap werkte Iran ook onvoldoende mee met inspecteurs die in het land onderzochten of het omstreden nucleaire programma wordt gebruikt om kernwapens te maken.
De Iraanse president Ahmadinejad heeft steeds gezegd zich niets aan te trekken van de VN. Mogelijk gaat de V-raad Iran nu sancties opleggen.
http://www.nos.nl/nos/art(...)1C66ADDC1BC214D.html
Die mag ook.quote:
Waarschijnlijk wordt het wel een deal. Iets als, Iran de bom, Iran pusht de Shiiten in Irak een beetje en nog wat gein.quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:01 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Rice![]()
Kom nou, dit geloof toch geen hond?
echt niet... iran een nuke is geen optiequote:Op zondag 30 april 2006 02:08 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt het wel een deal. Iets als, Iran de bom, Iran pusht de Shiiten in Irak een beetje en nog wat gein.
De enige andere optie is om het regime te veranderen. Ze krijgen de bom anders toch wel en je kan het beste dan maar een leuke deal sluiten. Het handigste zou natuurlijk zijn dat de jeugd wat leuks onderneemt daar en het allemaal oplost, maar dat ziet er ook nog niet in.quote:Op zondag 30 april 2006 02:16 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
echt niet... iran een nuke is geen optie
De VS zijn toch niet het enige land dat door Iran als bedreigend wordt ervaren ? Hun nucleaire verhaal is zeker ook voor andere landen in de regio bedoeld.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:33 schreef sp3c het volgende:
dat zou waar zijn als de dreiging van 1 van de buren zouden komen (een land dat ze kunnen raken iig) niet als die van de VS komt, de enige optie zou dan eigenlijk zijn om een bom op Irak te gooien maar daar maken ze ook geen vrienden mee in de regio
Hoe kun je zien dat de pay-loads van de gepresenteerde raketten van nucleaire aard zijn dan?quote:besides, als het ze daarom te doen zou zijn dan hadden ze wel verkondigd dat ze die wapens daadwerkelijk in bezit hebben net als Noord Korea ... beetje creatief knutselwerk en door de straten van teheran slepen tijdens de parade
het enige land waar ze een militaire dreiging van ondervinden ... ja Israel maar dat kan ik vooralsnog niet al te serieus nemen, zoals gezegd de afstand is te groot en de doelen zijn te verspreid en voor een grondoorlog moeten ze eerst Syrie bestormen, denk niet dat ze daar veel zin in hebbenquote:Op zondag 30 april 2006 06:25 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
De VS zijn toch niet het enige land dat door Iran als bedreigend wordt ervaren ? Hun nucleaire verhaal is zeker ook voor andere landen in de regio bedoeld.
net als Noord Korea om uit een isolement te raken, je ziet het zo gebeuren in het begin was het een non issue in Iran en nu jan en alleman ze allerlei dealtjes aanbied om ermee te stoppen worden ze steeds hardnekkiger en zodra het te link wordt krabbelen ze wat terug.quote:Duidelijk is dat ze informatie over hun nucleair eaktiviteiten maar al te graag aan de grote klok hangen ( zo lijkt ) . Waarom doet men dat??
volgens mij kun je dat niet zien dat is het mooie eraanquote:[..]
Hoe kun je zien dat de pay-loads van de gepresenteerde raketten van nucleaire aard zijn dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |