Dat zal je me nooit horen zeggen!quote:Op donderdag 27 april 2006 11:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Geloof maar wat je wilt geloven, maar ik word echt schijtziek van die heilige overtuiging van supporters van andere clubs dat ajax geen echte supporters zou hebben.
Maar ook het meerendeel is gewoon supporter. Klaar. Ik geef toe dat het Ajax publiek nou eenmaal kritischer is dan de gemiddelde club in Nederland, en dat zo dat gevoel wordt gecreerd bij andere supporters.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat zal je me nooit horen zeggen!
als je goed leest zei ik een groot gedeelte, meer dan bij andere clubs is mijn heilige overtuiging
Zonder ons al rijk te rekenen, ben ik er van overtuigd dan 1 doelpunt voldoende zal zijn. En ik denk ook niet dat dat niet gaat lukken. Groningen mag dan goed zijn thuis, maar de 0 houden ze ook niet al te vaak. Van de laatste 5 thuiswedstrijden 1 keer tegen RKC. In het begin van het seizoen ( In t Oosterpark ) wel vaker..quote:Op donderdag 27 april 2006 12:18 schreef no_nickname het volgende:
Wat denken de Ajacieden over de return in de Euroborg...eitje?
Vergeleken met Twente NAC en Utrecht??? WAARBOVEN UIT???quote:Op maandag 24 april 2006 16:05 schreef Backdoorman het volgende:
vind FC Groningen een erg mooie club! Kan me de tijd heugen dat ze eerste divisie speelden en er ook steevast 10.000 man op de tribune zat.
jammer van die huldiging in het centrum, beetje overdreven....
maar vergeleken met andere clubs als twente, nac en utrecht steekt groningen daar wat mij betreft bovenuit....vgaal is gewoon een jaloerse oude man aan het worden die voelt dat ie geen grote successen meer gaat behalen in zijn carriere...
blaatquote:Op donderdag 27 april 2006 13:58 schreef Twentekomteran het volgende:
[..]
Vergeleken met Twente NAC en Utrecht??? WAARBOVEN UIT???
Ik zie Twente en Utrecht boven Groningen stijgen, mocht je sfeer en supporters bedoelen??
nog beter natuurlijk, dat wil je hier zeggen.. ik voel hetquote:Als je het over supporters hebt dan heb je het over de Friezen, de Utrechters, de Twentenaren, maar de Groningers??
quote:En dan nog wat: Ron Jans in de 85e minuut uit bij Twente tegen Jan van Staa, "doe het maar rustig aan, NEC staat toch 1-1"!!! Het kwam Groningen gewoon goed uit, dat Twente rustig aan deed want die waren veel sterker op dat moment.
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:10 schreef F1Bas het volgende:
Respect voor Groningen maar als jullie volgende week nog de CL halen, dan gaan jullie de voorronde CL ook overleven![]()
Net ontsnapt aan de wiegendood zie ik, maar hersenbeschadiging kon niet meer worden voorkomenquote:Op donderdag 27 april 2006 15:42 schreef Twentekomteran het volgende:
Nare mensen die Groningers, lekker sociaal toch....of toch niet???
Ok dan zei Jans dit in de 89/90ste minuut, wat verandert er dan?
Op het hele stuk commentaar leveren, maar het positieve van Jans eruit laten....![]()
Jammer dat dit het gezicht van de gemiddelde Groningen-fan is.
vlucht toch naar de kerk, daar zijn jullie goed in, vluchten.
![]()
Dat je jezelf beter moet informeren voordat je gefrustreerd gaat blatenquote:Op donderdag 27 april 2006 15:42 schreef Twentekomteran het volgende:
Nare mensen die Groningers, lekker sociaal toch....of toch niet???
Ok dan zei Jans dit in de 89/90ste minuut, wat verandert er dan?
Hoe kan ik "Gezegd moet wel: R. Jans is wel een TOPPER, humor en altijd normaal." positief zien als je direct erna "Maar dat is het enige pluspunt van de Groningers! Vluchten jullie Groningers gewoon de kerk maar weer in" schrijft.quote:Op het hele stuk commentaar leveren, maar het positieve van Jans eruit laten....![]()
quote:oh ja, succes met de UEFA CUP of met de verdiende CL.(mochten jullie van AJAX weten te winnen is dit namelijk gewoon terecht) Dit wilde ik nog wel even oprecht zeggen.![]()
![]()
quote:Jammer dat dit het gezicht van de gemiddelde Groningen-fan is.
vlucht toch naar de kerk, daar zijn jullie goed in, vluchten.
![]()
quote:Ruime aandacht FC in NOS Sport Journaal
Het NOS Sport Journaal zal vrijdagavond ruim aandacht schenken aan het zeer succesvolle seizoen van FC Groningen. Het sportprogramma was donderdag op bezoek in het Oosterpark voor het maken van interviews met spelers en trainer Ron Jans.
Het NOS Sport Journaal zal vrijdagavond in de editie van 22.30 uur uitgebreid terugblikken op het bijzondere seizoen van FC Groningen, waarin voor het eerst sinds jaren weer Europees voetbal werd bewerkstelligd. De reportage zal beelden van dit seizoen bevatten, maar ook Europese fragmenten uit het verleden uit het omvangrijke archief van de NOS. Het Sportjournaal wordt uitgezonden via Nederland 2.
Bron: FC Groningen
Heb ik ook geprobeerd maar dat kan pas tijdens de vrije verkoopquote:Op donderdag 27 april 2006 17:58 schreef Noca het volgende:
Je kunt toch een extra kaart kopen op je cc? Of he je dat al gedaan
quote:
zit er dik in.. Mijn vader was in Veendam met 5 andere mensen, stond als 3e in de rij, degene na hem kon nog net 2 kaarten krijgen.. de 5e niksquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:57 schreef clauwheee het volgende:
Dan denk ik dat die lange rij bij Homan vanochtend ook pech had...
nou, ff een leuke naam verzinnen..quote:Trainingsveld FC bij Euroborg
Het eerste elftal van FC Groningen zal vanaf september 2006 trainen op een veld achter Euroborg. Dit trainingsveld wordt gefinancierd door een sponsorovereenkomst met TCN SIG Real Estate. Met de investering is een bedrag van 200.000 euro gemoeid. FC Groningen zal een stuk grond van 165 x 77 meter (anderhalf voetbalveld) voor een periode van vijf jaar huren van de gemeente Groningen, die in deze oplossing heeft meegedacht.
Zoals bekend moet FC Groningen het Oosterpark, de huidige trainingslocatie, uiterlijk in september verlaten. Aanvankelijk leek de club met alle elftallen te gaan trainen op een trainingscomplex in Zuidbroek. Vanwege voortschrijdend inzicht en de tijdsdruk werd dit plan bevroren en bekeken of een trainingsveld voor de eerste selectie bij het stadion haalbaar zou zijn. Nu dit het geval is, zullen betrokken partijen zich buigen over een toekomstig trainingscomplex in Zuidbroek voor Jong FC Groningen en de volledige jeugdafdeling van de club. Na de zomer zal hierover meer duidelijkheid komen.
Het trainingsveld voor de selectie van Ron Jans komt te liggen achter Euroborg, bij de Mediacentrale (een project van TCN SIG Real Estate) en Team 4 Architecten, omwonenden die eveneens een positieve bijdrage hebben geleverd aan de totstandkoming van dit plan. De gemeente Groningen zal zo spoedig mogelijk starten met de grondwerkzaamheden, die medio mei zullen worden afgerond. Daarna zal de veldleverancier met de aanleg van graszoden beginnen, hetgeen eind juni gerealiseerd dient te zijn. Uiterlijk in september kan er dan op het complex getraind worden. Het veld zal worden voorzien van een beregenings- en lichtinstallatie. Rond het veld zal tevens een hekwerk worden geplaatst.
Voorlopig is de naam van het trainingscomplex gekoppeld aan TCN SIG Real Estate, maar deze partij roept supporters op suggesties voor de definitieve naamgeving uiterlijk voor 1 juni 2006 in te zenden naar info@tcnsig.com. Bij de officiële opening zal de naam van het complex worden onthuld. Onder de winnende naamgevers zal een ‘meet and greet’ met het eerste elftal van FC Groningen worden verloot. TCN SIG Real Estate is onderdeel van TCN Property Projects in Nieuwegein en ontwikkelt innovatieve vastgoed concepten. Zij behoort tot de toonaangevende Noordelijke vastgoedondernemingen, onderscheidend door de vernieuwende concepten en de creativiteit met betrekking tot design, management en financiering.
Bron: FC Groningen
Waarom heb je dan ook geen seizoenskaart?quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:36 schreef detulp050 het volgende:
Mooi dat de hufters van Ticketbox de verkoop om 8:30 waren begonnen
En daar hebben sommige winkels mooi gebruik van gemaakt
Dus veel plezier allemaal! Wel de uitwedstrijd, maar niet thuis
Ik heb een seizoenskaart voor 2006/2007, en bezoek sinds de wedstrijd FCG-NAC alle thuiswedstrijden met losse kaarten via de SCC van een vriend.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:46 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Waarom heb je dan ook geen seizoenskaart?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |