abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37278390
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

Niet als Groningen er ook 2 of 3 scoort . Zo goed is die verdediging oo kweer niet .
Vermaelen staat als een huis, die heeft Nevland en al die andere in 1 broekzak
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:00:29 #102
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_37278489
Vermaelen doet waarschijnlijk niet eens mee
pi_37278528
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:00 schreef Prosac het volgende:
Vermaelen doet waarschijnlijk niet eens mee
Is vlgens mij alleen geblesseerd uitgevallen en daarna gespaard. Doet gewoon mee
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:07:00 #104
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_37278677
Vermaelen heeft nog altijd knieproblemen..
  dinsdag 25 april 2006 @ 14:11:49 #105
121310 venomsnake
El Saltador
pi_37278830
Hoop nieuwe filmjes ed op http://www.degroenehel.com/

Ook een nieuw lied dat weer extra sfeer in de euroborg (en in UFO) moet brengen.
Ik zie het hele stadion al springen.. lekker imponerend. (en geweldige tv)

http://www.degroenehel.com/filmpjes/wijblijvenspringen.wmv
10 MB, rechtermuis klik, opslaan als

-- die filmpjes van Jong FC Groningen dat kampioen wordt zijn ook wel leuk.

[ Bericht 2% gewijzigd door venomsnake op 25-04-2006 15:08:03 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_37280549
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:57 schreef VoreG het volgende:

[..]

Vermaelen staat als een huis, die heeft Nevland en al die andere in 1 broekzak
Maar wij hebben Sankoh!

Nog niet echt een gevoel over wat het gaat worden. Als ze morgen aardig lang mee kunnen komen kan het volgende week spannend worden. En anders, tja och, wij kunnen alleen nog maar winnen, niet meer verliezen.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  dinsdag 25 april 2006 @ 15:48:30 #107
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_37281888
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:11 schreef venomsnake het volgende:

Ook een nieuw lied dat weer extra sfeer in de euroborg (en in UFO) moet brengen.
Ik zie het hele stadion al springen.. lekker imponerend. (en geweldige tv)
Die ufo opmerking kan echt niet meer zeg..
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_37282074
Hopen dat Juanfran in de basis staat, zal wel niet...
pi_37305489
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_37305711
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 14:11 schreef venomsnake het volgende:

http://www.degroenehel.com/filmpjes/wijblijvenspringen.wmv
10 MB, rechtermuis klik, opslaan als
Hmm volgens mij loopt de tekst niet helemaal lekker.. bij de tweede zin mis je op het eind een lettergreep.
  woensdag 26 april 2006 @ 11:06:58 #111
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_37305843
vind het, met alle respect, lang zo sterk niet als Owé..
pi_37305960
Luitjes, heel veel succes tegen Ajax.
Moet kunnen toch dat jullie gaan winnen?
Jullie gaan erg goed, dus gaat goedkomen.
Keep the faith!!
pi_37306347
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 15:06 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Maar wij hebben Sankoh!

Nog niet echt een gevoel over wat het gaat worden. Als ze morgen aardig lang mee kunnen komen kan het volgende week spannend worden. En anders, tja och, wij kunnen alleen nog maar winnen, niet meer verliezen.
Ik verwacht flink wat meer tegenstand dan dat Feyenoord heeft geboden. In ieder geval verdedigend. Ik heb helemaal geen positief gevoel (ja, voor jullie wel natuurlijk).
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_37308336
quote:
Op woensdag 26 april 2006 11:23 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik verwacht flink wat meer tegenstand dan dat Feyenoord heeft geboden. In ieder geval verdedigend. Ik heb helemaal geen positief gevoel (ja, voor jullie wel natuurlijk).
Hehe same here.. heb niet zo'n goed gevoel over vanavond, maar dan voor FC Grunn. Nou ja eigenlijk zou bijna niks me verbazen. Niet dat we met een nulletje of 3 aan de broek krijgen, maar ook niet dat we een gelijkspel uit het vuur kunnen slepen. Een overwinning is teveel gevraagd ben ik bang.
  woensdag 26 april 2006 @ 12:55:10 #115
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_37308507
2-1 verlies voor de FC denk ik
Met een beetje meer pech 3-1

Deze prognose is inclusief het feit dat Wegereef de scheids is
  woensdag 26 april 2006 @ 12:58:42 #116
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_37308608
Wegereef is meestal een eenzijdige fluiter, dus wie weet hebben wij hem mee vanavond.

Prognose: 1-1 ('43 Salmon '82 Boukhari)
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_37308745
Een gemene 1-1 met in de 92e minuut een goal van Buijs .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_37308793
Oh Christ Wegereef. Die heeft jaren geleden gezegd in een interview dat ie fan is van Ajax. Zijn we lekker klaar mee.
pi_37308867
quote:
Op woensdag 26 april 2006 13:06 schreef Ungeheuer het volgende:
Oh Christ Wegereef. Die heeft jaren geleden gezegd in een interview dat ie fan is van Ajax. Zijn we lekker klaar mee.
pi_37309079
Ajax wint toch wel. Het ligt er alleen aan met hoeveel, wat de kansen voor de FC zijn. Als Ajax te ver uitloopt en het een gelopen wedstrijd wordt (3-0, of 5-1 ofzo), zijn de kansen nihil in Groningen. Wordt het 3-1 of blijft het 2-0 ofzo, dan is het nog goed te maken (hoe weinig Groningen dan ook in te brengen had)...

Maarja misschien wint FCG wel
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_37309637
Leuk stukje over Fledderus.
quote:
’Wij kunnen ons onsterfelijk maken’
Mark-Jan Fledderus kijkt reikhalzend uit naar de play-offkrakers tegen Ajax

Mark-Jan Fledderus (21) kwam als amateur naar FC Groningen. Hij dwong aan het eind van het vorige seizoen een tweejarig contract af en heeft zich uitstekend ontwikkeld. In het tweeluik met AZ was hij beter dan international Denny Landzaat en hij kijkt reikhalzend uit naar de playoffkrakers tegen Ajax.

Groningen - Fledderus is afkomstig uit Coevorden. Op zijn twaalfde ging hij voetballen bij Emmen en hij doorliep de hele jeugdopleiding bij de Drentse betaald voetbal organisatie. Toen Jan de Jonge assistent- trainer bij SC Heerenveen werd, nam hij hem mee naar de Friese club. ”We gingen met z’n vieren, Jos Hooiveld (nu FC Zwolle red.), Arjan van Halen (nu ACV-red.), Erik Eleveld (nu WKE-red.) en ik. Ik had eerst wel wat aanpassingsproblemen.

Heerenveen had een jaar eerder in de Champions League gespeeld en bij het positiespel vlogen de ballen aanvankelijk voortdurend langs me heen. Ik kwam in het tweede elftal. De concurrentie was met Knopper, Väyrynen en Radomski te groot en ik kwam weinig aan spelen toe.”

Fledderus gaf aan graag verhuurd te willen worden en Stormvogels/Telstar werd in februari 2004 zijn nieuwe club. ”Telstar stond op dat moment vierde en dat was ongekend hoog. Behalve mij haalde het ook Dibi van AZ, maar de eerste twee wedstrijden waarin wij meededen, verloren we. Jan Poortvliet (destijds trainer van Stormvogels/Telstar- red.) zei toen dat hij terug zou gaan vallen op zijn oude groep die het zo goed had gedaan. Ik was het daar natuurlijk niet mee eens en heb hem ook gevraagd waarom hij mij dan gehaald had. Ik kwam op de reservebank terecht, heb alleen op het laatst nog een paar wedstrijden gespeeld.”

Aan het eind van dat seizoen liep zijn contract af en Heerenveen wilde het niet verlengen. Fledderus: ”Ik had toen dus geen club meer. Op een gegeven moment zei mijn zaakwaarnemer dat Ron Jans mij wel een interessante speler vond. Ik heb een gesprek met hem gehad, waarin hij aangaf dat hij mij een kans zou geven en die kans heb ik met beide handen aangegrepen.”

Behalve voetballer is Fledderus ook student. Hij studeert commerciële economie aan de Hanzehogeschool in Groningen. Daarvoor zat hij op de Johan Cruyff Academie in Amsterdam. ”Dat was in mijn Heerenveen-periode. Ik moest twee keer per week naar Amsterdam, was veel tijd kwijt aan het reizen en kon het moeilijk combineren met het voetballen.” Nu gaat dat beter, laat Fledderus weten. ”Ik volg een deeltijdopleiding, heb op maandag- en donderdagavond college. De studie duurt vier jaar en ik zit in mijn derde jaar. Het voetballen is op dit moment het belangrijkst, maar ik wil mijn studie wel graag afronden.

Als je bent uitgevoetbald, ben je ergens in de dertig en ik wil de daaropvolgende dertig jaar niet achter de geraniums gaan zitten.” Aan andere dingen dan aan voetballen en studeren, komt hij de laatste tijd niet toe. ”Ik heb ook nog een vriendin. In de zomer ga ik altijd een paar dagen fietsen met m’n vader. Dan gaan we naar Frankrijk of België. Bergop fietsen is het mooist. Toen ik vijftien was ben ik samen met mijn vader ook een keer de Alpe d’Huez opgefietst. Eén dag voordat de Tour erlangs kwam. Prachtig vond ik dat. Ik vind wielrennen echt heel leuk. Het heeft iets heroisch.”

Genieten van het succes van FC Groningen doet hij ook. ”Al heb je daar eigenlijk nog geen tijd voor. Het gaat steeds maar door. Je moet je direct alweer focussen op de volgende wedstrijd. Het echte genieten komt straks wel. Eerst nog twee keer tegen Ajax. Als we vanavond goed op de been blijven, kan het volgende week woensdag in Euroborg een hete avond worden. We kunnen ons dan onsterfelijk maken.” (bron: DvhN, Jan Mennega)
pi_37310793
Leuk Mark-Jan gun ik het op de een of andere manier altijd. Leuke jongen en harde werker.
  woensdag 26 april 2006 @ 14:14:23 #123
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_37310927
Danny Buijs aan de linkerkant
pi_37316038
quote:
Jans: "Geen spektakel, puur resultaat"

Na de sensationale zege op AZ moet FC Groningen vanavond op bezoek in Amsterdam. De ploeg van trainer Ron Jans vecht met Ajax om één ticket in de voorronde van de Champions League en de Groningers zijn niet van plan om zich zomaar gewonnen te geven. "Een overwinning of gelijkspel zou geweldig zijn, maar ook een kleine nederlaag waarbij we zelf scoren biedt perspectieven voor volgende week", aldus de Groningse oefenmeester.

Jans verwacht vanavond in de ArenA in ieder geval geen spetterende wedstrijd. "De spelers zullen fit aan de wedstrijd beginnen, maar de tank is niet meer helemaal vol. Ook voor Ajax zal dat gelden, dus ik verwacht niet een al te spectaculaire wedstrijd. Het gaat ons dan ook puur om het resultaat", zegt de trainer van de Groningers op de website van zijn club.

De wedstrijd in Alkmaar, waar FC Groningen uiteindelijk nipt met 2-1 verloor, is voor Jans een belangrijk ijkpunt. "In Alkmaar hebben we de tweede helft dat resultaat geboekt. De vermoeidheid zorgde er niet voor dat we verdedigend in de problemen kwamen, maar wel dat de aansluiting en de tegenstoot van onze kant niet meer goed verliepen. We zullen in Amsterdam zuinig met onze energie moeten omgaan. Ik was tevreden over de eerste helft bij AZ-uit, maar zo kunnen we tegen Ajax niet de hele wedstrijd spelen."

Het belangrijke verschil met de tweestrijd tegen AZ, is dat Groningen ditmaal eerst uit speelt. "Het is voor onze ervaring goed dat we nu een keer met een thuis- en een uit-wedstrijd beginnen aan een dubbele ontmoeting. We weten nu hoe het is de tweede wedstrijd op vreemde bodem te spelen en volgende week zullen we thuis de twee wedstrijd met Ajax ingaan. We zullen een goede uitslag proberen neer te zetten. Een overwinning of gelijkspel zou geweldig zijn, maar ook een kleine nederlaag waarbij we zelf scoren biedt perspectieven voor volgende week", aldus Jans.
  woensdag 26 april 2006 @ 22:40:20 #125
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_37328264
2-0, jammer maar helaas.
Volgende week in een kolkende Euroborg geen goal tegen krijgen en er keihard voor gaan. Gewoon zien waar het schip strand!
pi_37328521
2-0 we leven nog!

Die week rust hebben we nodig, dan nog 1 keer er vol in. mooi afscheid nemen van dit geweldige seizoen in de borg.

* venomsnake is trots.

super seizoen.
pi_37328548
Roorda beste man van het veld aan onze kant

2-0, ik wanhoop nog niet. Vond Ajax ook niet groots. Dat over ons heen walsen waar sommigen het over hadden viel dus wel mee

Het gaat sowieso een luidruchtig avondje worden volgende week
pi_37328697
Zeker venom, het trotse gevoel heerst. En dat gaat echt niet weg. De Joden zijn er nog niet. Het zal moeilijk worden maar met een weekje rust zullen de spelers er volgende week alles aan doen.

De Euroborg zal, hoe het ook afloopt, achter de jongens staan en ze bedanken voor een seizoen!
  woensdag 26 april 2006 @ 22:58:50 #129
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_37329066
Beetje kut dit.. had liever een verlies van 1 goal verschil gezien. Echter kunnen wij denk ik ons team volgende week naar de 4-1 schreeuwen!

Als je ziet wat er na de 0-3 toen met PSV los kwam.. dat had gewoon 4-3 kunnen worden

in elk geval klap ik na de wedstrijd, wat er ook gebeurd.. De jongens gaan er echt wel voor en ze hebben ons een prachtig seizoen bezorgd
pi_37329109
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:50 schreef clauwheee het volgende:
De Joden
Je bent behoorlijk fanatiek geworden dit seizoen.. het taalgebruik is er ook al naar.

pi_37329210
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:59 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Je bent behoorlijk fanatiek geworden dit seizoen.. het taalgebruik is er ook al naar.

Tja kom ze graag tegemoet, ze hebben het net zelf 90 minuten lopen verkondigen
  donderdag 27 april 2006 @ 01:04:00 #132
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_37332786
Zo, FC Groningen bekijken in de Arena tussen de fanatieke Ajacieden is toch minder leuk dan in de Euroborg Ik vind de Arena helemaal gaar, wat een donker hol, zeker bovenin.

Wat een onsfeervol gedoe zeg; sommige ajaxsupporters waren meer bezig met het uitsteken van de middelvinger naar het uitvak dan met de wedstrijd...

Ik zag een sterk Groningen dat te slordig was. Ajax was ook slordig, maar was gewoon sneller. Ik ben benieuwd naar volgende week woensdag
pi_37334101
Ajax kwam er niet aan te pas. 2-0 :p
pi_37334782
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:50 schreef clauwheee het volgende:
Zeker venom, het trotse gevoel heerst. En dat gaat echt niet weg. De Joden zijn er nog niet. Het zal moeilijk worden maar met een weekje rust zullen de spelers er volgende week alles aan doen.

De Euroborg zal, hoe het ook afloopt, achter de jongens staan en ze bedanken voor een seizoen!
Wat is er met jou gebeurd
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_37338106
Zo noemen 'jullie' jezelf toch Heb het 90 minuten moeten aanhoren gisteren.

Hé maar waar heb je nou gekeken?
pi_37338280
Clauwheee radicaliseert in rap tempo
  donderdag 27 april 2006 @ 11:06:31 #137
26251 Eilanden
Bright Mirror Still Water
pi_37338465
Clau is gewoon een ruige, grofgebekte, radicale, extreme, hardcore, wilde, onstuimige, groen-witte hooligan!
pi_37338496
Zou ze kaal zijn? .
pi_37338841
Hé stelletje w..., niet zo miepen
  donderdag 27 april 2006 @ 11:21:02 #140
26251 Eilanden
pi_37338878
En gewoon de vraag van VoreG niet beantwoorden, tssssk tsssk
pi_37338923
Zagen jullie Buijs aan de zijlijn staan toen Boukhari net die vieze overtreding op hem had gemaakt. Boukhari ging er daarna gelijk af. Buijs keek zo heerlijk aan die zijkant. Je zag hem loeren, 'tot volgende week vriend'
pi_37338925
Ik voel mij achtergesteld
pi_37338943
quote:
Op donderdag 27 april 2006 11:22 schreef VoreG het volgende:
Ik voel mij achtergesteld
pi_37338959
quote:
Op donderdag 27 april 2006 11:22 schreef clauwheee het volgende:
Zagen jullie Buijs aan de zijlijn staan toen Boukhari net die vieze overtreding op hem had gemaakt. Boukhari ging er daarna gelijk af. Buijs keek zo heerlijk aan die zijkant. Je zag hem loeren, 'tot volgende week vriend'
Dat dacht boukhari ook. 'mooie assist van mij he? Doe ik straks in Groningen weer'
  donderdag 27 april 2006 @ 11:24:06 #145
26251 Eilanden
pi_37338982
quote:
Ik denk dat Boukhari zijn vrienden zelf wel uitzoekt Clau en ben er zeker van dat Buijs niet tot dat gezelschap behoort
pi_37339432
quote:
Ja, dat was mooi.
Klote ventje die Boukhari. Hij wordt 90min lang de pispaal van de euroborg.
  donderdag 27 april 2006 @ 11:39:54 #147
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_37339479
Boukhari speelt de ideale schoonzoon maar is ondertussen een van de smerigste en achterbakse ventjes daar op het veld..

Maar het publiek daar waait ook met alle winden mee zeg, eerst wensen ze Boukhari nog zowat dood en is alles wat mis ging zijn schuld en nu gaat hij onder een staande ovatie van het veld af..
pi_37339761
quote:
Op donderdag 27 april 2006 11:39 schreef Prosac het volgende:

Maar het publiek daar waait ook met alle winden mee zeg,
Succes publiek is het (althans een groot gedeelte). Fluitconcerten op het eigen team worden afgewisseld met staande ovaties.
Nu is Blind de held en moet die blijven, paar weekjes geleden moest de man nog oprotten.
Mensen die gewoon het stadion verlaten terwijl hun spelers bedankt worden voor bewezen diensten.
En dan het bestuur daar.. *zucht*

Ach ja.. je moet er van houden.
pi_37340079
quote:
Op donderdag 27 april 2006 11:49 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Succes publiek is het (althans een groot gedeelte). Fluitconcerten op het eigen team worden afgewisseld met staande ovaties.
Nu is Blind de held en moet die blijven, paar weekjes geleden moest de man nog oprotten.
Mensen die gewoon het stadion verlaten terwijl hun spelers bedankt worden voor bewezen diensten.
En dan het bestuur daar.. *zucht*

Ach ja.. je moet er van houden.
Geloof maar wat je wilt geloven, maar ik word echt schijtziek van die heilige overtuiging van supporters van andere clubs dat ajax geen echte supporters zou hebben. Bij elke club lopen er successupporters rond.
Blind is daarnaast NOOIT weggehoond door het publiek. Dat van Boukhari is een beetje jammer, dat geef ik toe. Maar bij elke club zijn er fluitconcerten wanneer d'r niet goed gepresteerd wordt. En het Ajax bestuur, wat heb jij daar als FC Groninger supporter mee te maken? Hou het lekker bij FC Groningen, ipv altijd maar naar Ajax te wijzen.

@ Clauw, zat bij een paar vrienden te kijken, die versatel/tele2 hebben.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 27 april 2006 @ 11:59:41 #150
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_37340093
Ik heb er nog steeds vertrouwen in dat we het gaan halen. Vroeg scoren in de Euroborg, dan is het te doen. In de Euroborg zullen de rollen omgekeerd zijn...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')