Gezien. Wordt later gemerged en dan gaan de foto's er ook uit.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:29 schreef k_man het volgende:
Iran
Der-tig foto's in de OP.
Topic is toch weinig meer dan een fotodump en veel foto's komen van dezelfde site, dus ik zou zeggen: een linkje volstaat.
quote:Op maandag 19 juni 2006 01:55 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand die zich veel inzet voor TRV kan toch wel wat meer respect krijgen dan iemand die net komt kijken.
quote:Er staat nog een post boven overigens.
Geduld is een schone zaak.quote:Op MSN heb ik je de laatste weken niet online gezien overigens.
Als de kat van huis is...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben nog met vakantie. Dat jullie dat even weten.
Toegevoegd aan to-do lijstquote:Op dinsdag 20 juni 2006 20:26 schreef k_man het volgende:
Kunnen mijn verslagen van Glasgow en Wenen worden opgenomen in het lijstje?
Thanksquote:Op woensdag 21 juni 2006 14:06 schreef QuickSilverZ het volgende:
Wellicht een kleine TT spelfout check?
Websites voor goedkope All-inclusive vakanties
Hate to say I told you so...quote:Op vrijdag 23 juni 2006 17:49 schreef DutchTrain het volgende:
Het vastzetten van de centrale topics werkte erg nadelig voor TRV.
Oy, JIJ bent al jaren de centrale topics manquote:
Ah mooi! Open ik zondag even een reltopic hierquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:19 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben nog met vakantie. Dat jullie dat even weten.
Ja centraal is oké, maar niet met zo'n recyclesymbooltje gedumpt onderaan de pagina.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oy, JIJ bent al jaren de centrale topics man
Nu heb je ze, ook weer niet goed.
Nee, centraal is kut, en naar aanleiding van m'n vraag een paar posts hierboven kan ik dat schitterend aantonen en dat ga ik zondag doenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:39 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja centraal is oké, maar niet met zo'n recyclesymbooltje gedumpt onderaan de pagina.
Ach, we hebben iig weer even een leuke zondagquote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:43 schreef k_man het volgende:
Nou nou, ik hou m'n hart vast. Als dat maar goed gaat. Ik vrees dat het einde van Fok aanstaande is.
En dat zeg je pas NADAT ik boodschappen heb gedaan voor het weekend.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:37 schreef yvonne het volgende:
Ah mooi! Open ik zondag even een reltopic hier
Oi, het is met een G ipv Q.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, centraal is kut, en naar aanleiding van m'n vraag een paar posts hierboven kan ik dat schitterend aantonen en dat ga ik zondag doen
En dan kunnen jij en jaqdinges op het dak gaan zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |