Idd, in de Uefa Cup kun je ook best verre reisjes maken.quote:Op zondag 23 april 2006 23:11 schreef dndiek het volgende:
Ze kunnen eerst een tussenstop maken in A'dam en dan vervolgens zien waar de reis naar toe gaat
waarschijnlijk zijn de clubs uit moldavië al uitgeschakeld, anders wordt de reis wel erg lang.quote:Op zondag 23 april 2006 23:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd, in de Uefa Cup kun je ook best verre reisjes maken.
Kom sendje, nu een man, morgenochtend ook een manquote:Op maandag 24 april 2006 00:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik dacht dat ik pas om 11.15 op school hoefde te zijn morgen...
09.30
Je hebt wat gemist bij Studio Voetbal. Heb je hem op video?quote:Op maandag 24 april 2006 01:18 schreef tong80 het volgende:
Tong lag om 22.00 uur in bed.Veel te vroeg voor een tong.Nu klaarwakker en aan het genieten van de LIVE live op Duitsland-3.
Ja opgenoemen. Wat heb ik gemist ?quote:Op maandag 24 april 2006 01:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist bij Studio Voetbal. Heb je hem op video?
Ik was moe en ben in bed naar café de sport gaan kijken. Nu weer kip lekker. Ben blij dat ik het op heb genomen. Ben benieuwd.quote:Op maandag 24 april 2006 01:20 schreef Radegast het volgende:
[..]
Een leuke 'volwassen conversatie' tussen Hugo en Youri.
Nu dan de hele nacht maar door?quote:Op maandag 24 april 2006 01:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was moe en ben in bed naar café de sport gaan kijken. Nu weer kip lekker. Ben blij dat ik het op heb genomen. Ben benieuwd.
Lekkerrrrr zo'n jupilertje hequote:Op maandag 24 april 2006 02:02 schreef rubbereend het volgende:ik gooi mn jupiler achterover en ga ook slapen
Ik gooi m'n haar achterover en ga mooi zitten zijn.quote:Op maandag 24 april 2006 02:02 schreef rubbereend het volgende:ik gooi mn jupiler achterover en ga ook slapen
ONZ part 2, denk ik.quote:
quote:Op maandag 24 april 2006 07:31 schreef appelsientje het volgende:
goede morgeniedereen of eigenlijk middag
JMquote:Op maandag 24 april 2006 07:46 schreef just me het volgende:
[..]
haaaaaaaai Sien
![]()
veel plezier Lego en.. succes!!
mogguh Hoolschies
Ik heb nog steeds niks aan die planet-collega's van je en elke keer als ik bel wil ik zeggen dat ze me goed moeten helpen omdat ik anders Sientje op ze afstuurquote:
quote:Op maandag 24 april 2006 07:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niks aan die planet-collega's van je en elke keer als ik bel wil ik zeggen dat ze me goed moeten helpen omdat ik anders Sientje op ze afstuur
wat ben jij vrolijkquote:
quote:
Ojee, dan gaan de Hools weer met 2 à 3 per dag.quote:Op maandag 24 april 2006 07:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]nog ff en dan ben ik weer terug
lekkere vakantie gehad ?quote:Op maandag 24 april 2006 10:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Morgen allemaal!
dat is lekker zeg !quote:
fijn dat het ok met jou goed gaatquote:Op maandag 24 april 2006 11:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaaf dat het zo goed gaat, ook met school!
Met mij is alles prima.
dat is mooiquote:
een kleine bjoroquote:
Ik moet vandaag en morgen nog werken en dan ben ik 10 dagen vrijquote:
dat zijn natuurlijk heerlijke berichten, JMquote:Op maandag 24 april 2006 11:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet vandaag en morgen nog werken en dan ben ik 10 dagen vrij
geniet van je vrije dag Eiland
die hele grote bewaar ik natuurlijk voor de 13equote:
helemaal goed, heeft inmiddels 2 tandjes en gaat zelfstandig staan aan de tafel, box, bank.....na ja, noem alles maar op waar je je aan op kan trekken !quote:Hoe is het met mijn kleine heldin?![]()
![]()
![]()
geen idee wat het is trouwens, maar veel plezierquote:BliksemSchigt, die als derde eindigde met 1579 punten, wint een Philips Cordless Desktop KG3P10
Mijn lief gaat waarschijnlijk ook mee, want we moeten in de avond gaan bowlen.. en anders kan ik maar een uurtje blijven.. Dus maak m maar niet jaloers met die kusquote:Op maandag 24 april 2006 11:32 schreef Bjoro het volgende:
die hele grote bewaar ik natuurlijk voor de 13e
Cool.. ik ben blij dat t zo goed met dr gaatquote:helemaal goed, heeft inmiddels 2 tandjes en gaat zelfstandig staan aan de tafel, box, bank.....na ja, noem alles maar op waar je je aan op kan trekken !
als je mijn geld vandaag terugstort, zou je het mij een heel stuk makkelijker maken !quote:Op maandag 24 april 2006 11:36 schreef dndiek het volgende:
ik ga het maar weer eens makkelijker maken
quote:Op maandag 24 april 2006 11:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je mijn geld vandaag terugstort, zou je het mij een heel stuk makkelijker maken !
- je onderlipquote:Op maandag 24 april 2006 11:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
..na ja, noem alles maar op waar je je aan op kan trekken !
behoren ook zeker tot dat rijtjequote:
Axel heeft nu door wat je met een telefoon moet doen. Hij pakt het toestel (liefst als ik live in een 3FM uitzending benquote:
Maud is verzot op de afstandbediening .....die moeten we onder een kussen leggen als zij op de bank zit/is !quote:Op maandag 24 april 2006 11:57 schreef Againzender het volgende:
Axel heeft nu door wat je met een telefoon moet doen. Hij pakt het toestel (liefst als ik live in een 3FM uitzending ben) en drukt het in zijn nek. Vervolgens gaat hij heel overdreven en luid 'bladabladablablada!!' roepen
Ik denk dat hij vindt dat papa en mama teveel bellen
het loof en prijs idee van SCHquote:
quote:Op maandag 24 april 2006 11:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Axel heeft nu door wat je met een telefoon moet doen. Hij pakt het toestel (liefst als ik live in een 3FM uitzending ben) en drukt het in zijn nek. Vervolgens gaat hij heel overdreven en luid 'bladabladablablada!!' roepen
alles met knopjes/toetsen is inderdaad machtig interessant. Wij hebben zelfs al een overbodige afstandsbediening opgeofferd om een beetje normaal TV te kunnen kijkenquote:Op maandag 24 april 2006 11:59 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Maud is verzot op de afstandbediening .....die moeten we onder een kussen leggen als zij op de bank zit/is !
ik denk dat ik op zolder ook maar ff ga zoeken naar een oude ABquote:Op maandag 24 april 2006 12:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
alles met knopjes/toetsen is inderdaad machtig interessant. Wij hebben zelfs al een overbodige afstandsbediening opgeofferd om een beetje normaal TV te kunnen kijken
Come on Top Oss!quote:Op maandag 24 april 2006 12:32 schreef Superheld het volgende:
Zo werkdag voorbij, zometeen de stad maar in...
Hopen dat NAC wint...![]()
![]()
Bang dat we je jullie weer een puntje afsnoepen?quote:
Zo herkenbaar!quote:Op maandag 24 april 2006 11:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
nouja misschien was het cynisch juichen, maar ik heb ze niet echt bijzonder zien juichen, meer alleen applaus gezien van de harde kern achter de goal (de rest was al naar huis).quote:Op maandag 24 april 2006 13:15 schreef Bjoro het volgende:
ligt het aan mij of zijn een hoop mensen die in de kuip komen niet gezegend met een bovengemiddelde intelligentie (heb ik het nog niet eens over het feit dat ze uberhaupt naar de Kuip gaan)
Maar Kuijt maakt de 1-3 (het resultaat van de 1e ontmoeting meetellend dus eigenlijk de 1-6 !!) en die gasten staan te juichen of het de "anschlusstreffer" is.
Of zijn dit juist "echte" supporters die gewoon juichen omdat hun club een doelpunt maakt ?
Bij de 2-4 (of de 2-7 in feite) exact hetzelfde.
Heb je nou een 100.000 euro staan dat Kuijt de 2-4 binnenschiet in de 87e minuut begrijp ik het wel, maar dit .....
Ik vind dat juist wel sympathiek. Op dat moment zat er voor hen toch niets meer in dan nog een doelpuntje meepikken. De waarde die er aan prestaties wordt verbonden zoals het halen van de CL is ook maar door ons bedacht. Ik begrijp niet dat je juichen om een doelpunt dat in dat kader nutteloos is, als dom gedrag ziet. Juichen om een doelpunt dat je de wereldbeker bezorgt is immers ook maar relatief.quote:Op maandag 24 april 2006 13:15 schreef Bjoro het volgende:
ligt het aan mij of zijn een hoop mensen die in de kuip komen niet gezegend met een bovengemiddelde intelligentie (heb ik het nog niet eens over het feit dat ze uberhaupt naar de Kuip gaan)
Maar Kuijt maakt de 1-3 (het resultaat van de 1e ontmoeting meetellend dus eigenlijk de 1-6 !!) en die gasten staan te juichen of het de "anschlusstreffer" is.
Of zijn dit juist "echte" supporters die gewoon juichen omdat hun club een doelpunt maakt ?
Bij de 2-4 (of de 2-7 in feite) exact hetzelfde.
Heb je nou een 100.000 euro staan dat Kuijt de 2-4 binnenschiet in de 87e minuut begrijp ik het wel, maar dit .....
Ben nog nooit bij Top Oss geweest, dus wil er wel eens heenquote:Op maandag 24 april 2006 13:18 schreef Superheld het volgende:
[..]
Bang dat we je jullie weer een puntje afsnoepen?![]()
Tuurlijk het was ook niet zo enthousiast als normaal, maar er stonden flink wat echt te juichen.quote:Op maandag 24 april 2006 13:35 schreef Cruoninga het volgende:
Ik vind dat juist wel sympathiek. Op dat moment zat er voor hen toch niets meer in dan nog een doelpuntje meepikken. De waarde die er aan prestaties wordt verbonden zoals het halen van de CL is ook maar door ons bedacht. Ik begrijp niet dat je juichen om een doelpunt dat in dat kader nutteloos is, als dom gedrag ziet. Juichen om een doelpunt dat je de wereldbeker bezorgt is immers ook maar relatief.
Dat ben ik volledig met je eens hoorquote:Het getuigt toch ook wel van respect voor de tegenstander dat je een verloren wedstrijd niet volledig laat varen. Dat geldt dan zowel voor de spelers als de fans. Als je niet op een waardige manier de wedstrijd uitspeelt en probeert eruit te halen wat er nog in ziet (hoe weinig dat ook is) doe je nogal af aan de overwinning van je opponent.
Zo boeiend is het daar niet hoor!quote:Op maandag 24 april 2006 13:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ben nog nooit bij Top Oss geweest, dus wil er wel eens heen
kijk ik kan naar huis.....tong is binnen !quote:
stop je nu alquote:Op maandag 24 april 2006 14:31 schreef just me het volgende:
Ik ga even niet meer tongen, mod is binnen
misschien hebben ze nu bij de Blokker nog wel aircootjes staan voor weinig !quote:Op maandag 24 april 2006 15:11 schreef VoreG het volgende:
Tis warm hierboven, alle ramen maar even opengezet. Dat wordt nog wat deze zomer
goed bezig bluezziequote:Op maandag 24 april 2006 15:17 schreef Bluezz het volgende:
Had ik al gezegd dat altijd op maandag vrij zijn, de lekkerste dag van de week is, en zeker als het dit weer is? Met een boekje en een koffie in je hempie achterover in je tuinstoel?
Vertel...quote:Op maandag 24 april 2006 16:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Basisscholen zijn best leuk, overigens.
quote:Op maandag 24 april 2006 16:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
kan altijd tegen je gebruikt worden zo'n uitspraak !quote:Op maandag 24 april 2006 16:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
wens je wel een beetje rust toequote:Op maandag 24 april 2006 16:53 schreef Beschouw het volgende:
hoi Hools. ff fokken ter compensatie van een drukke dag.
Klopt, ben er net nog bij 1 geweest voor een sfeerverhaaltje over de verkeersweek.quote:Op maandag 24 april 2006 16:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
quote:Op maandag 24 april 2006 16:06 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
lezen dan doe je iets verkeerd?quote:Op maandag 24 april 2006 17:21 schreef golfer het volgende:
Lekker in het zonnetje op het balkon even de Playboy met Bridget gelezen.![]()
handig dat je de Playboy met één hand kunt vasthouden!quote:Op maandag 24 april 2006 17:21 schreef golfer het volgende:
Lekker in het zonnetje op het balkon even de Playboy met Bridget gelezen.![]()
hij is goedquote:VI het wereldje
• Ron Jans: 'Wat zit je nou te zeuren Louis, jouw club speelt in de finale toch gewoon weer tegen de mijne?'
Peter Joosten
Geplakt bedoelt iequote:Op maandag 24 april 2006 17:24 schreef Beschouw het volgende:
Gelezen zegt-ie
Ik ga het zo nog maken : basmatirijst, thaise roerbakmix, champignonnetjes, japanse woksaus, gehaktquote:Op maandag 24 april 2006 17:29 schreef borisz het volgende:
ik ga eten, rijst + een saus van alles en nog wat![]()
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op maandag 24 april 2006 18:57 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Louis van Gaal.
Ik vind het heel knap dat clauwheee alle consumpties van haar en haar ploeg kan melden in deze nabeschouwing. Dat vind ik echt heel knap. Mijn team heeft alles betaald en dan pakt clauwheee één lullig biertje van de bar. Dan zou ik heel dankbaar zijn, maar jij blijkbaar niet.quote:
quote:Op maandag 24 april 2006 20:12 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeieavond!
De lente is door aan het breken!
Daar krijg ik zo heerlijk goeie zin van!quote:
Een echte sportman hè ?quote:Op maandag 24 april 2006 20:14 schreef methodmich het volgende:
Tong, je neefje loopt echt hard en vol vuur!
Pardon?quote:Op maandag 24 april 2006 20:15 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Daar krijg ik zo heerlijk goeie zin van!
Ik kan je uit de droom helpen, volgens mij nietquote:Hopelijk zet het door met Koninginnedag! Terrassen!
als het zo blijft zijn ze er toch uit?quote:Op maandag 24 april 2006 21:07 schreef dndiek het volgende:
Helmond Sport gaat voor de derde wedstrijd
Ga ik ook weer kijken ja.quote:Op maandag 24 april 2006 21:41 schreef golfer het volgende:
Zometeen me weer even schrap zetten voor Over mijn lijk.
Wowquote:Op maandag 24 april 2006 21:42 schreef -Vaduz- het volgende:
BIER!
Hoor je nooit in cafe's, klopt.quote:Op maandag 24 april 2006 21:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Wow
Zo;n uitspraak verwacht je dan weer niet
"Kuttopic, slotje".quote:
Ik zeg ook niet dat ze dat in de kroeg roepen.quote:
Jij als jeugd zijnde zou dat moeten wetenquote:Op maandag 24 april 2006 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar Lego ziet dus ook grote blauwe konijnen
Wat voor drugs gebruikt de jeugd toch tegenwoordig?
Ssst, dat heet empathie.quote:Op maandag 24 april 2006 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar Lego ziet dus ook grote blauwe konijnen
Wat voor drugs gebruikt de jeugd toch tegenwoordig?
Ik ben al bijna 20 manquote:Op maandag 24 april 2006 22:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij als jeugd zijnde zou dat moeten weten
Ik eerder 19 dan jij 20quote:Op maandag 24 april 2006 22:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik ben al bijna 20 man [afbeelding]
Daar ging het niet omquote:Op maandag 24 april 2006 22:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Een snel rekensommetje leert mij dan dat ik nog steeds ouder ben.
Is weer wat andersquote:Op maandag 24 april 2006 22:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar goed, die drugs dus. Blauwe konijnen lijken me ook wel leuk.
Binnenkort maar eens proberen dan.quote:Op maandag 24 april 2006 22:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Daar ging het niet om [afbeelding]
[..]
Is weer wat anders
"Kuttopic, slotje"quote:Op maandag 24 april 2006 22:59 schreef VoreG het volgende:
Midden in de kroeg:
"he godverdomme man, das me een blauw konijn zeg!"
Dat wil ik ook welquote:Op maandag 24 april 2006 23:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan ga ik morgen er maar eens van genieten
die heb ik vandaag al langs zien komenquote:
Dit soort pareltjes mogen wel dubbel worden geshowed.quote:Op maandag 24 april 2006 23:51 schreef dndiek het volgende:
[..]
die heb ik vandaag al langs zien komen
Hier ook, HS moet zelfs nog teruggekeken worden, vandaag geen tijd meer voorquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:35 schreef Eilanden het volgende:
Die video's van jullie maken echt overuren
Daarna nog de universiteits kwis en Spuiten en slikkenquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:35 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij lig jij er niet in voor drieënquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarna nog de universiteits kwis en Spuiten en slikken
quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:35 schreef Eilanden het volgende:
Correctquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:39 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij lig jij er niet in voor drieën
Bluezz is meer de echte expert, die heeft meer afleveringen uit verschillende landen bekeken, maar ik vond vorige week al wel een relatief heftige uitzending en er zitten natuurlijk in de USA meer extreme en uitgesproken malloten.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:42 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij is de US versie sowieso extremer dan de Britse, maar dat zeg ik ook maar na het een paar keer gekeken te hebbenGolfer klinkt meer als een expert
Wat dee je ook alweer? Vliegjes meppen ofzo?quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:55 schreef rubbereend het volgende:oi
kutzooinog geen kampioen vanavond
we moesten 10-0 winnen, tis uiteindelijk met 8-2 gewonnen. Als morgen de concurentie 2 punten verspeeld zijn we alsnog kampioen
en mn 2e wedstrijd van het seizoen verloren2 op 24 wedstrijden
Stichting Korrelatie alvast voor je inschakelen?quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:56 schreef rubbereend het volgende:en nu knalt Veronica er ook nog uit hier
Yo! Pass die zuurstoffles over naar mijquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:57 schreef Da_Sandman het volgende:
*eend een fles zuurstof geeft...
Rustig!
Geniaal!quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz is meer de echte expert, die heeft meer afleveringen uit verschillende landen bekeken, maar ik vond vorige week al wel een relatief heftige uitzending en er zitten natuurlijk in de USA meer extreme en uitgesproken malloten.
Zoals deze christelijke vrouw die bij niet-gelovigen terecht kwam en haar reaktie na afloop daarop:
http://video.google.com/videoplay?docid=5464505634137914176&q=trading+spouses
![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:59 schreef Spideyman het volgende:
Jongens,,,,,,,,,,,,,,,,,, de rupsen in m'n buik beginnen zich te ontpoppen.![]()
liever een biertjequote:Op dinsdag 25 april 2006 00:57 schreef Da_Sandman het volgende:
*eend een fles zuurstof geeft...
Rustig!
Renate, HBO-studente, en zover ik voelde tussen de A en B.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Flierpie, hoe heet ze wat doet ze en wat is haar cupmaat?
Ik heb alleen maar tequila en rose in huis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |