Idd, in de Uefa Cup kun je ook best verre reisjes maken.quote:Op zondag 23 april 2006 23:11 schreef dndiek het volgende:
Ze kunnen eerst een tussenstop maken in A'dam en dan vervolgens zien waar de reis naar toe gaat
waarschijnlijk zijn de clubs uit moldavië al uitgeschakeld, anders wordt de reis wel erg lang.quote:Op zondag 23 april 2006 23:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd, in de Uefa Cup kun je ook best verre reisjes maken.
Kom sendje, nu een man, morgenochtend ook een manquote:Op maandag 24 april 2006 00:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik dacht dat ik pas om 11.15 op school hoefde te zijn morgen...
09.30
Je hebt wat gemist bij Studio Voetbal. Heb je hem op video?quote:Op maandag 24 april 2006 01:18 schreef tong80 het volgende:
Tong lag om 22.00 uur in bed.Veel te vroeg voor een tong.Nu klaarwakker en aan het genieten van de LIVE live op Duitsland-3.
Ja opgenoemen. Wat heb ik gemist ?quote:Op maandag 24 april 2006 01:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
Je hebt wat gemist bij Studio Voetbal. Heb je hem op video?
Ik was moe en ben in bed naar café de sport gaan kijken. Nu weer kip lekker. Ben blij dat ik het op heb genomen. Ben benieuwd.quote:Op maandag 24 april 2006 01:20 schreef Radegast het volgende:
[..]
Een leuke 'volwassen conversatie' tussen Hugo en Youri.
Nu dan de hele nacht maar door?quote:Op maandag 24 april 2006 01:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was moe en ben in bed naar café de sport gaan kijken. Nu weer kip lekker. Ben blij dat ik het op heb genomen. Ben benieuwd.
Lekkerrrrr zo'n jupilertje hequote:Op maandag 24 april 2006 02:02 schreef rubbereend het volgende:ik gooi mn jupiler achterover en ga ook slapen
Ik gooi m'n haar achterover en ga mooi zitten zijn.quote:Op maandag 24 april 2006 02:02 schreef rubbereend het volgende:ik gooi mn jupiler achterover en ga ook slapen
ONZ part 2, denk ik.quote:
quote:Op maandag 24 april 2006 07:31 schreef appelsientje het volgende:
goede morgeniedereen of eigenlijk middag
JMquote:Op maandag 24 april 2006 07:46 schreef just me het volgende:
[..]
haaaaaaaai Sien
![]()
veel plezier Lego en.. succes!!
mogguh Hoolschies
Ik heb nog steeds niks aan die planet-collega's van je en elke keer als ik bel wil ik zeggen dat ze me goed moeten helpen omdat ik anders Sientje op ze afstuurquote:
quote:Op maandag 24 april 2006 07:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds niks aan die planet-collega's van je en elke keer als ik bel wil ik zeggen dat ze me goed moeten helpen omdat ik anders Sientje op ze afstuur
wat ben jij vrolijkquote:
quote:
Ojee, dan gaan de Hools weer met 2 à 3 per dag.quote:Op maandag 24 april 2006 07:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]nog ff en dan ben ik weer terug
lekkere vakantie gehad ?quote:Op maandag 24 april 2006 10:19 schreef Dylan Dog het volgende:
Morgen allemaal!
dat is lekker zeg !quote:
fijn dat het ok met jou goed gaatquote:Op maandag 24 april 2006 11:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Gaaf dat het zo goed gaat, ook met school!
Met mij is alles prima.
dat is mooiquote:
een kleine bjoroquote:
Ik moet vandaag en morgen nog werken en dan ben ik 10 dagen vrijquote:
dat zijn natuurlijk heerlijke berichten, JMquote:Op maandag 24 april 2006 11:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet vandaag en morgen nog werken en dan ben ik 10 dagen vrij
geniet van je vrije dag Eiland
die hele grote bewaar ik natuurlijk voor de 13equote:
helemaal goed, heeft inmiddels 2 tandjes en gaat zelfstandig staan aan de tafel, box, bank.....na ja, noem alles maar op waar je je aan op kan trekken !quote:Hoe is het met mijn kleine heldin?![]()
![]()
![]()
geen idee wat het is trouwens, maar veel plezierquote:BliksemSchigt, die als derde eindigde met 1579 punten, wint een Philips Cordless Desktop KG3P10
Mijn lief gaat waarschijnlijk ook mee, want we moeten in de avond gaan bowlen.. en anders kan ik maar een uurtje blijven.. Dus maak m maar niet jaloers met die kusquote:Op maandag 24 april 2006 11:32 schreef Bjoro het volgende:
die hele grote bewaar ik natuurlijk voor de 13e
Cool.. ik ben blij dat t zo goed met dr gaatquote:helemaal goed, heeft inmiddels 2 tandjes en gaat zelfstandig staan aan de tafel, box, bank.....na ja, noem alles maar op waar je je aan op kan trekken !
als je mijn geld vandaag terugstort, zou je het mij een heel stuk makkelijker maken !quote:Op maandag 24 april 2006 11:36 schreef dndiek het volgende:
ik ga het maar weer eens makkelijker maken
quote:Op maandag 24 april 2006 11:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je mijn geld vandaag terugstort, zou je het mij een heel stuk makkelijker maken !
- je onderlipquote:Op maandag 24 april 2006 11:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
..na ja, noem alles maar op waar je je aan op kan trekken !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |