Jee man ik had vroeger precies zo'n kat, helemaal grijs met groene ogen. Ik dacht even dat hij het was op de foto...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 23:44 schreef Battlefan het volgende:
[afbeelding]
Ik probeerde de kat op de foto te zetten, had hij alleen niet zo veel zin in.
Superplaat....die flair is idd jamer, maar storen doet hij naar mijn idee niet. Gaaf hoor!quote:Op zondag 14 mei 2006 03:47 schreef Castor het volgende:
MoonLightHouse
[afbeelding]
Genomen met een Sony Cybershot DSC-P200
Sluitertijd: 10 sec
F-stop: 2.8
Mooie meid!quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:00 schreef spenky het volgende:
een foto hij is misschien technisch niet zo mooi.. maar het meisje wel
[afbeelding]
Thanx. Het is de California lighthouse op Aruba. Dit is em overdag:quote:Op zondag 14 mei 2006 07:40 schreef PdeHoog het volgende:
Het is verschrikkelijk jammer van die flare aan de linkerkant maar verder is-ie tofWaar is dit als ik vragen mag
Ja, das idd jammer. Ik heb er ook een genomen met een kortere sluitertijd maar daar vond ik de lighthouse niet zo mooi op uitkomen. Dit is em:quote:Op zondag 14 mei 2006 13:28 schreef Gizz het volgende:
Mwah, flare.. vind het eerder jammer dat de maan wel heel erg onscherp en uitgebeten is door de lange sluitertijd. Misschien de volgende keer met 2 belichtingen werken?
ze zag het niet ^^quote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:55 schreef DIA het volgende:
[..]
![]()
vond ze het niet raar dat je zomaar foto's van haar schoot![]()
Sneaky!quote:Op zondag 14 mei 2006 19:32 schreef spenky het volgende:
[..]
ze zag het niet ^^
viel ook niet op met zn dikke cam.. maar ik zat daar overal fotos van te maken.. dus dacht nu kannut van haar..Gelukkig keek ze niet
Ok.. tegenwoordig werden iets te grote foto's toch automatisch geresized.. Maar zal voortaan aan de grote denken.quote:Op zondag 14 mei 2006 22:48 schreef TechXP het volgende:
Edit RonaldV: Kijk nog even in de FOT-FAQ (tweede post) wat we in FOT gebruiken als maximale grootte. Zodra je je foto's hebt aangepast kun je deze post editten.
De resize is wel handig, maar je moet nog steeds grote bestanden binnenhalen, soms oplopend tot een MB of meer. 50 posts op een pagina, 5 foto's per post, reken je even mee? De laadtijd loopt al aardig op!quote:Op maandag 15 mei 2006 14:10 schreef TechXP het volgende:
[..]
Ok.. tegenwoordig werden iets te grote foto's toch automatisch geresized.. Maar zal voortaan aan de grote denken.
hier leest hij uit als 589pixquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:57 schreef _Fonz het volgende:
Zeg, hij is 548 pixels breed .. dan mag het toch ?
En weer ontopic .. weet iemand hoe ik die lucht zo heb gekregen? Weet het zelf niet meer ...
Hier is ie ook 589 pixels. Wellicht heb je hem 548 gemaakt zonder rand en toen de rand er omheen gedaan? Als je een kleinere hebt kan ik je post wel unlocken zodat je hem terug kunt zetten anders.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:57 schreef _Fonz het volgende:
Zeg, hij is 548 pixels breed .. dan mag het toch ?
En weer ontopic .. weet iemand hoe ik die lucht zo heb gekregen? Weet het zelf niet meer ...
Edit: volgens mij zijn het de Highlights.
Daar staat ie alweer!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 11:25 schreef _Fonz het volgende:
Hmm jullie hebben gelijk .. Ik heb hem nu wel in 548. http://members.home.nl/mwieringa/Las%20Palmas548.jpg
vetquote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:24 schreef Nikonnijntje het volgende:
Afgelopen zondag geschoten, op Spa-Francorchamps tijdens de 1000km van Spa.
[afbeelding]
Nikon D70 + 70-200mm f2.8 VR + TC-20EII - 400mm
Zeer mooi, hoe kan het gras en de weg geblurred zijn als jij zelf stilstaat ?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:24 schreef Nikonnijntje het volgende:
Afgelopen zondag geschoten, op Spa-Francorchamps tijdens de 1000km van Spa.
[afbeelding]
Nikon D70 + 70-200mm f2.8 VR + TC-20EII - 400mm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |