Dan nog gaat het verhaal opquote:Op zondag 7 mei 2006 21:04 schreef rena het volgende:
[..]
Als je op het water zit lijkt mij van niet dat je een mooie rechte foto kunt maken.![]()
P...denk om je hartquote:Op zondag 7 mei 2006 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan nog gaat het verhaal op![]()
Maar goed...conflict post een foto en wij reageren daar opIs dat nou zo vreemd
Zeker als het de horizon betreft
![]()
Ik had ook kunnen beginnen over dat de horizon precies in het midden staat wat hier an sich niets toevoegt en dus dat er dus beter wat meer lucht op had kunnen staanDan zou ik verwijzen naar de "rules of third" oftewel de regel van de derden (= zorg dat de horizon altijd op 1/3 of 2/3 van de foto staat of dat het te fotograferen onderwerp zich op een van de snijpunten van deze lijnen bevind
)
Ik geef Conflict dus alleen even een tip hoe hij zijn foto nog toffer kan maken
Welkquote:
joh, ik vond het gewoon een mooie foto. Niet iedereen gaat meteen een half uur na zitten denken over hoe het beter kan. En ik ga niet mijn foto zitten fotoshoppen, ik maak wel weer een andere mooie foto.quote:Op zondag 7 mei 2006 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dan nog gaat het verhaal op![]()
Maar goed...conflict post een foto en wij reageren daar opIs dat nou zo vreemd
Zeker als het de horizon betreft
![]()
Ik had ook kunnen beginnen over dat de horizon precies in het midden staat wat hier an sich niets toevoegt en dus dat er dus beter wat meer lucht op had kunnen staanDan zou ik verwijzen naar de "rules of third" oftewel de regel van de derden (= zorg dat de horizon altijd op 1/3 of 2/3 van de foto staat of dat het te fotograferen onderwerp zich op een van de snijpunten van deze lijnen bevind
)
Ik geef Conflict dus alleen even een tip hoe hij zijn foto nog toffer kan maken
quote:Op zondag 7 mei 2006 21:04 schreef rena het volgende:
[..]
Als je op het water zit lijkt mij van niet dat je een mooie rechte foto kunt maken.![]()
Die eerste is echt prachtigquote:Op maandag 8 mei 2006 12:40 schreef crv het volgende:
OK,
ik heb geprobeerd wat dood hout te schieten.
Shoot, want het moet beter kunnen
[afbeelding]
[afbeelding]
Hele mooie fotoquote:Op maandag 8 mei 2006 10:20 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
Fototje van men hond op het strand
Vond hem wel leuk geworden zo
Kun je ze dan niet beter in het "verbeter mijn foto"-topic zetten:?quote:Op maandag 8 mei 2006 12:40 schreef crv het volgende:
OK,
ik heb geprobeerd wat dood hout te schieten.
Shoot, want het moet beter kunnen
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij is lekker marjo...quote:Op maandag 8 mei 2006 17:14 schreef -Marjo- het volgende:
Vandaag met mijn nieuwe lens gemaakt:
[afbeelding]
Voor ziek iemand toch hele normale foto's hoor :pquote:Op maandag 8 mei 2006 21:30 schreef ableton het volgende:
Ziek thuis zitten terwijl het weer pracht foto's toelaat is niet leuk![]()
Dan maar vanaf de flonder beetje schieten!
1. allochtone paardenbloem?
[afbeelding]
2. stervende zwaan maar dan anders
[afbeelding]
3. groningen skyline
[afbeelding]
4. hmmmmmmm...
[afbeelding]
hopen dat ik morgen weer rond kan trekken![]()
quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 17:14 schreef -Marjo- het volgende:
Vandaag met mijn nieuwe lens gemaakt:
[afbeelding]
Dankjequote:Op maandag 8 mei 2006 23:29 schreef MmadviewW het volgende:
[..]
wow
Prachtige foto! vooral de mooie lucht en het standpunt hebben de foto 'perfect' gemaakt
Echt perfect![]()
Welke camera & lens gebruikt?
quote:Op maandag 8 mei 2006 16:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kun je ze dan niet beter in het "verbeter mijn foto"-topic zetten:?
Mooie foto hoorquote:
Leuk beelden weer eens wat anders, mooie details trouwens.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:26 schreef Ynske het volgende:
Oei oei oei zegt de heilige anthonius
[afbeelding]
meh hot vol koffie, is die vlek op de achtergrond nog niet weg
hijs leukquote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:40 schreef crv het volgende:
[..]
Leuk beelden weer eens wat anders, mooie details trouwens.
Poging van mij (mocht helaas niet flitsen en ook nog eens mijn statief niet gebruiken en dat met een bigma derop.
Zeus zit volgens mij mobiel te bellen hier
[afbeelding]
Eventjes resizen voordat de moderators je foto veranderen in een linkjequote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:18 schreef hoM3r het volgende:
[afbeelding]
De kikker (eigenlijk een pad) vlucht van mijn neefje.
Dan maak je een combi. Een zw/w foto met een lekker uitknallend roze karretjequote:Op woensdag 10 mei 2006 22:34 schreef muserulezz het volgende:
ik weet nog niet welke mooier is..
kleur of zw/w
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze hebben allebei wel wat. Ik twijfel regelmatig ook over dit soort dingen, en dan besluit ik ze maar allebei te nemenquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:34 schreef muserulezz het volgende:
kleur of zw/w
[afbeelding]
[afbeelding]
Zwart-witquote:Op woensdag 10 mei 2006 22:34 schreef muserulezz het volgende:
kleur of zw/w
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd, even in PS rechttrekkenquote:Op donderdag 11 mei 2006 00:54 schreef dvr het volgende:
Jammer dat ze het dienblaadje niet recht hield.
![]()
Lekker strakke plaat hoor. nog wel even de waterlijn rechtzettenquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:34 schreef -Marjo- het volgende:
Vanmiddag hier in het park gemaakt. Ik vind de vlakjes wel iets hebben.
[afbeelding]
is dit niet recht dan? dan zit er denk ik iets scheef in mijn hoofdquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:46 schreef Denocorp het volgende:
Ableton, die eerste foto... zet die horizon es recht man![]()
Ik denk dat het forum scheef isquote:Op vrijdag 12 mei 2006 18:51 schreef ableton het volgende:
[..]
is dit niet recht dan? dan zit er denk ik iets scheef in mijn hoofd![]()
quote:Op donderdag 11 mei 2006 00:00 schreef spenky het volgende:
een foto hij is misschien technisch niet zo mooi.. maar het meisje wel
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |