ze hebben zeker wat, misschien als aandachtspunt het onderwerp net iets rechter zetten of meer hellend om de diepte werking er nog sterker in te gooienquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:16 schreef snakelady het volgende:
of jullie ze mooi vinden weet ik niet,maar ik vond ze wel iets hebben.
[afbeelding]
[afbeelding]
thnx voor de tipsquote:Op zaterdag 20 mei 2006 13:19 schreef Re het volgende:
[..]
ze hebben zeker wat, misschien als aandachtspunt het onderwerp net iets rechter zetten of meer hellend om de diepte werking er nog sterker in te gooien
danku!quote:Op zaterdag 20 mei 2006 01:02 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Ik wil dat muurding. Met dat meisje en dat oog.![]()
![]()
En Snop! Freaky en gaaf!
De titel is dan ook "feeding time"...quote:Op zondag 21 mei 2006 12:59 schreef An24 het volgende:
Haha, das nu net de grap, het lijkt een bizarre foto, maar dat is het niet...![]()
Ik vind 'm wel mooiquote:
Je hebt op dezelfde parkeerplaats gestaan als ik!quote:Op zondag 21 mei 2006 22:51 schreef diedrick het volgende:
Bij de parkeerplaats voor Dordt in Stoom kwam ik deze buizen tegen. Eigenaar Gasunie, dus zal wel gasbuis zijn....
[afbeelding]
nope, geen HDR. Belichting wat aangepast bij opname en nasoepen....quote:Op maandag 22 mei 2006 06:01 schreef Gose het volgende:
Diedrick erg stoere foto! super hoe dat licht naar binnen valt. Volgens mij is het een HDR of niet? Zo ja, met hoeveel exposures?
Helemaal niet slecht hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:08 schreef nednederlander het volgende:
Ok, na drie jaar lurken op forum.fok.nl eindelijk een forum gevonden waarvoor ik de moeite van het registreren wil nemen.
Ik hoop hier en in de andere topics veel te leren op het gebied van (hobbie) fotografie, en zoals je op de foto's hieronder kan zien is er inderdaad nog *veel* te leren. Anyway, ik vond ze wel wat hebben en denk dat dit daarom het juiste topic is.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
(btw, geschoten met een simpele Canon Powershot S230)
mooie lucht idd, en goede verdelingquote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:27 schreef Masegate het volgende:
Soms zit je op je kamer en tuur je even naar buiten en dan denk je: "Wat een mooie lucht...".
Dus maak ik een foto en hoewel ik al heel wat mooiere luchten heb gezien, vind ik het toch een mooie foto. Daarom vond ik het ook wel de moeite waard om hem even hier te posten.
[afbeelding]
Ik vind het een erg mooie foto hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:34 schreef Miss_S het volgende:
paar weken geleden gemaakt
had weinig tijd dus niet echt op veel dingen gelet maar vond deze wel aardig geworden
[afbeelding]
Nicequote:Op woensdag 24 mei 2006 16:21 schreef cyberrobin het volgende:
[afbeelding]
Beatrix Theater in Utrecht!
Heb 'k ff gedaan! nu beter?quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:47 schreef Elefes het volgende:
[..]
NiceMisschien links nog een stukje afhalen, zodat hij "symmetrisch" wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |