Dat is een techniek die "pannen" heet, volgens mij is het best moeilijk om dat goed te doen.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:00 schreef perezoso het volgende:
[..]
Zeer mooi, hoe kan het gras en de weg geblurred zijn als jij zelf stilstaat ?
ik begrijp niet![]()
meestal is het een kwestie van je sluitertijd aanpasssen aan de snelheid van het onderwerpquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:10 schreef Elefes het volgende:
[..]
Dat is een techniek die "pannen" heet, volgens mij is het best moeilijk om dat goed te doen.
Je draait dan met je bovenlichaam (en dus camera) mee met het bewegende onderwerp en neemt een iets (!) langere sluitertijd, niet veel. Hierdoor blijft het onderwerp scherp en de achtergrond wordt "bewegend", als je het goed doet tenminste.
Yep, idd vrij lastig maar kwestie van oefenen...quote:Dat is een techniek die "pannen" heet, volgens mij is het best moeilijk om dat goed te doen.
Je draait dan met je bovenlichaam (en dus camera) mee met het bewegende onderwerp en neemt een iets (!) langere sluitertijd, niet veel. Hierdoor blijft het onderwerp scherp en de achtergrond wordt "bewegend", als je het goed doet tenminste .
wow heel nice gedaanquote:Op dinsdag 16 mei 2006 10:15 schreef _Fonz het volgende:
[afbeelding]
Origineel: http://members.home.nl/mwieringa/IMG_0174.JPG
Is mijn eerste bewerkte foto ooit (zelf gedaan in Adobe Photoshop CS2). Geschoten met een standaard Powershot A80. Ben van plan om de bijbehorende tele-lens en wide-converter lens erbij te kopen ...helaas is het geld op.
Mooi, lekker kleurrijk en fijne scherptedieptequote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:32 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Hier ben ik wel heel happy mee.Vandaag gingen we voor school de markt op, met als thema "herhaling en ritme".
Omdat er een vrouw je kamer aan het schoonmaken is misschien?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:34 schreef ableton het volgende:
Heb mijn god geen idee waarom, maar vond deze twee foto's heel cool, maar dat ligt denk ik meer aan mij
[afbeelding]
[afbeelding]
Nicequote:Op woensdag 17 mei 2006 15:24 schreef Klonk het volgende:
[afbeelding]
net gemaakt, langs de maas in Belfeld
d'r waren geen bloemetjes in de buurt, achteraf bleek dat ik met m'n knie in de hondepoep had gelegenquote:Op woensdag 17 mei 2006 23:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NiceEen of ander bloemetje was als voorgrond misschien mooier geweest, maar dit is geheel niet verkeerd zeg
Wat een vrolijke kleurtjes!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 19:32 schreef Toeps het volgende:
[afbeelding]
Hier ben ik wel heel happy mee.Vandaag gingen we voor school de markt op, met als thema "herhaling en ritme".
quote:Op donderdag 18 mei 2006 17:32 schreef Klonk het volgende:
achteraf bleek dat ik met m'n knie in de hondepoep had gelegen![]()
Goed bezig Vitaquote:Op donderdag 18 mei 2006 17:31 schreef 4Vita het volgende:
TPG gebouw op schiphol, gemaakt terwijl ik moest wachten tot ze besloten hadden van hoeveel geld ze me zouden beroven.
[afbeelding]
waarschijnlijk polafilterquote:Op donderdag 18 mei 2006 18:19 schreef ableton het volgende:
1 vrag, hoe komt de lucht recht zo pikzwart...
Ik wil dat muurding. Met dat meisje en dat oog.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 22:34 schreef ableton het volgende:
Heb mijn god geen idee waarom, maar vond deze twee foto's heel cool, maar dat ligt denk ik meer aan mij
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |