Het is een beetje zielig om te zeggen, zo uit het niets.quote:Op maandag 24 april 2006 02:22 schreef zapsel het volgende:
[..]
Sterf!
Kankerclown!
of mag ik dat niet zeggen?![]()
hihihi doe maar stoer zapquote:Op maandag 24 april 2006 02:22 schreef zapsel het volgende:
[..]
Sterf!
Kankerclown!
of mag ik dat niet zeggen?![]()
Ik wou dat dat waar is enzo. Gewoon voor de mensheid in het algemeenquote:Op maandag 24 april 2006 02:26 schreef cerror het volgende:
Come on, van wie is zapsel een kloon?
Indeed, zeker als je het woordenboek kent, dat scheelt al een paar zinnen....quote:Op maandag 24 april 2006 02:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat wel. Je krijgt dan natuurlijk wel weer dat ik je uit moet gaan schelden voor infantiel stuk nageboorte, verspilling van zuurstof, labiele kankerkrasser en dat soort dingen. Maar ja, dat blijf je houden he?
Dat hoop ik al te vaak bij andere users maar dan blijkt het tegendeel.quote:Op maandag 24 april 2006 02:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik wou dat dat waar is enzo. Gewoon voor de mensheid in het algemeen
HEYquote:Op maandag 24 april 2006 02:27 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
hihihi doe maar stoer zapwe weten allemaal dat je een huilie bent
Eh?quote:Op maandag 24 april 2006 02:27 schreef zapsel het volgende:
[..]
Indeed, zeker als je het woordenboek kent, dat scheelt al een paar zinnen....
ben je me nu al zo snel vergeten?quote:Op maandag 24 april 2006 02:26 schreef cerror het volgende:
Come on, van wie is zapsel een kloon?
Goed punt, ik wil het ook wel horen.quote:Op maandag 24 april 2006 02:28 schreef Litso het volgende:
Mag ik een update op zapsel? Ik ken de username van horen lezen, maar waarom begeeft hij zich in BeF en waarom deze vijandigheid?
als ik maar plezier heb!quote:Op maandag 24 april 2006 02:27 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
hihihi doe maar stoer zapwe weten allemaal dat je een huilie bent
Maar je zit er ook wel eens naastquote:Op maandag 24 april 2006 02:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat hoop ik al te vaak bij andere users maar dan blijkt het tegendeel.
Hmm, ik heb de MSN logjes hier niet voorhanden. Moet je effe bij anderen buurten.quote:Op maandag 24 april 2006 02:28 schreef Litso het volgende:
Mag ik een update op zapsel? Ik ken de username van horen lezen, maar waarom begeeft hij zich in BeF en waarom deze vijandigheid?
Ga slapen of zoquote:Op maandag 24 april 2006 02:35 schreef cerror het volgende:
Het bloed weer dood.
*geeft pleister aanquote:Op maandag 24 april 2006 02:35 schreef cerror het volgende:
Het bloed weer dood.
Geen slecht plan zwart harige vrind.quote:
Masturbatie... stopt dat vervelen van je.quote:Op maandag 24 april 2006 02:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
*geeft pleister aan
Ik verveel me.
Jezus christus Drib ben jij nou ook al zo'n knuffel kutquote:
Niet zo zeiken trutquote:Op maandag 24 april 2006 02:38 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Jezus christus Drib ben jij nou ook al zo'n knuffel kutgatverdamme kanker allemaal een eindje heen... als je hier al niet meer even mag kankeren op een willekeurige huilie...
Krijg je van die meets met die bagger/knuffel hippies.quote:
Nehquote:Op maandag 24 april 2006 02:37 schreef cerror het volgende:
Masturbatie... stopt dat vervelen van je.
Baggerhippies zijn liefquote:Op maandag 24 april 2006 02:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Krijg je van die meets met die bagger/knuffel hippies.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk, daar heb je het al.quote:
quote:Op maandag 24 april 2006 02:40 schreef cerror het volgende:
[..]
Krijg je van die meets met die bagger/knuffel hippies.
och wat jij wil knulquote:Op maandag 24 april 2006 02:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je het al.
Zodra je ze persoonlijk kent is alle objectiviteit verloren.
Nee joh, ik blijf even pessimistisch en zeikerig als voorheenquote:Op maandag 24 april 2006 02:42 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik vergeef je nooit meer, dat je mij niet eensch meer kent!.....quote:Op maandag 24 april 2006 02:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen slecht plan zwart harige vrind.
[..]
Masturbatie... stopt dat vervelen van je.
Aan de andere kant, na een meeting heb je alleen maar meer recht om mensen als Moder8or (leeft die nog?) uit te lachen.quote:Op maandag 24 april 2006 02:42 schreef cerror het volgende:
[..]
AMD64quote:Op maandag 24 april 2006 02:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Aan de andere kant, na een meeting heb je alleen maar meer recht om mensen als Moder8or (leeft die nog?) uit te lachen.
Je zat in de SC, maar ik vertrouw het voor geen meter.quote:Op maandag 24 april 2006 02:44 schreef zapsel het volgende:
[..]
Ik vergeef je nooit meer, dat je mij niet eensch meer kent!.....
Slet!![]()
Had die geen bloemen voor yvonne meegenomen naar een meet?quote:
Dit geeft me het recht om jou uit te lachen. Jij hebt die gast gemeet?!!?!?!quote:Op maandag 24 april 2006 02:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Aan de andere kant, na een meeting heb je alleen maar meer recht om mensen als Moder8or (leeft die nog?) uit te lachen.
wtfquote:Op maandag 24 april 2006 02:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Had die geen bloemen voor yvonne meegenomen naar een meet?
quote:
quote:Op maandag 24 april 2006 02:48 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dit geeft me het recht om jou uit te lachen. Jij hebt die gast gemeet?!!?!?!
Die fout heb je eerder gemaakt.quote:Op maandag 24 april 2006 02:47 schreef cerror het volgende:
[..]
Je zat in de SC, maar ik vertrouw het voor geen meter.
Zulks hoorde ik...quote:
En z'n ava op zwart omdat z'n tante ofzoiets was omgekomen bij de tsunami...quote:Op maandag 24 april 2006 02:48 schreef cerror het volgende:
[..]
hartproblemen
![]()
![]()
![]()
Ik hoop serieus dat die gozer al de intercity heeft gevonden!
Bwuhahahahaha, hilarisch ja!quote:Op maandag 24 april 2006 02:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zulks hoorde ik...
[..]
En z'n ava op zwart omdat z'n tante ofzoiets was omgekomen bij de tsunami...
Ik kan me er iets bij voorstellen ja...quote:Op maandag 24 april 2006 02:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zij kreeg in ieder geval nog bloemen
ik werd afgescheept met een drinkbak en hondekluifjes![]()
![]()
Uiteraard was zijn beste vriend ook overleden en was ie heel vaak in de gym te vinden..quote:Op maandag 24 april 2006 02:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Bwuhahahahaha, hilarisch ja!
En daarna bij een meet een bloemetje meenemen voor Yvonne om daarna helemaal depri over zichzelf te mekkeren.
Waren er ook genoeg mensen om hem weg te jagen?quote:Op maandag 24 april 2006 02:51 schreef Litso het volgende:
Bloemen ja.
Maar er waren teveel puike mensen op die meet om me door zo'n gozertje weg te laten jagen.
Nee, dus ik heb maar geprofiteerd van het bier dat hij me aanbood.quote:Op maandag 24 april 2006 02:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Waren er ook genoeg mensen om hem weg te jagen?
Dat was heel jukkie...quote:Op maandag 24 april 2006 02:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee, dus ik heb maar geprofiteerd van het bier dat hij me aanbood.
En hij ontkende inderdaad nogmaals dat die bifi van hem was
Ach.. wees blij dat je het gemist hebt..quote:Op maandag 24 april 2006 02:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb echt teveel gemist.
quote:Op maandag 24 april 2006 03:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Deze vond ik wel mooi bij cerror passen
Je wordt hartelijk bedankt.quote:
ik dezequote:Op maandag 24 april 2006 03:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Prachtig... sjoewe krijgt een pluim van me!quote:Op maandag 24 april 2006 03:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Ooit eens zoiets gezien al lag hij toen op het spoor in 4 delen.quote:
Jeej, haal maar weg..quote:
Misschien is hij keihard tegen die trein aangelopenquote:Op maandag 24 april 2006 03:10 schreef Alexxxxx het volgende:
toch knappe aanrijding, want aan de rode lampen kun je zien wat de rijrichting van de trein is
Hey voertuigengeek.quote:Op maandag 24 april 2006 03:10 schreef Alexxxxx het volgende:
toch knappe aanrijding, want aan de rode lampen kun je zien wat de rijrichting van de trein is
daar sluit ik me bij aanquote:Op maandag 24 april 2006 03:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ga slapen
tot ziens en welteruste kinders![]()
Aangezien je naam eronder staat: ja.quote:Op maandag 24 april 2006 03:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
overbodig te zegen dat ik de oorspronkelijke foto gemaakt heb he?
*doet.quote:Op maandag 24 april 2006 03:42 schreef cerror het volgende:
Sterf.
Ik moet nog beginnenquote:Op maandag 24 april 2006 12:11 schreef Chowi het volgende:
Zo. En weer thuis.
Je wilt toch niet zeggen dat je daar bij wilt zijn??quote:Op maandag 24 april 2006 07:28 schreef JDude het volgende:
[..]
PS en zapslet () in 1 nacht... ik heb weer wat gemist hoor!
Hoi Jackson.quote:Op maandag 24 april 2006 12:52 schreef jackson het volgende:
Ik denk de hele dag al... ik doe mijn TVP maar in het nieuwe topic...
Enfin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |