Dus tot later.quote:
Wat heb je nu weer uitgehaald?quote:Op maandag 24 april 2006 01:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik weet niet, volgens mij vind ze me niet lief![]()
Als ja... misschien helpt zoekenquote:
Dat is zwak uitgedruktquote:Op maandag 24 april 2006 01:58 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik weet niet, volgens mij vind ze me niet lief![]()
alweer?quote:
Maar je bent wel nuchter dit keer, of moeten we ons weer bergen voor een rits depressieve posts?quote:Op maandag 24 april 2006 02:00 schreef PrintScreen het volgende:
-bla-
Lijkt me dat nadere uitleg niet echt nodig isquote:
Ik ben wel benieuwdquote:Op maandag 24 april 2006 02:02 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Lijkt me dat nadere uitleg niet echt nodig is
Duidelijke post dit... zie je later weer c_cquote:Op maandag 24 april 2006 02:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar je bent wel nuchter dit keer, of moeten we ons weer bergen voor een rits depressieve posts?
Rustig maarquote:Op maandag 24 april 2006 02:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar je bent wel nuchter dit keer, of moeten we ons weer bergen voor een rits depressieve posts?
zoeken op googlequote:Op maandag 24 april 2006 02:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Als ja... misschien helpt zoeken
[..]
Dat is zwak uitgedrukt![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 02:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Adieuquote:Op maandag 24 april 2006 02:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Duidelijke post dit... zie je later weer c_c
Voor hoeveel BeF-punten zou ze pijpen?quote:Op maandag 24 april 2006 02:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Rustig maar
ze is BeF credits bij elkaar aan het rapen![]()
Ze kan 10x achter elkaar gepijpt worden met al die punten die zij al heeft.quote:Op maandag 24 april 2006 02:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Voor hoeveel BeF-punten zou ze pijpen?
Beetje het kudo-principe?quote:Op maandag 24 april 2006 02:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ze kan 10x achter elkaar gepijpt worden met al die punten die zij al heeft.
Maar je hebt het flink verpest bij d'r he? Ik denk dat je je account maar door de shredder moet gooien, het wordt niets met meer jou zonder die goedkeuring.quote:
Snel, naar de wageh!quote:
Ze is in de overgang CC heb toch eens respect!quote:Op maandag 24 april 2006 02:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik doe mee. Zonder bier dan, maar wel vroeg op und bloeddoorlopen ogen.quote:Op maandag 24 april 2006 02:10 schreef cerror het volgende:
Bier en morgen vroeg op. I love bloeddoorlopen ogen.
je hebt t over jezelf geloof ik?quote:Op maandag 24 april 2006 02:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar je hebt het flink verpest bij d'r he? Ik denk dat je je account maar door de shredder moet gooien, het wordt niets met meer jou zonder die goedkeuring.
Ik vind hem wel hypnotiserend eigenlijkquote:Op maandag 24 april 2006 02:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kan je geen andere UI nemen je leidt me af![]()
True, ik zit nu ook onder m'n bureau zachtjes te snikkenquote:Op maandag 24 april 2006 02:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar je hebt het flink verpest bij d'r he? Ik denk dat je je account maar door de shredder moet gooien, het wordt niets met meer jou zonder die goedkeuring.
ik vind em zo leukquote:Op maandag 24 april 2006 02:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kan je geen andere UI nemen je leidt me af![]()
Waar haal je die bloed doorlopenogen vandaan dan?quote:Op maandag 24 april 2006 02:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik doe mee. Zonder bier dan, maar wel vroeg op und bloeddoorlopen ogen.
Antidepressiva zijn te halen bij de huisarts, niet op Fok.quote:Op maandag 24 april 2006 02:13 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ze is in de overgang CC heb toch eens respect!
Drugs.quote:Op maandag 24 april 2006 02:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Waar haal je die bloed doorlopenogen vandaan dan?
De supermarkt en de hoerenbuurt hebben ook antidepressiva.quote:Op maandag 24 april 2006 02:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Antidepressiva zijn te halen bij de huisarts, niet op Fok.
Hier doet die het gewoonquote:Op maandag 24 april 2006 02:13 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik vind em zo leuk...
jouw icon doet het anders niet helemaal lekker btw
True, ook ik kan m'n BeF-kudo's vergeten sinds ik haar plek ingenomen heb. Ik zal hem nooit kunnen vullen als zij deed.quote:
Arme hondquote:Op maandag 24 april 2006 02:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
True, ik zit nu ook onder m'n bureau zachtjes te snikkenhet doet gewoon pijn als iemand zegt van
"hey jij daar ik vind jou echt minder lief dan niet lief he jij stommerd"
Het is gewoon een klap recht in je gezicht, ze heeft geen flauw benul wat ze aanricht hier
DROMMELS DROMMELSSS.quote:Op maandag 24 april 2006 02:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Help. Help. Bas-sie en A-dri-aan. Mijn bat-te-rij-en zijn...
Die coke waait soms op en vliegt dan m'n ogen in.quote:Op maandag 24 april 2006 02:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Waar haal je die bloed doorlopenogen vandaan dan?
ik kan niet meer dan jou(w)(_-) gelukwensen, in deze harde tijdenquote:Op maandag 24 april 2006 02:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
True, ik zit nu ook onder m'n bureau zachtjes te snikkenhet doet gewoon pijn als iemand zegt van
"hey jij daar ik vind jou echt minder lief dan niet lief he jij stommerd"
Het is gewoon een klap recht in je gezicht, ze heeft geen flauw benul wat ze aanricht hier
Amateur!quote:Op maandag 24 april 2006 02:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die coke waait soms op en vliegt dan m'n ogen in.
Raam dicht en ga aan de heroïne.quote:Op maandag 24 april 2006 02:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die coke waait soms op en vliegt dan m'n ogen in.
Liefquote:Op maandag 24 april 2006 02:18 schreef zapsel het volgende:
[..]
ik kan niet meer dan jou(w)(_-) gelukwensen, in deze harde tijden
Jou.quote:Op maandag 24 april 2006 02:18 schreef zapsel het volgende:
[..]
ik kan niet meer dan jou(w)(_-) gelukwensen, in deze harde tijden
Bas-sie. De fis-cus staat voor de deur!quote:Op maandag 24 april 2006 02:14 schreef rompompom het volgende:
[..]
Help. Help. Bas-sie en A-dri-aan. Mijn bat-te-rij-en zijn...
Als je dan maar niet je telefoon sloopt als iemand stom doetquote:Op maandag 24 april 2006 02:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ohja.
*haalt Ovide weg als ringtone
*stelt de Baron in
Ik zou die stomme persoon dan slopenquote:Op maandag 24 april 2006 02:21 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je dan maar niet je telefoon sloopt als iemand stom doet
Sterf!quote:
quote:Op maandag 24 april 2006 02:18 schreef zapsel het volgende:
[..]
ik kan niet meer dan jou(w)(_-) geluk wensen, in deze harde tijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |