het word wel ietwat vettig maar je moet gewoon niet zoveel er van gebruiken en dan komt alles goedquote:Op maandag 24 april 2006 01:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Klinkt aangenaam.
Wordt het daar niet erg vettig van?
Waar koop je het?
Is het duur?
Werkt het goed?
Ruikt het lekker naar kokos?
Als je die graszooi op mn harses bedoelt gebruik ik op het moment Andrew Collinge weightless whipped volume mousse bij de Boots.quote:Op maandag 24 april 2006 01:10 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
het word wel ietwat vettig maar je moet gewoon niet zoveel er van gebruiken en dan komt alles goedik koop het gewoon bij de etos... van palmers, 4 euro een potje, je haar zit lekker in de krul zo... kokos geur is sterk aanwezig
en jij Janet? wat gebruik jij voor dat prachtige haar van je
doe niet zo mal janet hihihihiquote:Op maandag 24 april 2006 01:12 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als je die graszooi op mn harses bedoelt gebruik ik op het moment Andrew Collinge weightless whipped volume mousse bij de Boots.
Grootste cheapo spul hier.. maar het does de trick.
Het ruikt heerlijk standaard naar haarmousse...
Denk je dat we nu het voetbalgehalte weer hebben opgeheven?
Hihihihiquote:Op maandag 24 april 2006 01:16 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
doe niet zo mal janet hihihihi
check
Hey, dat is lang geleden.quote:
ik kwam terug voor jouw, ik wist dat je me enorm mist!quote:
.quote:Op maandag 24 april 2006 01:29 schreef zapsel het volgende:
[..]
ik kwam terug voor jouw, ik wist dat je me enorm mist!
![]()
Ik wilde er niet over zeuren, maar ik ben blij dat ik niet de enige ben die het opvielquote:
Vallen jullie nogsteeds op taalfoutjes!quote:Op maandag 24 april 2006 01:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik wilde er niet over zeuren, maar ik ben blij dat ik niet de enige ben die het opviel
quote:Op maandag 24 april 2006 01:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik wilde er niet over zeuren, maar ik ben blij dat ik niet de enige ben die het opviel
Over.. en ja inderdaad..quote:Op maandag 24 april 2006 01:35 schreef zapsel het volgende:
[..]
Vallen jullie nogsteeds op taalfoutjes!![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 01:36 schreef Janetje het volgende:
[..]
Over.. en ja inderdaad..
Ook over PI gebruik trouwens...
PI?
Wtf????
(nederlands woordenboek opzoekt)
En quoten hoort ook buiten het hokje hoor..quote:
Thx dat je me op alle regeltjes wijst!quote:Op maandag 24 april 2006 01:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
En quoten hoort ook buiten het hokje hoor..
PI, post icon..
Denk dat je beter geholpen bent met het doorkijken van een aantal topics dan met een woordenboek.
De teloorgang van de PI.
Maar wel lief hoor!quote:Op maandag 24 april 2006 01:41 schreef Janetje het volgende:
[..]
En quoten hoort ook buiten het hokje hoor..
PI, post icon..
Denk dat je beter geholpen bent met het doorkijken van een aantal topics dan met een woordenboek.
De teloorgang van de PI.
Trustequote:Op maandag 24 april 2006 01:49 schreef pc-fr34k het volgende:
En nu ben ik slapen.
Je riep?quote:
Jegens onwederrechtelijk gebruik van mijn naam wens ik je een lange nachtrust!quote:Op maandag 24 april 2006 01:49 schreef pc-fr34k het volgende:
Gebruik dan ook een PI zapslet!
quote:Op maandag 24 april 2006 01:45 schreef zapsel het volgende:
[..]
Thx dat je me op alle regeltjes wijst!![]()
die had ik nu net nodig na 3 mnd![]()
quote:
Sterkte. Morgen je natte kussensloop even uitwringen en te drogen hangen hč!quote:Op maandag 24 april 2006 01:49 schreef pc-fr34k het volgende:
En nu ben ik slapen.
Het zal rustigere zijn als jij weg bentquote:
Ja en het zal ook rustiger zijn als jij weg bentquote:Op maandag 24 april 2006 01:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het zal rustigere zijn als jij weg bent
* PrintScreen op fluistertoon vraagt wie er isquote:
Het land van?quote:
Ow... en trusten Janetjequote:
Neuh, onomschreven tijdsduratie.quote:
Mis ik iets?quote:Op maandag 24 april 2006 01:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het zal rustigere zijn als jij weg bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |