Bwuhahahahaha, hilarisch ja!quote:Op maandag 24 april 2006 02:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Zulks hoorde ik...
[..]
En z'n ava op zwart omdat z'n tante ofzoiets was omgekomen bij de tsunami...
Ik kan me er iets bij voorstellen ja...quote:Op maandag 24 april 2006 02:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zij kreeg in ieder geval nog bloemen
ik werd afgescheept met een drinkbak en hondekluifjes![]()
![]()
Uiteraard was zijn beste vriend ook overleden en was ie heel vaak in de gym te vinden..quote:Op maandag 24 april 2006 02:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Bwuhahahahaha, hilarisch ja!
En daarna bij een meet een bloemetje meenemen voor Yvonne om daarna helemaal depri over zichzelf te mekkeren.
Waren er ook genoeg mensen om hem weg te jagen?quote:Op maandag 24 april 2006 02:51 schreef Litso het volgende:
Bloemen ja.
Maar er waren teveel puike mensen op die meet om me door zo'n gozertje weg te laten jagen.
Nee, dus ik heb maar geprofiteerd van het bier dat hij me aanbood.quote:Op maandag 24 april 2006 02:53 schreef rompompom het volgende:
[..]
Waren er ook genoeg mensen om hem weg te jagen?
Dat was heel jukkie...quote:Op maandag 24 april 2006 02:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Nee, dus ik heb maar geprofiteerd van het bier dat hij me aanbood.
En hij ontkende inderdaad nogmaals dat die bifi van hem was
Ach.. wees blij dat je het gemist hebt..quote:Op maandag 24 april 2006 02:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb echt teveel gemist.
quote:Op maandag 24 april 2006 03:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Deze vond ik wel mooi bij cerror passen
Je wordt hartelijk bedankt.quote:
ik dezequote:Op maandag 24 april 2006 03:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Prachtig... sjoewe krijgt een pluim van me!quote:Op maandag 24 april 2006 03:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Ooit eens zoiets gezien al lag hij toen op het spoor in 4 delen.quote:
Jeej, haal maar weg..quote:
Misschien is hij keihard tegen die trein aangelopenquote:Op maandag 24 april 2006 03:10 schreef Alexxxxx het volgende:
toch knappe aanrijding, want aan de rode lampen kun je zien wat de rijrichting van de trein is
Hey voertuigengeek.quote:Op maandag 24 april 2006 03:10 schreef Alexxxxx het volgende:
toch knappe aanrijding, want aan de rode lampen kun je zien wat de rijrichting van de trein is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |