vissen en rammenquote:Op zondag 23 april 2006 19:09 schreef Tafkahs het volgende:
ik weet niet, welke sterrenbeelden kunnen slecht koken eigenlijk?
quote:
Het is Virgoquote:Op zondag 23 april 2006 19:11 schreef mjb44 het volgende:
ik zal altijd maagd blijven
Ligt eraan in welk huis. In het 14de huis niet, maar in het 7de huis denk ik wel.quote:Op zondag 23 april 2006 19:11 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Kan een stier eigenlijk wel bieflapjes serveren dan?
quote:Op zondag 23 april 2006 19:14 schreef Floridinges het volgende:
Terwjl mannen die in sterrenbeelden geloven natuurlijk normaal, charmant en prettig zijn.
Ach, die haat komt natuurlijk omdat Wijngaardslak in het achtste huis van je ascendant (Spuugbeestje) staat, terwijl die op één lijn komt met de Automaculator.quote:
Gut, wat leuk, ik ook.quote:Op zondag 23 april 2006 19:19 schreef mjb44 het volgende:
En herken meer elementen van de tijger in me dan van de maagd.
"Ik ben een echte ram, als je meegaat naar mijn huis zal ik het bewijzen"quote:Op zondag 23 april 2006 19:07 schreef pberends het volgende:
Wat is dat toch met vrouwen die geloven in sterrenbeelden?
"Ja, ik ben een echte Kreeft, dus ik ben erg impulsief"
Flikker toch op mens, er zijn zeker geen impulsieve Schorpioenen of whatever? Ze gebruiken het altijd als een soort debiel excuus voor een of andere (vervelende) eigenschap.
Weet je dat zeker? Is het niet de automoculotar?quote:Op zondag 23 april 2006 19:20 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Ach, die haat komt natuurlijk omdat Wijngaardslak in het achtste huis van je ascendant (Spuugbeestje) staat, terwijl die op één lijn komt met de Automaculator.
Dat staat ook in de sterren.quote:Op zondag 23 april 2006 19:23 schreef McGilles het volgende:
Heb er ook een hekel aan!
Had ik eerst hier ook iemand op werk, die zat met iemand te praten en die kwamen erachter dat ze dus een bepaalde veel voorkomende eigenschap hetzelfde hadden en (je raad het al) ook hetzelfde sterrenbeeld hadden, dus toen was het helemaal niet raar en heel natuurlijk.......
Maakt natuurlijk heel veel uit wanneer de desbetreffende papa en mama een leuke avond beleefden....
Ik ben ram, dus zo slecht kloppen die sterrenbeelden nog nietquote:
Welk sterrenbeeld is dat? Tweelingen?quote:Op zondag 23 april 2006 19:26 schreef Steve-O het volgende:
Zolang ze maar goed neukt .
maagdquote:Op zondag 23 april 2006 19:27 schreef mjb44 het volgende:
Daar ben ik wel benieuwe naar. Welke vrouwelijk sterrenbeeld neukt goed?
die staan er idd om bekend erg bedreven te zijn tussen de lakensquote:Op zondag 23 april 2006 19:27 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Welk sterrenbeeld is dat? Tweelingen?
Uiteraardquote:Op zondag 23 april 2006 19:27 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Welk sterrenbeeld is dat? Tweelingen?
En ik zag in je profiel dat je op 26 mei jaig bent = tweelingquote:Op zondag 23 april 2006 19:30 schreef SHE het volgende:
[..]
die staan er idd om bekend erg bedreven te zijn tussen de lakens
Ik ging natuurlijk uit van meer = beter hequote:Op zondag 23 april 2006 19:30 schreef SHE het volgende:
[..]
die staan er idd om bekend erg bedreven te zijn tussen de lakens
Ik heb het niet zelf verzonnen hoor!quote:Op zondag 23 april 2006 19:32 schreef mjb44 het volgende:
[..]
En ik zag in je profiel dat je op 26 mei jaig bent = tweeling
wauw
Maar je bent er wel trots opquote:
letterlijkquote:Op zondag 23 april 2006 19:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is niet bepaald een gave...het is me in de schoot geworpen!
quote:Op zondag 23 april 2006 19:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is niet bepaald een gave...het is me in de schoot geworpen!
Oh je denkt: ik zie het woord 'sterrenbeelden' oplichten, ik ga meteen dit topic volgooien met zinnige astrologische informatie, ongeacht waar het onderwerp overgaat? Maakt immers niet uit of mensen geïnteresseerd zijn of niet, toch?quote:Op zondag 23 april 2006 19:16 schreef amaranta het volgende:
Nederlandse naam Latijnse naam Astronomie Astrologie
Ram Ariës 19 apr - 14 mei 21 mrt - 20 apr
Stier Taurus 15 mei - 21 jun 21 apr - 20 mei
Tweelingen Gemini 22 jun - 20 jul 21 mei - 20 jun
Kreeft Cancer 21 jul - 10 aug 21 jun - 22 jul
Leeuw Leo 11 aug - 16 sep 23 jul - 22 aug
Maagd Virgo 17 sep - 31 okt 23 aug - 22 sep
Weegschaal Libra 1 nov - 23 nov 23 sep - 22 okt
Schorpioen Scorpius 24 nov - 29 nov 23 okt - 22 nov
Slangendrager Ophiuchus 30 nov - 18 dec
Boogschutter Sagittarius 19 dec - 19 jan 23 nov - 21 dec
Steenbok Capricornus 20 jan - 16 feb 22 dec - 20 jan
Waterman Aquarius 17 feb - 11 mrt 21 jan - 20 feb
Vissen Pisces 12 mrt - 18 apr 21 feb - 20 mrt
Dan hebben ze alsnog een drukke weekquote:Op zondag 23 april 2006 19:59 schreef Maikuuul het volgende:
Idd zoeen onzin, gelukkig verspillen mensen hun geld eraan zodat ze moddervet worden
Umtot int sterrenbeeld staat: je hebt een erg drukke week, maar int echt ist niet zo. En gaan ze zich volvreten met chocolade en krijgen ze misschien een hartaanval
Jouw username schaadt mijn hersenschors.quote:Op zondag 23 april 2006 20:04 schreef postmortum het volgende:
[..]
Dan hebben ze alsnog een drukke week![]()
Die zijn wat eclectischer dan vrouwen die zich strikt houden aan compatibele sterrenbeeld-partners.quote:Op zondag 23 april 2006 19:14 schreef Floridinges het volgende:
Terwjl mannen die in sterrenbeelden geloven natuurlijk normaal, charmant en prettig zijn.
Als collectief? Wat een oneclectische uitspraak.quote:Op zondag 23 april 2006 20:22 schreef STAIRWARES het volgende:
[..]
Die zijn wat eclectischer dan vrouwen die zich strikt houden aan compatibele sterrenbeeld-partners.
over het algemeen gesproken he. Maar dat begreep je zelf ook wel.quote:Op zondag 23 april 2006 20:23 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Als collectief? Wat een oneclectische uitspraak.
Jij bent zeker een vrouw.
Bestaan die danquote:Op zondag 23 april 2006 19:14 schreef Floridinges het volgende:
sterrenbeelden? nee toch?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |