quote:Op zondag 23 april 2006 17:13 schreef tsuihark het volgende:
en ik denk erover om een shoarma schotel te kopen.
quote:Op maandag 24 april 2006 10:55 schreef saaw het volgende:
een pakje lucky strike uit de snackbar, een gram NYC Diesel wiet van de Dampkring, een entree-kaartje voor de melkweg en een hoop bier
nu prepaid 189,- bij kijkshopquote:Op zondag 23 april 2006 16:00 schreef Zuen het volgende:
Ja, dit is het topic waar je kan zeggen wat je gekocht hebt!! laat dus allemaal zien wat je als laatst gekocht heb, ik begin:
[afbeelding]
Motorola Razr V3![]()
Nog een hoop kleren maar daar kan ik ff geen plaatjes van vinden.
GO go go!!![]()
Dat vraagt om pics natuurlijkquote:Op maandag 24 april 2006 15:33 schreef snopprinses het volgende:
kinderbueno, beltegoed, bh, string en boxerstring
Dan vraag ik het niet, dan eis ik het.quote:Op maandag 24 april 2006 15:35 schreef snopprinses het volgende:
wie vraagt wordt overgeslagen![]()
nee dus.
ik ookquote:
Dat laatste dus.quote:Op woensdag 26 april 2006 17:43 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Wat staat er in dat boek? Achtergronden? Het script?
of is trainspotting een verfilmd boek![]()
Sorry dat ik even offtopic ga, maar ik had laatst een boek van Welsh wat volgens mij Iers was en waar ik wat moeite mee had om te lezen, is dit bij trainspotting niet het geval?quote:
Dan ga ik vrolijk mee offtopic: nee. Tenminste, ik had zelf geen moeite, en ik las de engelse versie. Maar ik heb eerst de film gezien, en daarna het boek gelezen, en dat helpt enorm. Je kent de grote lijnen van het verhaal al, dus dan is het minder moeilijk om door te komenquote:Op woensdag 26 april 2006 22:21 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Sorry dat ik even offtopic ga, maar ik had laatst een boek van Welsh wat volgens mij Iers was en waar ik wat moeite mee had om te lezen, is dit bij trainspotting niet het geval?
[afbeelding]
Offtopic:quote:Op woensdag 26 april 2006 22:54 schreef koen_pijl het volgende:
Offtopic:
Ik heb het boek van Trainspotting ook gelezen, maar ik vond het echt nergens over gaan.
film is na het boek gemaakt..dus niks scripts of wat dan ookquote:Op woensdag 26 april 2006 17:43 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
[..]
Wat staat er in dat boek? Achtergronden? Het script?
of is trainspotting een verfilmd boek![]()
Wordt een film dan ook niet na een script gemaakt?quote:Op donderdag 27 april 2006 00:48 schreef snopprinses het volgende:
[..]
film is na het boek gemaakt..dus niks scripts of wat dan ook
Ja maar ze bedoeld dat het boek gewoon in roman-vorm is, en niet dus letterlijk een script is van de film. (wat eerder werd gevraagd)quote:Op donderdag 27 april 2006 06:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wordt een film dan ook niet na een script gemaakt?
quote:Op donderdag 27 april 2006 06:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hmmm, hoeveel heb je daarvoor betaald?quote:Op zondag 23 april 2006 17:13 schreef tsuihark het volgende:
[afbeelding]
en ik denk erover om een shoarma schotel te kopen.
quote:Op zondag 23 april 2006 16:14 schreef Dementor het volgende:
Ik kocht beiden op dezelfde bon dus dan mag 2 hopelijk wel?
Linksys router hoe kom je erbij dit is het nieuwe senseo model met wifi.
Ik had de 32" versie van dit model (32M51B) gekocht, 'even' beneden gezet, omdat mn pa ook wel wilde zien of het wat was... mocht blijven staan dusquote:
Hoe duur is die 26" dan?quote:Op donderdag 27 april 2006 20:21 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Ik had de 32" versie van dit model (32M51B) gekocht, 'even' beneden gezet, omdat mn pa ook wel wilde zien of het wat was... mocht blijven staan dus.
Mn vader dat geld naar mij overgemaakt, kwam er weer niks van weer een te halen natuurlijk.
Dus gisteren deze maar gekocht:
[afbeelding]
Een 26" versie dit keer, kostte wat minder
Ik heb de 26R51 (dus niet M51) zelfde qua specs, M51 heeft iets beter geluid en ander design, zelf vond ik de M51 in 26" minder dan de R51, vandaar mn keuze...quote:
ze willen toch weten wat ik gekocht hebquote:Op donderdag 27 april 2006 19:26 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Een kassoufle maar dat boeit de mensen hier ook geen ene kanker.
*noteertquote:Op donderdag 27 april 2006 00:48 schreef snopprinses het volgende:
[..]
film is na het boek gemaakt..dus niks scripts of wat dan ook
Trainspotting is één en al improvisatie!quote:Op donderdag 27 april 2006 06:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik heb die in het oranje. Erg fijne stickquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:04 schreef Aenarion het volgende:
[afbeelding]
Het topmodel van Gryphon voor het nieuwe seizoen...
@hierboven....![]()
![]()
Ik had hiervoor de Elan, welke heb jij?quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:38 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ik heb die in het oranje. Erg fijne stick![]()
bamiquote:Op zondag 30 april 2006 13:56 schreef saaw het volgende:
erg veel bier ja
en boodschapjes om bami te wokken
Ja op de kermisquote:Op zondag 30 april 2006 18:15 schreef Borkydude het volgende:
Oliebollen?
Best rijke gsm.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 22:09 schreef appelsap het volgende:
Ik heb zojuist een samsung D-500 gekocht.
[afbeelding]
Die telefoonquote:Op woensdag 3 mei 2006 20:45 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
koninginnedag w00t
Waar heb je die schoenen vandaan? Die zoek ik ook nogquote:Op donderdag 11 mei 2006 23:52 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe broek en schoenen
als ik je nou een string geef met een foto van mij erop, ...?quote:Op donderdag 11 mei 2006 23:52 schreef snopprinses het volgende:
[afbeelding]
String met de foto van een vriend erop
Schoenenreus, hadden ook nog de kleuren groen, roze en witquote:Op vrijdag 12 mei 2006 08:42 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
Waar heb je die schoenen vandaan? Die zoek ik ook nog
ja wat dan?quote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:30 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
als ik je nou een string geef met een foto van mij erop, ...?![]()
quote:Op zondag 14 mei 2006 11:47 schreef Dementor het volgende:
Ik heb ze allemaal gezien 1 t/m 8 maar ik kon het niet laten.
[afbeelding]
Ik dacht eerst dat het een wasmachine wasquote:Op zondag 14 mei 2006 11:47 schreef Dementor het volgende:
[afbeelding]
maat van me heeft die gitaar ook, echt een sfeer ding gek!!quote:
Wat mn layout?quote:Op zondag 14 mei 2006 22:12 schreef mrsj het volgende:
Ja, tis echt een schatje hoor. =)
Leuke Livejournal Birdydontfly!
Kan me er niets van herinneren? Waar zijn die doekoe dan?quote:Op zondag 14 mei 2006 23:13 schreef apie2006 het volgende:
ik heb gisteren een scooter verkocht voor 1200 euro
een kymco super 9 staat trouwens ook op mijn site voor de mensen die willen weten waar ik het overheb.mijn site staat boven mijn naam
Die heb ik ook net gehaald!quote:
Mijn eigen stick heb ik een keer laten liggen bij een hockeyclubquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:04 schreef Aenarion het volgende:
[afbeelding]
Het topmodel van Gryphon voor het nieuwe seizoen...
@hierboven....![]()
![]()
verkapte kijk mij eens neuken postquote:
buttons van Live, Jason Mraz, Ben&Jerry's en Foo Fightersquote:Op vrijdag 19 mei 2006 20:55 schreef snopprinses het volgende:
brillendoosje en 4 cappucino mokken + schotels
WAAR HEB JE DIE GEKOCHT!?!?quote:Op zondag 14 mei 2006 11:47 schreef Dementor het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:25 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Overgehouden van je Lenen.nl-lening?
Neequote:Op zaterdag 20 mei 2006 16:25 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Overgehouden van je Lenen.nl-lening?
Die kun je kopen in bijna elke mediamarkt en ze staan ook op bol.com.quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:16 schreef krazny het volgende:
[..]
WAAR HEB JE DIE GEKOCHT!?!?![]()
![]()
(en voor hoeveel???)
Straks past-ie niet. Of weet je al precies welk merk/type je gaat nemen...quote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:53 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Case Logic 15.4" Laptop hoes zodat ik mijn laptop gewoon in mijn rugzak kan doen
[afbeelding]
Nu de laptop nogDat komt volgende als de studiefinanciering binnen is
Jaquote:Op zaterdag 20 mei 2006 19:56 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Straks past-ie niet. Of weet je al precies welk merk/type je gaat nemen...
heb je die ook gekochtquote:Op maandag 22 mei 2006 21:58 schreef birdydontfly het volgende:
3 tube tops, een jurkje, schoenen en een roze/paarse waterkoker met glitters!! w00t!
oh en een zonnebril
[afbeelding] [afbeelding]
ik rekening gehad van me abbo telt dat ook?quote:Op woensdag 24 mei 2006 08:44 schreef VASND het volgende:
Beltegoed
Voetbalshirt van surinamequote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:18 schreef B_BOY het volgende:
niets gekocht.
wel gister me kluisje op school leeggemaakt
wat ik tegenkwam
een fles stroop
een fles sla-olie
3 boekjes van het zoveeljarige bestaan van me school
1 spin (zo ding dat je in de eerste gebruikt om je tas op je fiets te doen)
1 aansteker
1 pakje sigaretten uit polen
en een voetbalshirt van suriname
en een labaratorium jas
Ow. Leg dan even uit wat wél precies de bedoeling is van dit topique.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:46 schreef Sylvana het volgende:
uhm, geloof niet dat het de bedoeling van dit topic was om je boodschappenlijstje van de supermarkt te posten
als je een cadeautje of leuk artikel, boek, cd, apparaat ofzo heb gekochtquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:49 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ow. Leg dan even uit wat wél precies de bedoeling is van dit topique.
(En geloven doe je in de kerk, maar dat wist je waarschijnlijk al.)
Alles wat je gekocht hebt, mag hier komen te staanquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:46 schreef Sylvana het volgende:
uhm, geloof niet dat het de bedoeling van dit topic was om je boodschappenlijstje van de supermarkt te posten
Waar staat dat?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:03 schreef Sylvana het volgende:
maar dus niet gewoon je dagelijkse boodschappen
Ik quote mezelf maar even aan het begin van dit topic, zodat het duidelijk isquote:Op zondag 23 april 2006 16:17 schreef Zuen het volgende:
Je mag alles showen wat je gekocht hebt in dit topic.
Waarom die? Bij Alternate heb je nu bijvoorbeeld een Asus A6Jc voor ¤1100,-. Lijkt mij beter.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
JaEen laptop met 15.4" scherm
Dus het zou moeten passen
Deze dus
MSI Megabook M630
[afbeelding]
1100 euroquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:23 schreef Bellator het volgende:
[..]
Waarom die? Bij Alternate heb je nu bijvoorbeeld een Asus A6Jc voor ¤1100,-. Lijkt mij beter.
Ohw oké, dacht dat die van jou ook ook iets van ¤1100 was.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
1100 euroMijn max ligt op 700 euro
Ik hoef geen dure laptop waar je ook op kunt gamen enzo. Ik wil er alles op kunnen doen wat voor school nodig is. Daar heb ik geen dure voor nodig
Nee, 680 euroquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:49 schreef Bellator het volgende:
[..]
Ohw oké, dacht dat die van jou ook ook iets van ¤1100 was.
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:15 schreef DeYoshi het volgende:
Wisten jullie dat de helft van de mensen in dit topic gewoon liegt over zijn/haar aankoop.![]()
Omdat mensen gemiddeld 2x per dag liegen. En omdat de meeste fokkers de hele dag hier lopen te fokken, en gemiddeld 12x posten. Duid dat erop dat 16,6% van de posts gelogen zijn.quote:
m'n scooter nietquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:44 schreef DeYoshi het volgende:
[..]
Omdat mensen gemiddeld 2x per dag liegen. En omdat de meeste fokkers de hele dag hier lopen te fokken, en gemiddeld 12x posten. Duid dat erop dat 16,6% van de posts gelogen zijn.
Hier kunnen overigens de pubers, hun dromen als; lcd-tv's, dure merkkleding, en ferrari's even werkelijkheid laten worden. Daarom denk ik dat lang niet alles waar is wat hier gepost wordt. De helft is misschien wel wat overdreven.
![]()
Ja ok, misschien dat ik heb gelogen, want zelfs dat snoepje hoefde ik niet te betalenquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:23 schreef C2C het volgende:
je kent ayaxola toch?
Hehe, ik heb ongeveer dezelfde radio gekocht:quote:Op vrijdag 26 mei 2006 01:00 schreef A321456 het volgende:
Sony GT300
[afbeelding]
Kenwood KFC E6945 4 weg speakers
[afbeelding]
Dit zijn ze niet precies, ze lijken er wel op.
Oh, lijkt me een leuk boek!quote:
I Don't Carequote:Op zondag 28 mei 2006 18:21 schreef Zuen het volgende:
er was een boef met een gaastra jas aan op tv, hij had iemand beroofd, dus mrsj jij bent een boef. Ohja ik heb net een turkse pizza (is echt lekker gek) en wat wiet gekocht lol
Oeh, Wow.quote:
hey die schoenen heb ik ookquote:Op zondag 28 mei 2006 18:32 schreef spenky het volgende:
[afbeelding]
Nou ben ik sportief..
alleen nog ff nieuwe schoenen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |