Ow. Leg dan even uit wat wél precies de bedoeling is van dit topique.quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:46 schreef Sylvana het volgende:
uhm, geloof niet dat het de bedoeling van dit topic was om je boodschappenlijstje van de supermarkt te posten
als je een cadeautje of leuk artikel, boek, cd, apparaat ofzo heb gekochtquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:49 schreef Eightball het volgende:
[..]
Ow. Leg dan even uit wat wél precies de bedoeling is van dit topique.
(En geloven doe je in de kerk, maar dat wist je waarschijnlijk al.)
Alles wat je gekocht hebt, mag hier komen te staanquote:Op woensdag 24 mei 2006 17:46 schreef Sylvana het volgende:
uhm, geloof niet dat het de bedoeling van dit topic was om je boodschappenlijstje van de supermarkt te posten
Waar staat dat?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:03 schreef Sylvana het volgende:
maar dus niet gewoon je dagelijkse boodschappen
Ik quote mezelf maar even aan het begin van dit topic, zodat het duidelijk isquote:Op zondag 23 april 2006 16:17 schreef Zuen het volgende:
Je mag alles showen wat je gekocht hebt in dit topic.
Waarom die? Bij Alternate heb je nu bijvoorbeeld een Asus A6Jc voor ¤1100,-. Lijkt mij beter.quote:Op zondag 21 mei 2006 16:45 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
JaEen laptop met 15.4" scherm
Dus het zou moeten passen
Deze dus
MSI Megabook M630
[afbeelding]
1100 euroquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:23 schreef Bellator het volgende:
[..]
Waarom die? Bij Alternate heb je nu bijvoorbeeld een Asus A6Jc voor ¤1100,-. Lijkt mij beter.
Ohw oké, dacht dat die van jou ook ook iets van ¤1100 was.quote:Op woensdag 24 mei 2006 19:40 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
1100 euroMijn max ligt op 700 euro
Ik hoef geen dure laptop waar je ook op kunt gamen enzo. Ik wil er alles op kunnen doen wat voor school nodig is. Daar heb ik geen dure voor nodig
Nee, 680 euroquote:Op woensdag 24 mei 2006 19:49 schreef Bellator het volgende:
[..]
Ohw oké, dacht dat die van jou ook ook iets van ¤1100 was.
Waarom denk je dat?quote:Op donderdag 25 mei 2006 18:15 schreef DeYoshi het volgende:
Wisten jullie dat de helft van de mensen in dit topic gewoon liegt over zijn/haar aankoop.![]()
Omdat mensen gemiddeld 2x per dag liegen. En omdat de meeste fokkers de hele dag hier lopen te fokken, en gemiddeld 12x posten. Duid dat erop dat 16,6% van de posts gelogen zijn.quote:
m'n scooter nietquote:Op donderdag 25 mei 2006 19:44 schreef DeYoshi het volgende:
[..]
Omdat mensen gemiddeld 2x per dag liegen. En omdat de meeste fokkers de hele dag hier lopen te fokken, en gemiddeld 12x posten. Duid dat erop dat 16,6% van de posts gelogen zijn.
Hier kunnen overigens de pubers, hun dromen als; lcd-tv's, dure merkkleding, en ferrari's even werkelijkheid laten worden. Daarom denk ik dat lang niet alles waar is wat hier gepost wordt. De helft is misschien wel wat overdreven.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |