Geen last van bijwerkingen?quote:Op zondag 23 april 2006 13:46 schreef Doagere het volgende:
Ruim 5 weken aan de hormonen, zachtere huid, zachter haar, al best wat borstgroei, en een super relaxd gevoel.
Done.quote:Op zondag 23 april 2006 13:51 schreef BetaWolff het volgende:
Zou een blauwe of rode misschien een link naar dit topic willen zetten in Niet kunnen zijn wie je werkelijk bent.. ?
Ja wel bijwerkingen grotere tepels en borstenquote:
Mooi zo!quote:Op zondag 23 april 2006 13:59 schreef Doagere het volgende:
[..]
Ja wel bijwerkingen grotere tepels en borstenMinder haar groei zachtere huid enzo.
Maar ik heb nergens last van verder.
Nee, daar heb ik absoluut geen last van.quote:Op zondag 23 april 2006 14:01 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Mooi zo!![]()
Ik heb zelf ook in de beginfase geen bijwerkingen gehad, maar ik ken ze ook wel die wekenlang hebben gelopen met hoofdpijn, misselijkheid, etcetera. Gaat dus goed tot nu toe!
Geeft niet, ik zie er ook een beetje eng uit!quote:Op zondag 23 april 2006 16:15 schreef Vivi het volgende:
Hi Doagere,
Ik heb nogal een beetje lullig gereageerd op je foto in het topic US-Lookalikes..dat lag deels aan mijn beetje melige bui. Ik heb net deze topique en het vorige gelezen en ik moet zeggen dat ik het erg knap van je vind dat je dit zo open durft te vertellen.
Wat ik je nog wel na wil geven is dat ik je op de foto meteen als vrouw zag, ms dat dat die lullige remark een beetje verzacht (mijn opmerking kwam eigenlijk vrnml. door de belichting van je hoofd zeg maar)
Ik wens je veel succes met alles
Houd er wel rekening mee dat het iets langer duurt eer je, zowel lichamelijk als psychisch, er weer tegenaan kan na SRS.. Maar ben blij voor je dat het einde in zicht is!quote:Op maandag 24 april 2006 15:06 schreef danielluh het volgende:
voor de rest ben ik blij dat ik nu op het einde loop van het traject.
nog 5 maandjes voor mij
Overdag is het hier inderdaad veel lichter dan snachtsquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:41 schreef Vivi het volgende:
Ow, die zijn al een stuk mooier
Ik vind je toch echt een meisje hoor!
neee dat kan echt nie, moet na 2 maanden echt were aan het werk hoor.quote:Op maandag 24 april 2006 19:07 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Houd er wel rekening mee dat het iets langer duurt eer je, zowel lichamelijk als psychisch, er weer tegenaan kan na SRS.. Maar ben blij voor je dat het einde in zicht is!
roken beinvloed te werking van de hormonenquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:39 schreef Doagere het volgende:
Mag eigelijk niet meer roken maar doe het nog wel..(paar per dag maar hoor, niet zoveel)
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet ook stoppen, maarja ik wil volgende week niet super sjagerijnig zijn op vakantie..quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:18 schreef danielluh het volgende:
[..]
roken beinvloed te werking van de hormonen
daarbij loop je ook nog eens meer kans op trombose op
alleen al voor die eerste zou ik stoppe ermee
Sja, de meeste mannen hebben een mannelijke haarlijn, maar ik ben nog jong en dan wordt het weer zoals het ooit was, zonder inhammen enzo.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:34 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik vind je voorhoofd en dan met name de haarlijn nog een beetje mannelijk, met een ander kapsel heel makkelijk te verhelpen maar verder ben je zeker zeer vrouwelijk om te zien. En mooi ook!
Dat kon ik inderdaad doen, maar dit heb ik niet gedaan. Nu kan dat niet meer.quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:25 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Interresant
Als je al je operaties hebt ondergaan, enz bedacht ik me dan kun je geen kinderen meer krijgen. of wel?
Laat je je sperma invriezen (want dat heb je nog neem ik aan) en omdat je op vrouwen valt dacht ik te lezen kan je zo kinderen krijgen toch? Nou ja.. Als je dat al wil natuurlijk maar daar moest ik opeens aan denken
!
En ojaa Ik vind je al best een meisje op die foto's! Vooral je ogen en je wenkbrauwen
O wel jammerquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:47 schreef Doagere het volgende:
[..]
Dat kon ik inderdaad doen, maar dit heb ik niet gedaan. Nu kan dat niet meer.
Dan heb je altijd nog een 'kwakkie' achter de hand, nee dat leek me niks.
Heb er geen spijt van hoor. Ik moest daar dan ook nog 25 euro per jaar voor gaan betalen ook!quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:24 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
O wel jammerNou ja.. Zou ik denken maar moet je zelf weten
Dat vind ik nou typisch een gezocht excuus om toch door te roken. Hormonen kunnen in de eerste weken je erg beinvloeden. Kun je beter nu stoppen met roken, en de hele klap in een keer krijgen lijkt mij..quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:59 schreef Doagere het volgende:
[..]
Moet ook stoppen, maarja ik wil volgende week niet super sjagerijnig zijn op vakantie..![]()
Ik zeg niet dat je niet kunt werken (Al hangt het er heel sterk van af wat voor soort werk je doet), maar wel dat je nog maanden of meer dan een jaar nodig hebt om weer helemaal te herstellen, zodat ook andere dingen dan werken weer allemaal goed gaan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:17 schreef danielluh het volgende:
[..]
neee dat kan echt nie, moet na 2 maanden echt were aan het werk hoor.
natraject komt wel. de werkgever kan mij max 2 maanden missen
Tijdelijk contract?quote:ik zie het verder wel na de srs, als de wonden goed geheeld zijn, ben ik tevree, psychisch komt wel later. kan niet veroorloven om deze baan te gaan verliezen.
Forceer in ieder geval er na en neem de tijd die het nodig heeft voor alles.quote:me borsten waren ook goed geheeld na 1 week, gelukkig genees ik snel
dus zal de srs ook wel goed gaan verlopen, en geestelijk, sjah heb al 30 jr moeten vechten, dan kunnen die paar maandjes na mijn srs er ook nog bij
Een klein bedrag voor als je ooit een kinderwens krijgt lijkt mequote:Op dinsdag 25 april 2006 19:29 schreef Doagere het volgende:
[..]
Heb er geen spijt van hoor. Ik moest daar dan ook nog 25 euro per jaar voor gaan betalen ook!
Haat huielnde babys ect. Dat is echt niks voor mij.quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Een klein bedrag voor als je ooit een kinderwens krijgt lijkt me
Maar verder over iets oppervlakkigs: Wat speelse plukjes over je voorhoofd en je haar in lagen laten snijden lijkt me leuk bij jou, dat maakt je gezicht vaak wat "zachter"
jeps jaarcontract, al een wonder dat ze mij deden nemen met 2 maanden uitval. maar ga dan thuiswerken, das makkelijke van ICTquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:57 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je niet kunt werken (Al hangt het er heel sterk van af wat voor soort werk je doet), maar wel dat je nog maanden of meer dan een jaar nodig hebt om weer helemaal te herstellen, zodat ook andere dingen dan werken weer allemaal goed gaan.
[..]
Tijdelijk contract?
[..]
Forceer in ieder geval er na en neem de tijd die het nodig heeft voor alles.
je bent nog geen 6 maanden aan de hormonen en anti-androgeen hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:47 schreef Doagere het volgende:
[..]
Dat kon ik inderdaad doen, maar dit heb ik niet gedaan. Nu kan dat niet meer.
Dan heb je altijd nog een 'kwakkie' achter de hand, nee dat leek me niks.
Iemand zag haar foto en die zei, nou dat meisje heeft wel een raar gel kapsel zo achterover. Wel leuk dat mensen je nu al zien als vrouw op de foto terwijl je net pas bezig bent met die hormonenquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Een klein bedrag voor als je ooit een kinderwens krijgt lijkt me
Maar verder over iets oppervlakkigs: Wat speelse plukjes over je voorhoofd en je haar in lagen laten snijden lijkt me leuk bij jou, dat maakt je gezicht vaak wat "zachter"
Haha, ja ik heb mezelf lekker uit getest op chatsites en ook gewoon op de cam was ik een 'leuke meid'quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:12 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Iemand zag haar foto en die zei, nou dat meisje heeft wel een raar gel kapsel zo achterover. Wel leuk dat mensen je nu al zien als vrouw op de foto terwijl je net pas bezig bent met die hormonen
Genderdysforie = Gender (geslacht) dysforie (ontevredenheid)quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:25 schreef M.vgroen het volgende:
Wat is het precieze verschil van genderdysforie met transgender
Hoe heet een vrouw dan die ooit nog een man was? Ze heeft geen mannelijke geslachtsdelen meer en zou ook ergens tevreden moeten zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:30 schreef Doagere het volgende:
[..]
Genderdysforie = Gender (geslacht) dysforie (ontevredenheid)
Transgender is een meid met (nog) het mannelijke geslachtsdeel
Dat is een Post-op-transsexueel.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:33 schreef M.vgroen het volgende:
[..]
Hoe heet een vrouw dan die ooit nog een man was? Ze heeft geen mannelijke geslachtsdelen meer en zou ook ergens tevreden moeten zijn.
Ik bedoel dit echt niet lullig hoor..quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:30 schreef Doagere het volgende:
[..]
Haha, ja ik heb mezelf lekker uit getest op chatsites en ook gewoon op de cam was ik een 'leuke meid'
Mijn haren zijn nog niet echt vrouwelijk, dat klopt
Verwijfd zijn en er leuk uitzien heeft in mijn ogen niets te maken met elkaar.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:46 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ik bedoel dit echt niet lullig hoor..
Maar ben je niet bang dat je tussen verwijfde man en mannelijke vrouw in blijft hangen. Dus dat het toch nog aan je te zien is? Want ik neem aan dat je het liefst zo knap mogelijk bent? Want vaak is het wel te zien of niet dan?
Als de vragen te onaardig of lastig worden moet je het maar zeggen
Nee dat bedoel ik nietquote:Op woensdag 26 april 2006 00:03 schreef Doagere het volgende:
[..]
Verwijfd zijn en er leuk uitzien heeft in mijn ogen niets te maken met elkaar.
Mijn vriendinnen zijn ook hele normale meisjes waar ik me prima thuis voel.
Oh zo, ja dat is bij velen zo ja, maar ik ben jong begonnen en ik heb niet echt een mannelijk gezichtsvorm, daarnaast doen die hormonen de komende tijd ook nog heel wat.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:13 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik nietMaar je was toch eerst man van uiterlijk en nu wil je 100% vrouw lijken neem ik aan.. en dan zou het toch kunnen dat het niet helemaal lukt dat je er ergens tussen in blijft hangen.
Zodat je zou kunnen zeggen is dat een vrouwelijke man of een mannelijke vrouw? Of is dat nog geen eens je doel, om een 100% vrouwelijk uiterlijk te hebben want dan heb ik niks gezegd.
er zijn toch ook biologische vrouwen die mannelijke vormen hoor en zelf mannen die er zacht en vrouwelijk uitzienquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:46 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Maar ben je niet bang dat je tussen verwijfde man en mannelijke vrouw in blijft hangen. Dus dat het toch nog aan je te zien is? Want ik neem aan dat je het liefst zo knap mogelijk bent? Want vaak is het wel te zien of niet dan?
Als de vragen te onaardig of lastig worden moet je het maar zeggen
Ja maar dat is toch niet wat je wilt, een lesbo in tuinbroekquote:Op woensdag 26 april 2006 08:02 schreef danielluh het volgende:
[..]
er zijn toch ook biologische vrouwen die mannelijke vormen hoor en zelf mannen die er zacht en vrouwelijk uitzien
kijk eens naar de tuinbroeken lesbo's, die zijn soms meer man dan een biologische man
Toch is dat iets dat later kan veranderen.. Aan de andere kant hoeft dat niet met eigen zaad. Dat is een idee wat mij erg tegen stond, en de reden geweest dat ik niets heb laten invriezen. Er zijn overigens ook juridische complicaties wanneer je ingevroren zaad gebruikt na een juridische geslachtsverandering.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:10 schreef Doagere het volgende:
[..]
Haat huielnde babys ect. Dat is echt niks voor mij.
Het betekent in ieder geval dat ze kennelijk onder de indruk zijn van je kwaliteiten.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:03 schreef danielluh het volgende:
jeps jaarcontract, al een wonder dat ze mij deden nemen met 2 maanden uitval. maar ga dan thuiswerken, das makkelijke van ICT
Niet gezegd dat je dat ook blijft na SRS. Maar ook dat is iets wat redelijk snel weer komt.quote:en welke andere dingen
ik ben asexueel. dus dat scheelt ook een hoop hoor
Er zijn zelfs vrouwen die iedere maand bloeden.quote:de wonden zijn ongeveer na 8 maanden goed geheeld zoals mij verteld is. voor die tijd, maar aandelen maandverband aanschaffen, die gaan tijdelijk stijgen in prijs
Mensen die jong beginnen valt vaak uiteindelijk weinig meer aan te zien. Helemaal perfect is het nooit, omdat sommige uiterlijke kenmerken niet te veranderen zijn (Brede schouders en smalle heupen bijvoorbeeld). Aan de andere kant zijn er ook weer kenmerken waar je voordeel van kunt hebben (Langere benen bijvoorbeeld). Vaak is er op een niveau te komen dat bijna niemand ziet wat het geweest is, en slechts een enkeling die precies weet waar zhij op moet letten lichte twijfels zal hebben..quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:46 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Nee.. maar ik zou het in laagjes doen aan de voorkant met een ponyplukquote:Op woensdag 26 april 2006 11:56 schreef Doagere het volgende:
Me haar is inmiddels zo lang:
[afbeelding]
Iemand een site waar leuke kapsels op staan voor half/lang haar?![]()
Laagjes is inderdaad een goede manier om slapper haar wat meer volume te geven.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:36 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Nee.. maar ik zou het in laagjes doen aan de voorkant met een ponypluk
http://www.kapperssite.nlquote:Op woensdag 26 april 2006 11:56 schreef Doagere het volgende:
[afbeelding]
zou kunnen, maar de meest recente foto staat nu in mij fotoboek hoorquote:Op woensdag 26 april 2006 08:51 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch niet wat je wilt, een lesbo in tuinbroekHad ik een keer een foto van jou gezien? Kan dat kloppen (héél lang geleden)
Klopt, dat zal nog wel even duren helaas. Maargoed ik ben jong begonnen dus het zal terug komen..quote:Op woensdag 26 april 2006 16:08 schreef danielluh het volgende:
een echte vrouwen haarlijn zal je nie snel krijgen. idd net zoals ik een pony laten knippen en vooral laagjes knippen en dan haren verven met highlights erin, geeft meer volume.
een goede kapper kan je hierbij helpen. ik zelf experimenteer heel erg met mijn haar.
maar laagjes en hightlights zal altijd blijven. volgende maand zelfs extensions erin, om mijn haar nog meer volume te geven. zou eerst permanent doen, maar ik heb band haar, daar is nie veel mee te doen dan stijl, door extensions krijg je toch wat krul erin
zo zijn er nog een heleboel van die tips met haren
nooit te hard roepen hoor, ligt geheel aan de wortels of die nog levenquote:Op woensdag 26 april 2006 16:19 schreef Doagere het volgende:
[..]
Klopt, dat zal nog wel even duren helaas. Maargoed ik ben jong begonnen dus het zal terug komen..![]()
Een pony lijkt me wel wat.
O nog geen eens gezien dat je een fotoboek hadquote:Op woensdag 26 april 2006 16:04 schreef danielluh het volgende:
[..]
zou kunnen, maar de meest recente foto staat nu in mij fotoboek hoor
en ik ben geen lesbo in een tuinbroek, omdat ff te zeggen
Dat staartje? Zoveel vrouwen hebben staartjesquote:Op woensdag 26 april 2006 19:10 schreef Doagere het volgende:
Nu ziet mijn achterkant er zo uit, opzich prima zo, alleen me voorkant vindt ik niet echt vrouwelijk.
[afbeelding]
Hoe kan het eigenlijk dat je van die bolle wangetjes hebt? Van jezelf? Door hormonen?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:43 schreef danielluh het volgende:
dat kost een hoop geldt FFS, facial surgery dus
en ook erg pijnlijk
@ PescaPallaMarcusManu:
Ja ach, ben alleen wat lang1.95, maar kan zo het vrouwen basketbal in.
voor de rest ben ik dik tevreden hoor.
ukhairdressers.comquote:Op woensdag 26 april 2006 11:56 schreef Doagere het volgende:
[afbeelding]
nou heb altijd al wat meer jukbeenderen gehad.quote:Op woensdag 26 april 2006 21:49 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Hoe kan het eigenlijk dat je van die bolle wangetjes hebt? Van jezelf? Door hormonen?
De dokter zal je doorsturen naar een genderpsycholoog. Bij het VU maken de psychologen deel uit van het genderteam. De psycholoog onderzoekt of er sprake is van genderdysforie, vooral door andere oorzaken (schizofrenie, DID, BDD etc.) uit te sluiten. Ook onderzoekt de psycholoog of je op dat moment een transitie aan kan. Wanneer de psycholoog er van overtuigd is dat er geen andere stoornissen zijn waaraan de wens om van geslacht te veranderen te wijten zijn, en de psycholoog er daarnaast van overtuigd is dat je het proces aankunt zal de psycholoog je in het genderteam voordragen. Wanneer een psycholoog je voordraagt zal er groen licht worden gegeven, en zal de behandeling beginnen. Wanneer er sprake is van een andere stoornis of de psycholoog heeft ernstige twijfels of je de transitie aankunt zul je rood licht krijgen. Er vindt dan geen behandeling plaats, en eventueel wordt je doorverwezen naar een andere psycholoog, therapeut, psychiater etc. Wanneer er lichte twijfels zijn kan er oranje licht worden gegeven. De behandeling wordt dan voorzichtig begonnen (Bijvoorbeeld lagere doses van medicijnen of een begin met alleen anti-androgene medicijnen).quote:Op maandag 1 mei 2006 11:34 schreef sleepflower het volgende:
Hoe gaat dat nou eigenlijk, zo'n gesprek met een dokter waar je vertelt dat je aan de hormonen wilt?
Yep, thanks.quote:
Ja. Overigens zal dat in de meeste gevallen zo zijn wanneer iemand zich door een genderteam laat behandelen. In Nederland zijn de genderteams huiverig voor mensen die een gedeeltelijke geslachtsverandering nastreven..quote:Op maandag 1 mei 2006 11:52 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Yep, thanks.
Ik heb ook een persoonlijk vraagje...je hoeft niet te antwoorden als je dat niet wilt. Ben jij van plan om helemaal een vrouw te worden, dus ook je te laten opereren aan je geslachtsdelen?
Gezichtsontharing. Een dame met een baard is tenslotte niet zo charmant.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:05 schreef _Dizzy_ het volgende:
Misschien een beetje dom hoor, maar een laserbehandeling voor wat precies?
Er zijn aardig wat behandelingen nodig om het helemaal weg te halen (Vaak ook nog andere behandelingen zoals electrische epilatie). Wanneer het weg is blijft het behoorlijk lang weg. Gezien de ontwikkelingen snel gaan bij laser-ontharingen is er over de echte lange termijn (In de orde van tientallen jaren) nog niet zo heel veel bekend. Het is in ieder geval wel een duurzame oplossing.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:15 schreef _Dizzy_ het volgende:
Oeps, is eigenlijk best wel logisch... En is dat dan permanent of moet je dan nog blijven herhalen?
Ojaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:13 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Gezichtsontharing. Een dame met een baard is tenslotte niet zo charmant.
Ik zou niet anders denken dan dat je een meisje bent.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:39 schreef Doagere het volgende:
Mag eigelijk niet meer roken maar doe het nog wel..(paar per dag maar hoor, niet zoveel)
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zijn oude fotos, dit zijn nieuwe fotos.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:28 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Ik zou niet anders denken dan dat je een meisje bent.![]()
En ik vind je eerlijk gezegt er ook nog is heel leuk uitzien![]()
Ik kwam net ook wat foto's van je tegen in US. Ik vind je als vrouw veel mooier dan als man / jongen. Echt, ik vind het een compliment waard!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:16 schreef Doagere het volgende:
[..]
Dat zijn oude fotos, dit zijn nieuwe fotos.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik wou eerst ook bij mijn vriendin blijven, maar achteraf is het maar beter dat we uit elkaar zijn gegaan, ik val toch niet meer op vrouwen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:33 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik kwam net ook wat foto's van je tegen in US. Ik vind je als vrouw veel mooier dan als man / jongen. Echt, ik vind het een compliment waard!
![]()
Ik ben wel eens enorm geschrokken van iemand die zich "om had laten bouwen" (kom maar op met jullie commentaar over deze woordkeuze, ik kan er gewoon zo snel geen andere formulering voor vinden). De zwager van mijn buurman zag ik altijd als mijn buren weer een feestje gaven. Was een beetje een raar type, ik kon het nooit goed benoemen. Beetje gay, maar wél een vriendin. En nooit een woord zeggen, nooit.
En toen kwam hij op een dag weer binnenlopen bij mijn buren, en ik dacht, jeetje, die is vrouwelijk gekleed. Hoge laarzen. Getailleerd jasje. Haar opgestoken. Toen draaide hij zich om en zag ik borsten. Ik stikte bijna in een stuk appeltaart, niemand had me er op voorbereid. Hij was in een zij veranderd.
De meest absurde verandering was nog wel dat deze persoon plots een spraakwaterval was geworden. Gezellig zelfs. En maar keuvelen. Echt geweldig, om iemand zo te zien opbloeien. Die verlegenheid was compleet verdwemen. Dat vond ik op een of andere manier nog maffer dan de verandering van man naar vouw.
Haar vriendin is trouwens lesbisch geworden of zo. Ze zijn in ieder geval voor zover ik weet nog steeds samen.
In een ander topic zegt ze dat ze een vriend heeft, en die heeft er geen problemen mee.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:15 schreef lesley het volgende:
best een mooie meid geworden doa, mijn complimenten,
ik heb een moeilijke vraag, hoe ga je dit aan een toekomstig vriendje vertellen?
quote:Ik ken je hele verhaal zo ongeveer door je topics en ik vind het toch wel een beetje apart maar wel leuk voor je dat dit je toch gelukkig maakt. Ik vind het ook goed van die jongen dat hij er geen probleem van maakt want ik denk dat er vele toch anders zouden denken jammer genoegIk zelf ben er nog niet helemaal over uit
![]()
Vind je nog steeds zeer mooiquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:16 schreef Doagere het volgende:
[..]
Dat zijn oude fotos, dit zijn nieuwe fotos.
[afbeelding]
[afbeelding]
Helemaal mee eens ! Je bent gewoon een hele mooie vrouw, vele zouden jaloers zijn hoor!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:42 schreef Empathologica het volgende:
[..]
Vind je nog steeds zeer mooi![]()
Gewoon op en top vrouw, lief gezicht en gewoon mooi![]()
Mooi meid geworden? Ik ben net begonnen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:15 schreef lesley het volgende:
best een mooie meid geworden doa, mijn complimenten,
ik heb een moeilijke vraag, hoe ga je dit aan een toekomstig vriendje vertellen?
Hij heeft er ook geen problemen mee dat hij er (nog) niet overheen kan?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:50 schreef Doagere het volgende:
[..]
Mooi meid geworden? Ik ben net begonnen.![]()
En ja, mijn vriendje heeft er geen problemen mee.
Er zijn volgens ons genoeg andere leuke dingen om te doen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:04 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Hij heeft er ook geen problemen mee dat hij er (nog) niet overheen kan?
Hij vindt het dus geen probleem dat hij een tijd niet die mogelijkheid zal hebben?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:10 schreef Doagere het volgende:
[..]
Er zijn volgens ons genoeg andere leuke dingen om te doen.Als het een langdurige relatie wordt kan hij er nog vaak genoeg over heen..
Misschien is het een onderwerp waar weinig over gesproken wordt, maar imo is het toch wel een essentieel onderdeel. Wanneer seks voor je relatie belangrijk is (Voor de meeste mensen is seks dat toch wel), kan dat toch problemen opleveren. Vooral omdat het nog een tijdje kan duren eer het mogelijk wordt.quote:wat een onderwerp weer:P
Hij vindt het inderdaad, geen probleem dat het nu nog even niet kan.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:16 schreef BetaWolff het volgende:
[..]
Hij vindt het dus geen probleem dat hij een tijd niet die mogelijkheid zal hebben?
Mooie foto's, mooie meid...quote:schreef Doagere het volgende:
...
Sjah, ik wil inderdaad 'iets' met mijn haren gaan doen al weet ik nog niet wat. Dat ik geen laag makeup op heb klopt wel.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:23 schreef chesna het volgende:
Mooi topic en knap dat je zo onder woorden kan brengen wat je vind en denkt.
Je ziet er echt geweldig uit en volgens mij heb jij geen lagen make up nodig want met je glimlach betover jij de hele wereldof in ieder geval mij.
Enne wat betreft je haar, maak er iets wilds van, iets met laagjes want volgens mij staat het je heel goed als het los langs je gezicht hangt. Zal heel mooi staan met een jurkje.
In Groningen is de wachtijd geen 7 maanden. Ik heb nu bijna 4 maand van mijn RLE erop zitten, en over 1,5 jaar ben ik echt wel geopereerd.quote:Op zondag 2 juli 2006 08:17 schreef danielluh het volgende:
goed van je vriend, dat ie kan wachten, maar zou nog niet te hard roepen
mijn vriend zei naar een jaar, zoek het maar lekker uit. duurt me toch te lang
klopt ook ergens wel, tis 1,5 jr rlt plus wachtlijst van de operatie die staat nu op 7 maanden
en na je operatie kan je ongeveer na 8 maanden pas sex hebben, wat ik zo gehoort heb van de chirurg.
hoop voor je dat ie blijft, vele haken af vooral als diegene in het begin al bij je is.
Ik heb inmiddels weer een vriend die woont in australie, voor hem maakt het nu echt niks uit of ie sex kan hebben. wordt toch lastig op die afstand
Het hangt denk ik ook van de chirurg en nazorg af. Wat ik heb gehoord is 8 weken, met de aantekening er bij dat seks gezond is.quote:Op zondag 2 juli 2006 09:07 schreef Doagere het volgende:
[..]
In Groningen is de wachtijd geen 7 maanden. Ik heb nu bijna 4 maand van mijn RLE erop zitten, en over 1,5 jaar ben ik echt wel geopereerd.
Na 8 maanden pas sex hebben? Whaha! Heb laatst nog een rapportage gezien waarin de chirug zij dat het na 6 weekjes kon, en later bleek dat die ts-vrouw ook mijn haar vriend sex had gehad, na ongeveer 6 weken..
quote:Op zondag 2 juli 2006 19:47 schreef Bars het volgende:
Respect, ziet er goed uit Doagere![]()
Echt héél tof dat je dit allemaal aan durft enzo.
Ziet er goed uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |